Ik hoopte nog zo dat jij in deze discussie niet in het topic zou komen.quote:
* ongewenst voelt *quote:Op woensdag 28 april 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoopte nog zo dat jij in deze discussie niet in het topic zou komen.
Dat spel wat ik hierboven poste is een soort Gothic Risk, gecombineerd met wat RPG-elementenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Risk is leuk!Lekker Stalin uithangen enzo
Mijn vrienden voetballen vrijwel nooit meerquote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ben nu 26 maar wij tienen nog steeds, hebben zelfs weer nieuwe varianten toegevoegd. 2 flessen op de lat neergezet als die eraf worden geschoten moet de keeper gelijk branden.
Wij speelde oorlogje , dan was je een eigen land en Tekende je een Cirkel met de letter van je Land. en dan gooide je de bal omhoog schreeuw je een ander land. dat andere land moet de bal vangen en mag 3 stappen zetten. de rest rent weg. Als de bal gevangen is moet je proberen de tenen te tikken van de ander. Daar mag je een soort van land stichten en over springen om beter bij de andere te komen.:Y Degene met de meeste landjes wonquote:Op woensdag 28 april 2010 10:55 schreef Tjaapo het volgende:
Zijn die spelletjes die ik deed alleen in mijn woonplaats ofzo? Of speelden jullie gewoon nooit buiten? blikkietrap is koning
Ik heb het 1 keer gespeeld. Mijn opdracht was om op 2 continenten op elk land 2 legers te hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Risk is leuk!Lekker Stalin uithangen enzo
Mijn god hoe was je jeugd mogelijk in godesnaam!quote:
Ach je wilt niet meer met mij spelen. Ik vorm wel een team met Lit.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoopte nog zo dat jij in deze discussie niet in het topic zou komen.
Altijd voorbarig jijquote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gespeeld. Mijn opdracht was om op 2 continenten op elk land 2 legers te hebben.
Maar ik had natuurlijk ff snel dat kaartje gelezen, en toen ik op 2 continenten op elk land een leger had, riep ik dan ook blij dat ik gewonnen had. Niet dus, en ik moest toen doorspelen toen iedereen mijn opdracht al wist.
Ik heb het nooit meer gespeeld.
Dat is ook weer overdreven.quote:
Voetballen vind ik zelfs leuk. Alleen ik ga natuurlijk weer met mannen om die bijna allemaal niet van voetbal houden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vrienden voetballen vrijwel nooit meerEn mijn rechterknie is niet meer wat het was
Een risktraumaquote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gespeeld. Mijn opdracht was om op 2 continenten op elk land 2 legers te hebben.
Maar ik had natuurlijk ff snel dat kaartje gelezen, en toen ik op 2 continenten op elk land een leger had, riep ik dan ook blij dat ik gewonnen had. Niet dus, en ik moest toen doorspelen toen iedereen mijn opdracht al wist.
Ik heb het nooit meer gespeeld.
Hahaha, dat deden wij ookquote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
Wij speelde oorlogje , dan was je een eigen land en Tekende je een Cirkel met de letter van je Land. en dan gooide je de bal omhoog schreeuw je een ander land. dat andere land moet de bal vangen en mag 3 stappen zetten. de rest rent weg. Als de bal gevangen is moet je proberen de tenen te tikken van de ander. Daar mag je een soort van land stichten en over springen om beter bij de andere te komen.:Y Degene met de meeste landjes won
Durven jullie wel, met zijn 2en tegen zo'n klein meisje?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach je wilt niet meer met mij spelen. Ik vorm wel een team met Lit.
Potje tegen ons spelen dan?
You know me, bij mij is iets of helemaal leuk, of helemaal ruk. Risk is helemaal ruk.quote:
Moet ik je komen versterken?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Durven jullie wel, met zijn 2en tegen zo'n klein meisje?
[..]
Je tactiek klopte gewoon niet. Dat is niet de schuld van het spel.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
You know me, bij mij is iets of helemaal leuk, of helemaal ruk. Risk is helemaal ruk.
Cool. Mits je goed bent in Triviant uiteraard.quote:
Het kleine meisje excuus is al lang niet meer geloofwaardigquote:Op woensdag 28 april 2010 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Durven jullie wel, met zijn 2en tegen zo'n klein meisje?
[..]
You know me, bij mij is iets of helemaal leuk, of helemaal ruk. Risk is helemaal ruk.
Ik zeg ook nergens dat het aan het spel ligt. Ik kan gewoon niet tegen mijn verlies en als ik dan een spel voor het eerst speel en niet win, dan vind ik er automatisch geen zak aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je tactiek klopte gewoon niet. Dat is niet de schuld van het spel.
Misschien moet ze een blond kapsel nemen. Dan is er weer een nieuw smoesje.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het kleine meisje excuus is al lang niet meer geloofwaardig
En bij de eerste tegenslag geef je al op?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het aan het spel ligt. Ik kan gewoon niet tegen mijn verlies en als ik dan een spel voor het eerst speel en niet win, dan vind ik er automatisch geen zak aan.
Dus het ligt niet aan het spel, maar aan mijn kinderachtige karakter als het om spelletjes gaat.
Ow Triviant?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cool. Mits je goed bent in Triviant uiteraard.
soort stand in de mand?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wij speelde oorlogje , dan was je een eigen land en Tekende je een Cirkel met de letter van je Land. en dan gooide je de bal omhoog schreeuw je een ander land. dat andere land moet de bal vangen en mag 3 stappen zetten. de rest rent weg. Als de bal gevangen is moet je proberen de tenen te tikken van de ander. Daar mag je een soort van land stichten en over springen om beter bij de andere te komen.:Y Degene met de meeste landjes won
"You can discover more about a person in 1 hour of play as in 1 year of conversation"quote:Op woensdag 28 april 2010 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het aan het spel ligt. Ik kan gewoon niet tegen mijn verlies en als ik dan een spel voor het eerst speel en niet win, dan vind ik er automatisch geen zak aan.
Dus het ligt niet aan het spel, maar aan mijn kinderachtige karakter als het om spelletjes gaat.
Oh ja, met die videobandenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook Atmosfear trouwens, de dvd versieDat is heerlijk fout
[ afbeelding ]
Hoezo? Ik ben nog steeds klein hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het kleine meisje excuus is al lang niet meer geloofwaardig
Blond haar.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet ze een blond kapsel nemen. Dan is er weer een nieuw smoesje.
Ja bij ons zijn er ook sommige die zijn afgehaakt met blessures, maar tienen is nog steeds koning. Altijd lachen als je bijna nooit hoeft te branden. Ik probeer altijd de meest moeilijke hakkies uit die ze niet verwachten, altijd lachen als ze daardoor extra vernederd wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vrienden voetballen vrijwel nooit meerEn mijn rechterknie is niet meer wat het was
Jij mag bij Klutsquote:Op woensdag 28 april 2010 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow Triviant?
Ik heb echt een alg kennis van 0,0 of zo
Wel goed dat je zelf al inziet dat het kinderachtig isquote:Op woensdag 28 april 2010 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja dus? Alsof jij dat niet vocaal compenseerdquote:Op woensdag 28 april 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben nog steeds klein hoor.
[..]
Blond haar.
Ik heb hem met de DVD. Die met de videoband is lineair, altijd dezelfde opdrachten in dezelfde volgorde. De DVD doeet random dingenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja, met die videobandenPaar keer gedaan
Nou, het is ook niet zo dat ik het bord door de kamer keil als ik verlies, ik speel het alleen dan gewoon liever helemaal niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel goed dat je zelf al inziet dat het kinderachtig is
Ik heb trouwens altijd een schurfthekel aan mesnen die, al heebben ze geen zin, toch mee gaan doen met een spel... maar er dan halverwege een beetje mokkend met de pet naar gaan gooien en de fun en 't spel verpesten voor de restBleeeech. Speel dan niet!
Kleine meisjes hebben nou eenmaal altijd een grote bek.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dus? Alsof jij dat niet vocaal compenseerd
Nee want Kluts kan niet tegen d;'r verlies, dus om 'r dan met mij te laten Trivianten lijkt me niet zo goed voor mijn gezondheid!quote:
Mijn vrienden deden vroeger al niet veel aan voetbal en ik voetbalde op een vrij hoog nivo tot mijn knie stuk ging. Dus als ik met ze speel doe ik niet eens echt mijn best, de bal 5 keer hooghouden is al moeilijk voor de meeste van mijn vrienden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:11 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja bij ons zijn er ook sommige die zijn afgehaakt met blessures, maar tienen is nog steeds koning. Altijd lachen als je bijna nooit hoeft te branden. Ik probeer altijd de meest moeilijke hakkies uit die ze niet verwachten, altijd lachen als ze daardoor extra vernederd worden
Ik wil nooit als helemaal laatste zijn, dat dan weer nietquote:Op woensdag 28 april 2010 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, het is ook niet zo dat ik het bord door de kamer keil als ik verlies, ik speel het alleen dan gewoon liever helemaal niet.
Gelukkig maar. Die videos kon je echt maar 1 keer spelen en dan was de lol erafquote:Op woensdag 28 april 2010 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem met de DVD. Die met de videoband is lineair, altijd dezelfde opdrachten in dezelfde volgorde. De DVD doeet random dingen
Gewoon haar er subtiel op wijzen dat ze wederom verloren heeft van Bels, dat zou de aandacht voldoende moeten afleiden om jouw eigen bijdrage van de voorgrond te verwijderenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want Kluts kan niet tegen d;'r verlies, dus om 'r dan met mij te laten Trivianten lijkt me niet zo goed voor mijn gezondheid!
dan is het inderdaad niet echt leuk nee. Mijn vrienden kunnen allemaal wel een leuk balletje trappen en zelf kan ik het ook wel aardig al zeg ik het zelf....haha eigendunkquote:Op woensdag 28 april 2010 11:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vrienden deden vroeger al niet veel aan voetbal en ik voetbalde op een vrij hoog nivo tot mijn knie stuk ging. Dus als ik met ze speel doe ik niet eens echt mijn best, de bal 5 keer hooghouden is al moeilijk voor de meeste van mijn vrienden.
O bitch please!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:16 schreef rival het volgende:
Ik beat iedereen met risk, of welk bordspel dan ook
Wie gaat er happen?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:16 schreef rival het volgende:
Geen probleem. Toch maar een klein meisje zoals ze zelf al aangeeftquote:Op woensdag 28 april 2010 11:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon haar er subtiel op wijzen dat ze wederom verloren heeft van Bels, dat zou de aandacht voldoende moeten afleiden om jouw eigen bijdrage van de voorgrond te verwijderen.
ik nietquote:Op woensdag 28 april 2010 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
en wie gaat proberen te scoren op konginnenacht?
Maar daar had je wel weer 2 uitbreidingen van. Met een heks en met een zombiequote:Op woensdag 28 april 2010 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Die videos kon je echt maar 1 keer spelen en dan was de lol eraf
Tegenwoordig gaat het om consoles man.. bordspellen zijn uit. Ps3 ,et fifa 10 iemand, challenge me maarquote:Op woensdag 28 april 2010 11:16 schreef rival het volgende:
Niet Risk hequote:
Sociaal met meer dan twee mensen doen is inderdaad zo passéquote:Op woensdag 28 april 2010 11:19 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat het om consoles man.. bordspellen zijn uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |