Outside Agency heldenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik hoor de chaos niet hoor..
dit is "chaos":
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:35 schreef LeonH het volgende:
laat ik me ook maar weer eens melden hier!
Uitstekend gisteren vermaakt in Arnhem maar slechts een uurtje bij de hardstyle geweest. Ik trek die fokking drukte sowieso al slecht maar als die dan voor een groot gedeelte veroorzaakt wordt door teveel (ik hou totaal niet van deze muziek maar het is een gratis evenement) mensen en (we wachten op een half uurtje hardcore en tot die tijd gaan we breed staan en stoer kijken) sjonnies dan vermaak ik me beter bij 8bahn of op het dak rondom de korenmarkt omdat er net wat meer ruimte is ook al is het minder mijn muziekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:12 schreef 16meter het volgende:
Ran-D op Queensday Arnhem![]()
Feel my fire, Under Attack, THe otherside, Atrocious, Zatox platen... wat een baas! En wat een leuk sfeertje.
Boy veilig thuisgekomen met de dames zie ik?Je hebt wat gemist kerel.
Klopt wel wat je zegt. Maar tegen de avond druipt het merendeel van dat volk wel af en werd het linkschvoor best gezellig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:29 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Uitstekend gisteren vermaakt in Arnhem maar slechts een uurtje bij de hardstyle geweest. Ik trek die fokking drukte sowieso al slecht maar als die dan voor een groot gedeelte veroorzaakt wordt door teveel (ik hou totaal niet van deze muziek maar het is een gratis evenement) mensen en (we wachten op een half uurtje hardcore en tot die tijd gaan we breed staan en stoer kijken) sjonnies dan vermaak ik me beter bij 8bahn of op het dak rondom de korenmarkt omdat er net wat meer ruimte is ook al is het minder mijn muziek![]()
De nacht in het hoekje was daarentegen wel enorm lachen waar Bob en jaimy ook under attack, feel my fire maar ook Grainable system override, Nomansland en wat nieuwe B-front platen draaiden
Is daar iets over gezegd ja? Dat zou echt briljant zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben wel benieuwd naar de locatie van volgend jaar wat blijkbaar groter moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |