True maar jaloezie betekent wel dat hij van je houd. dat hij je bij je wil hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen kunnen net zo goed jaloers zijn hoor. Jaloezie is irritant.
De fabrikant is blij met consumenten zoals jijquote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Tjaapo het volgende:
Niet meer..... je moet wel up to date blijven hè!
quote:
Zelfde met gamesquote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
Wel scoren met bordspellen en niet met de vrouwen/mannen is nooit grappig.
Pech in het spel, geluk in de liefde!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
Dat zou wel erg zuur zijn iddquote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
De tegenhanger van jaloezie is niet ongeinteresseerdheid. De tegenhanger is vertrouwen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef cablegunmaster het volgende:
True maar jaloezie betekent wel dat hij van je houd. dat hij je bij je wil hebben.
En dat geldt niet voor vrouwen? Dat als ze bezitterig zijn dat ze van je houden en je graag bij je willen hebben?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef cablegunmaster het volgende:
True maar jaloezie betekent wel dat hij van je houd. dat hij je bij je wil hebben.![]()
TE veel is ook weer niet goed. zou me haast afvragen of hij het gevoel krijgt dat hij te weinig aandacht krijgt
Nahjaaaa, nonsens!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
True maar jaloezie betekent wel dat hij van je houd. dat hij je bij je wil hebben.![]()
Tof.. Als je dan nog tijd hebt om met mij iets te gaan drinken (of zin natuurlijk) geef even een gil!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:34 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort hopelijk ook naar Utrecht een oude vriendin van me woont daar, die ga ik binnenkort hopelijk eens opzoeken, heb al contact met haar gehad en leek haar ook leuk om weer eens wat te gaan drinken moeten alleen nog effe een datum afspreken.
Ja kweenie waarom maar ik heb het idee dat ik nu "vrijer" ben omdat ik op de motor weg kanquote:Op woensdag 28 april 2010 11:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Gelukkig wel! Binnenkort maar eens een drankje doen dus
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
ja ja! Jij loopt de naam van andere te roepen terwijl je met hem bent en nu ligt het zeker aan hem!
Een klein beetje jaloezie op die manier is ook niet erg, maar dat claimgedrag, daar hou ik echt niet van.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
TE veel is ook weer niet goed. zou me haast afvragen of hij het gevoel krijgt dat hij te weinig aandacht krijgt
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
De tegenhanger van jaloezie is niet ongeinteresseerdheid. De tegenhanger is vertrouwen.
Pech met het spel en pech in de liefdequote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pech in het spel, geluk in de liefde!
* nog maar een keer op Godts tenen gaat staan, het gaat zo makkelijk *quote:
DAT is iets wat niet zo hoeft te zijn. kan beide denk ik. Het ligt net aan de situatie denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
De tegenhanger van jaloezie is niet ongeinteresseerdheid. De tegenhanger is vertrouwen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat geldt niet voor vrouwen? Dat als ze bezitterig zijn dat ze van je houden en je graag bij je willen hebben?
Het probleem met jaloezie en bezitterigheid, is dat je alleen bij diegene mag zijn. En niet bij anderen. Dus het is nooit ergens goed voor
Truequote:
Iets met 22 man op een veld en een bal in het midden waar ze tegenaan slaan of schoppen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Scoren? Wat was dat ook alweer?
Dat kon ik geeloof ik ooit wel eens goed.
In een ver en grijs verleden.
Bikerchick!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Tof.. Als je dan nog tijd hebt om met mij iets te gaan drinken (of zin natuurlijk) geef even een gil!
Kijk ik of ik kan!
[..]
Ja kweenie waarom maar ik heb het idee dat ik nu "vrijer" ben omdat ik op de motor weg kan
Ik was gestopt bij 22 man en al meteen geilquote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets met 22 man op een veld en een bal in het midden waar ze tegenaan slaan of schoppen.
Ik had verwacht dat dat je wel aan zou spreken.
Hij kent het wel maar verwacht je nou ook dat hij termen ervan kent? Hij is te druk bezig met kwijlen joh.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets met 22 man op een veld en een bal in het midden waar ze tegenaan slaan of schoppen.
Ik had verwacht dat dat je wel aan zou spreken.
Buitenspel! Hands! Scoren! Corner! uuuuh..... Binnenvelder! Keeper! Douchen! Sportmasseur!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij kent het wel maar verwacht je nou ook dat hij termen ervan kent? Hij is te druk bezig met kwijlen joh.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij kent het wel maar verwacht je nou ook dat hij termen ervan kent? Hij is te druk bezig met kwijlen joh.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gestopt bij 22 man en al meteen geil
Jij hebt mooie benenquote:
Dan zou ik echt weg zijn. Ik zou stikken.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:45 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Iedereen is wel "ergens" jaloers, maar je moet elkaar wel blijven vertrouwen. Als ik een vriendin zou hebben zou ik die blindvertrouwen, heb ik ook altijd gedaan! Jaloers zijn is mischien wel goed, maar jaloers zijn in de zin van "Altijd weten waar iemand is" en "Haar moeten bellen 3x per dag" gaat mij wel heel erg ver.
Of dat iemand anders dat van je verlangtquote:Op woensdag 28 april 2010 11:45 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Iedereen is wel "ergens" jaloers, maar je moet elkaar wel blijven vertrouwen. Als ik een vriendin zou hebben zou ik die blindvertrouwen, heb ik ook altijd gedaan! Jaloers zijn is mischien wel goed, maar jaloers zijn in de zin van "Altijd weten waar iemand is" en "Haar moeten bellen 3x per dag" gaat mij wel heel erg ver.
Je hebt altijd wel vrijheid nodigquote:Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik echt weg zijn. Ik zou stikken.
A tiger in a cage can never see the sun. This diva needs her stage, baby let's have fun!
Ook dan vraag ik me af waar die persoon precies van houdt. Als je werkelijk van iemand houdt, gun je die persoon vrijheid om zichzelf te zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef cablegunmaster het volgende:
True, misschien kan je eerder zeggen Smorende liefde zo erg dat het je verknelt.
Binnenvelder?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buitenspel! Hands! Scoren! Corner! uuuuh..... Binnenvelder! Keeper! Douchen! Sportmasseur!
Inderdaad! Ik wil mijn vrijheid houden, en ik snap wel dat je in een relatie met en aan elkaar moet werken, maar je moet ook samen één zijn! En dat zijn veel mensen niet, ik ben nu net weer een maandje alleen en ik geniet er nog altijd vanquote:Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of dat iemand anders dat van je verlangt
Owquote:
toen we nog jong warenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Scoren? Wat was dat ook alweer?
Dat kon ik geeloof ik ooit wel eens goed.
In een ver en grijs verleden.
Een ex van mij, die overigens zelf was vreemdgegaan, verdacht mij daar ook altijd van, terwijl ik echt een hondstrouw type ben. Op een gegeven moment heb ik ook gezegd: Men, ik zou haast WEL vreemdgaan om iig nog een keer lol uit dit gezeik te halen zeg. Vond hij niet zo leuk.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik echt weg zijn. Ik zou stikken.
A tiger in a cage can never see the sun. This diva needs her stage, baby let's have fun!
Altijd weten waar iemand isquote:Op woensdag 28 april 2010 11:45 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Liefde maakt blind , dus ik denk dat je in eerste instantie die persoon het niet doorheeft. en het lastig door zal kunnen krijgen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dan vraag ik me af waar die persoon precies van houdt. Als je werkelijk van iemand houdt, gun je die persoon vrijheid om zichzelf te zijn.
Hier ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 28 april 2010 11:48 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik wil mijn vrijheid houden, en ik snap wel dat je in een relatie met en aan elkaar moet werken, maar je moet ook samen één zijn! En dat zijn veel mensen niet, ik ben nu net weer een maandje alleen en ik geniet er nog altijd vanEn het is niet dat ik geen vriendin meer zou willen, Tuurlijk wil ik dat wel, maar wel de juiste
Maar vind die maar eens
Dat zou ontzettend "YUM" zijn
Lekkerquote:
Zo snel gaat dat niet, helaaschquote:
Waarom is het een kutdag?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Gatverdamme wat een dag zeg, was het maar vast half elf, dan kon ik mijn bed weer op zoeken.
De ene meer dan de ander.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
Je hebt altijd wel vrijheid nodig![]()
Je bedoelt je voelt je spieren !quote:Op woensdag 28 april 2010 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet, helaaschAl voel ik me wel een stuk gespierder
Tot een zekere hoogte. als je beide genoeg tijd hebt en bij elkaar kunt zijn doen! Als de een het niet prettig vind meteen iets van zeggen en erover pratenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef rival het volgende:
Ja iedereen wilt zijn vrijheid bewaren, je hoort nooit wat anders.
En dan worden ze verliefd
Liefde kan je blind maken voor de fouten van je partner, ja. Als de partner vervolgens maar doorgaat met zijn fouten in je gezicht te gooien, houdt dat een keer op. Hoop ikquote:Op woensdag 28 april 2010 11:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Liefde maakt blind , dus ik denk dat je in eerste instantie die persoon het niet doorheeft. en het lastig door zal kunnen krijgen.
Toen pils nog een kwartje kosten end e bomen nog van hout warenquote:
Zoietsquote:
Daarom ging ik in het begin naar het stadionquote:Op woensdag 28 april 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gestopt bij 22 man en al meteen geil
Als ik me erop voorbereid heb wel. Het was verder fietsen dan ik dacht. En dan ook nog eens vier keer verkeerd fietsenquote:
Jaquote:
Praten ook alleen maar in de 'wij'-vorm?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Tis nooit meer "Dennis" of "Francois", hert is altijd "Dennis & Francois".
Vre-se-lijk.
Mocht ik ooit zo worden schiet me dan maar af. Ik wil niet aan banden gelegd wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene meer dan de ander.
Er zijn stelletjes die alles samen doen en die daar perfect tevreden mee zijn.
Ikzelf zou dat niet kunnen. Ik wil m'n eigen dingen hebben.
Twee vrienden van me hebben dat, een stel. Werken bij dezelfde baas.
Sporten samen. Hebben eigenlijk alleen wederzijdse vrienden.
Je kunt nooit iets met 1 van de 2 afspreken want de ander is er ALTIJD bij.
Op den duur verlies je dan je eigen identiteit in mijn ogen.
Vre-se-lijk.
je zal wel middenvelder bedoelenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwBestata dat niet?
Ik heb nooit voetballers gehad.
Wel een american football team
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef rival het volgende:
En dan nog kan het normaal gaan hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef rival het volgende:
Ja. Ze herstellen zich weer en worden dus sterker.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je bedoelt je voelt je spieren !
Eeeey geile brommerbitch!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Tally het volgende:
Daarom ging ik in het begin naar het stadionDie kuiten
Deze opmerking bewaar ik. Just in case. Het lijkt mij ook vreselijk trouwens, ben zooo gewend aan mijn eigen leven, mijn eigen vrienden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht ik ooit zo worden schiet me dan maar af. Ik wil niet aan banden gelegd worden
Mja er is niks gebeurd ofzo vandaag, voel me gewoon klote.quote:
Als dat zo is zal het niet langer dan max 1-2 jaar duren.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liefde kan je blind maken voor de fouten van je partner, ja. Als de partner vervolgens maar doorgaat met zijn fouten in je gezicht te gooien, houdt dat een keer op. Hoop ik.
Wanneer is de tocht door europa heen met de motor?quote:
Volgens mij onttkom je er nooit aan een beeeeetje vrijheid in te leveren, want het betekent altijd al dat je rekening met eelkaar moet houden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik wil mijn vrijheid nooit kwijt, maar Meiden blijven wel Yum!Dus een beeeetje vrijheid inleveren voor een super vriendin is nooit erg
Zolang je je samen maar goed voelen!
Zo worden wij nooit hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht ik ooit zo worden schiet me dan maar af. Ik wil niet aan banden gelegd worden
Als je het gaat zien als vrijheid inleveren gaat er al wat foutquote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik wil mijn vrijheid nooit kwijt, maar Meiden blijven wel Yum!Dus een beeeetje vrijheid inleveren voor een super vriendin is nooit erg
Zolang je je samen maar goed voelen!
Mijn ouders zijn ook zo. Collega's (mijn vader is zelfs mijn moeders manager geweest).quote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene meer dan de ander.
Er zijn stelletjes die alles samen doen en die daar perfect tevreden mee zijn.
Ikzelf zou dat niet kunnen. Ik wil m'n eigen dingen hebben.
Twee vrienden van me hebben dat, een stel. Werken bij dezelfde baas.
Sporten samen. Hebben eigenlijk alleen wederzijdse vrienden.
Je kunt nooit iets met 1 van de 2 afspreken want de ander is er ALTIJD bij.
Op den duur verlies je dan je eigen identiteit in mijn ogen.
Vre-se-lijk.
Jep.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Praten ook alleen maar in de 'wij'-vorm?
klopt. Dat kan.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog kan het normaal gaan hoor
Van Dirk?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
ZoietsGoed he
[..]
Daarom ging ik in het begin naar het stadionDie kuiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Tjaapo
Mee eens!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het gaat zien als vrijheid inleveren gaat er al wat foutNatuurlijk ga je rekening houden met elkaar, maar je kunt ook in het extreme doorslaan
True.... kreeg ooit een keer de vraag om me beste vriend of tussen mn vriendin te kiezen.. NASTY!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij onttkom je er nooit aan een beeeeetje vrijheid in te leveren, want het betekent altijd al dat je rekening met eelkaar moet houden.
denk ik ook wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij onttkom je er nooit aan een beeeeetje vrijheid in te leveren, want het betekent altijd al dat je rekening met eelkaar moet houden.
Nee, 3. Op een feestje.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
je zal wel middenvelder bedoelen![]()
Je hebt een heel team gehad?
Bewaar hem maar goed, ik pm je de locatie wel van de revolver en de kogels.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze opmerking bewaar ik. Just in case. Het lijkt mij ook vreselijk trouwens, ben zooo gewend aan mijn eigen leven, mijn eigen vrienden..
Dat is mij ook overkomen! Word er weer pissig om!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
True.... kreeg ooit een keer de vraag om me beste vriend of tussen mn vriendin te kiezen.. NASTY!![]()
koost het slechtstenadat het weer uit was. Toch weer contact met hem gezocht.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
denk ik ook wel.
of je moet ervoor kiezen dat je elkaar nauwelijks ziet, omdat je je afspraken niet op elkaar wilt afstemmen ofzomaar dat werkt helaas niet
Echt hoe kan een meid je zo manipuleren... en dan ook echt sex of vrienden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Dat is mij ook overkomen! Word er weer pissig om!
Dat is ook niet erg. Relaties zijn gebouwd op dat soort compromissen. Het is het inleveren van ál je vrijheid om de ziekelijke onzekerheid van je partner te voeden waar je enigszins mee op moet passenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom maak je dat niet bespreekbaar, in plaats van met een rotgevoel daar weg gaan?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Was gisteren bij 1 van de jongens en zijn vriendin, en toen hoorde ik dat ie zaterdag met haar en haar vriendinnen de hort op is gegaan, en sindsdien vraag ik me nog meer af of ze uberhaupt wel doorhebben dat ze hun eigen maatje(s) een beetje links laten liggen...
mijn ouders zijn ook zo. Maar die zijn nog echt gek op elkaar. Ik vind het geweldig. Als zij daar blij mee zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef Kluts het volgende:
Mijn ouders zijn ook zo. Collega's (mijn vader is zelfs mijn moeders manager geweest).
Doen ALLES samen en als de een er niet is, is de ander van zijn stuk.
Vroeger vond ik het wel schattig en echte liefde, maar voor mijzelf gaat het wel even een paar stappen te ver.
Ik zou voor degene kiezen die me niet voor de keuze had gezet.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
True.... kreeg ooit een keer de vraag om me beste vriend of tussen mn vriendin te kiezen.. NASTY!![]()
Wie stelde de vraag?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Eerste instantie door de vriendin later zeggen ze van beide je moet voor mij kiezen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou voor degene kiezen die me niet voor de keuze had gezet.
Iddquote:Op woensdag 28 april 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou voor degene kiezen die me niet voor de keuze had gezet.
Dat suckedquote:Op woensdag 28 april 2010 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
beideEerste instantie door de vriendin later zeggen ze van beide je moet voor mij kiezen.
![]()
Nou ja, bij die 2 die ik dus ken zijn ze er beide (naar het schijnt) tevreden mee hoor, dat siamese tweeling gedoe. Ikzelf zou echter doodongelukkig worden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg. Relaties zijn gebouwd op dat soort compromissen. Het is het inleveren van ál je vrijheid om de ziekelijke onzekerheid van je partner te voeden waar je enigszins mee op moet passen.
Sorry edit soms nog evenquote:
huh?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pfft.... nou dan moet je beter plannen, dan is het niet meant to be.
[..]
Laat me raden, van je vriendin?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik heb het besproken, maar er wordt nogal luchtig over gedaan, alsof ik me aanstel ofzo, en dan ga ik natuurlijk twijfelen aan mezelf. (''stel ik me misschien echt aan ?'')quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom maak je dat niet bespreekbaar, in plaats van met een rotgevoel daar weg gaan?
Ja dan zit je echt in de knoei, kan geen kant meer op danquote:
Als je zoiets flikt dan verdien je geen kogel, dan knuppel ik je gewoon dood als een zeehondje. Heel langzaam en pijnlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bewaar hem maar goed, ik pm je de locatie wel van de revolver en de kogels.
Nog beter! Uit de kunst!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je zoiets flikt dan verdien je geen kogel, dan knuppel ik je gewoon dood als een zeehondje. Heel langzaam en pijnlijk.
Inderdaad. Als zij er gelukkig mee zijn is het goed. Mijn ouders zijn ook echt stapel op elkaar.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
mijn ouders zijn ook zo. Maar die zijn nog echt gek op elkaar. Ik vind het geweldig. Als zij daar blij mee zijn.
als ze geen tijd wil inleveren voor je , of hij . Hoe kun je dan in godsnaam nog een leuke relatie hebben! 3 weken tussen elkaar zien trek ik echt nietquote:
Ik denk dat je 'gewoon' tevreden moet zijn dat jullie nog met z'n allen bij elkaar komen..quote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb het besproken, maar er wordt nogal luchtig over gedaan, alsof ik me aanstel ofzo, en dan ga ik natuurlijk twijfelen aan mezelf. (''stel ik me misschien echt aan ?'')
Vrijdag komt de hele clan weer bij elkaar (helaas met tig vriendinnen van vriendinnen erbij), en dan ga ik het nog maar een keer zeggen.
Nu even lunchen.
tegen beide zeggen: goed, ik begrijp dat je geen enkele waarde hecht aan onze relatie/vriendschap of mijn gevoelens?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dan zit je echt in de knoei, kan geen kant meer op dan
Nou ik ken zat vrouwen die ik maar wat goed kan weerstaan! Alleen mijn kotsreflex weerstaat ze dan weer niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Als ik de verhalen hier zo lees, blijf ik liever mijn hele leven singleNatuurlijk meen ik dat niet. Geen enkele (hetro) man kan vrouwen/meiden weerstaan
(Niet lullig voor homo's of lesbies bedoeld btw)
je kan moeilijk zeggen ik weet het nietquote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dan zit je echt in de knoei, kan geen kant meer op dan
Dat was nou weer zo lastig. want dat deed ze welquote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tegen beide zeggen: goed, ik begrijp dat je geen enkele waarde hecht aan onze relatie/vriendschap of mijn gevoelens?
kijken hoe daarop gereageerd wordt. als ze het allebei niet begrijpen is het jammer maar helaas, dan kan je ze maar beter beide dumpen want ze geven toch geen fuck om je.
Ja oke, maar ik bedoel dan "Normale/Leuke" meiden, geen Sugar Lee Hooper look-a-likesquote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ik ken zat vrouwen die ik maar wat goed kan weerstaan! Alleen mijn kotsreflex weerstaat ze dan weer niet.
Of wordt gewoon homoquote:Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Als ik de verhalen hier zo lees, blijf ik liever mijn hele leven singleNatuurlijk meen ik dat niet. Geen enkele (hetro) man kan vrouwen/meiden weerstaan
(Niet lullig voor homo's of lesbies bedoeld btw)
Dit. Murmel is wijs.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tegen beide zeggen: goed, ik begrijp dat je geen enkele waarde hecht aan onze relatie/vriendschap of mijn gevoelens?
kijken hoe daarop gereageerd wordt. als ze het allebei niet begrijpen is het jammer maar helaas, dan kan je ze maar beter beide dumpen want ze geven toch geen fuck om je.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik bedoel dan "Normale/Leuke" meiden, geen Sugar Lee Hooper look-a-likes
Ik zou de vraag omdraaien.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Want dat is een beproefde methode om drama voor eens en altijd achter je te laten?quote:
maar dat bedoel ik dus. als je gek op elkaar bent dan MOET je ook wel tijd inleveren of je agenda een beetje slim plannen, dus dan lever je toch ook al in? Ik zeg niet dat het slecht is ofzo, maar het is wel gewoon zo, anderskan je geen relatie opbouwenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als ze geen tijd wil inleveren voor je , of hij . Hoe kun je dan in godsnaam nog een leuke relatie hebben! 3 weken tussen elkaar zien trek ik echt niet
Hahaha dan ligt je woonplaats zeker vol kotsquote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar moet ik ook van kotsen
Het kan moeilijk zijn maar je kan altijd nee zeggenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik bedoel dan "Normale/Leuke" meiden, geen Sugar Lee Hooper look-a-likes
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nee dankje, zoals Jay ooit zei " I'm all about the pussy man "
Have fun! laterrrquote:Op woensdag 28 april 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The only pussiy I like is one wrapped in fur and purring on my lap. Ieder z'n smaak.
Maar ik ga nu wel met een geil wijf richting de sligro!
Tot later!
Wie wat waar?quote:
Mijn vader is dol op mn moeder , hoe zie je dat? Ze klieren elkaar continue kleine pesterijtjes dan weet je het welquote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ouders doen ook vrijwel alles samen. Ik vind het leuk om te zienOf ze echt gek op elkaar zijn, kan ik niet zo goed inschatten.. Ik heb situaties gezien waarbij ik het wel zag, maar bij mijn ouders zie ik dat minder.. Nu ze ook 2 goede vrienden erbij hebben waar ze veel mee doen, zie ik wel dat ze weer gelukkig zijn. Daar ben ik blij om
cosmofok op skypequote:
Have funquote:Op woensdag 28 april 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The only pussiy I like is one wrapped in fur and purring on my lap. Ieder z'n smaak.
Maar ik ga nu wel met een geil wijf richting de sligro!
Tot later!
Hej Engeltjequote:
Niet. Als ik op vakantie ga dan met vliegtuig en soms met de auto.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wanneer is de tocht door europa heen met de motor?
ook een goeie.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou de vraag omdraaien.
Hoe zou jij het vinden als ik zei dat ik je beste vriendin een achterlijke hoer vond en vroeg je nooit meer met haar om te gaan?
En bij een vriend net zo: Als jij dol was op een meisje en ik zou je dit vragen wat zou je dan zelf denken?
ik kan om iemand geven niet rijmen met iemand beperkingen opleggen. ik begrijp wel dat je de neiging kan hebben omdat je bijv jaloers bent ofzo, maar praat er dan met elkaar over en vertrouw je partner (of je beste vriend(in)). je wilt degene van wie je houdt toch niet beperken in zijn plezier in het leven enzo? althans ik niet...quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je kan moeilijk zeggen ik weet het niet.
en als je dan vraagt hoe zou jij kiezen. weet je het antwoord ook wel.
Voel jeje ook weer zo'n incompetente kutje.
[..]
Dat was nou weer zo lastig. want dat deed ze welnahja
![]()
Dat vond ik al van mijn klasgenoot , een domme olifant... Uiteindelijk bleek ze met een of ander tuig om te gaan van school gekickt en zag er uit als een typische hoer! make up en al. Slim is ze nooit geworden. Heb haast medelijden met haar. Maarja ze weet niet beter.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou de vraag omdraaien.
Hoe zou jij het vinden als ik zei dat ik je beste vriendin een achterlijke hoer vond en vroeg je nooit meer met haar om te gaan? En bij een vriend net zo: Als jij dol was op een meisje en ik zou je dit vragen wat zou je dan zelf denken?
Beter! Ik doe ook niet aan kamperen of toertochten oidquote:Op woensdag 28 april 2010 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej Engeltje
[..]
Niet. Als ik op vakantie ga dan met vliegtuig en soms met de auto.
Op elk potje past een dekseltje maar of het dekseltje ook GOED past is de vraag dat weet je pas na het aandraaienquote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Tja, zo zie je weinig mensen die samen één zijn, want zo hoort het(Vindt ik
)
Dat is heel mooi gezegd!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje maar of het dekseltje ook GOED past is de vraag dat weet je pas na het aandraaien? Zelfde geld voor het potje overigens
![]()
Dat moet dan ook groeien en gebeurt niet in een maand (of een jaarquote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Mr_Dyslector het volgende:
)
Mn pa eet met de vingers van zn vla kom zo van hmm lekker vla maar eigenlijk pest hij mn moeder ermee XD. en mn moeder kan het niet laten om er wat van te zeggen. maar dan vraagt hij altijd de vraag : "heb je het niet koud? "quote:Op woensdag 28 april 2010 12:08 schreef Kluts het volgende:
Mijn ouders hebben altijd van die kleine kutgeintjes onder elkaar. Mijn pa die eet soms smeerkaas gewoon zo uit het kuipje (vraag me niet waarom, maar terzijde). Op een avond had hij al een kuipje op en pakte er nog 1, dus mijn moeder zegt: Zo, toe maar, alsof het niks kost! Waarop mijn pa een beetje geirriteerd reageerde.
De volgende dag stond er in de koelkast een doos met een strik erom. Dus ik vraag aan mijn mams wat dat was, zegt ze: Ja, ik heb om je pa te pesten voor gisteravond gewoon een doos met 50 kuipjes smeerkaas bij de C1000 gekocht.
Nee dat is waar, maar bij sommige mensen zie je dat gewoon. Die worden sterker, en betere mensen als ze met de juiste zijn. Dat is wel prachtig om te zienquote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat moet dan ook groeien en gebeurt niet in een maand (of een jaar)
meen je dat? en wat bedoel je er precies mee?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Mr_Dyslector het volgende:
)
Dat noem ik niet samen één zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar bij sommige mensen zie je dat gewoon. Die worden sterker, en betere mensen als ze met de juiste zijn. Dat is wel prachtig om te zien
Nou, dat als de één een meening geeft, dat de ander het er mee eens is ( en dan bedoel ik niet dat de één alleen maar mee gaat met de ander, nee ) ik bedoel dat ze dingen voor elkaar doen, en niet de eerste paar maand, Maar altijd! Er altijd voor elkaar zijn en elkaar steunen, niet omdat het moet, maar uit liefde!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meen je dat? en wat bedoel je er precies mee?
ik denk iets van 2 handen op 1 buikquote:Op woensdag 28 april 2010 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meen je dat? en wat bedoel je er precies mee?
Kramperen doe ik ook nog wel eens.. Maar is ook zelden..quote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beter! Ik doe ook niet aan kamperen of toertochten oid
Kamperen = creperen
Als ik op vakantie ga wil ik luxe. Ik wil geen centrale plek op het terrein waar je jezelf, je borden en pannen wast. En daarnaast zit dan ook meteen het toilet. Nee, sorry, niks voor mij
Ik juist welquote:
Zo hoort het eigenlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 12:12 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nou, dat als de één een meening geeft, dat de ander het er mee eens is ( en dan bedoel ik niet dat de één alleen maar mee gaat met de ander, nee ) ik bedoel dat ze dingen voor elkaar doen, en niet de eerste paar maand, Maar altijd! Er altijd voor elkaar zijn en elkaar steunen, niet omdat het moet, maar uit liefde!
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar bij sommige mensen zie je dat gewoon. Die worden sterker, en betere mensen als ze met de juiste zijn. Dat is wel prachtig om te zien
En dan ook elkaars zinnen afmakenquote:
Inderdaad, ik ga elk jaar creperen, vreselijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beter! Ik doe ook niet aan kamperen of toertochten oid
Kamperen = creperen
Als ik op vakantie ga wil ik luxe. Ik wil geen centrale plek op het terrein waar je jezelf, je borden en pannen wast. En daarnaast zit dan ook meteen het toilet. Nee, sorry, niks voor mij
DAT ligt er maar net aan denk ikquote:
Ik heb daar ooit met een ex een discussie over gehad. Ik ben namelijk zo romantisch als een garagedeur, dus romantische dingen doe ik niet echt. Ik ben wel iemand die iets lekkers kookt omdat hij dat graag eet, meer dat soort kleine dingetjes.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:12 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nou, dat als de één een meening geeft, dat de ander het er mee eens is ( en dan bedoel ik niet dat de één alleen maar mee gaat met de ander, nee ) ik bedoel dat ze dingen voor elkaar doen, en niet de eerste paar maand, Maar altijd! Er altijd voor elkaar zijn en elkaar steunen, niet omdat het moet, maar uit liefde!
Das een paar dagen. Niet een geplande en betalade vakantie met dat als doel. Lowlands is de muziek en dit moet er bij.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Kramperen doe ik ook nog wel eens.. Maar is ook zelden..
Als mijn schoonouders ergens op een camping staan en ik wil er toch ff uit..
Of Lowlands he.
Raar maar waarquote:Op woensdag 28 april 2010 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit met een ex een discussie over gehad. Ik ben namelijk zo romantisch als een garagedeur, dus romantische dingen doe ik niet echt. Ik ben wel iemand die iets lekkers kookt omdat hij dat graag eet, meer dat soort kleine dingetjes.
Hij zei iig dat hij pas doorhad hoeveel van die kleine dingetjes ik deed toen het uit was. Maar juist die kleine, dagelijkse dingetjes doe je juist als je om iemand geeft in mijn ogen.
*ril*quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*ril*
Of wat je vaak op tv ziet, staat een man wat te vertellen. Komt de vrouw: wat mijn man bedoeld is....
En dan zie je die mannen echt vaak zo staan van: Ik weet godverdomme heel goed wat ik bedoel!
Dat wel. Maar samen één komt mij teveel over als een siamese tweeling. Voor sommige mensen werkt dat, net zoals jaloezie voor sommige mensen werkt. Ik vind twee losse personen die het af en toe ook nog met elkaar oneens zijn leuker.quote:
Daar kan je wat aandoen!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
Waarom ik geen vriendin heb is simpel , ben een binnen mens
[..]
![]()
hmmmm lijkt me nogal een moeilijk te realiseren iets. het altijd met elkaar eens moeten zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:12 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Dat manlief de illusie heeft dat hij in staat is te communiceren wat hij bedoelt moet hij helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Belsezar het volgende:
Of wat je vaak op tv ziet, staat een man wat te vertellen. Komt de vrouw: wat mijn man bedoeld is....
En dan zie je die mannen echt vaak zo staan van: Ik weet godverdomme heel goed wat ik bedoel!
maar heb je dan ook een relatie , als je losse personen bedoelt? of hoe bedoel je het?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wel. Maar samen één komt mij teveel over als een siamese tweeling. Voor sommige mensen werkt dat, net zoals jaloezie voor sommige mensen werkt. Ik vind twee losse personen die het af en toe ook nog met elkaar oneens zijn leuker.
Ach ben zelf een altoquote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Daar kan je wat aandoen!Ik heb geen vriendin omdat ik er volgens sommige mensen "Eng" uitzie, terwijl ik een sociaal iemand ben
Ironie!
haha idd ja. Om nog maar te zwijgen over die stellen (vaak al op leeftijd) die dan bijvoorbeeld eenzelfde jas dragen, of trainingspak ofzo haha.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*ril*
Mja ik wilde eerst bij mijn zusje logeren in Harderwijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das een paar dagen. Niet een geplande en betalade vakantie met dat als doel. Lowlands is de muziek en dit moet er bij.
Het is voor mij zo erg dat ik vorig jaar met dat gepraat over dat supergrote fok feest/meet ik zat te denken om in de buurt een hotelkamer te nemen
Ja oke, maar discuseren is niet erg, zolang het maar geen ruzie's wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmm lijkt me nogal een moeilijk te realiseren iets. het altijd met elkaar eens moeten zijn.
ik vind het juist fijn als je een beetje kunt discussierenje moet geen kilometers uit elkaar liggen (bijv de ene is racist en de ander is voorstander van integratie) maar wat discussie is tof, kan je weer wat van elkaar leren en houdt het ook interessant
maar elkaar altijd steunen en er voor elkaar zijndat dan weer wel
![]()
dat vind ik dus ook fijn aan elkaar vrij laten in dingen, dan geef je elkaar wel de ruimte om uiteindelijk toch datgene te doen wat je partner graag wil dat je doet, gewoon omdat je weet dat je geen gezeik krijgt als je je eigen zin doet en het dan toch voor hem/haar over hebt
Tevreden zijn met een 2/3-wekelijkse samenkomst incl. vriendinnen ? Nah, dat lukt me vooralsnog niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'gewoon' tevreden moet zijn dat jullie nog met z'n allen bij elkaar komen..
En misschien zoals Krea doet, echt een mannenavond plannen en geen uitzonderingen.
Geloof me Bels, het valt mee. Ik heb mijn vuurdoop gehad op een festival waar op 4000 man was gerekend, maar er 8000 op de camping stonden. Met de tent naast de douches en het podium met elke nacht muziek. Zelfs ik heb het overleefd!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das een paar dagen. Niet een geplande en betalade vakantie met dat als doel. Lowlands is de muziek en dit moet er bij.
Het is voor mij zo erg dat ik vorig jaar met dat gepraat over dat supergrote fok feest/meet ik zat te denken om in de buurt een hotelkamer te nemen
Hetzelfde haar zie je ook heel veel . Zelfde soort stijl.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
haha idd ja. Om nog maar te zwijgen over die stellen (vaak al op leeftijd) die dan bijvoorbeeld eenzelfde jas dragen, of trainingspak ofzo haha.
Dat los je op door een gouden regel geen SMSjes of GSM en dat afspreken met vriendin lief onderlingquote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tevreden zijn met een 2/3-wekelijkse samenkomst incl. vriendinnen ? Nah, dat lukt me vooralsnog niet.
Zo'n mannenavond plannen is wel een idee ja, al ben ik toch bang dat het dan zo'n avond wordt waarbij de mannen in kwestie meer met hun GSM bezig zijn dan met de mannenavond zelf.
Maar goed, ik ga het vrijdag zeker voorstellen.
sja ligt eraan waar het over gaat. soms zijn dingen te emotioneel om er rustig over te blijven praten. hoeft niet perse ruzie te worden dan maar echt gezellig is het dan niet. als je op zo'n moment nog maar wel weet dat je er samen uit wilt komen en van elkaar houdt. dan is het wel te doen, al voelt het onwijs kut.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Ja oke, maar discuseren is niet erg, zolang het maar geen ruzie's wordenVrijheid vindt ik persoonlijk ook reuze belangrijk!
Afschuwelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
haha idd ja. Om nog maar te zwijgen over die stellen (vaak al op leeftijd) die dan bijvoorbeeld eenzelfde jas dragen, of trainingspak ofzo haha.
Hmm, ik had toch naar het zusje gereden denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik wilde eerst bij mijn zusje logeren in Harderwijk.
Maar moest ik heen en weer rijden.. En vrienden van me stonden er. Dus toch maar over stag.
Jesus.. Ik word echt gek op mijn werk
Overleven zal ik wel doen maar of ik aanspreekbaar ben en vriendelijk en vrolijk ben is tweequote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me Bels, het valt mee. Ik heb mijn vuurdoop gehad op een festival waar op 4000 man was gerekend, maar er 8000 op de camping stonden. Met de tent naast de douches en het podium met elke nacht muziek. Zelfs ik heb het overleefd!
ik counter je muziek metquote:
Enigzins snap ik dit ook wel, want mensen hebben ook wel de neiging zich alleen te voelen . Voornamelijk met de huidige samenleving. van PC's en TV's sommige isoleren zichzelf helemaal van de buiten wereld af.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:20 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik zou dol graag een vriendin willen, die gewoon zichzelf is. En ook een eigen leven heeft, dat vindt ik wel heeel belangrijkMaar vaak zie je ook dat mensen gewoon te snel een vriendin willen, en dan nemen wat ze kunnen krijgen, da's ook niet goed
Ik bedoel dat het nog steeds twee personen zijn met hun eigen meningen die het zelfs wagen om het in het openbaar nog wel eens met elkaar oneens te zijn. Ik zal hier ongetwijfeld uiterst a-romantisch in zijn, maar ik vind het lastig om te geloven dat wanneer een stel altijd dezelfde mening uitdraagt dat dat niet mede is om de lieve vrede te bewaren. Kijk, dat je het op veel punten eens bent met een partner is voor veel mensen logisch, daar selecteer je mede op. Maar op alle? Onwaarschijnlijk. Dan heb ik echt het idee dat mensen zich aanpassen aan "ons".quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar heb je dan ook een relatie , als je losse personen bedoelt? of hoe bedoel je het?
Ja ik snap wat je bedoeld, er hangt dan wat een "Laat-elkaar-maar-even" sweer, altans dat had ik soms met mijn (des tijds) vriendinquote:Op woensdag 28 april 2010 12:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja ligt eraan waar het over gaat. soms zijn dingen te emotioneel om er rustig over te blijven praten. hoeft niet perse ruzie te worden dan maar echt gezellig is het dan niet. als je op zo'n moment nog maar wel weet dat je er samen uit wilt komen en van elkaar houdt. dan is het wel te doen, al voelt het onwijs kut.
Als je dan toch voor Jay-Z gaat..quote:
Dat ken ik ergens van maar geen idee meer watquote:
Lol, die is volgende in de playlistquote:
Ik ben niet zo van Jay-z meer vanquote:
Litpho zal inmiddels het topic wel uit zijn. Al die rap en hiphopquote:Op woensdag 28 april 2010 12:24 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Jay-z meer van
koningsnummer dit
ja precies. ik had het afgelopen weekend. was echt niet tof. damn voelde me echt kut. maargoed, uiteindelijk is het opgelostquote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoeld, er hangt dan wat een "Laat-elkaar-maar-even" sweer, altans dat had ik soms met mijn (des tijds) vriendin
Ik heb niks tegen Jay-Z. Cypress Hill is inderdaad niet mijn ding, maar ook wel een band die het nodige heeft bewezen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Litpho zal inmiddels het topic wel uit zijn. Al die rap en hiphop
Aah, dat is fijn! Ik kan er niet tegen als "het onderwerp" (waar het ook maar over gaan mag) niet word opgelost, of over uitgesproken. Ik ben ook iemand die een hekel heeft aan ruzie'squote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja precies. ik had het afgelopen weekend. was echt niet tof. damn voelde me echt kut. maargoed, uiteindelijk is het opgelost
Gelukkig heb je een brede geest en sta je open voor van alles.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Jay-Z. Cypress Hill is inderdaad niet mijn ding, maar ook wel een band die het nodige heeft bewezen.
Neh. Het was echt gewoon te gek daarquote:Op woensdag 28 april 2010 12:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, ik had toch naar het zusje gereden denk ik
Vind ik ook zo kut, dan heb je van die mensen die zeggen ik heb even wat tijd voor mezelf nodig. Eigenlijk bedoelen ze te zeggen ik overweeg je te dumpen maar heb geen idee of ik het wel wil doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja precies. ik had het afgelopen weekend. was echt niet tof. damn voelde me echt kut. maargoed, uiteindelijk is het opgelost
Ik heb echt elke zomer een ander nummer wat voor mij voor de zomer staat. Heerlijk als je die dan hoort in november als het koud word of als het net weer warm wordquote:Op woensdag 28 april 2010 12:28 schreef Tjaapo het volgende:
tequila sunrise doet mij gewoon verlangen naar de zomer, goeie herinneringen komen weer terug als ik dat nummer op heb staan.
Ik denk dat mensen mij gewoon een keer vast moeten binden en het me moeten laten ondergaan want uit mezelf zal het nooit gebeurenquote:
Klopt, dat is wel zwaar klotenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vind ik ook zo kut, dan heb je van die mensen die zeggen ik heb even wat tijd voor mezelf nodig. Eigenlijk bedoelen ze te zeggen ik overweeg je te dumpen maar heb geen idee of ik het wel wil doen.![]()
Als je er rond loopt, met je biertje, heerlijk weer, dan wil je niet weg!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen mij gewoon een keer vast moeten binden en het me moeten laten ondergaan want uit mezelf zal het nooit gebeuren
Je sarcasme is genoteerd.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een brede geest en sta je open voor van alles.
Oh de eerste middag en avond zal ik zeker prachtig vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je er rond loopt, met je biertje, heerlijk weer, dan wil je niet weg!
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh de eerste middag en avond zal ik zeker prachtig vinden.
De dag erna als ik op de grond lig te slapen en gebroken ben en me dan realiseer dat ik in de rij meot staan om me te wassen zal ik mezelf vervloeken.
Dat gebroken zijn zal eerder van de drank komenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh de eerste middag en avond zal ik zeker prachtig vinden.
De dag erna als ik op de grond lig te slapen en gebroken ben en me dan realiseer dat ik in de rij meot staan om me te wassen zal ik mezelf vervloeken.
Wacht. Zo bedoelde ik het niet eens, was serieus bedoeld. Maar ik heb sarcasme dus onbewust onder de knie?quote:
Nee.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wacht. Zo bedoelde ik het niet eens, was serieus bedoeld. Maar ik heb sarcasme dus onbewust onder de knie?
Gebroken van de drank is bij mij zeldzaamquote:Op woensdag 28 april 2010 12:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gebroken zijn zal eerder van de drank komen
Ik had echt geen probleem met opstaan of kapot zijn. Maar ik had dan ook alleen de vrijdagavond iets teveel gedronken
En dat wassen.. Ach.. Als je op de juiste tijdstippen gaat lukt het best!
En je laat me dan ook niet in de waan he?quote:
Dat was sarcasme oenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En je laat me dan ook niet in de waan he?
Onbewust gaat het me stukken beter afquote:
kijk het filmpje en leerquote:Op woensdag 28 april 2010 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onbewust gaat het me stukken beter af
dat zou mij sowieso nooit gebeurenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Belsezar het volgende:
*ril*
Hij is leukquote:
heb ik al doodgedraaitquote:
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je leert iemand toch geen slechte gewoontes aan. Sarcasme past helemaal niet bij Rebel.
Ja zeg! Kom dan eens met de info van wat je grijs draait!quote:
Als je het zelf niet eens weet is het geen sarcasme, al kan dat bij de ander nog zo overkomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Ik krijg zo vaak te horen: Hoe kan je dat nou serieus vragen? Hoe hou je je gezicht zo recht?
Omdat ik ze totaal niet doorheb dus
nu op dit moment 'major pain' van chamillionaire. Een mixtape dat hij heeft uitgebracht omdat zijn album vertraging heeft.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zeg! Kom dan eens met de info van wat je grijs draait!
Dan zullen ze soms me echt zo aankijken van: Hmm, bedoelt hij het nou zo?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je het zelf niet eens weet is het geen sarcasme, al kan dat bij de ander nog zo overkomen.
Ah, ok. Die dus nietquote:Op woensdag 28 april 2010 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
nu op dit moment 'major pain' van chamillionaire. Een mixtape dat hij heeft uitgebracht omdat zijn album vertraging heeft.
En Atlanta ambassador van ludacris, erg genieten
Dan zijn ze zeker net verliefd?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Tevreden zijn met een 2/3-wekelijkse samenkomst incl. vriendinnen ? Nah, dat lukt me vooralsnog niet.
Zo'n mannenavond plannen is wel een idee ja, al ben ik toch bang dat het dan zo'n avond wordt waarbij de mannen in kwestie meer met hun GSM bezig zijn dan met de mannenavond zelf.
Maar goed, ik ga het vrijdag zeker voorstellen.
quote:
Nee, wat rival bedoelt, is....quote:
En dan nog de hele avond met hun telefoon bezig zijn? (om met hun vriendin te smsen neem ik aan?!) Damnquote:
Yep.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog de hele avond met hun telefoon bezig zijn? (om met hun vriendin te smsen neem ik aan?!) Damn
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep.
Begrijp je mijn frustratie nu wat beter ?
Wat sms je dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog de hele avond met hun telefoon bezig zijn? (om met hun vriendin te smsen neem ik aan?!) Damn
klopt, wel vriendinnen, dates, scharrels. Maar een vrouw, heb ik nog niet gehadquote:
Ja best welquote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Yep.
Begrijp je mijn frustratie nu wat beter ?
Sligro leeggekocht?quote:
Ja, tering hè, nuttige informatiequote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef Belsezar het volgende:
Wat sms je dan?
Nee schat dit is het tweede biertje.
Nee we kijken nu rtl7, jij ook?Sodemieter toch op zeg.
een vriendin is geen vrouw?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, wel vriendinnen, dates, scharrels. Maar een vrouw, heb ik nog niet gehad
wel een ander zijn vrouw, telt dat misschien?
Dat is nieuw voor me.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:00 schreef rival het volgende:
dat dat mij nooit zou overkomen, gewoon. Omdat ik geen domme sukkel ben
Helemaal niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiksquote:
Doet me denken aan een grap van Robin Williamsquote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, wel vriendinnen, dates, scharrels. Maar een vrouw, heb ik nog niet gehad
wel een ander zijn vrouw, telt dat misschien?
Inmiddels wel, de 3e beste vriend heeft sinds een paar maanden een vriendin, en hem zie ik nu dus ook een stuk minder dan voorheen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja best welEn jij bent de enige vrijgezel in de groep?
Misschien wel:quote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat sms je dan?
Nee schat dit is het tweede biertje.
Nee we kijken nu rtl7, jij ook?Sodemieter toch op zeg.
Jezelf goed lekker gemaakt dusquote:Op woensdag 28 april 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiks
Ik zag wel wat leuke bakjes en kommen
En een hoop veel te lekker eten. Struisvogel, hert, houtduif, gemarineeerde vannallesennogwat, BBQ pakketten... ohhh
Kan ook inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien wel:
"Oh schat, ik heb dat franse pakje aan wat je zo leuk vindt"
"Oohhh geile hoer van me, hij klopt al tegen m'n rits aan"
Dat kaan ook
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doet me denken aan een grap van Robin Williams
Little timmy cant sleep and walks to his parents bedroom and stands in the doorway, seeing them have sex. Frightened he runs off when his father sees him standing there. The father goes to his son to explain but he isnt in his room. He finds timmy in his grandmother's room, taking her from behind and saying: Aint so funny when its your mom now is it?
haha die is goedquote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef Belsezar het volgende:
Little timmy cant sleep and walks to his parents bedroom and stands in the doorway, seeing them have sex. Frightened he runs off when his father sees him standing there. The father goes to his son to explain but he isnt in his room. He finds timmy in his grandmother's room, taking her from behind and saying: Aint so funny when its your mom now is it?
Ik zag me al geheel beboterd en gemarineerd op een schaaltje liggen.quote:
angelquote:Op woensdag 28 april 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag me al geheel beboterd en gemarineerd op een schaaltje liggen.
Van die witte sokjes aan, preitje tussen de dijtjes en pepertje in de reet
ik zou die 2 zinnen toffer vinden als je een vrouw wasquote:Op woensdag 28 april 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag me al geheel beboterd en gemarineerd op een schaaltje liggen.
Van die witte sokjes aan, preitje tussen de dijtjes en pepertje in de reet
Zeer vrije familie kennelijkquote:
Sorry rivalquote:
Dan heb je 9 1/2 weeks nooit gezienquote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef DaNoon het volgende:
ik heb die link tussen voedsel en seks dan nooit zo begrepen eigenlijk
Kim Basinger toenquote:
Joga is foutief, moet jogo zijnquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Inmiddels wel, de 3e beste vriend heeft sinds een paar maanden een vriendin, en hem zie ik nu dus ook een stuk minder dan voorheen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef rival het volgende:
ik ben een sukkel, een irritante. Maar geen domme
Hoeft niet , Nerds zijn ook sociale dierenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
ZoGeluncht
In mn uppie
Zoals een echte nerd hoort te lunchen
Die rooie is de bestequote:
Dat is leuker om naar te kijken dan voetbal.quote:
het is allebei voetbalquote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is leuker om naar te kijken dan voetbal.
Ik kan me alleen nog iets met een koelkast herinneren, en aardbeienquote:
Nou dan dat ene voetbal, waar mensen flink geld voor betalen en er genoeg mannetjes zijn die dan de boel vergallen door dingen kapot te maken.quote:
met dit? Ronaldinho e.d hebben hier weinig in te brengen hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 13:15 schreef Tjaapo het volgende:
Henry is cker niet de beste. Ronaldinho blijft baas boven baas.
quote:
Ach, ik neem het ze niet kwalijk, die vrienden niet en die vriendinnen ook niet, wie weet hoe ik zelf ben als ik een vriendin heb.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:12 schreef Nouk84 het volgende:Vrouwen!
(Mannen kunnen het net zo goed trouwens.)
Kijken jullie wel goed? Dit zijn gewoon voetballers van topclubs hoor, die dus als prof in het veld staan, ze hebben gewoon skills en Ronaldhino is gewoon de baas. Kijk zelf maar...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
met dit? Ronaldinho e.d hebben hier weinig in te brengen hoor
Een beetjequote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar nee, ik moet steeds bellen en het steeds opnieuw kenbaar maken, daar word ik moe van, is het al duidelijk inmiddels ?
Niemand moet ook denken dat ik 1 groot eenzaam emotioneel wrak ben ofzo hoor, integendeel, maar ik heb soms dagen dat ik het even wat minder goed trek allemaal.quote:
WTF moet je met 150 zenders?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:27 schreef HeatWave het volgende:
ZO, kost je een vrije ochtend ,maar dan heb je wel HDtv, 150 zenders en 60mbit internet.
marathonzappen natuurlijkquote:
vorige week is er een Britse jongen uitgeroepen tot de beste.( met dit straatvoetbalgebeuren) Tussen alle namen die ik daar las stond geen bekende voetballerquote:Op woensdag 28 april 2010 13:20 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Kijken jullie wel goed? Dit zijn gewoon voetballers van topclubs hoor, die dus als prof in het veld staan, ze hebben gewoon skills en Ronaldhino is gewoon de baas. Kijk zelf maar...
Goodbye social life!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
marathonzappen natuurlijk.
Ja, weet ik het, ik wou het uitgebreide pakket met HD tv, daar zit nog een zooitje andere meuk bij.
net zolang tot je niet eens meer doorhebt dat je zapt en je afvraagd waarom die film zo vaag isquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
net zolang tot je niet eens meer doorhebt dat je zapt en je afvraagd waarom die film zo vaag is
Inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 13:33 schreef Q. het volgende:
Het is echt veel te lekker weer buiten. Allemaal mooie vrouwen met korte rokjes. Wat een kutstad is dit toch ook.
Misschien dat z'n pakket zappen ondersteunt? Dat hij uit zichzelf na 30 seconden overgaat naar een andere zender? Scheelt weer iedere keer die knop indrukken.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
net zolang tot je niet eens meer doorhebt dat je zapt en je afvraagd waarom die film zo vaag is
Utrecht is op dat vlak helemaal geen slechte stadquote:Op woensdag 28 april 2010 13:33 schreef Q. het volgende:
Het is echt veel te lekker weer buiten. Allemaal mooie vrouwen met korte rokjes. Wat een kutstad is dit toch ook.
nee die doen ook niet meequote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
vorige week is er een Britse jongen uitgeroepen tot de beste.( met dit straatvoetbalgebeuren) Tussen alle namen die ik daar las stond geen bekende voetballer
Joh is toch ook geen probleemquote:Op woensdag 28 april 2010 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niemand moet ook denken dat ik 1 groot eenzaam emotioneel wrak ben ofzo hoor, integendeel, maar ik heb soms dagen dat ik het even wat minder goed trek allemaal.
En dan ga ik er singles mee vervelen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Utrecht is op dat vlak helemaal geen slechte stad
Te ver weg helaas.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Utrecht is op dat vlak helemaal geen slechte stad
Geen idee, lopen er daar veel van rond in Malta?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:40 schreef Barbusse het volgende:
En waarom heb ik een google-add voor thaise importmeisjes onder dit topic staan?![]()
http://www.thailovelines.com/FAQ/thai-brides-world.php&nm=2
Nou...dat valt wel mee.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, lopen er daar veel van rond in Malta?
dat we dat hier niet hebben zegquote:Op woensdag 28 april 2010 13:33 schreef Q. het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:45 schreef El_Matador het volgende:
Hola!![]()
Wat een magistraal lekker weer!![]()
En geluncht in mijn favo restaurant in Aachen; Japanse eend!![]()
![]()
Geen kater?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:45 schreef El_Matador het volgende:
Hola!![]()
Wat een magistraal lekker weer!![]()
En geluncht in mijn favo restaurant in Aachen; Japanse eend!![]()
![]()
Qua eten, met welk land is Malta te vergelijken? Of heeft het z'n eigen unieke keuken?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen kater?![]()
En nu heb ik honger, ik maar eens wat te eten klaar maken dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |