Het is ook niet echt zo dat ze onaardig zijn ofzo, maar zo fucking betweterig. Zij zien mijn haar 1 dag, ik heb 't al mijn hele leven op mijn hoofd ja?quote:
Je zei tegen mij dat je geen vakantie had, NSB'er.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik anders ook, maar er is elke avond wat te doen. Al ben ik wel weer wat te optimistisch geweest door mijn vriendin te beloven haar op te halen van stage
Maar ja, met je vriendin kan heel, heeel, heeeeel gezellig worden toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik anders ook, maar er is elke avond wat te doen. Al ben ik wel weer wat te optimistisch geweest door mijn vriendin te beloven haar op te halen van stage
quote:
Que?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet ik waarschijnlijk nog een keer in elkaar geslagen voor worden.
En al die keren dat de mannelijke users schreeuwen dat ze een stijve hebben maakt ze.. wat?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, dan heb je nu misschien gelijk.Maar het klinkt nog steeds erg fout, zeker aangezien je minstens 10x per dag moet roepen hoe nat je slootje wel niet is
Ja, het zijn inderdaad wel dikke oplichtersquote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mja ik vind het best veel geld voor iets wat in 10 minuten gedaan is.
Dacht ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zei tegen mij dat je geen vakantie had, NSB'er.
Dat vind ik net zo erg, maar dat zie ik eigenlijk niet zo vaak voorbij komen. Daar let ik dan ook niet opquote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En al die keren dat de mannelijke users shcreeuwen dat ze een stijve hebben maakt ze.. wat?
Nog steeds die dubbele standaard.
Ja maar dan moet ik wel ver reizen omdat daarna naar Groningenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar ja, met je vriendin kan heel, heeel, heeeeel gezellig worden toch?
Oké. Goed zo.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar ik heb het mooi wel blijkbaar
. Toch een voordeel als je al je toetsen in 1x haalt
Is opzich ook wel zo. Maar het dan wel gek vinden dat al die thuiskappers zo in opmars zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, het zijn inderdaad wel dikke oplichtersMaarja als je 4 klanten per uur per kapster hebt en je moet daarmee het materiaal, het personeel en het pand betalen; dan kom je wel aan zo'n hoog bedrag.
Boh, die staat op mijn PC, zoek ik straks op.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Will, post jij de foto van ons trainingskamp.![]()
Wat een geweldige tijd.![]()
Ik zelf zeg het doorgaans meerdere keren per dag, vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo erg, maar dat zie ik eigenlijk niet zo vaak voorbij komen. Daar let ik dan ook niet op
En zelf roep ik dat dus echt nooit
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Zie mij stoer praten alsof ik elke toets gehaald heb en net op dat moment een 2.2 binnen krijgen
Karma. Son of a bitch.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
Zie mij stoer praten alsof ik elke toets gehaald heb en net op dat moment een 2.2 binnen krijgen
Die staat in je FOBO.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, die staat op mijn PC, zoek ik straks op.
WhehehehehehehehehehehehehHAHAHAHAHAHAHAAHquote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |