Praten ook alleen maar in de 'wij'-vorm?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Tis nooit meer "Dennis" of "Francois", hert is altijd "Dennis & Francois".
Vre-se-lijk.
Mocht ik ooit zo worden schiet me dan maar af. Ik wil niet aan banden gelegd wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene meer dan de ander.
Er zijn stelletjes die alles samen doen en die daar perfect tevreden mee zijn.
Ikzelf zou dat niet kunnen. Ik wil m'n eigen dingen hebben.
Twee vrienden van me hebben dat, een stel. Werken bij dezelfde baas.
Sporten samen. Hebben eigenlijk alleen wederzijdse vrienden.
Je kunt nooit iets met 1 van de 2 afspreken want de ander is er ALTIJD bij.
Op den duur verlies je dan je eigen identiteit in mijn ogen.
Vre-se-lijk.
je zal wel middenvelder bedoelenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwBestata dat niet?
Ik heb nooit voetballers gehad.
Wel een american football team
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef rival het volgende:
Ja iedereen wilt zijn vrijheid bewaren, je hoort nooit wat anders.
En dan worden ze verliefd
En dan nog kan het normaal gaan hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef rival het volgende:
Ja iedereen wilt zijn vrijheid bewaren, je hoort nooit wat anders.
En dan worden ze verliefd
Ja. Ze herstellen zich weer en worden dus sterker.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je bedoelt je voelt je spieren !
Eeeey geile brommerbitch!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Tally het volgende:
Daarom ging ik in het begin naar het stadionDie kuiten
Deze opmerking bewaar ik. Just in case. Het lijkt mij ook vreselijk trouwens, ben zooo gewend aan mijn eigen leven, mijn eigen vrienden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht ik ooit zo worden schiet me dan maar af. Ik wil niet aan banden gelegd worden
Mja er is niks gebeurd ofzo vandaag, voel me gewoon klote.quote:
Als dat zo is zal het niet langer dan max 1-2 jaar duren.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liefde kan je blind maken voor de fouten van je partner, ja. Als de partner vervolgens maar doorgaat met zijn fouten in je gezicht te gooien, houdt dat een keer op. Hoop ik.
Wanneer is de tocht door europa heen met de motor?quote:
Volgens mij onttkom je er nooit aan een beeeeetje vrijheid in te leveren, want het betekent altijd al dat je rekening met eelkaar moet houden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik wil mijn vrijheid nooit kwijt, maar Meiden blijven wel Yum!Dus een beeeetje vrijheid inleveren voor een super vriendin is nooit erg
Zolang je je samen maar goed voelen!
Zo worden wij nooit hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht ik ooit zo worden schiet me dan maar af. Ik wil niet aan banden gelegd worden
Als je het gaat zien als vrijheid inleveren gaat er al wat foutquote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik wil mijn vrijheid nooit kwijt, maar Meiden blijven wel Yum!Dus een beeeetje vrijheid inleveren voor een super vriendin is nooit erg
Zolang je je samen maar goed voelen!
Mijn ouders zijn ook zo. Collega's (mijn vader is zelfs mijn moeders manager geweest).quote:Op woensdag 28 april 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene meer dan de ander.
Er zijn stelletjes die alles samen doen en die daar perfect tevreden mee zijn.
Ikzelf zou dat niet kunnen. Ik wil m'n eigen dingen hebben.
Twee vrienden van me hebben dat, een stel. Werken bij dezelfde baas.
Sporten samen. Hebben eigenlijk alleen wederzijdse vrienden.
Je kunt nooit iets met 1 van de 2 afspreken want de ander is er ALTIJD bij.
Op den duur verlies je dan je eigen identiteit in mijn ogen.
Vre-se-lijk.
Jep.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Praten ook alleen maar in de 'wij'-vorm?
klopt. Dat kan.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog kan het normaal gaan hoor
Van Dirk?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
ZoietsGoed he
[..]
Daarom ging ik in het begin naar het stadionDie kuiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Tjaapo
Mee eens!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het gaat zien als vrijheid inleveren gaat er al wat foutNatuurlijk ga je rekening houden met elkaar, maar je kunt ook in het extreme doorslaan
True.... kreeg ooit een keer de vraag om me beste vriend of tussen mn vriendin te kiezen.. NASTY!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij onttkom je er nooit aan een beeeeetje vrijheid in te leveren, want het betekent altijd al dat je rekening met eelkaar moet houden.
denk ik ook wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij onttkom je er nooit aan een beeeeetje vrijheid in te leveren, want het betekent altijd al dat je rekening met eelkaar moet houden.
Nee, 3. Op een feestje.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
je zal wel middenvelder bedoelen![]()
Je hebt een heel team gehad?
Bewaar hem maar goed, ik pm je de locatie wel van de revolver en de kogels.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze opmerking bewaar ik. Just in case. Het lijkt mij ook vreselijk trouwens, ben zooo gewend aan mijn eigen leven, mijn eigen vrienden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |