Rawrquote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn zomerrokjes heb ik ook alweer uit de kast getoverd. Als ik straks helemaal fit ben staan ze nog goed ook
Ik vind het geweldig dat Sneijder en Robben zo goed zijn. De Duitsers beginnen bang te worden hier voor het WK. Gaaf is dat.quote:
Goeie tekst! Al ken ik Lady Gaga alleen van de nieuws headlines, geen idee wie het nou eigenlijk is.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kill a vega, get a steak for free!
When you kill a cow, ya gotta make a burger [Lady Gaga]
Ik alleen hiervan:quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
Goeie tekst! Al ken ik Lady Gaga alleen van de nieuws headlines, geen idee wie het nou eigenlijk is.
Nou, ik ga ervan uit dat ze wel wilt scheiden, want zij is degene die weg ging. Alleen weet ik niet of ze bewust is van het feit dat een scheiding meer is dan je tas pakken en terug gaan naar je vader.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah so. Maar jouw ex wil niet scheiden dus?? Tering wat lastig, je kan niet eenzijdig scheiden zeker...
Hoe lang was je getrouwd? Ja, ik snap Malta helemaal! Al is Berlijn een toffe stad.
snap ik. Mijn voorkeur gaat ( na Ajax natuurlijk) uit naar barca. Gewoon vanwege het voetbal dat ze spelen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat Sneijder en Robben zo goed zijn. De Duitsers beginnen bang te worden hier voor het WK. Gaaf is dat.
Maar ik hoop natuurlijk op mijn cluppie.
Wes en Arie. Onze gappies bij barca, ouwequote:Op woensdag 28 april 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
snap ik. Mijn voorkeur gaat ( na Ajax natuurlijk) uit naar barca. Gewoon vanwege het voetbal dat ze spelen.
Maar ik gun het inter wel want die vond ik bijzonder goed vorige pot.
En wes en Arie in de finale, das toch mooi
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als we bij Sopranos gaan eten dan mag dat best hoor, een moord plegen
Staat zelfs een pirana tank in het midden
Ja nou ka... je snapt de sfeerquote:Op woensdag 28 april 2010 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!
"I would like a T-bone steak, rare, with garlic and peppers. And ya see that guy over there? Get him well done." "Yes, sir. Excellent choice sir." *BLAM* "One grilled T-bone with garlic and peppers comin' up! And Gino, clear the gentleman at table three up, will ya?"
Ik ren met je mee.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaan we Lady Gaga songteksten planten hier ?
* PBateman1978 rent hard weg
"And tell his wife to stop screaming or ask her to leave, this is a family-restaurant, for Christ' sake!"quote:
DE MEISJES UIT DEN HAAG - Johan Frauenfelderquote:Op woensdag 28 april 2010 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaan we Lady Gaga songteksten planten hier ?
* PBateman1978 rent hard weg
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"And tell his wife to stop screaming or ask her to leave, this is a family-restaurant, for Christ' sake!"![]()
Sorry, moest evenMaar als ik in Eindhoven ben, wil ik daar best wel eens eten hoor.
![]()
Er zat de vorige keer wel echt xzo'n familie. Pa met een dikke nek, mamaatje erbij, oma mee, paar kids. En dan na afloop allemaal naar de kok, zoenen, omhelzenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"And tell his wife to stop screaming or ask her to leave, this is a family-restaurant, for Christ' sake!"![]()
Sorry, moest even
Nee, ik ben ook nog wel eens creatief met woordjes.quote:
Das toch geweldig?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zat de vorige keer wel echt xzo'n familie. Pa met een dikke nek, mamaatje erbij, oma mee, paar kids. En dan na afloop allemaal naar de kok, zoenen, omhelzenIk kreeg meteen een maffia gevoel.
Waarom moest ik hieraan denken?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:19 schreef El_Matador het volgende:
DE MEISJES UIT DEN HAAG - Johan Frauenfelder
quote:Want er zijn meisjes die doen het met tegenzin
er zijn meisjes die vinden het fijn
Marianneke doet het met veel plezier
o wat zal ik daar gelukkig mee zijn ( o yeah)2x
quote:
quote:
Jullie weten niet eens hoe ik eruit zie als ik helemaal fit benquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het speelt zich hier af:
http://www.sopranos-eindhoven.nl/
Ik snap wat je aantrektquote:Restaurant Sopranos is een uniek restaurant midden in het kloppende, culinaire hart van Eindhoven,
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet als je niet fit bent.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
Jullie weten niet eens hoe ik eruit zie als ik helemaal fit ben
We weten al hoe je eruit ziet als je dat kennelijk niet bent, op Krea naquote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
Jullie weten niet eens hoe ik eruit zie als ik helemaal fit ben
Alsof ik alles met een kloppend hart probeer te pak.... o ja.quote:
Yes, daar zien we jou wel voor aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik alles met een kloppend hart probeer te pak.... o ja.
als je bijdehand wilt doen moet je niet zo episch falen aapquote:Op woensdag 28 april 2010 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Wes en Arie. Onze gappies bij barca, ouwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |