True maar jaloezie betekent wel dat hij van je houd. dat hij je bij je wil hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen kunnen net zo goed jaloers zijn hoor. Jaloezie is irritant.
De fabrikant is blij met consumenten zoals jijquote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Tjaapo het volgende:
Niet meer..... je moet wel up to date blijven hè!
quote:
Zelfde met gamesquote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
Wel scoren met bordspellen en niet met de vrouwen/mannen is nooit grappig.
Pech in het spel, geluk in de liefde!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
Dat zou wel erg zuur zijn iddquote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
De tegenhanger van jaloezie is niet ongeinteresseerdheid. De tegenhanger is vertrouwen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef cablegunmaster het volgende:
True maar jaloezie betekent wel dat hij van je houd. dat hij je bij je wil hebben.
En dat geldt niet voor vrouwen? Dat als ze bezitterig zijn dat ze van je houden en je graag bij je willen hebben?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef cablegunmaster het volgende:
True maar jaloezie betekent wel dat hij van je houd. dat hij je bij je wil hebben.![]()
TE veel is ook weer niet goed. zou me haast afvragen of hij het gevoel krijgt dat hij te weinig aandacht krijgt
Nahjaaaa, nonsens!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
True maar jaloezie betekent wel dat hij van je houd. dat hij je bij je wil hebben.![]()
Tof.. Als je dan nog tijd hebt om met mij iets te gaan drinken (of zin natuurlijk) geef even een gil!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:34 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort hopelijk ook naar Utrecht een oude vriendin van me woont daar, die ga ik binnenkort hopelijk eens opzoeken, heb al contact met haar gehad en leek haar ook leuk om weer eens wat te gaan drinken moeten alleen nog effe een datum afspreken.
Ja kweenie waarom maar ik heb het idee dat ik nu "vrijer" ben omdat ik op de motor weg kanquote:Op woensdag 28 april 2010 11:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Gelukkig wel! Binnenkort maar eens een drankje doen dus
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
ja ja! Jij loopt de naam van andere te roepen terwijl je met hem bent en nu ligt het zeker aan hem!
Een klein beetje jaloezie op die manier is ook niet erg, maar dat claimgedrag, daar hou ik echt niet van.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
TE veel is ook weer niet goed. zou me haast afvragen of hij het gevoel krijgt dat hij te weinig aandacht krijgt
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
De tegenhanger van jaloezie is niet ongeinteresseerdheid. De tegenhanger is vertrouwen.
Pech met het spel en pech in de liefdequote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pech in het spel, geluk in de liefde!
* nog maar een keer op Godts tenen gaat staan, het gaat zo makkelijk *quote:
DAT is iets wat niet zo hoeft te zijn. kan beide denk ik. Het ligt net aan de situatie denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
De tegenhanger van jaloezie is niet ongeinteresseerdheid. De tegenhanger is vertrouwen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat geldt niet voor vrouwen? Dat als ze bezitterig zijn dat ze van je houden en je graag bij je willen hebben?
Het probleem met jaloezie en bezitterigheid, is dat je alleen bij diegene mag zijn. En niet bij anderen. Dus het is nooit ergens goed voor
Truequote:
Iets met 22 man op een veld en een bal in het midden waar ze tegenaan slaan of schoppen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Scoren? Wat was dat ook alweer?
Dat kon ik geeloof ik ooit wel eens goed.
In een ver en grijs verleden.
Bikerchick!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Tof.. Als je dan nog tijd hebt om met mij iets te gaan drinken (of zin natuurlijk) geef even een gil!
Kijk ik of ik kan!
[..]
Ja kweenie waarom maar ik heb het idee dat ik nu "vrijer" ben omdat ik op de motor weg kan
Ik was gestopt bij 22 man en al meteen geilquote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets met 22 man op een veld en een bal in het midden waar ze tegenaan slaan of schoppen.
Ik had verwacht dat dat je wel aan zou spreken.
Hij kent het wel maar verwacht je nou ook dat hij termen ervan kent? Hij is te druk bezig met kwijlen joh.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets met 22 man op een veld en een bal in het midden waar ze tegenaan slaan of schoppen.
Ik had verwacht dat dat je wel aan zou spreken.
Buitenspel! Hands! Scoren! Corner! uuuuh..... Binnenvelder! Keeper! Douchen! Sportmasseur!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij kent het wel maar verwacht je nou ook dat hij termen ervan kent? Hij is te druk bezig met kwijlen joh.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij kent het wel maar verwacht je nou ook dat hij termen ervan kent? Hij is te druk bezig met kwijlen joh.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gestopt bij 22 man en al meteen geil
Jij hebt mooie benenquote:
Dan zou ik echt weg zijn. Ik zou stikken.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:45 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Iedereen is wel "ergens" jaloers, maar je moet elkaar wel blijven vertrouwen. Als ik een vriendin zou hebben zou ik die blindvertrouwen, heb ik ook altijd gedaan! Jaloers zijn is mischien wel goed, maar jaloers zijn in de zin van "Altijd weten waar iemand is" en "Haar moeten bellen 3x per dag" gaat mij wel heel erg ver.
Of dat iemand anders dat van je verlangtquote:Op woensdag 28 april 2010 11:45 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Iedereen is wel "ergens" jaloers, maar je moet elkaar wel blijven vertrouwen. Als ik een vriendin zou hebben zou ik die blindvertrouwen, heb ik ook altijd gedaan! Jaloers zijn is mischien wel goed, maar jaloers zijn in de zin van "Altijd weten waar iemand is" en "Haar moeten bellen 3x per dag" gaat mij wel heel erg ver.
Je hebt altijd wel vrijheid nodigquote:Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik echt weg zijn. Ik zou stikken.
A tiger in a cage can never see the sun. This diva needs her stage, baby let's have fun!
Ook dan vraag ik me af waar die persoon precies van houdt. Als je werkelijk van iemand houdt, gun je die persoon vrijheid om zichzelf te zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef cablegunmaster het volgende:
True, misschien kan je eerder zeggen Smorende liefde zo erg dat het je verknelt.
Binnenvelder?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buitenspel! Hands! Scoren! Corner! uuuuh..... Binnenvelder! Keeper! Douchen! Sportmasseur!
Inderdaad! Ik wil mijn vrijheid houden, en ik snap wel dat je in een relatie met en aan elkaar moet werken, maar je moet ook samen één zijn! En dat zijn veel mensen niet, ik ben nu net weer een maandje alleen en ik geniet er nog altijd vanquote:Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of dat iemand anders dat van je verlangt
Owquote:
toen we nog jong warenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Scoren? Wat was dat ook alweer?
Dat kon ik geeloof ik ooit wel eens goed.
In een ver en grijs verleden.
Een ex van mij, die overigens zelf was vreemdgegaan, verdacht mij daar ook altijd van, terwijl ik echt een hondstrouw type ben. Op een gegeven moment heb ik ook gezegd: Men, ik zou haast WEL vreemdgaan om iig nog een keer lol uit dit gezeik te halen zeg. Vond hij niet zo leuk.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik echt weg zijn. Ik zou stikken.
A tiger in a cage can never see the sun. This diva needs her stage, baby let's have fun!
Altijd weten waar iemand isquote:Op woensdag 28 april 2010 11:45 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Liefde maakt blind , dus ik denk dat je in eerste instantie die persoon het niet doorheeft. en het lastig door zal kunnen krijgen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dan vraag ik me af waar die persoon precies van houdt. Als je werkelijk van iemand houdt, gun je die persoon vrijheid om zichzelf te zijn.
Hier ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 28 april 2010 11:48 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik wil mijn vrijheid houden, en ik snap wel dat je in een relatie met en aan elkaar moet werken, maar je moet ook samen één zijn! En dat zijn veel mensen niet, ik ben nu net weer een maandje alleen en ik geniet er nog altijd vanEn het is niet dat ik geen vriendin meer zou willen, Tuurlijk wil ik dat wel, maar wel de juiste
Maar vind die maar eens
Dat zou ontzettend "YUM" zijn
Lekkerquote:
Zo snel gaat dat niet, helaaschquote:
Waarom is het een kutdag?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Gatverdamme wat een dag zeg, was het maar vast half elf, dan kon ik mijn bed weer op zoeken.
De ene meer dan de ander.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
Je hebt altijd wel vrijheid nodig![]()
Je bedoelt je voelt je spieren !quote:Op woensdag 28 april 2010 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet, helaaschAl voel ik me wel een stuk gespierder
Tot een zekere hoogte. als je beide genoeg tijd hebt en bij elkaar kunt zijn doen! Als de een het niet prettig vind meteen iets van zeggen en erover pratenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef rival het volgende:
Ja iedereen wilt zijn vrijheid bewaren, je hoort nooit wat anders.
En dan worden ze verliefd
Liefde kan je blind maken voor de fouten van je partner, ja. Als de partner vervolgens maar doorgaat met zijn fouten in je gezicht te gooien, houdt dat een keer op. Hoop ikquote:Op woensdag 28 april 2010 11:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Liefde maakt blind , dus ik denk dat je in eerste instantie die persoon het niet doorheeft. en het lastig door zal kunnen krijgen.
Toen pils nog een kwartje kosten end e bomen nog van hout warenquote:
Zoietsquote:
Daarom ging ik in het begin naar het stadionquote:Op woensdag 28 april 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gestopt bij 22 man en al meteen geil
Als ik me erop voorbereid heb wel. Het was verder fietsen dan ik dacht. En dan ook nog eens vier keer verkeerd fietsenquote:
Jaquote:
Praten ook alleen maar in de 'wij'-vorm?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Tis nooit meer "Dennis" of "Francois", hert is altijd "Dennis & Francois".
Vre-se-lijk.
Mocht ik ooit zo worden schiet me dan maar af. Ik wil niet aan banden gelegd wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene meer dan de ander.
Er zijn stelletjes die alles samen doen en die daar perfect tevreden mee zijn.
Ikzelf zou dat niet kunnen. Ik wil m'n eigen dingen hebben.
Twee vrienden van me hebben dat, een stel. Werken bij dezelfde baas.
Sporten samen. Hebben eigenlijk alleen wederzijdse vrienden.
Je kunt nooit iets met 1 van de 2 afspreken want de ander is er ALTIJD bij.
Op den duur verlies je dan je eigen identiteit in mijn ogen.
Vre-se-lijk.
je zal wel middenvelder bedoelenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwBestata dat niet?
Ik heb nooit voetballers gehad.
Wel een american football team
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef rival het volgende:
En dan nog kan het normaal gaan hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef rival het volgende:
Ja. Ze herstellen zich weer en worden dus sterker.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je bedoelt je voelt je spieren !
Eeeey geile brommerbitch!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Tally het volgende:
Daarom ging ik in het begin naar het stadionDie kuiten
Deze opmerking bewaar ik. Just in case. Het lijkt mij ook vreselijk trouwens, ben zooo gewend aan mijn eigen leven, mijn eigen vrienden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht ik ooit zo worden schiet me dan maar af. Ik wil niet aan banden gelegd worden
Mja er is niks gebeurd ofzo vandaag, voel me gewoon klote.quote:
Als dat zo is zal het niet langer dan max 1-2 jaar duren.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liefde kan je blind maken voor de fouten van je partner, ja. Als de partner vervolgens maar doorgaat met zijn fouten in je gezicht te gooien, houdt dat een keer op. Hoop ik.
Wanneer is de tocht door europa heen met de motor?quote:
Volgens mij onttkom je er nooit aan een beeeeetje vrijheid in te leveren, want het betekent altijd al dat je rekening met eelkaar moet houden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik wil mijn vrijheid nooit kwijt, maar Meiden blijven wel Yum!Dus een beeeetje vrijheid inleveren voor een super vriendin is nooit erg
Zolang je je samen maar goed voelen!
Zo worden wij nooit hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht ik ooit zo worden schiet me dan maar af. Ik wil niet aan banden gelegd worden
Als je het gaat zien als vrijheid inleveren gaat er al wat foutquote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik wil mijn vrijheid nooit kwijt, maar Meiden blijven wel Yum!Dus een beeeetje vrijheid inleveren voor een super vriendin is nooit erg
Zolang je je samen maar goed voelen!
Mijn ouders zijn ook zo. Collega's (mijn vader is zelfs mijn moeders manager geweest).quote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene meer dan de ander.
Er zijn stelletjes die alles samen doen en die daar perfect tevreden mee zijn.
Ikzelf zou dat niet kunnen. Ik wil m'n eigen dingen hebben.
Twee vrienden van me hebben dat, een stel. Werken bij dezelfde baas.
Sporten samen. Hebben eigenlijk alleen wederzijdse vrienden.
Je kunt nooit iets met 1 van de 2 afspreken want de ander is er ALTIJD bij.
Op den duur verlies je dan je eigen identiteit in mijn ogen.
Vre-se-lijk.
Jep.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Praten ook alleen maar in de 'wij'-vorm?
klopt. Dat kan.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog kan het normaal gaan hoor
Van Dirk?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
ZoietsGoed he
[..]
Daarom ging ik in het begin naar het stadionDie kuiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Tjaapo
Mee eens!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het gaat zien als vrijheid inleveren gaat er al wat foutNatuurlijk ga je rekening houden met elkaar, maar je kunt ook in het extreme doorslaan
True.... kreeg ooit een keer de vraag om me beste vriend of tussen mn vriendin te kiezen.. NASTY!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij onttkom je er nooit aan een beeeeetje vrijheid in te leveren, want het betekent altijd al dat je rekening met eelkaar moet houden.
denk ik ook wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij onttkom je er nooit aan een beeeeetje vrijheid in te leveren, want het betekent altijd al dat je rekening met eelkaar moet houden.
Nee, 3. Op een feestje.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
je zal wel middenvelder bedoelen![]()
Je hebt een heel team gehad?
Bewaar hem maar goed, ik pm je de locatie wel van de revolver en de kogels.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze opmerking bewaar ik. Just in case. Het lijkt mij ook vreselijk trouwens, ben zooo gewend aan mijn eigen leven, mijn eigen vrienden..
Dat is mij ook overkomen! Word er weer pissig om!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
True.... kreeg ooit een keer de vraag om me beste vriend of tussen mn vriendin te kiezen.. NASTY!![]()
koost het slechtstenadat het weer uit was. Toch weer contact met hem gezocht.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
denk ik ook wel.
of je moet ervoor kiezen dat je elkaar nauwelijks ziet, omdat je je afspraken niet op elkaar wilt afstemmen ofzomaar dat werkt helaas niet
Echt hoe kan een meid je zo manipuleren... en dan ook echt sex of vrienden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Dat is mij ook overkomen! Word er weer pissig om!
Dat is ook niet erg. Relaties zijn gebouwd op dat soort compromissen. Het is het inleveren van ál je vrijheid om de ziekelijke onzekerheid van je partner te voeden waar je enigszins mee op moet passenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom maak je dat niet bespreekbaar, in plaats van met een rotgevoel daar weg gaan?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Was gisteren bij 1 van de jongens en zijn vriendin, en toen hoorde ik dat ie zaterdag met haar en haar vriendinnen de hort op is gegaan, en sindsdien vraag ik me nog meer af of ze uberhaupt wel doorhebben dat ze hun eigen maatje(s) een beetje links laten liggen...
mijn ouders zijn ook zo. Maar die zijn nog echt gek op elkaar. Ik vind het geweldig. Als zij daar blij mee zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef Kluts het volgende:
Mijn ouders zijn ook zo. Collega's (mijn vader is zelfs mijn moeders manager geweest).
Doen ALLES samen en als de een er niet is, is de ander van zijn stuk.
Vroeger vond ik het wel schattig en echte liefde, maar voor mijzelf gaat het wel even een paar stappen te ver.
Ik zou voor degene kiezen die me niet voor de keuze had gezet.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
True.... kreeg ooit een keer de vraag om me beste vriend of tussen mn vriendin te kiezen.. NASTY!![]()
Wie stelde de vraag?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Eerste instantie door de vriendin later zeggen ze van beide je moet voor mij kiezen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou voor degene kiezen die me niet voor de keuze had gezet.
Iddquote:Op woensdag 28 april 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou voor degene kiezen die me niet voor de keuze had gezet.
Dat suckedquote:Op woensdag 28 april 2010 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
beideEerste instantie door de vriendin later zeggen ze van beide je moet voor mij kiezen.
![]()
Nou ja, bij die 2 die ik dus ken zijn ze er beide (naar het schijnt) tevreden mee hoor, dat siamese tweeling gedoe. Ikzelf zou echter doodongelukkig worden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg. Relaties zijn gebouwd op dat soort compromissen. Het is het inleveren van ál je vrijheid om de ziekelijke onzekerheid van je partner te voeden waar je enigszins mee op moet passen.
Sorry edit soms nog evenquote:
huh?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pfft.... nou dan moet je beter plannen, dan is het niet meant to be.
[..]
Laat me raden, van je vriendin?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik heb het besproken, maar er wordt nogal luchtig over gedaan, alsof ik me aanstel ofzo, en dan ga ik natuurlijk twijfelen aan mezelf. (''stel ik me misschien echt aan ?'')quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom maak je dat niet bespreekbaar, in plaats van met een rotgevoel daar weg gaan?
Ja dan zit je echt in de knoei, kan geen kant meer op danquote:
Als je zoiets flikt dan verdien je geen kogel, dan knuppel ik je gewoon dood als een zeehondje. Heel langzaam en pijnlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bewaar hem maar goed, ik pm je de locatie wel van de revolver en de kogels.
Nog beter! Uit de kunst!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je zoiets flikt dan verdien je geen kogel, dan knuppel ik je gewoon dood als een zeehondje. Heel langzaam en pijnlijk.
Inderdaad. Als zij er gelukkig mee zijn is het goed. Mijn ouders zijn ook echt stapel op elkaar.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
mijn ouders zijn ook zo. Maar die zijn nog echt gek op elkaar. Ik vind het geweldig. Als zij daar blij mee zijn.
als ze geen tijd wil inleveren voor je , of hij . Hoe kun je dan in godsnaam nog een leuke relatie hebben! 3 weken tussen elkaar zien trek ik echt nietquote:
Ik denk dat je 'gewoon' tevreden moet zijn dat jullie nog met z'n allen bij elkaar komen..quote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb het besproken, maar er wordt nogal luchtig over gedaan, alsof ik me aanstel ofzo, en dan ga ik natuurlijk twijfelen aan mezelf. (''stel ik me misschien echt aan ?'')
Vrijdag komt de hele clan weer bij elkaar (helaas met tig vriendinnen van vriendinnen erbij), en dan ga ik het nog maar een keer zeggen.
Nu even lunchen.
tegen beide zeggen: goed, ik begrijp dat je geen enkele waarde hecht aan onze relatie/vriendschap of mijn gevoelens?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dan zit je echt in de knoei, kan geen kant meer op dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |