Teveel vormen. Ik houd meer van een platte plank.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Trouwens, dat kun je op 2 manieren opvatten:quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een compliment voor Delan is dat je afstand hebt gedaan van je hetero-zijn
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Teveel vormen. Ik houd meer van een platte plank.Hoe vaak heb ik 't nou al gezegd? Ik ga NIET met die saus en die eend op mijn buik lopen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Jij hebt een ex van 3 jaar?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwens, dat kun je op 2 manieren opvatten:
1. Na jou ben ik echt voorgoed genezen van vrouwenHoppa, mannen
2. Na jou kan geen enkele vrouw meer goed genoeg zijhn. Hoppa, mannen
Besides: Mijn ex van 3 jaar heeft afstand gedaan van het homo-zijn. How does that make ME feel?!
Spelbreker.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik 't nou al gezegd? Ik ga NIET met die saus en die eend op mijn buik lopen!!!
Het klinkt een beetje raar, maar hier zit wel een hoop waarheid in.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
2. Na jou kan geen enkele vrouw meer goed genoeg zijhn. Hoppa, mannen
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Na 6 jaar een FB aangemaakt, be gentle !
Ja, jij was ook opeens weer wegquote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeh dat moet dan wel geweldig zijn!![]()
Maar wat ik vannacht vroeg (toen ik zo lam als een kanarie was), ik wist niet dat jij (nog) getrouwd was?? Wanneer is de scheiding dan gepland en is dat de reden dat je naar Malta bent gegaan/gevlucht?
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt een ex van 3 jaar?
PEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO-alert!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje raar, maar hier zit wel een hoop waarheid in.
Dat moet lukken toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het begint te komen. Maar om 20:00 moet ik nuchter zijn, want dan ga ik weer bier drinken en Barca kijken.
Waarom zit ik mezelf zo te pijnigen?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het ook nietVeel grill
, veel vis
, veel pasta
, en als specialiteit gestoofd konijn
Ik mis het verband?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Waarom zit ik mezelf zo te pijnigen?
ik zet mijn geld op Wesleyquote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het begint te komen. Maar om 20:00 moet ik nuchter zijn, want dan ga ik weer bier drinken en Barca kijken.
Foutje, gefixed.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn zomerrokjes heb ik ook alweer uit de kast getoverd. Als ik straks helemaal fit ben staan ze nog goed ook
In dat geval ga ik nooit met jou naar een grill restaurant.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou een moord doen voor een dikke vette sappige steak met van die zwarte grill-streeppies d'rop
Ah so. Maar jouw ex wil niet scheiden dus?? Tering wat lastig, je kan niet eenzijdig scheiden zeker...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij was ook opeens weer weg![]()
En ja, ik ben officieel nog steeds getrouwd. Maar dat komt alleen maar doordat m'n ex niks laat horen.![]()
En ik ben naar Malta verhuisd omdat ik hier een baan kon vinden. Kon kiezen tussen dit of Berlijn. 9 maanden zomer of 9 maanden winter? Uhm...tja....moeilijk hoor.
Vermoord een vega!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou een moord doen voor een dikke vette sappige steak met van die zwarte grill-streeppies d'rop
Als we bij Sopranos gaan eten dan mag dat best hoor, een moord plegenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval ga ik nooit met jou naar een grill restaurant.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn zomerrokjes heb ik ook alweer uit de kast getoverd. Als ik straks helemaal fit ben staan ze nog goed ook
Bakkie op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |