quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef T-Force het volgende:
Wat is het intro van die Black anthem van 2008? van Showtek toch vet!!
niet heel erg bijzonder neequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:41 schreef eNGine10 het volgende:
http://www.mysteryland.com/2010/programma
Line up mysteryland. Ik vind het niet heel speciaal.
ik zal me er best vermaken, dus als kameraden ook allemaal gaan (voor de andere muziek, was meer dan optie voor hun meen ik) kan het goed zijn dat ik er ook benquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Niet echt nee, definitief geen Mysteryland voor mij dit jaar. Zat andere mooi feesten!
Jullie weten niet wat je mist. Mysteryland is met geen ander feest te vergelijken...quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Niet echt nee, definitief geen Mysteryland voor mij dit jaar. Zat andere mooi feesten!
Misschien wel maar als ik zou gaan dan ga ik toch voor die Q stage. Over de hele mysteryland gezien zal de line up misschien wel geweldig zijn maar alleen die Q stage is niks speciaals. Geef m'n geld dan liever uit aan Q-Base wat ook rond die tijd is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jullie weten niet wat je mist. Mysteryland is met geen ander feest te vergelijken...
Zo bedoel ik het ook niet, ik zie die andere stages ook niet..houdt niet van die muziek...maar de hele sfeer van mysteryland is gewoon anders als op de andere feesten...is lastig uit te leggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien wel maar als ik zou gaan dan ga ik toch voor die Q stage. Over de hele mysteryland gezien zal de line up misschien wel geweldig zijn maar alleen die Q stage is niks speciaals. Geef m'n geld dan liever uit aan Q-Base wat ook rond die tijd is.
nee hoor:quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
maar de hele sfeer van mysteryland is gewoon anders als op de andere feesten...is lastig uit te leggen
Ah ja.. Zentiments was die set met het bagger mixwerk. Platenkeuze zat bij alle DJs wel goed (t/m Alphaverb, daarna was ik weg). Die Solutio & Theis ofzo hadden platen ook vaak ongelijk lopen bij de overgangen. Maar afgezien van het slechte mixen af en toe waren het leuke sets.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:14 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Was inderdaad opvallend goed feestje!
Eigenlijk hadden we even moeten meeten, wist helemaal niet dat er Fok!kers aanwezig waren...
MC Rems was inderdaad mateloos irritant, werd ook meteen een heel ander sfeertje toen Da Syndrome even een half uurtje op het podium stond, blijkt toch wel dat de MC van grote invloed kan zijn.
[..]
Zentiments vond ik (voor de helft) echt waardeloos, The Vision draaide prima, maar dat kleintje was van niveau Gostosa, die mag eerst weer eens gaan leren beat-matchen. Gelukkig had ie dan nog wel een behoorlijke platenkeuze.
Verder inderdaad Magic een paar keer gehoord, sowieso veel Frontliner gehoord, en volgens mij bijna alle Donkey's platen!![]()
ja, best welquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:31 schreef 16meter het volgende:
Acti is een baas.
Alle 3 lekker. Als dit geen zomerhitje wordt:
edit: lijkt wel wat op deze
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:31 schreef 16meter het volgende:
Acti is een baas.
Alle 3 lekker. Als dit geen zomerhitje wordt:
edit: lijkt wel wat op deze
Laatst ook gehoord in Zak, toch wel een hele vette plaat over een goede installatie!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |