Vetquote:
Zal eens tijd wordenquote:
Je moet ook niet naar Mysteryland gaan alleen maar voor de hardstyle. Line-up in zijn geheel is gewoon 100% tof. Lekker verschillend. 4 uurs set van Tiesto (die op koninginnedag geniaal stond te draaien), Axwell, Housequake, Groovanatics, Man zonder Schaduw, dat soort namen. Zijn ook best wel prima!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:41 schreef eNGine10 het volgende:
http://www.mysteryland.com/2010/programma
Line up mysteryland. Ik vind het niet heel speciaal.
B-Front is gewoon een baas. Het opsplitsen van de stijlen vind ik helaas wat minder, maar goed.quote:
Stel helden!quote:
wat een prutser.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:06 schreef mstx het volgende:
0:19 JATOGGGGHH!!
1:28 jatoch!
0:37 jatoch
0:57 jatoch!
0:15 jatogg
JAAAATOOOOOOCH BERTquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:06 schreef mstx het volgende:
Kan hem hier niet luisteren maar ik ga er vanuit dat het wel vette shit is.quote:
de melodie van het defqon anthem met een broken beat eronder.. kun je het je nu voorstellen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Kan hem hier niet luisteren maar ik ga er vanuit dat het wel vette shit is.
Is dat ergens bevestigd? Gisteren was het nog een gerucht namelijk.. Die pavelow is natuurlijk technisch gezien goud maar kan me best voorstellen dat sommige mensen het helemaal niks vinden.quote:
http://twitter.com/IboOrgut/status/13504384262quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:24 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Is dat ergens bevestigd? Gisteren was het nog een gerucht namelijk..
MC Vquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:24 schreef NLS04 het volgende:
Verder nog een bijdrage voor de Q-dance top 25 van bert:
Brennan Heart & MC V - Do it my way!
HAd mn twijfels, maar na t luisteren..... vind ik m eigenlijk wel tof..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
de melodie van het defqon anthem met een broken beat eronder.. kun je het je nu voorstellen?
Eens en oneensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik ben zelf wel blij met de split tussen rouwe en de zachtere hardstyle.
Het is zwaar kut als je om 4 uur 's nachts opeens een dj heb die lekker soft gaat draaien ( zoals een hhz oid ) sowieso vind ik rouwere hardstyle veel fijner op een event, thuis is melodieuze hardstyle weer fijner ( alheowel ik toch vaak een hard setje op zet)
leuke dames op dat filmpje
lijkt me toch echt zooooooooooooooo kut stampen op hakkenm'n hielen zijn op et eind van de avond op mn nikies al verrot kan me niet voorstellen dat zij naar huis kon lopen
ik snap de "quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef de_huig het volgende:
ik snap de "" niet helemaal...ok het is een simpele plaat en redelijk blij, maar ik denk dat ie in een zonnetje met een lekker geluidsysteem en duizenden mensen om je heen echt enorm aanslaat..:Y en daar is ie uiteindelijk ook voor bedoeld.
B-Front heldquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:47 schreef T-Force het volgende:
B-Front op Decibel (Loudness Stage)
Hij doet het alleen als ie....anus![]()
goed bezig Bertquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:06 schreef mstx het volgende:
anthem klinkt wel leuk, toffe melodiequote:
splitsing in het hardstyle is primaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
Eens en oneens![]()
Ben ook blij met de splitsing van Hardstyle! Als ik zin heb in melodieuze shizzzz ga ik daarnaartoe. Heb ik zin in snoeien (dat is bijna altijd) dan gaan we naar de rauwe zaal/tent/stage
![]()
En wat die dames daar in dat filmpje aan het doen zijn vind ik er maar niet uitzienAan de andere kant gaan ze wel los, dus ik weet nog niet wat ik ervan ga vinden
![]()
En die Pavelow RMX van de Anthem is echt bruut, geniaal, prachtig, supervet
Wat heeft Alphaverb een heldenset neergezet![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind nog steeds een verschil tussen festivalgeschikt en blij.. colours of the harder styles is niet duister ofzo maar wel lekker op een festival met veel mensen biertje, zonnetje etc..:Y
Maar dit is voor mij gewoon special D niveau..
quote:At the end of every week each one of us becomes a freak.
Tonight the DJ makes us move under the sweat drops from the roof.
Come with mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |