Nu niet meer, vanochtend was ik nog dronken toen ik naar mn werk reed, leek het wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen kater?![]()
En nu heb ik honger, ik maar eens wat te eten klaar maken dan...
Kom op zeg, ben je nou A'dammer of nietquote:Op woensdag 28 april 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Spreek voor jezelf, ik trek liever een broek aan..
Die gaat toch uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Spreek voor jezelf, ik trek liever een broek aan..
HeatWave is een HETEROOOOOO, HeatWave is een HETERRRRRROOOOOO!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Kom op zeg, ben je nou A'dammer of niet
What's your point?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HeatWave is een HETEROOOOOO, HeatWave is een HETERRRRRROOOOOO!![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Tis een kruising tussen de Italiaanse, Spaanse en noord-Afrikaanse keukenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Qua eten, met welk land is Malta te vergelijken? Of heeft het z'n eigen unieke keuken?
I like my men naked!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dit is inderdaad het toppunt van nuchterheid jaquote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt helemaal niet verkeerdquote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis een kruising tussen de Italiaanse, Spaanse en noord-Afrikaanse keuken
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I like my men naked!
Hu wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oeh dat moet dan wel geweldig zijn!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis een kruising tussen de Italiaanse, Spaanse en noord-Afrikaanse keuken
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I like my men naked!
Ik weet niet of het een compliment voor Delan is dat je afstand hebt gedaan van je hetero-zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond haar veuls te vrouwelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een compliment voor Delan is dat je afstand hebt gedaan van je hetero-zijn
*faints softly in his office-chair*quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een compliment voor Delan is dat je afstand hebt gedaan van je hetero-zijn
Ze had geen snor?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vond haar veuls te vrouwelijk.
Het begint te komen. Maar om 20:00 moet ik nuchter zijn, want dan ga ik weer bier drinken en Barca kijken.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het toppunt van nuchterheid ja
Is het ook nietquote:
Teveel vormen. Ik houd meer van een platte plank.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Trouwens, dat kun je op 2 manieren opvatten:quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Teveel vormen. Ik houd meer van een platte plank.Hoe vaak heb ik 't nou al gezegd? Ik ga NIET met die saus en die eend op mijn buik lopen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Jij hebt een ex van 3 jaar?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwens, dat kun je op 2 manieren opvatten:
1. Na jou ben ik echt voorgoed genezen van vrouwenHoppa, mannen
2. Na jou kan geen enkele vrouw meer goed genoeg zijhn. Hoppa, mannen
Besides: Mijn ex van 3 jaar heeft afstand gedaan van het homo-zijn. How does that make ME feel?!
Spelbreker.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik 't nou al gezegd? Ik ga NIET met die saus en die eend op mijn buik lopen!!!
Het klinkt een beetje raar, maar hier zit wel een hoop waarheid in.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
2. Na jou kan geen enkele vrouw meer goed genoeg zijhn. Hoppa, mannen
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Na 6 jaar een FB aangemaakt, be gentle !
Ja, jij was ook opeens weer wegquote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeh dat moet dan wel geweldig zijn!![]()
Maar wat ik vannacht vroeg (toen ik zo lam als een kanarie was), ik wist niet dat jij (nog) getrouwd was?? Wanneer is de scheiding dan gepland en is dat de reden dat je naar Malta bent gegaan/gevlucht?
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt een ex van 3 jaar?
PEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO-alert!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje raar, maar hier zit wel een hoop waarheid in.
Dat moet lukken toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het begint te komen. Maar om 20:00 moet ik nuchter zijn, want dan ga ik weer bier drinken en Barca kijken.
Waarom zit ik mezelf zo te pijnigen?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het ook nietVeel grill
, veel vis
, veel pasta
, en als specialiteit gestoofd konijn
Ik mis het verband?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Waarom zit ik mezelf zo te pijnigen?
ik zet mijn geld op Wesleyquote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het begint te komen. Maar om 20:00 moet ik nuchter zijn, want dan ga ik weer bier drinken en Barca kijken.
Foutje, gefixed.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn zomerrokjes heb ik ook alweer uit de kast getoverd. Als ik straks helemaal fit ben staan ze nog goed ook
In dat geval ga ik nooit met jou naar een grill restaurant.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou een moord doen voor een dikke vette sappige steak met van die zwarte grill-streeppies d'rop
Ah so. Maar jouw ex wil niet scheiden dus?? Tering wat lastig, je kan niet eenzijdig scheiden zeker...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij was ook opeens weer weg![]()
En ja, ik ben officieel nog steeds getrouwd. Maar dat komt alleen maar doordat m'n ex niks laat horen.![]()
En ik ben naar Malta verhuisd omdat ik hier een baan kon vinden. Kon kiezen tussen dit of Berlijn. 9 maanden zomer of 9 maanden winter? Uhm...tja....moeilijk hoor.
Vermoord een vega!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou een moord doen voor een dikke vette sappige steak met van die zwarte grill-streeppies d'rop
Als we bij Sopranos gaan eten dan mag dat best hoor, een moord plegenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval ga ik nooit met jou naar een grill restaurant.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn zomerrokjes heb ik ook alweer uit de kast getoverd. Als ik straks helemaal fit ben staan ze nog goed ook
Bakkie op?quote:
Kill a vega, get a steak for free!quote:
Rawrquote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het geweldig dat Sneijder en Robben zo goed zijn. De Duitsers beginnen bang te worden hier voor het WK. Gaaf is dat.quote:
Goeie tekst! Al ken ik Lady Gaga alleen van de nieuws headlines, geen idee wie het nou eigenlijk is.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kill a vega, get a steak for free!
When you kill a cow, ya gotta make a burger [Lady Gaga]
Ik alleen hiervan:quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
Goeie tekst! Al ken ik Lady Gaga alleen van de nieuws headlines, geen idee wie het nou eigenlijk is.
Nou, ik ga ervan uit dat ze wel wilt scheiden, want zij is degene die weg ging. Alleen weet ik niet of ze bewust is van het feit dat een scheiding meer is dan je tas pakken en terug gaan naar je vader.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah so. Maar jouw ex wil niet scheiden dus?? Tering wat lastig, je kan niet eenzijdig scheiden zeker...
Hoe lang was je getrouwd? Ja, ik snap Malta helemaal! Al is Berlijn een toffe stad.
snap ik. Mijn voorkeur gaat ( na Ajax natuurlijk) uit naar barca. Gewoon vanwege het voetbal dat ze spelen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat Sneijder en Robben zo goed zijn. De Duitsers beginnen bang te worden hier voor het WK. Gaaf is dat.
Maar ik hoop natuurlijk op mijn cluppie.
Wes en Arie. Onze gappies bij barca, ouwequote:Op woensdag 28 april 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
snap ik. Mijn voorkeur gaat ( na Ajax natuurlijk) uit naar barca. Gewoon vanwege het voetbal dat ze spelen.
Maar ik gun het inter wel want die vond ik bijzonder goed vorige pot.
En wes en Arie in de finale, das toch mooi
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als we bij Sopranos gaan eten dan mag dat best hoor, een moord plegen
Staat zelfs een pirana tank in het midden
Ja nou ka... je snapt de sfeerquote:Op woensdag 28 april 2010 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!
"I would like a T-bone steak, rare, with garlic and peppers. And ya see that guy over there? Get him well done." "Yes, sir. Excellent choice sir." *BLAM* "One grilled T-bone with garlic and peppers comin' up! And Gino, clear the gentleman at table three up, will ya?"
Ik ren met je mee.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaan we Lady Gaga songteksten planten hier ?
* PBateman1978 rent hard weg
"And tell his wife to stop screaming or ask her to leave, this is a family-restaurant, for Christ' sake!"quote:
DE MEISJES UIT DEN HAAG - Johan Frauenfelderquote:Op woensdag 28 april 2010 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaan we Lady Gaga songteksten planten hier ?
* PBateman1978 rent hard weg
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"And tell his wife to stop screaming or ask her to leave, this is a family-restaurant, for Christ' sake!"![]()
Sorry, moest evenMaar als ik in Eindhoven ben, wil ik daar best wel eens eten hoor.
![]()
Er zat de vorige keer wel echt xzo'n familie. Pa met een dikke nek, mamaatje erbij, oma mee, paar kids. En dan na afloop allemaal naar de kok, zoenen, omhelzenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"And tell his wife to stop screaming or ask her to leave, this is a family-restaurant, for Christ' sake!"![]()
Sorry, moest even
Nee, ik ben ook nog wel eens creatief met woordjes.quote:
Das toch geweldig?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zat de vorige keer wel echt xzo'n familie. Pa met een dikke nek, mamaatje erbij, oma mee, paar kids. En dan na afloop allemaal naar de kok, zoenen, omhelzenIk kreeg meteen een maffia gevoel.
Waarom moest ik hieraan denken?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:19 schreef El_Matador het volgende:
DE MEISJES UIT DEN HAAG - Johan Frauenfelder
quote:Want er zijn meisjes die doen het met tegenzin
er zijn meisjes die vinden het fijn
Marianneke doet het met veel plezier
o wat zal ik daar gelukkig mee zijn ( o yeah)2x
quote:
quote:
Jullie weten niet eens hoe ik eruit zie als ik helemaal fit benquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het speelt zich hier af:
http://www.sopranos-eindhoven.nl/
Ik snap wat je aantrektquote:Restaurant Sopranos is een uniek restaurant midden in het kloppende, culinaire hart van Eindhoven,
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet als je niet fit bent.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
Jullie weten niet eens hoe ik eruit zie als ik helemaal fit ben
We weten al hoe je eruit ziet als je dat kennelijk niet bent, op Krea naquote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
Alsof ik alles met een kloppend hart probeer te pak.... o ja.quote:
Yes, daar zien we jou wel voor aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik alles met een kloppend hart probeer te pak.... o ja.
als je bijdehand wilt doen moet je niet zo episch falen aapquote:Op woensdag 28 april 2010 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Wes en Arie. Onze gappies bij barca, ouwe
Hehe, het klonk alsof het van een Britse komedie kwamquote:Op woensdag 28 april 2010 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook nog wel eens creatief met woordjes.![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
als je bijdehand wilt doen moet je niet zo episch falen aap
ze spelen voor Bayern, danwel inter
en als die beide in de finale staan. Zitten ze lekker in hun vel, dus extra waarde tijdens het wk.
En dat is maar goed ookquote:Op woensdag 28 april 2010 14:24 schreef Kreator het volgende:
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet als je niet fit bent.
Niet iedereenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:25 schreef STING het volgende:
We weten al hoe je eruit ziet als je dat kennelijk niet bent, op Krea na
Idem hier.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet als je niet fit bent.
ga ergens anders vissenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
Daar moet ik gaan eten!quote:
Ik vis nietquote:
Dat is dan ook mijn humor!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, het klonk alsof het van een Britse komedie kwam
Doe die zwart-wit bril eens afquote:Op woensdag 28 april 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat jouw land het wk kan winnen boeit je geen moer?
Dat doen ze elk wk bij mij dus het begint nogal oud te worden.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Al zou je wel vissen, je bent een vrouw dat magquote:
Hmm, jawel hoor, geloof ik, ooit in een ver verleden... Maar de combi voedsel en seks doet me gewoon niet zo veel.quote:
Belsie! Jij geniet goed zie ik. Mooi.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:29 schreef Belsezar het volgende:
Zo dakgoten gedaan. Was toch al een stuk warmer dan ik dacht in de volle zon.
Ik verdien een lekker koud glas cola met citroensap en ijs
Oe!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:29 schreef Belsezar het volgende:
Zo dakgoten gedaan. Was toch al een stuk warmer dan ik dacht in de volle zon.
Ik verdien een lekker koud glas cola met citroensap en ijs
Als het een leuke vent is waarom niet.quote:
ohja en iemand die een seizoen lang faalt, die maakt ons wel ff kampioen toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Doe die zwart-wit bril eens af
Club voetbal kan me nix boeien.
EK/WK vind ik wel weer leuk
ohja ze waren geweldig in 2006quote:Op woensdag 28 april 2010 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat doen ze elk wk bij mij dus het begint nogal oud te worden.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef punkgirl het volgende:
Hallo![]()
Ik ben PG en ben sinds een kleine week weer vrijgezelIk zou graag mijn nieuwe vrije tijd op dit forum slijten
Natuurlijk! We moeten het ons zo aangenaam mogelijk maken tenslotte!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Belsie! Jij geniet goed zie ik. Mooi.
Ik ga ff roken.
Als we een terrasje gaan doen weet ik al wat ik ga bestellen voor jequote:
Dat zei ik helemaal niet, goochemquote:Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ohja en iemand die een seizoen lang faalt, die maakt ons wel ff kampioen toch?
Vandaar dat het dus wel boeit wat ze met hun clubs doen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef Kreator het volgende:
Welkom Punkgirl. Het is gebruikelijk om even een (tieten)pic te posten als je nieuw binnenkomt.
Win eerst eens wat qua wk's en dan praten we verder ok?quote:
Een dame blanch met zwaffel?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we een terrasje gaan doen weet ik al wat ik ga bestellen voor je
Neequote:Op woensdag 28 april 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ze hebben toch al zoiets als erotisch dineren ofzo?quote:
Welkom en slijt ze!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef punkgirl het volgende:
Hallo![]()
Ik ben PG en ben sinds een kleine week weer vrijgezelIk zou graag mijn nieuwe vrije tijd op dit forum slijten
Welkom, ik ben ook net hier en sinds een kleine week (zaterdag) weer vrijgezel. Slijtzequote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef punkgirl het volgende:
Hallo![]()
Hehe, nooit van gehoordquote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze hebben toch al zoiets als erotisch dineren ofzo?
en straks wel met mij meevieren als 'hollander' hè.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Win eerst eens wat qua wk's en dan praten we verder ok?
quote:
Ik ookquote:
Je zat toen je klein was ook doperwten door restaurants heen te schieten zeker?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, nooit van gehoord
Misschien wel iets voor mij, ik hou mezelf graag bezig met iets tijdens het eten
Het was een serieuze vraagquote:
Ik heb dubbele nationaliteit. Dus ik ben altijd beidequote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
en straks wel met mij meevieren als 'hollander' hè.
Mag toch?quote:
Wat een viespeukquote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef punkgirl het volgende:
Zoiets ja.. hij heeft nu iets met een glitterpaard![]()
Kamervragen, wat ik je brom!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb dubbele nationaliteit. Dus ik ben altijd beide
Nothing can stop me
als er een reden is om te Zuipen dan ben je van de partij hèquote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb dubbele nationaliteit. Dus ik ben altijd beide
Nothing can stop me
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zat toen je klein was ook doperwten door restaurants heen te schieten zeker?
angelquote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Kreator het volgende:
Ik word echt nooit serieus genomen.
Alhoewel...
Ik gebruik het niet om er beter van te worden!quote:
Behalve als je drankconsumptie meerekendquote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
als er een reden is om te Zuipen dan ben je van de partij hè
Dank uquote:
Ik las het van de week ergens hier op FOK!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, nooit van gehoord
Misschien wel iets voor mij, ik hou mezelf graag bezig met iets tijdens het eten
Daar gaat het ook niet om! Het is een loyaliteitskwestie!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet om er beter van te worden!
Nee, ga verder?quote:
Ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik eigenlijk ooit doperwten in een restaurant heb gegeten
Ja, ik dus ook, tegenwoordig is dat not-done en krijg je dus allemaal van die tuigkoters die in de AH hun moeder voor hoer uitscheldenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nietEn had ik dat gedaan dan had ik zo een pets gehad van mijn moeder
In je onderbroekkiequote:
Ik pik liever de goede dingen van beide er tussen uitquote:Op woensdag 28 april 2010 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om! Het is een loyaliteitskwestie!![]()
Ja moet ik me dat erbij voorstellen ?quote:
Holaquote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef punkgirl het volgende:
Hallo![]()
Yes, en stoelen met gaten erin.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja moet ik me dat erbij voorstellen ?
In ondergoed een Whopper-menu wegwerken ?
Ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja moet ik me dat erbij voorstellen ?
In ondergoed een Whopper-menu wegwerken ?
dat bied je hem aan. En ik krijg alleen maar patserige Posts om me oren geslingerd.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik pik liever de goede dingen van beide er tussen uit
Maar ik wil het wel delen hoor! Volgend WK is in brazilie, ga mee zou ik zeggen!
Ja de regie is totaal zoek bij oudersquote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook, tegenwoordig is dat not-done en krijg je dus allemaal van die tuigkoters die in de AH hun moeder voor hoer uitschelden.
Ouders van nu, echt falers.
Ga ook mee!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat bied je hem aan. En ik krijg alleen maar patserige Posts om me oren geslingerd.
Lekker bezig jij
Ik hou niet zo van voetbal. Maar ik kan wel genoeg andere redenen bedenken om naar Brazillie te gaan hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik pik liever de goede dingen van beide er tussen uit
Maar ik wil het wel delen hoor! Volgend WK is in brazilie, ga mee zou ik zeggen!
Er zijn positieve uitzonderingen op de regel, HW.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook, tegenwoordig is dat not-done en krijg je dus allemaal van die tuigkoters die in de AH hun moeder voor hoer uitschelden.
Ouders van nu, echt falers.
Mijn moeder komt er vandaanquote:Op woensdag 28 april 2010 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van voetbal. Maar ik kan wel genoeg andere redenen bedenken om naar Brazillie te gaan hoor!Woon je daar of heb je daar familie?
En *vink!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hola![]()
Doe ff een fotootje posten?
Kom je er vaak?quote:
Oke.. oke.. maar geen tettenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hola![]()
Doe ff een fotootje posten?
Ik snap het weer nie. Barb, ben jij al dronken of ben ik het nog?quote:
Die heb je toch wel, hoop ik voor je!quote:
Dit jaar door omstandigheden niet maar normaal ben ik er sowieso 1 maand van het jaar. Als het hier winter is is het daar zomer. Dus meestal ruil ik dan even een maandje kou om voor een maandje 30+ graden en strandquote:
Ik ga zo dronken worden in de haven. Of jij nog dronken bent weet ik niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap het weer nie. Barb, ben jij al dronken of ben ik het nog?
tieten bedoel je?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb je toch wel, hoop ik voor je!![]()
Een leuk representatief fotootje lijkt me een goed idee!
Bohquote:Op woensdag 28 april 2010 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit jaar door omstandigheden niet maar normaal ben ik er sowieso 1 maand van het jaar. Als het hier winter is is het daar zomer. Dus meestal ruil ik dan even een maandje kou om voor een maandje 30+ graden en strand
Die van jou?quote:
Dronkenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga zo dronken worden in de haven. Of jij nog dronken bent weet ik niet.Maar ik vond het fotoverzoek enigzins voorspelbaar.
Ja het is een handige plek om familie te hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
BohIk wil ook! Oh ja, hier hebben ze gelukkig niet echt winter...
Kloon!quote:
Die van mij zijnquote:
Met T's boobs zit eht wel goedquote:
Ik kom dan naar je toe. Is niet zo ver van Colombia of waar ik dan ook hoop te zitten.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het is een handige plek om familie te hebben![]()
Dus het volgende wk zit ik 100% zeker daar voetbal te kijkenAl is het dan maar rond de 25 graden met die verschrikkelijk koude winters daar
Ik ben echt maar 1 keer echt geslagen, en toen had ik het er ook echt naar gemaakt, verder bleef het wel eens bij dreigen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja de regie is totaal zoek bij ouders
Als ik zie wat sommige kinderen mee weg komen nu? Pff, ik had zo door gegaan naar een militaire school. Weet ik zeker.
Heb 1 keer de fout gemaakt mijn ouders uit te schelden. Ik was zo bang voor mijn vader dat ik drie uur lang de deur van de wc met mijn vingers op slot hield
Kloonquote:
lucky youquote:Op woensdag 28 april 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben echt maar 1 keer echt geslagen, en toen had ik het er ook echt naar gemaakt, verder bleef het wel eens bij dreigen.
Wie weet woon je daar dan wel inmiddelsquote:Op woensdag 28 april 2010 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom dan naar je toe. Is niet zo ver van Colombia of waar ik dan ook hoop te zitten.
Ik vaker. Maar vaker door mijn moeder dan vader. Mijn moeder was enorm kunstig met rubberen slippers weet ik nog erg goed hehe.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben echt maar 1 keer echt geslagen, en toen had ik het er ook echt naar gemaakt, verder bleef het wel eens bij dreigen.
Ik zie bier!quote:
En dronken he! Vergeet dat niet!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dronken![]()
Haha, ja, ach ben ik soms ook, voorspelbaar dan.
quote:
Die mogelijkheid zit er zeker in.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie weet woon je daar dan wel inmiddels![]()
Hmmmm.....is het dan onbeleefd om te vragen naar een slaapplaatje tijdens mijn trektocht door zuid-Amerika?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het is een handige plek om familie te hebben![]()
Dus het volgende wk zit ik 100% zeker daar voetbal te kijkenAl is het dan maar rond de 25 graden met die verschrikkelijk koude winters daar
Das waar. Maar ik wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van mij zijnja.
Maar daar vroeg hij niet om
Heerlijk. Gisteren voor het eerst stoned een voetbalwedstrijd gekeken trouwens. Best grappig.quote:
Rip voor de nabestaanden.quote:
ja, dit is een prima tweetquote:
* El_Matador schrapt Krea van zijn to-do-list...quote:
per ongeluk uiteraardquote:
Een fotocamera met het juiste aantal megapixels om haar tetten goed te kunnen tonen bestaat nog nietquote:Op woensdag 28 april 2010 14:57 schreef DaNoon het volgende:
tetten blijven een fijn onderwerp natuurlijk
btw voor iedereen die zegt dat haar tettenzijn: pics or it isn't so
Cool! Mooi huis?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb net een brief gekregen waarin staat dat ik 4 mei naar een huisje mag gaan kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu nog hopen dat nummer 31t/m 68 hem niet willen
Sappig, stevig en vol.quote:
flat, met lift, zonder balkonquote:
wat een hintquote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van mij zijnja.
Maar daar vroeg hij niet om
Om naar Columbia te gaan? Ja lijkt me leuk!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die mogelijkheid zit er zeker in.
Had jij nog interesse trouwens?
Als ik in de buurt ben, neuh. Dan moet ik wel een bedje ergens voor je kunnen krijgen. En natuurlijk waar je in brazilie bentquote:Op woensdag 28 april 2010 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmmm.....is het dan onbeleefd om te vragen naar een slaapplaatje tijdens mijn trektocht door zuid-Amerika?
Krea? Ben jij dat?quote:
quote:
Hint?quote:
Kraak ze maar af!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef punkgirl het volgende:
Pic @ Fotoboek..
En nou is het klaar![]()
Mag ik dan nu meediscussiëren over Loser-exen en Feestjes?
Zozo, tot op het fijnste detailquote:Op woensdag 28 april 2010 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Een fotocamera met het juiste aantal megapixels om haar tetten goed te kunnen tonen bestaat nog niet
Ja, brand maar losquote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef punkgirl het volgende:
Pic @ Fotoboek..
En nou is het klaar![]()
Vragen punkgirls tegenwoordig?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef punkgirl het volgende:
Pic @ Fotoboek..
En nou is het klaar![]()
Ja, uiteraard. Ach, ik ben nu ook aan het kijken naar dat couchsurfen. Lijkt me ook wel erg leuk.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om naar Columbia te gaan? Ja lijkt me leuk!
[..]
Als ik in de buurt ben, neuh. Dan moet ik wel een bedje ergens voor je kunnen krijgen. En natuurlijk waar je in brazilie bent
[..]
Krea? Ben jij dat?
oorlog heeft geen uiquote:Op woensdag 28 april 2010 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
oorlog zonder ui
Het is patat, maar dat vergeef ik je wel
Liever niet. Wil een vrouw, geen meisje.quote:
Tetten voor jouquote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vragen punkgirls tegenwoordig?![]()
Ben je braaf geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
Da's relaxed! Zo heb ik al veel mensen leren kennen...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Ach, ik ben nu ook aan het kijken naar dat couchsurfen. Lijkt me ook wel erg leuk.
quote:
Vooral loser-exen! Dat zijn altijd de meest grappige verhalen! Of juist niet! Maar dan nog!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef punkgirl het volgende:
Pic @ Fotoboek..
En nou is het klaar![]()
Please, gooi het ff in een spoilertje. Nogal NSFW.quote:
gatsquote:
jou naam kwam ik gisteren tegen op combat arms EU toen ik mijn shootertje zat te spelenquote:
Ik snap het niet. Twitter dan. Je schrappen wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
* El_Matador schrapt Krea van zijn to-do-list...
Donequote:Op woensdag 28 april 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Please, gooi het ff in een spoilertje. Nogal NSFW.
Ik ben nog een beetje aan het kijken hoe het werkt hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's relaxed! Zo heb ik al veel mensen leren kennen...![]()
nog steeds uit hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 15:05 schreef cablegunmaster het volgende:
oh het is weer aan hoor met jullie singles
Ik game nauwelijks en zeker niet online, dus het is vast een anderequote:Op woensdag 28 april 2010 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jou naam kwam ik gisteren tegen op combat arms EU toen ik mijn shootertje zat te spelen
hij was beter dan mij![]()
![]()
Single zijn =quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook singleen ben ik weer hiero
moet je huilen van het single zijn?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook singleen ben ik weer hiero
Ja je eigen eten bepalenquote:
Soms , soms verlang je toch naar een mooie vrouw in je armenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet je huilen van het single zijn?
dude, vier het
Als je vriendjes met mij wordt, gaat het sneller. Hoe meer positieve referenties je hebt, hoe meer kans je krijgt op een slaapplaats.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het kijken hoe het werkt hoor.
Ik ben echt nog dronken of jullie zitten echt op een andere golflengte...quote:
Dat ook. En meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja je eigen eten bepalen
[..]
Soms , soms verlang je toch naar een mooie vrouw in je armen![]()
Ahh ja datquote:
Tv serie..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben echt nog dronken of jullie zitten echt op een andere golflengte...
Ik niet snap.
ik ook niet dont worryquote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik niet snap.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik niet snap.
oorlog is hier mayonaise, satésaus en ui.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oorlog heeft geen ui
Het is friet, maar dat vergeef ik jou ook wel
Ah ok. Ik doe niet aan virtueel junkfood.quote:
Hier ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
oorlog is hier mayonaise, satésaus en ui.
Hier is de hoofdstad van Nederland. ( dus als het bij jou anders is weet je waar het fout gaat)
wat zijn we lief voor elkaar :p
Ook niet in de jaren 80?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ok. Ik doe niet aan virtueel junkfood.
Valt er meer te raden.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef Barbusse het volgende:
Oh noes![]()
'Topless zonnen is uit de mode'
euhm.. want dat kan niet als single?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja je eigen eten bepalen
[..]
Soms , soms verlang je toch naar een mooie vrouw in je armen![]()
Joah, toen wel, maar is die serie al zo oud dan? Nooit van gehoord.quote:
Ik heb al jaren niks uit snackbar gegeten. Vroeger was patatje oorlog mijn favo. Met K-dag weereens etenquote:
Kloon, teach him.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. want dat kan niet als single?
Jahquote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joah, toen wel, maar is die serie al zo oud dan? Nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niks uit snackbar gegeten.
hier frietsaus en pindasausquote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
oorlog is hier mayonaise, satésaus en ui.
Hier is de hoofdstad van Nederland. ( dus als het bij jou anders is weet je waar het fout gaat)
wat zijn we lief voor elkaar :p
het verlangen wel, maarja je hebt een puntquote:Op woensdag 28 april 2010 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. want dat kan niet als single?
Aan je fobo te zien houd je daar wel van.quote:
euhm. neequote:
Ik neem het bier wel, dank je.quote:
En dan vind je het nog steeds lekker?quote:
Het is friet want het is ook frietsaus. Patatsaus bestaat niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier frietsaus en pindasaus
maar eet het eigenlijk nooit... heb veel liever een supertje zonder ui![]()
echt he?
ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het verlangen wel, maarja je hebt een puntgauw maar even regelen.
Ik heb ook mijn puberteit gehad.. een usernaam blijft hangenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien houd je daar wel van.
Mooi zo. Vanwaar het punky gedeelte dan?
Dude...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef El_Matador het volgende:
Aan je fobo te zien houd je daar wel van.
Heerlijk. Er zit hier zelfs een Nederlandse snackbar.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan vind je het nog steeds lekker?
Jij patser!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef STING het volgende:
[..]
Sinds ik een frituurpan heb, ga ik nooit meer naar de snackbar *voelt zich superieur*
Waarom zit jij niet in de politiek?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb altijd gelijk![]()
zelfs wanneer ik het niet heb
Dus nu ben je een brave mama met een glitterkonijn en een levensverzekering?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn puberteit gehad.. een usernaam blijft hangen![]()
Anders was ik een Newbie..
een supertje? Waarom moeten julliequote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hier frietsaus en pindasaus
maar eet het eigenlijk nooit... heb veel liever een supertje zonder ui![]()
echt he?
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk. Er zit hier zelfs een Nederlandse snackbar.
Fijntjes.quote:
Ik deed dat ook vrijwel nooit. Toen wel bijna elke week en nu weer even nietquote:
Oh, maar ik eet ook Turks, Thais en Japans. En af en toe Duits, als het moet.quote:
ja!!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan vind je het nog steeds lekker?
Niet helemaal... Maar mn paarse haar en piercings zijn long gone..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus nu ben je een brave mama met een glitterkonijn en een levensverzekering?
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk. Er zit hier zelfs een Nederlandse snackbar.
De Fries.quote:
Ik eet nog wel eens wat.. Maar das echt zelden..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niks uit snackbar gegeten. Vroeger was patatje oorlog mijn favo. Met K-dag weereens eten
dank u kloonquote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is friet want het is ook frietsaus. Patatsaus bestaat niet.
Zo, een eeuwenoud FOK!dilemma opgelost.
Oh je bent er weer?quote:
Jammer van die piercings gone. Paars haar is niezo.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Niet helemaal... Maar mn paarse haar en piercings zijn long gone..
Je bent toch nog wel bi hè?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef punkgirl het volgende:
Niet helemaal... Maar mn paarse haar en piercings zijn long gone..
Snap ik.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh je bent er weer?
Jij post over pronte tietjes, ik geef een voorbeeld en je was zo poef weg.
Zucht..
Ik ben nog aan het vissen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Heeft er al iemand een steak voor me gevangen?
wat een lekker wijf was datquote:Op woensdag 28 april 2010 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh je bent er weer?
Jij post over pronte tietjes, ik geef een voorbeeld en je was zo poef weg.
Zucht..
quote:
Al die andere keukens serveren tenminste nog dingen die je gerechten mag noemen. Een frietkot in het buitenland...blegh....en dan allemaal Nederlandse dronken gasten er omheen die zóó blij zijn dat ze eindelijk eens heineken kunnen zuipenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, maar ik eet ook Turks, Thais en Japans. En af en toe Duits, als het moet.
ik ben geen boer, en een supertje is een speciaal met frikandelquote:Op woensdag 28 april 2010 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
een supertje? Waarom moeten jullie
boeren altijd een eigen naam bedenken :p
Ga jij je steak nou maar vangenquote:
quote:
Een lekkere krakauer op z'n tijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, maar ik eet ook Turks, Thais en Japans. En af en toe Duits, als het moet.
Kapsalon komt uit Rotterdam.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
een supertje? Waarom moeten jullie
boeren altijd een eigen naam bedenken :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |