De nacht ga ik niks doenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
en wie gaat proberen te scoren op konginnenacht?
Ik heb FF XIII en heavy rain, daar kan'k niet mee challengenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:19 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat het om consoles man.. bordspellen zijn uit. Ps3 ,et fifa 10 iemand, challenge me maarmaar dat zal trouwens wel niet.
Bedoel je niet: Puh-lease?quote:
Die heks ken ik!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar daar had je wel weer 2 uitbreidingen van. Met een heks en met een zombie
wiezo nietquote:Op woensdag 28 april 2010 11:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De nacht ga ik niks doenDe dag zelf gaat al lang genoeg duren. Ik geloof dat er in totaal iets van 17 of 18 liter bier mee gaat. En dan nog een zooi gemixte baco in colaflessen
console met 4 controllers?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sociaal met meer dan twee mensen doen is inderdaad zo passé.
Toen ik mijn ps3 kocht wou ik eigenlijk ook heavy rain kopen, lijkt mij wel tof spel alleen ben ik zo verslaafd aan fifa dat ik daar voorlopig ong wel zoet mee ben.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb FF XIII en heavy rain, daar kan'k niet mee challengen
ik heb Xbox360 en over gamen begin ik niet eens. Dan beat ik iedereen nog met mijn ogen dichtquote:Op woensdag 28 april 2010 11:19 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat het om consoles man.. bordspellen zijn uit. Ps3 ,et fifa 10 iemand, challenge me maarmaar dat zal trouwens wel niet.
ja da's bij die van mij ook. "Ja Poortwachter" bij alles en overalquote:Op woensdag 28 april 2010 11:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die heks ken ik!
Moest je een of ander zinnetje zeggen en als je dat niet deed was je de lul ofzo
Nou dat ik dus al genoeg ga zuipen en dat er hier niet veel aan is tijdens de nachtquote:
Zelfde verhaal. Niks tegen computerspelletjes, maar bordspellen voorzien in een andere niche. Minder nadruk op reactiesnelheid in de meeste gevallen, om maar wat te noemenquote:
Preciesquote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja da's bij die van mij ook. "Ja Poortwachter" bij alles en overal
Anders dan naaien je tegenspelers je d'raan.
Da's bij machiavelli ook als je de uitbreiding hebt met de Koningin
Dan moet je steeds "Uwe majesteit" zeggen, anders dan raak je ook vanalles kwijt.
Vampire: Prince of the Cityquote:Op woensdag 28 april 2010 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
risk, cluedo, hotel, mens erger je niet. Everything, anytime :p
Zulks overduidelijk gepats is een uitdaging niet waard. Was je nou wat bescheidenerquote:Op woensdag 28 april 2010 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
risk, cluedo, hotel, mens erger je niet. Everything, anytime :p
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zelfde verhaal. Niks tegen computerspelletjes, maar bordspellen voorzien in een andere niche. Minder nadruk op reactiesnelheid in de meeste gevallen, om maar wat te noemen.
Wat voor spel is dat?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja da's bij die van mij ook. "Ja Poortwachter" bij alles en overal
Anders dan naaien je tegenspelers je d'raan.
Da's bij machiavelli ook als je de uitbreiding hebt met de Koningin
Dan moet je steeds "Uwe majesteit" zeggen, anders dan raak je ook vanalles kwijt.
Godver.. ben je in Utrecht ben ik er nietquote:Op woensdag 28 april 2010 11:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou dat ik dus al genoeg ga zuipen en dat er hier niet veel aan is tijdens de nacht
De dag zelf zit ik waarschijnlijk in utrechtAmsterdam slaan we over met hun idiote verbod op drank bij je hebben.
met die spellen ben je 9 van de 10 keer toch afhankelijk van wat de dobbelstenen je geven dusjaquote:Op woensdag 28 april 2010 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zulks overduidelijk gepats is een uitdaging niet waard. Was je nou wat bescheidener
valsspelen, tsja kon ik verwachten natuurlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vampire: Prince of the City
Als ik iets vals speel dan is het dat wel
Of uuuuuuuuuuuuuh..... incognito!
Dan heb je de verkeerde spellenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
met die spellen ben je 9 van de 10 keer toch afhankelijk van wat de dobbelstenen je geven dusja
ik blijf lekker zitten, wil geen ruzie met de baasquote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Daarom blijven jullie ook singles hehup uitgaan met die hap van je luie flikken af mensen ontmoeten
Dat eerste was Atmosfear. Dan speel je een bordspel maar tegelijk draait er een DVD waarop de Poortwachter je af en toe onderbreekt en opdrachten laat doen. Of je gaat zitten pestenquote:
ken ik niet, en nog beat ik jequote:Op woensdag 28 april 2010 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde spellen. Ga Diplomacy spelen en geef de dobbelstenen dan de schuld
.
Net of scoren met Q-nacht garantie tot succes is. Ik zou zeggen; eerder niet dan welquote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Daarom blijven jullie ook singles hehup uitgaan met die hap van je luie flikken af mensen ontmoeten
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Godver.. ben je in Utrecht ben ik er niet
Gamen doe ik dus zelden tot nooitquote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
met die spellen ben je 9 van de 10 keer toch afhankelijk van wat de dobbelstenen je geven dusja
maar dat gamen meende ik
Gegeven dat ik nog nooit een spelletje Diplomacy heb gewonnen...quote:
Dat hangt af van de definitie van succes en hoe kort de termijn mag zijn waarop je dat succes boektquote:Op woensdag 28 april 2010 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net of scoren met Q-nacht garantie tot succes is.
Niks is een succes , maar de situatie creeren is jezelf meer kans geven om mensen te ontmoeten. Als je thuis zit heb je meer kans om alleen te zijn dan als je uitgaatquote:Op woensdag 28 april 2010 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net of scoren met Q-nacht garantie tot succes is. Ik zou zeggen; eerder niet dan wel![]()
Vorig jaar iemand ontmoet met Q-night, heeft maanden geduurd voor ik van het gezeik van die gast af was
Nou ja.. Mooie weer is er! Terrassen moet weer kunnenquote:
Het zou hooguit een ONS kunne worden. Scoren tijdens dit soort dagen is idd zelden een relatie erna hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net of scoren met Q-nacht garantie tot succes is. Ik zou zeggen; eerder niet dan wel![]()
Vorig jaar iemand ontmoet met Q-night, heeft maanden geduurd voor ik van het gezeik van die gast af was
Ik ga binnenkort hopelijk ook naar Utrecht een oude vriendin van me woont daar, die ga ik binnenkort hopelijk eens opzoeken, heb al contact met haar gehad en leek haar ook leuk om weer eens wat te gaan drinken moeten alleen nog effe een datum afspreken.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Godver.. ben je in Utrecht ben ik er niet
Dat zit allemaal in je hoofdquote:Op woensdag 28 april 2010 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zou hooguit een ONS kunne worden. Scoren tijdens dit soort dagen is idd zelden een relatie erna hebben.
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 april 2010 11:34 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik geniet nu sinds kort weer van het vrije leven!Helaas zijn de meiden waarmee ik een relatie gehad heb heeel bezitterig, en ze moesten altijd weten waar ik was, en ze waren onwijs jaloers. Iets wat ik totaal niet ben
Ik hou van mijn vrijheid! Maar probeer maar es een meid te zoeken die dat ook is
( No offense to the ladiezzz
)
Pro Evolution Soccer rules.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:19 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Of in het harequote:Op woensdag 28 april 2010 11:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in je hoofd
Niet valsspelen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
valsspelen, tsja kon ik verwachten natuurlijk
Dat is klote en goed tegelijk. Maar waar ben je nu? Wat ben je aan het doen? Waarom doe je dat? Praat je met mensen? Hup vertel!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:34 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik geniet nu sinds kort weer van het vrije leven!Helaas zijn de meiden waarmee ik een relatie gehad heb heeel bezitterig, en ze moesten altijd weten waar ik was, en ze waren onwijs jaloers. Iets wat ik totaal niet ben
Ik hou van mijn vrijheid! Maar probeer maar es een meid te zoeken die dat ook is
)
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja.. Mooie weer is er! Terrassen moet weer kunnen
Klopt, ben soms heel simpel.quote:
Mannen kunnen net zo goed jaloers zijn hoor. Jaloezie is irritant.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:34 schreef Mr_Dyslector het volgende:
)
Niet meer..... je moet wel up to date blijven hè! Fifa is pro voorbij gegaan. Ik speelde vroeger ook altijd pro maar fifa is gewoon beter nu. But still pro 5quote:
ja ja! Jij loopt de naam van andere te roepen terwijl je met hem bent en nu ligt het zeker aan hem!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen kunnen net zo goed jaloers zijn hoor. Jaloezie is irritant.
maar het ligt meer in de aard van de vrouwenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen kunnen net zo goed jaloers zijn hoor. Jaloezie is irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |