Want het was tot dit moment altijd snoeihard underground natuurlijk.... oh wacht...quote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
NEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou is Hardstyle officieel commercieel![]()
Aaaaah dus dat was dat nummer waar ik dus ook aan moest denkenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Ja of nee? Volgens mij toch wel ongeveer dezelfde akoordjes
Naar mijn weten is dat een andere Chuckiequote:Op zondag 2 mei 2010 17:11 schreef Mainai het volgende:
Daarnaast heeft Chuckie wel vaker harder gedraaid en zelfs geproduceerd:
Haha kwam er net achter inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2010 17:59 schreef Mainai het volgende:
Nee hoor, is dezelfde:
http://www.discogs.com/artist/DJ+Chuckie
Eens, ik heb ondertussen bijna al hun filmpjes bekeken en ze zijn zowat allemaal superlolligquote:
Joh, boeiend. Dat zijn gewoon vocals die waarschijnlijk nog wel in 20 tracks langs gaan komen. Van Oh My God is ook een house-remix gemaakt.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:45 schreef InGebruik het volgende:
Hoorde van iemand die in Amsterdam was tijdens Koninginnedag dat hij een house versie van Words from the Gang (Coone) had gehoord? Iemand meer informatie hierover? Het wordt steeds gekker..
Bedoel je misschien Noir - All About House Music (die er eerder was dan de Coone-track)? Of een letterlijke ripoff van de tekst van Coone?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:45 schreef InGebruik het volgende:
Hoorde van iemand die in Amsterdam was tijdens Koninginnedag dat hij een house versie van Words from the Gang (Coone) had gehoord? Iemand meer informatie hierover? Het wordt steeds gekker..
"En ook in [naam van plaats] gabbert endymioooohnnehffdagdafdfffffn"quote:Op zondag 2 mei 2010 20:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Eens, ik heb ondertussen bijna al hun filmpjes bekeken en ze zijn zowat allemaal superlollig![]()
Die gasten zijn kei-gek, heerlijk gewoon![]()
Maar wat zeggen ze nou precies bij al die gabbermovies?
Ja, maar wat voor woord is "gabberen" dan? de fuck, op z'n engels klinkt het flink vernaaidquote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
"En ook in [naam van plaats] gabbert endymioooohnnehffdagdafdfffffn"
Gewoon, hakken?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor woord is "gabberen" dan? de fuck, op z'n engels klinkt het flink vernaaid
Overdrive O valt me enorm tegenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:32 schreef Mainai het volgende:
Nou eindelijk de WEB van de I've Lost You EP uit is, kan ik eindelijk volop van deze geweldige tracks genieten... en dat doe ik nu dan ook
Heerlijk![]()
Ik krijg van alle 4 een tent in m'n broekquote:Op zondag 2 mei 2010 23:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Overdrive O valt me enorm tegen![]()
Autumn Green![]()
Lipservice Radio![]()
I've Lost You![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |