Denk ook logisch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:22 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Denk een typefout aangezien het mailadres nog steeds top25@q-dance.nl is.
vette shit was dat, iets minder oud.. maar ook heel vernieuwend was Marlboro Man.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
In the Marine, Joke the Joker, The Hunt, Reinforce, Feel it 2007, Furybox, Shockwaves, Wannabe, We Are The Noisecontrollers, We move, You don't own me![]()
Oh man, dat was vernieuwend, geweldig, geniaal, prachtig, kortom: MEESTERLIJK![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:11 schreef mstx het volgende:
Gister weer een songtext gevonden voor in de OP:
Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix) = Resident Evil: Extinction (2007)Grappig, pas die film nog gekeken. Hoorde toen die vocalen ook al, maar vond ze zelf niet echt tof genoeg voor in een nummer. Denk vooral door die eerste zin (umbrella corpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
). Miss eraf moeten knippen, maargoed
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Jammer van 6 en 7, verder wel een puike tracklist!quote:Scantraxx presentz: hardstyle mixmasters #2 Luna
01. Zany - Frequency
02. Intractable One - Dikke Bleek (Alpha's 'Dikke' Remix)
03. Scope DJ - Househeads
04. TNT - Tritolo (Yellow Compound Mix)
05. Second Identity - Amplified
06. Showtek feat. MC DV8 - Electronic Stereo-Phonic
07. D-Block & S-Te-Fan - Alone
08. Noisecontrollers & Zany - Diffusion
09. Deepack - New Day (Hard Edit)
10. Luna & Crypsis - Powerplay
11. Chain Reaction - Out With A Bang
12. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
13. Wildstylez & Brennan Heart - Reputation Game
14. Max Enforcer feat. The Rush - Fade To Black (Official Black 2010 Anthem)
15. B-Front & Frontliner - Magic
16. Chain Reaction - Answers
17. Zatox - Creation
de intro en mid ownen hard, daarna is het niks meerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef T-Force het volgende:
Wat is het intro van die Black anthem van 2008? van Showtek toch vet!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef T-Force het volgende:
Edit:
Was Remcore hier trouwens vroeger zo'n die-hard NC-fan?
Van die echte oude nummers bedoel ik dan? Want ik namelijk wel! Zat net ff oude shit te luisteren kwamen die platen ff voorbij die nooit zijn gereleased![]()
In the Marine, Joke the Joker, The Hunt, Reinforce, Feel it 2007, Furybox, Shockwaves, Wannabe, We Are The Noisecontrollers, We move, You don't own me![]()
Oh man, dat was vernieuwend, geweldig, geniaal, prachtig, kortom: MEESTERLIJK![]()
jazeker, ik was (volgens mij) 1 van de eerste die-hard fansquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
vette shit was dat, iets minder oud.. maar ook heel vernieuwend was Marlboro Man.
die heb ik volgens mij een weekje of 2 terug al binnengehaald, maar nog niet geluisterdquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jammer van 6 en 7, verder wel een puike tracklist!
Universe Twisters - White stars was ook zown gouden plaat van zequote:Op woensdag 5 mei 2010 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
The Marine, Feel It, Furybox (die toontjes), We Are, Wannabe, We Move, You Don't Own Me inderdaad stuk voor stuk toppers
Marlboro Man is uniek/vernieuwend, gewoon heerlijk
maar 1 van de allerallerbeste vind ik nog steeds Face (Of Creation)![]()
wat een kk harde track is dat heequote:
ik zei dat ik m nog niet live had gehoordquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
wat een kk harde track is dat hee
en hij is wel live gespeeld kijk maar:
owja, ik moet die setjes van IQ nog ff binnenhalenquote:
wel fijne plaatquote:
White Starsquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Universe Twisters - White stars was ook zown gouden plaat van zeBohh wat ben ik toen vaak naar hun site gegaan om die daar te luisteren
Vette track!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:49 schreef ElDani het volgende:
Acti & Zatox.. Wat wil een man nog meer?(Misschien een uitspreekbare naam?
)
Uoccio fink = What you think (mits je het een beetje anders/engels probeert uit te spreken)quote:
Beetje ą la Wan Taim.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:20 schreef T-Force het volgende:
[..]
Uoccio fink = What you think (mits je het een beetje anders/engels probeert uit te spreken)
Seiv mai nait = Save my night
Was inderdaad opvallend goed feestje!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:10 schreef mstx het volgende:
Net terug van Liberator Outdoor. Was best vet. Goed geluid (nog hard ook) en zonnetje erbij.![]()
Alleen jammer van die MC Rems. Achter elke zin zei 'ie "jatoggggg".![]()
Voor een gratis (voor de ¤10 entree kreeg je muntjes) feestje was het uitstekend.
Zentiments vond ik (voor de helft) echt waardeloos, The Vision draaide prima, maar dat kleintje was van niveau Gostosa, die mag eerst weer eens gaan leren beat-matchen. Gelukkig had ie dan nog wel een behoorlijke platenkeuze.quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:36 schreef 16meter het volgende:
JAAAATOOOOG!!!
Alphaverb, Zentiments, Low-E allemaal goed.
Magic 3 of 4x gehoord.
pas toen ik nummer hoorde snapte ik de titelquote:
maar dat is natuurlijk geen strafquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:14 schreef Bertje_NL het volgende:
en volgens mij bijna alle Donkey's platen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |