Nu niet meer, vanochtend was ik nog dronken toen ik naar mn werk reed, leek het wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen kater?![]()
En nu heb ik honger, ik maar eens wat te eten klaar maken dan...
Kom op zeg, ben je nou A'dammer of nietquote:Op woensdag 28 april 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Spreek voor jezelf, ik trek liever een broek aan..
Die gaat toch uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Spreek voor jezelf, ik trek liever een broek aan..
HeatWave is een HETEROOOOOO, HeatWave is een HETERRRRRROOOOOO!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Kom op zeg, ben je nou A'dammer of niet
What's your point?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HeatWave is een HETEROOOOOO, HeatWave is een HETERRRRRROOOOOO!![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Tis een kruising tussen de Italiaanse, Spaanse en noord-Afrikaanse keukenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Qua eten, met welk land is Malta te vergelijken? Of heeft het z'n eigen unieke keuken?
I like my men naked!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dit is inderdaad het toppunt van nuchterheid jaquote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt helemaal niet verkeerdquote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis een kruising tussen de Italiaanse, Spaanse en noord-Afrikaanse keuken
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I like my men naked!
Hu wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oeh dat moet dan wel geweldig zijn!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis een kruising tussen de Italiaanse, Spaanse en noord-Afrikaanse keuken
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I like my men naked!
Ik weet niet of het een compliment voor Delan is dat je afstand hebt gedaan van je hetero-zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond haar veuls te vrouwelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een compliment voor Delan is dat je afstand hebt gedaan van je hetero-zijn
*faints softly in his office-chair*quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een compliment voor Delan is dat je afstand hebt gedaan van je hetero-zijn
Ze had geen snor?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vond haar veuls te vrouwelijk.
Het begint te komen. Maar om 20:00 moet ik nuchter zijn, want dan ga ik weer bier drinken en Barca kijken.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het toppunt van nuchterheid ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |