Compliment? Wat voor compliment?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:12 schreef ElDani het volgende:
Speciaal voor jou Rippert! Bedankt voor het compliment nog op de Zany Show.
Hij vertelde dat ie zeg maar bij een aantal mensen op het forum een speciaal plaatje heeft. B2BW bij Boy en zo nog wel een paar en wegens het hevige losgaan op Qountdown werd deze aan mij gekoppeld. Vond ik wel mooi!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
Compliment? Wat voor compliment?
TTNondejuu, die pompt hard door!!
Oohja...welterusten, morgen om 06.45 alweer op werk staan
The Crew is heerlijk, vind How Much Can You Take wat minder.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Die 2 nieuwste tracks van Zatox zijn wel weer hard zeg!
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp voor het slapengaan na het opstaan
Er is al jarenlang een hardstyle stage hoor....waarom denk je anders dat ik naar dominator 2007 en 2008 ben geweestquote:Op woensdag 28 april 2010 17:49 schreef T-Force het volgende:
Oke...dit jaar zelfs op Dominator (The Hardcore Festival) een Raw Hardstyle-stage![]()
Ik bedoel...daar is het festival niet voor bedoeld, boeit mij persoonlijk niet natuurlijk. FF lekker afwisseling tussen de snoeiharde industrial, de lekkere early en de mainstream-shizz
Welke datum?quote:Op donderdag 29 april 2010 08:49 schreef ReMcOrE het volgende:
Q-Basede datum is natuurlijk wel bij uitstek geschikt voor (matige) grappen
Jep.quote:
Maakt het voor mij wel aantrekkelijker om heen te gaan ja. Was anders denk ik ook wel gegaan. Maar het verbaasde me eerlijk gezegd wel toen ik de trailer zag.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er is al jarenlang een hardstyle stage hoor....waarom denk je anders dat ik naar dominator 2007 en 2008 ben geweest? vorig jaar stond er ook een hardstyle stage met namen als b-front, ran-d etc, deze stond ook in de trailer maar is later gecanceld vanwege ruimtegebrek op het terrein ofzo ( vage reden ). En dit jaar staat hij er dus weer bij.
Thnx Voor de tiPquote:Op donderdag 29 april 2010 10:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
Jep.
Volledig setje van NC @ In Qontrol is gevonden! Met opvallend goed geluid, incluis de eerste 10 minuten met Great Zany Show heldenshit.
Dat, plus dat Josh & Wesz - Autumn Green EP eindelijk digitaal uit is!
Leuk dagje zo.
Ik hoor de chaos niet hoor..quote:Op donderdag 29 april 2010 11:29 schreef eQuaL het volgende:
Syren, kutlied
Live van Slim Shore op IQ konden we hem nog best hebben, maar als je hem zo los hoort, wat een chaos lied
@ ElDani; je hebt een tijdje moeten wachten voordat je deze TT kon gebrukenquote:Op donderdag 29 april 2010 06:43 schreef NLS04 het volgende:
tvp voor het slapengaan na het opstaan voor het op vakantie gaan
Neem haar mee.. kijken of ze dan nog lachtquote:Op donderdag 29 april 2010 13:08 schreef Groningert het volgende:
TVP!
Mijn moeder lachte me uit toen ik vertelde dat ik naar de Feestfabriek ging
quote:Wat er ook gebeurt in Nederland !! Ik ga gewoon er een vet feest van maken !!!! ja ook beukplaten godverdomme !!
Heldquote:Op donderdag 29 april 2010 13:53 schreef mstx het volgende:
http://twitter.com/Mentaltheo/statuses/13063855558
[..]
Wat een boefje hèquote:Op donderdag 29 april 2010 14:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Held![]()
ook gewoon "godverdomme" erin zetten.
zul je zien dat'ie dadelijk helemaal niet meer hoeft te komen.quote:
http://twitter.com/Mentaltheo/status/13066684265quote:Op donderdag 29 april 2010 15:16 schreef Mainai het volgende:
[..]
zul je zien dat'ie dadelijk helemaal niet meer hoeft te komen.
maar wat een onzin zeg, waarom zouden een paar beukplaten niet kunnen?
quote:Nou ze zijn eruit ! Ik mag gewoon doen waar ik zin in heb en je zult zien dat dit het gezelligste feest van het jaar gaat worden !! Yiaahh
nix chaos.... heerlijke drum n bassquote:Op donderdag 29 april 2010 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik hoor de chaos niet hoor..
dit is "chaos":
Het staat niet voor niet niets tussen " "quote:
Wat moet hij daar anders draaien? Ook Slam FM housetroep?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:36 schreef InGebruik het volgende:
Mentale Theo is gewoon een baas!
Hoorde dat hij van Q op de mainstage op defqon ook geen beukplaten mag draaien.
Scantraxx platenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:04 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Wat moet hij daar anders draaien? Ook Slam FM housetroep?
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:53 schreef mstx het volgende:
http://twitter.com/Mentaltheo/statuses/13063855558
[..]
en terecht!! hoppaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef mstx het volgende:
[..]
http://twitter.com/Mentaltheo/status/13066684265
[..]
Outside Agency heldenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik hoor de chaos niet hoor..
dit is "chaos":
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:35 schreef LeonH het volgende:
laat ik me ook maar weer eens melden hier!
Uitstekend gisteren vermaakt in Arnhem maar slechts een uurtje bij de hardstyle geweest. Ik trek die fokking drukte sowieso al slecht maar als die dan voor een groot gedeelte veroorzaakt wordt door teveel (ik hou totaal niet van deze muziek maar het is een gratis evenement) mensen en (we wachten op een half uurtje hardcore en tot die tijd gaan we breed staan en stoer kijken) sjonnies dan vermaak ik me beter bij 8bahn of op het dak rondom de korenmarkt omdat er net wat meer ruimte is ook al is het minder mijn muziekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:12 schreef 16meter het volgende:
Ran-D op Queensday Arnhem![]()
Feel my fire, Under Attack, THe otherside, Atrocious, Zatox platen... wat een baas! En wat een leuk sfeertje.
Boy veilig thuisgekomen met de dames zie ik?Je hebt wat gemist kerel.
Klopt wel wat je zegt. Maar tegen de avond druipt het merendeel van dat volk wel af en werd het linkschvoor best gezellig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:29 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Uitstekend gisteren vermaakt in Arnhem maar slechts een uurtje bij de hardstyle geweest. Ik trek die fokking drukte sowieso al slecht maar als die dan voor een groot gedeelte veroorzaakt wordt door teveel (ik hou totaal niet van deze muziek maar het is een gratis evenement) mensen en (we wachten op een half uurtje hardcore en tot die tijd gaan we breed staan en stoer kijken) sjonnies dan vermaak ik me beter bij 8bahn of op het dak rondom de korenmarkt omdat er net wat meer ruimte is ook al is het minder mijn muziek![]()
De nacht in het hoekje was daarentegen wel enorm lachen waar Bob en jaimy ook under attack, feel my fire maar ook Grainable system override, Nomansland en wat nieuwe B-front platen draaiden
Is daar iets over gezegd ja? Dat zou echt briljant zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben wel benieuwd naar de locatie van volgend jaar wat blijkbaar groter moet zijn
Ik was er rond 3 uur en ging ongeveer een uur later weggegaan. Wou later op de avond nog keertje terug gaan maar dat is er op de een of andere manier niet meer van gekomen..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:05 schreef 16meter het volgende:
Hoe laat was jij er dan Niels? Deeltjesversneller en T-Force herken ik sowieso niet..
Haha ik was wel verrast dat je het gevonden had want voor mij met mn lamme kop was t niet makkelijk uit te leggen per sms aan iemand die arnhem niet kentquote:zaterdag 1 mei 2010 12:02 schreef T-Force het volgende:
Na NLS04 ff ge-smst te hebben kwamen we uiteindelijk bij het goede podium, waar je inderdaad de handjes al op een fijn ritme op en neer ziet gaan terwijl je nog hoempapa-muziek hoort![]()
Heb je boy dan niet gezien?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:02 schreef T-Force het volgende:
Ik had Deeltjesversneller nog ff gezien en die chick van Niels (die niet de chick is, maar Kim heet). Nu best wel gaar dus ga nog ff maffen.
Deeltjesversneller heb ik gezien maar T-force niet. Wel gek want ik heb de hele tijd wel bij Kim gestaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:05 schreef 16meter het volgende:
Hoe laat was jij er dan Niels? Deeltjesversneller en T-Force herken ik sowieso niet..
Ik denk dat dat pas later bekent wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:09 schreef Baronpilsener het volgende:
Kaartjes bestelt, geen VIP upgrade gekregen, ook geen extra tickets. Mocht je dit wel krijgen, hoe kom je dat te weten?
Ik weet het zeker...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:28 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik denk dat dat pas later bekent wordt gemaakt.
Ik was er pas rond 6en.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:20 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik was er rond 3 uur en ging ongeveer een uur later weggegaan. Wou later op de avond nog keertje terug gaan maar dat is er op de een of andere manier niet meer van gekomen..![]()
Zojuist 2 kaarten besteld voor de feestfabriek
Enig idee hoe lang dat gaat duren? Ben toch wel erg benieuwdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik weet het zeker...
Staat letterlijk in het nieuwsbericht dat je een mailtje krijgt indien je iets gewonnen hebt.
Ik was er pas rond 8 uur ofzo, en toen ben ik meteen naar voren gelopen. Zag Kim toen (maar jij was er toen echt niet, want ik had je wel herkend anders) maar toen wou Claudia ff wat eten. Daarna zijn we niet meer naar voren geweest maar in dat steegje, daar viel de drukte nog enigszins mee. Later tijdens de hardcore zijn we nog ff naar voren geweest, maar toen zag ik Kim ook niet meer dus neem ik aan dat jij er ook niet meer was Boy?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deeltjesversneller heb ik gezien maar T-force niet. Wel gek want ik heb de hele tijd wel bij Kim gestaan
Ziet er goed uit.. Dat weekend staat alleen al wat gepland.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:56 schreef Mainai het volgende:
Voor de mensen die nog over Intents Festival twijfelen, de website is online inc. trailer:
www.intentsfestival.nl
Dat gaat zeker gezellig worden
de allerbeste track van 2 Sidezquote:
de gezelligheid ontbrak dus absoluut niet zo te zienquote:
Is een free release geweest van A-Lusion zover ik weet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:28 schreef aldi_hs het volgende:
Iemand enig idee of Sylenth & Glitch - Your Choice ooit nog officieel uit gaat komen? Kwam laatst een 192Kbit ripje ofzo tegen in m'n muziek-dump-map, en hij is toch wel erg lekker
Hou normaal gesproken niet erg van die muziek maar Gaga Culture klinkt wel echt vet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef ElDani het volgende:
Oja, en iedereen die van een beetje Hardtrance-achtige sounds houd moet echt even luisteren naar die Ultraform set op The Delicate Sound Of Thunder, wat een geniale set!
Kamui – Gaga Culture (Thilo & Evanti Remix)! Dit soort zooi kan ik van genieten!
Hmm, doet me 1,2,3, niet zo heel veel. Maar kan ook heel goed komen door kreppie boxjes en zacht geluid.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Voor de mensen die eventueel Artic wouden zien op Defqon purple: Hij/Zij maakt/maken de nieuwe Hardcopy.
Ja, nu opeens wel jaquote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
NEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou is Hardstyle officieel commercieel![]()
ik zie niks,quote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
NEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want het was tot dit moment altijd snoeihard underground natuurlijk.... oh wacht...quote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
NEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaaaah dus dat was dat nummer waar ik dus ook aan moest denkenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Ja of nee? Volgens mij toch wel ongeveer dezelfde akoordjes
Naar mijn weten is dat een andere Chuckiequote:Op zondag 2 mei 2010 17:11 schreef Mainai het volgende:
Daarnaast heeft Chuckie wel vaker harder gedraaid en zelfs geproduceerd:
Haha kwam er net achter inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2010 17:59 schreef Mainai het volgende:
Nee hoor, is dezelfde:
http://www.discogs.com/artist/DJ+Chuckie
Eens, ik heb ondertussen bijna al hun filmpjes bekeken en ze zijn zowat allemaal superlolligquote:
Joh, boeiend. Dat zijn gewoon vocals die waarschijnlijk nog wel in 20 tracks langs gaan komen. Van Oh My God is ook een house-remix gemaakt.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:45 schreef InGebruik het volgende:
Hoorde van iemand die in Amsterdam was tijdens Koninginnedag dat hij een house versie van Words from the Gang (Coone) had gehoord? Iemand meer informatie hierover? Het wordt steeds gekker..
Bedoel je misschien Noir - All About House Music (die er eerder was dan de Coone-track)? Of een letterlijke ripoff van de tekst van Coone?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:45 schreef InGebruik het volgende:
Hoorde van iemand die in Amsterdam was tijdens Koninginnedag dat hij een house versie van Words from the Gang (Coone) had gehoord? Iemand meer informatie hierover? Het wordt steeds gekker..
"En ook in [naam van plaats] gabbert endymioooohnnehffdagdafdfffffn"quote:Op zondag 2 mei 2010 20:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Eens, ik heb ondertussen bijna al hun filmpjes bekeken en ze zijn zowat allemaal superlollig![]()
Die gasten zijn kei-gek, heerlijk gewoon![]()
Maar wat zeggen ze nou precies bij al die gabbermovies?
Ja, maar wat voor woord is "gabberen" dan? de fuck, op z'n engels klinkt het flink vernaaidquote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
"En ook in [naam van plaats] gabbert endymioooohnnehffdagdafdfffffn"
Gewoon, hakken?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor woord is "gabberen" dan? de fuck, op z'n engels klinkt het flink vernaaid
Overdrive O valt me enorm tegenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:32 schreef Mainai het volgende:
Nou eindelijk de WEB van de I've Lost You EP uit is, kan ik eindelijk volop van deze geweldige tracks genieten... en dat doe ik nu dan ook
Heerlijk![]()
Ik krijg van alle 4 een tent in m'n broekquote:Op zondag 2 mei 2010 23:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Overdrive O valt me enorm tegen![]()
Autumn Green![]()
Lipservice Radio![]()
I've Lost You![]()
![]()
Korsakoff remixquote:Op zondag 2 mei 2010 20:45 schreef InGebruik het volgende:
Een house remix van Korsakoff?quote:
Tja, maar zodra je een liedje van Headhunterz of Dbstf draait denk ik dat mensen het nog leuk vinden ookquote:Op zondag 2 mei 2010 16:43 schreef 16meter het volgende:
Is ook alleen maar omdat Chuckie het draait en er een bekende melodie van hem in verwerkt zit...
Als je daar Magic, Fade to Black of Under Attack draait is dat halve plein binnen 2 minuten leeg.
quote:01. Jimmy the Sound - Nog een keer
02. D-Code - Drum Code
03. Autokriminal - Express (Express J)
04. Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team remix)
05. P.F. Connection - It's A Fine Day
06. Jimmy the Sound - Bow c Bow (TraxX)
07. Tronik - Sensational (Ultronic mix)
08. Y.A.G.O. - Urban Dominator
09. Jimmy The Sound - Hasta La Vista Baby
10. Ard & Jorn - 16 (DJ Nagoom Remix)
11. Miami Style - Theme from Beverly Hills Cop
12. Showtek - Seid Ihr Bereid
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
HardStation
Titan's return @ HardStation.FM - Titan's re run of his InQontrol 2010 set. Dont forget to TUNE IN TONIGHT! 20:00(cet+1) dont forget!
Chuckie draaide de remix ook tijdens Absolutely Queensnight in Enschede... ik ben stiekem (als 1 van de weinigen volgens mij) ff een beetje losgegaanquote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
NEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahahahaquote:
Ik vind 'em niet echt krachtig ..quote:
ik vind hem wel tofquote:
Al eens vaker gehoord, ik vind hem ook lekkerquote:Op maandag 3 mei 2010 21:36 schreef Grrommit het volgende:
Oo, ben benieuwd naar Titan, heb hem gemist.![]()
Ik heb trouwens een lekker nummer soort van ontdekt! Ik had hem al in mijn map staan maar vond hem na de eerste keer luisteren niet echt interessant. Waarschijnlijk ook omdat ik het langzame stuk in het intro kut vind. Maar die climax vind ik nu lekker nu ik ´m op boxxe met bass heb gedraaid!
En: Frontliner klinkt wel leuk, maar gaat hij nu z'n hele liveset al op internet zetten voordat die begint? Zou wel jammer zijn, dan is er geen verassing meer.
Vorig jaar Defqon hebben we 3 uur lang achter elkaar op de Mainstage gestaan. De rechterkant van mijn gezicht en nek waren verbrandquote:Op maandag 3 mei 2010 21:48 schreef Koepert het volgende:
Zomerplaatjes, me like.. Pilsje erbij.. Voetjes int zand, zonnebril op de knar... Happy Time.. EN dan gewoon knetterhard een stampje plaatsen met je bezwete, lichtelijk verbrande harses..
quote:Just finished a new track called "Back" with some oldschool sounds... and still a long day ahead to work on some other tracks aswellYEAH
Nee ik niet, en op Partyflock ook niemand.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:50 schreef NLS04 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die toen van die anthem + kaartje actie voor de Great zany show gebruik hebben gemaakt en die vinyl al hebben ontvangen?
Naar mijn mening?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:53 schreef Gezicht het volgende:
Alphaverb - AVIO Podcast #4 nu een aantal keer geluisterd, zijn de eerdere podcasts ook een download waard?
De vorige podcasts waren zelfs beter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:53 schreef Gezicht het volgende:
Alphaverb - AVIO Podcast #4 nu een aantal keer geluisterd, zijn de eerdere podcasts ook een download waard?
Ja! lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:53 schreef Gezicht het volgende:
Noisecontrollers - Sanctusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:34 schreef Bab00n het volgende:
Weet iemand hoe het stukje van 0:04 tot 0:10 heet? Ik ken het en ik heb het vast, maar ik wil het weer eens horen!
Oja ik dacht dat ie dat stuk bedoelde. Maar dan weet ik het niet, maar ga er vanuit dat het iets van Toneshifterz zelf is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:48 schreef Baronpilsener het volgende:
Da's niet sanctus, die draaien ze ergens een keer in de auto
Vind t maar een saaie plaatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het is geen metal licker of F.M.W maar het is een stuk beter dan die frontliner preview meuk...
Begin heer-lijk, daarna is het bagger.....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het is geen metal licker of F.M.W maar het is een stuk beter dan die frontliner preview meuk...
Vind tot nu toe die Frontliner dingen niet 100% speciaal.. Het eerste wat ik dacht was: aardig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vind t maar een saaie plaat![]()
En niks tegen Discorecord he!!![]()
Drum...Bassline...Music...D-D-D-D-Discorecord
Eens. Bovenstaande plaat vind ik ook niet zo bijzonder.. maar zeker beter dan die frontliner previews. Een eigen sound hebben is 1 ding, maar altijd dezelfde kicks en vergelijkbare melodietjes.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
vind het niks!quote:
* ReMcOrE is nieuwsgierigquote:Op maandag 3 mei 2010 21:54 schreef T-Force het volgende:
Edit:
Van Alphaverb-Hyves dit berichtje!
[..]
Metal Licker :_O_quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat zijn ook zulke gigantisch dikke platen dat het evenaren danwel overtreffen behoorlijk lastig is.. Bij Frontliner is het gewoon al snel heel goed of heel matig als je het mij vraagt. Moet trouwens zeggen dat ik Who I am sinds IQ ook erg kan waarderen (deepack was het geloof ik..). Had die plaat nooit zo vaak gehoord maar die synth met de vocals doet het wel mij voor mijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:43 schreef 16meter het volgende:
Na First cut/Greenhouse en Magic/Godz powerrr is het niet zo best meer.
quote:
quote:
volgens scantraxx wordt het dus een top 25 bestaande uit 10 platenquote:Back to overview
Professor Elkabas needs your help!
Professor Elkabas is looking for the 10 best hardstyle tracks ever made, to compile them into the ultimate mix for the Q-dance Feestfabriek on the 10th of July. He has been asked to dive into the record archive, but he can’t see past the end of his nose as he’s up to his eyeballs in tracks.
He needs your help!
Send your suggestions to Q-dance before the 9th of May to top25@q-dance.nl. Around mid May, a selection will be published on the Q-dance website where you can vote (‘til the end of May) on your favourite tracks to go into the jubilee mix.
Denk een typefout aangezien het mailadres nog steeds top25@q-dance.nl is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef de_huig het volgende:
nog even over de feestfabriek:
[..]
volgens scantraxx wordt het dus een top 25 bestaande uit 10 platen
Denk ook logisch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:22 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Denk een typefout aangezien het mailadres nog steeds top25@q-dance.nl is.
vette shit was dat, iets minder oud.. maar ook heel vernieuwend was Marlboro Man.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
In the Marine, Joke the Joker, The Hunt, Reinforce, Feel it 2007, Furybox, Shockwaves, Wannabe, We Are The Noisecontrollers, We move, You don't own me![]()
Oh man, dat was vernieuwend, geweldig, geniaal, prachtig, kortom: MEESTERLIJK![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:11 schreef mstx het volgende:
Gister weer een songtext gevonden voor in de OP:
Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix) = Resident Evil: Extinction (2007)Grappig, pas die film nog gekeken. Hoorde toen die vocalen ook al, maar vond ze zelf niet echt tof genoeg voor in een nummer. Denk vooral door die eerste zin (umbrella corpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
). Miss eraf moeten knippen, maargoed
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Jammer van 6 en 7, verder wel een puike tracklist!quote:Scantraxx presentz: hardstyle mixmasters #2 Luna
01. Zany - Frequency
02. Intractable One - Dikke Bleek (Alpha's 'Dikke' Remix)
03. Scope DJ - Househeads
04. TNT - Tritolo (Yellow Compound Mix)
05. Second Identity - Amplified
06. Showtek feat. MC DV8 - Electronic Stereo-Phonic
07. D-Block & S-Te-Fan - Alone
08. Noisecontrollers & Zany - Diffusion
09. Deepack - New Day (Hard Edit)
10. Luna & Crypsis - Powerplay
11. Chain Reaction - Out With A Bang
12. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
13. Wildstylez & Brennan Heart - Reputation Game
14. Max Enforcer feat. The Rush - Fade To Black (Official Black 2010 Anthem)
15. B-Front & Frontliner - Magic
16. Chain Reaction - Answers
17. Zatox - Creation
de intro en mid ownen hard, daarna is het niks meerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef T-Force het volgende:
Wat is het intro van die Black anthem van 2008? van Showtek toch vet!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef T-Force het volgende:
Edit:
Was Remcore hier trouwens vroeger zo'n die-hard NC-fan?
Van die echte oude nummers bedoel ik dan? Want ik namelijk wel! Zat net ff oude shit te luisteren kwamen die platen ff voorbij die nooit zijn gereleased![]()
In the Marine, Joke the Joker, The Hunt, Reinforce, Feel it 2007, Furybox, Shockwaves, Wannabe, We Are The Noisecontrollers, We move, You don't own me![]()
Oh man, dat was vernieuwend, geweldig, geniaal, prachtig, kortom: MEESTERLIJK![]()
jazeker, ik was (volgens mij) 1 van de eerste die-hard fansquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
vette shit was dat, iets minder oud.. maar ook heel vernieuwend was Marlboro Man.
die heb ik volgens mij een weekje of 2 terug al binnengehaald, maar nog niet geluisterdquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jammer van 6 en 7, verder wel een puike tracklist!
Universe Twisters - White stars was ook zown gouden plaat van zequote:Op woensdag 5 mei 2010 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
The Marine, Feel It, Furybox (die toontjes), We Are, Wannabe, We Move, You Don't Own Me inderdaad stuk voor stuk toppers
Marlboro Man is uniek/vernieuwend, gewoon heerlijk
maar 1 van de allerallerbeste vind ik nog steeds Face (Of Creation)![]()
wat een kk harde track is dat heequote:
ik zei dat ik m nog niet live had gehoordquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
wat een kk harde track is dat hee
en hij is wel live gespeeld kijk maar:
owja, ik moet die setjes van IQ nog ff binnenhalenquote:
wel fijne plaatquote:
White Starsquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Universe Twisters - White stars was ook zown gouden plaat van zeBohh wat ben ik toen vaak naar hun site gegaan om die daar te luisteren
Vette track!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:49 schreef ElDani het volgende:
Acti & Zatox.. Wat wil een man nog meer?(Misschien een uitspreekbare naam?
)
Uoccio fink = What you think (mits je het een beetje anders/engels probeert uit te spreken)quote:
Beetje à la Wan Taim.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:20 schreef T-Force het volgende:
[..]
Uoccio fink = What you think (mits je het een beetje anders/engels probeert uit te spreken)
Seiv mai nait = Save my night
Was inderdaad opvallend goed feestje!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:10 schreef mstx het volgende:
Net terug van Liberator Outdoor. Was best vet. Goed geluid (nog hard ook) en zonnetje erbij.![]()
Alleen jammer van die MC Rems. Achter elke zin zei 'ie "jatoggggg".![]()
Voor een gratis (voor de ¤10 entree kreeg je muntjes) feestje was het uitstekend.
Zentiments vond ik (voor de helft) echt waardeloos, The Vision draaide prima, maar dat kleintje was van niveau Gostosa, die mag eerst weer eens gaan leren beat-matchen. Gelukkig had ie dan nog wel een behoorlijke platenkeuze.quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:36 schreef 16meter het volgende:
JAAAATOOOOG!!!
Alphaverb, Zentiments, Low-E allemaal goed.
Magic 3 of 4x gehoord.
pas toen ik nummer hoorde snapte ik de titelquote:
maar dat is natuurlijk geen strafquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:14 schreef Bertje_NL het volgende:
en volgens mij bijna alle Donkey's platen!![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef T-Force het volgende:
Wat is het intro van die Black anthem van 2008? van Showtek toch vet!!
niet heel erg bijzonder neequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:41 schreef eNGine10 het volgende:
http://www.mysteryland.com/2010/programma
Line up mysteryland. Ik vind het niet heel speciaal.
ik zal me er best vermaken, dus als kameraden ook allemaal gaan (voor de andere muziek, was meer dan optie voor hun meen ik) kan het goed zijn dat ik er ook benquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Niet echt nee, definitief geen Mysteryland voor mij dit jaar. Zat andere mooi feesten!
Jullie weten niet wat je mist. Mysteryland is met geen ander feest te vergelijken...quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Niet echt nee, definitief geen Mysteryland voor mij dit jaar. Zat andere mooi feesten!
Misschien wel maar als ik zou gaan dan ga ik toch voor die Q stage. Over de hele mysteryland gezien zal de line up misschien wel geweldig zijn maar alleen die Q stage is niks speciaals. Geef m'n geld dan liever uit aan Q-Base wat ook rond die tijd is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jullie weten niet wat je mist. Mysteryland is met geen ander feest te vergelijken...
Zo bedoel ik het ook niet, ik zie die andere stages ook niet..houdt niet van die muziek...maar de hele sfeer van mysteryland is gewoon anders als op de andere feesten...is lastig uit te leggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien wel maar als ik zou gaan dan ga ik toch voor die Q stage. Over de hele mysteryland gezien zal de line up misschien wel geweldig zijn maar alleen die Q stage is niks speciaals. Geef m'n geld dan liever uit aan Q-Base wat ook rond die tijd is.
nee hoor:quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
maar de hele sfeer van mysteryland is gewoon anders als op de andere feesten...is lastig uit te leggen
Ah ja.. Zentiments was die set met het bagger mixwerk. Platenkeuze zat bij alle DJs wel goed (t/m Alphaverb, daarna was ik weg). Die Solutio & Theis ofzo hadden platen ook vaak ongelijk lopen bij de overgangen. Maar afgezien van het slechte mixen af en toe waren het leuke sets.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:14 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Was inderdaad opvallend goed feestje!
Eigenlijk hadden we even moeten meeten, wist helemaal niet dat er Fok!kers aanwezig waren...
MC Rems was inderdaad mateloos irritant, werd ook meteen een heel ander sfeertje toen Da Syndrome even een half uurtje op het podium stond, blijkt toch wel dat de MC van grote invloed kan zijn.
[..]
Zentiments vond ik (voor de helft) echt waardeloos, The Vision draaide prima, maar dat kleintje was van niveau Gostosa, die mag eerst weer eens gaan leren beat-matchen. Gelukkig had ie dan nog wel een behoorlijke platenkeuze.
Verder inderdaad Magic een paar keer gehoord, sowieso veel Frontliner gehoord, en volgens mij bijna alle Donkey's platen!![]()
ja, best welquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:31 schreef 16meter het volgende:
Acti is een baas.
Alle 3 lekker. Als dit geen zomerhitje wordt:
edit: lijkt wel wat op deze
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:31 schreef 16meter het volgende:
Acti is een baas.
Alle 3 lekker. Als dit geen zomerhitje wordt:
edit: lijkt wel wat op deze
Laatst ook gehoord in Zak, toch wel een hele vette plaat over een goede installatie!quote:
quote:
Vetquote:
Zal eens tijd wordenquote:
Je moet ook niet naar Mysteryland gaan alleen maar voor de hardstyle. Line-up in zijn geheel is gewoon 100% tof. Lekker verschillend. 4 uurs set van Tiesto (die op koninginnedag geniaal stond te draaien), Axwell, Housequake, Groovanatics, Man zonder Schaduw, dat soort namen. Zijn ook best wel prima!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:41 schreef eNGine10 het volgende:
http://www.mysteryland.com/2010/programma
Line up mysteryland. Ik vind het niet heel speciaal.
B-Front is gewoon een baas. Het opsplitsen van de stijlen vind ik helaas wat minder, maar goed.quote:
Stel helden!quote:
wat een prutser.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:06 schreef mstx het volgende:
0:19 JATOGGGGHH!!
1:28 jatoch!
0:37 jatoch
0:57 jatoch!
0:15 jatogg
JAAAATOOOOOOCH BERTquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:06 schreef mstx het volgende:
Kan hem hier niet luisteren maar ik ga er vanuit dat het wel vette shit is.quote:
de melodie van het defqon anthem met een broken beat eronder.. kun je het je nu voorstellen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Kan hem hier niet luisteren maar ik ga er vanuit dat het wel vette shit is.
Is dat ergens bevestigd? Gisteren was het nog een gerucht namelijk.. Die pavelow is natuurlijk technisch gezien goud maar kan me best voorstellen dat sommige mensen het helemaal niks vinden.quote:
http://twitter.com/IboOrgut/status/13504384262quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:24 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Is dat ergens bevestigd? Gisteren was het nog een gerucht namelijk..
MC Vquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:24 schreef NLS04 het volgende:
Verder nog een bijdrage voor de Q-dance top 25 van bert:
Brennan Heart & MC V - Do it my way!
HAd mn twijfels, maar na t luisteren..... vind ik m eigenlijk wel tof..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
de melodie van het defqon anthem met een broken beat eronder.. kun je het je nu voorstellen?
Eens en oneensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik ben zelf wel blij met de split tussen rouwe en de zachtere hardstyle.
Het is zwaar kut als je om 4 uur 's nachts opeens een dj heb die lekker soft gaat draaien ( zoals een hhz oid ) sowieso vind ik rouwere hardstyle veel fijner op een event, thuis is melodieuze hardstyle weer fijner ( alheowel ik toch vaak een hard setje op zet)
leuke dames op dat filmpje
lijkt me toch echt zooooooooooooooo kut stampen op hakkenm'n hielen zijn op et eind van de avond op mn nikies al verrot kan me niet voorstellen dat zij naar huis kon lopen
ik snap de "quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef de_huig het volgende:
ik snap de "" niet helemaal...ok het is een simpele plaat en redelijk blij, maar ik denk dat ie in een zonnetje met een lekker geluidsysteem en duizenden mensen om je heen echt enorm aanslaat..:Y en daar is ie uiteindelijk ook voor bedoeld.
B-Front heldquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:47 schreef T-Force het volgende:
B-Front op Decibel (Loudness Stage)
Hij doet het alleen als ie....anus![]()
goed bezig Bertquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:06 schreef mstx het volgende:
anthem klinkt wel leuk, toffe melodiequote:
splitsing in het hardstyle is primaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
Eens en oneens![]()
Ben ook blij met de splitsing van Hardstyle! Als ik zin heb in melodieuze shizzzz ga ik daarnaartoe. Heb ik zin in snoeien (dat is bijna altijd) dan gaan we naar de rauwe zaal/tent/stage
![]()
En wat die dames daar in dat filmpje aan het doen zijn vind ik er maar niet uitzienAan de andere kant gaan ze wel los, dus ik weet nog niet wat ik ervan ga vinden
![]()
En die Pavelow RMX van de Anthem is echt bruut, geniaal, prachtig, supervet
Wat heeft Alphaverb een heldenset neergezet![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind nog steeds een verschil tussen festivalgeschikt en blij.. colours of the harder styles is niet duister ofzo maar wel lekker op een festival met veel mensen biertje, zonnetje etc..:Y
Maar dit is voor mij gewoon special D niveau..
quote:At the end of every week each one of us becomes a freak.
Tonight the DJ makes us move under the sweat drops from the roof.
Come with mequote:
Is geen Decibel Anthem blijktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef NLS04 het volgende:
ik vind het maar laffe zooi dat anthem. Doe mij maar Max Enforcer - Gold
Weet ik maar die klinkt ook zomers alleen dan ook nog stukken beterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:48 schreef T-Force het volgende:
Is geen Decibel Anthem blijktDat dacht men vorig jaar ook van Frontliner - Sunblast die in de trailer van Decibel werd gespeeld. Als het een Decibel-Anthem was had je wel de vocals van "De...Ci...Bel..." gehoord
* Boy_Snakeye mompelt iets over Scantraxx en Q-dance elkaar heel graag mogen en verwijst naar een bepaald artikelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:21 schreef InGebruik het volgende:
Max Enforcer - Gold inderdaad een heel lekker nummertje!
Defqon AUS anthem nog niet van onder de indruk. Raar trouwens dat Hhz 2 defqon anthems achter elkaar mag maken.
I know, I know. Maar ze doen ook niet echt moeite om een andere indruk te wekken zeg..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye mompelt iets over Scantraxx en Q-dance elkaar heel graag mogen en verwijst naar een bepaald artikel
die is fijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef NLS04 het volgende:
ik vind het maar laffe zooi dat anthem. Doe mij maar Max Enforcer - Gold
H.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:41 schreef Da_Ripper het volgende:
I'm baaaaack!![]()
ff rustig teruglezen en later een post à la ReM
In tegenstelling tot die van vorig jaar (Maximum Forcequote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Defqon Australia anthem is gewoon zwaar ruk
maar die ownde en ownt ook hardquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:11 schreef mstx het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die van vorig jaar (Maximum Force).
Dat was ook gewoon een toffe track, gewoon niet te moeilijk, met een lekkere zomerse melodie, maar niet zacht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:11 schreef mstx het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die van vorig jaar (Maximum Force).
2 tha bazzlinequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon een toffe track, gewoon niet te moeilijk, met een lekkere zomerse melodie, maar niet zacht.
Ik moet toch echt even de nieuwe release van Degos & Re-Done kwijt hier. Wat een lekkere plaatjes!
verdiend nòg een vermeldingquote:
Feestquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
I have to disagree, imo is dat Fuck It ... en dan niet die extreme hard vocal editquote:
Ziet er wel lache uit. Vind de shout-out naar Willem wel tof en denk ook dat het hier bij zal blijven. When the bass kicks, kunnen de sjomps daaro wel ff springen maar dat houden ze geen 2 tracks volquote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
nop, nix, nakkes, nadaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:50 schreef NLS04 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die toen van die anthem + kaartje actie voor de Great zany show gebruik hebben gemaakt en die vinyl al hebben ontvangen?
Was ik niet weg geweest dan was ik daar waarschijnlijk ook. Hoe was het trouwens met de drukte? Daar waren toch wat verontrustende geluiden vooraf, vandaar ook de "entree".quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:10 schreef mstx het volgende:
Net terug van Liberator Outdoor. Was best vet. Goed geluid (nog hard ook) en zonnetje erbij.![]()
Alleen jammer van die MC Rems. Achter elke zin zei 'ie "jatoggggg".![]()
Voor een gratis (voor de ¤10 entree kreeg je muntjes) feestje was het uitstekend.
Rustig blijven pluggen die linkquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
wat een kk harde track is dat hee
en hij is wel live gespeeld kijk maar:
Elke keer als ik ze zo zie vind ik het moeilijk te geloven dat zij verantwoordelijk zijn voor een gruwelijk type hardstyle. Een seconde later rammen ze op een knopje en ben ik weer een believerquote:
Jezus. Wat vetquote:
Wat een debielen lopen er ook eigenlijk rond daar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef de_huig het volgende:
16 minuten inqontrol special..weet niet of het wat is, ga hem nu kijken
edit: ja, was leuk om te kijkenbest grappige stukjes er tussen
boemkool
![]()
verder had er wel een iets langere impressie van de andere zalen in mogen zitten, maarja ik moet altijd iets te zeiken hebben![]()
hahaha wat een kutplaatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:37 schreef T-Force het volgende:
Hele leuke specialVind nog steeds dat In Qontrol DVD-materiaal is, maar oke...dat zal er niet van komen
![]()
Wat een lekker nummer tijdens TBY trouwens, iemand die weet welke?
Edit: EEN NIEUW DIEPTEPUNT
Ik ookquote:
Have fun! Ben benieuwd naar de reacties van hoe het geweest is met 3d-brillie enzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:42 schreef Haghorst het volgende:
Vanavond Matrixx![]()
Wel vet dat ze 3d visuals hebben op de led, je krijgt zo'n brilletje mee
Volgens mij komen die sounds ook uit een nintendo spelletjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:07 schreef de_huig het volgende:
hahaha wat een kutplaateen beetje een achtergrond muziekje voor een nintendo spelletje
Cause Chas = niet wat, Evolve gaat, 2 Tha Bazzline is wel nice en Busted is wel redelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon een toffe track, gewoon niet te moeilijk, met een lekkere zomerse melodie, maar niet zacht.
Ik moet toch echt even de nieuwe release van Degos & Re-Done kwijt hier. Wat een lekkere plaatjes!
kabouter wesleyquote:
best wel tof eigenlijkquote:
Als dit geen lekkere lijst betreft!quote:Mythica Podcast #4 Mixed by Solutio & The I's
Tracklist
01. Degos & Re-Done - Cause Chaos
02. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
03. Max Enforcer - Damned
04. The Machine - Place Of Terror
05. Chain Reaction - Answers
06. Solutio & The I's - Against Us
07. Sasha F - Hardstyle Matters
08. Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You
09. The R3bels - Straight To Da Beat
10. Degos & Re-Done - Evolve
11. Titan - Nightmare
12. Zany - Animated Audio
13. Solutio & The I's - City Of Chaos
14. Zatox ft. Nikkita - Poltergeist
15. Donkey Rollers - The Fusion of Sound
16. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
17. Zany & The Beholder - Do You Want Heavy?
Eensquote:
Ik vond m leukquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:29 schreef Baronpilsener het volgende:
Het is wit, en het houdt van hardcore....
![]()
Coone - Throw Ya Handzquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
nummer op 6:21? klinkt als josh & wesz maar ik kan niks vinden.
Dit dus. Had echt veel meer uit kunnen worden gehaald. Weet niet wie de presentatrice is maar de hele tijd maar die vragen over nog chicks gescoord of leuke mannen gezienquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef Quyxz_ het volgende:
IQ Special was leuk om weer ff het gevoel van die avond terug te krijgen, niet meer dan dat.
kthxquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Coone - Throw Ya Handz
http://tinyurl.com/36tgxga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dan zou ik gewoon voor de fearfm hardstyle top40 van mei en april gaan. Dan heb je in een klap de meest populaire laatste releases van de afgelopen 2 maanden te pakkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:25 schreef nattermann het volgende:
Wie kan mij nog wat verdomd goede, actuele livesets adviseren? Wil na ruim anderhalf jaar het draaien weer oppakken, maar heb geen flauw idee wat de "nieuwere" knallers zijn
Da's een goeie inderdaadquote:Op zondag 9 mei 2010 00:02 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon voor de fearfm hardstyle top40 van mei en april gaan. Dan heb je in een klap de meest populaire laatste releases van de afgelopen 2 maanden te pakken
quote:Headhunterz_And_Wildstylez_Vs_Noisecontrollers-Tonight-_SCREL019_-Vinyl-2009-SSK.rar
Down dan teminste de WEB ipv Vinylripjequote:Op zondag 9 mei 2010 02:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Da's een goeie inderdaadNog niet bij nagedacht.
Waarom ontdek ik dit nummer nu pas trouwens
[..]
Wat is het verschilquote:Op zondag 9 mei 2010 02:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Down dan teminste de WEB ipv Vinylripje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |