Nou ik ken zat vrouwen die ik maar wat goed kan weerstaan! Alleen mijn kotsreflex weerstaat ze dan weer niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Als ik de verhalen hier zo lees, blijf ik liever mijn hele leven singleNatuurlijk meen ik dat niet. Geen enkele (hetro) man kan vrouwen/meiden weerstaan
(Niet lullig voor homo's of lesbies bedoeld btw)
je kan moeilijk zeggen ik weet het nietquote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dan zit je echt in de knoei, kan geen kant meer op dan
Dat was nou weer zo lastig. want dat deed ze welquote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tegen beide zeggen: goed, ik begrijp dat je geen enkele waarde hecht aan onze relatie/vriendschap of mijn gevoelens?
kijken hoe daarop gereageerd wordt. als ze het allebei niet begrijpen is het jammer maar helaas, dan kan je ze maar beter beide dumpen want ze geven toch geen fuck om je.
Ja oke, maar ik bedoel dan "Normale/Leuke" meiden, geen Sugar Lee Hooper look-a-likesquote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ik ken zat vrouwen die ik maar wat goed kan weerstaan! Alleen mijn kotsreflex weerstaat ze dan weer niet.
Of wordt gewoon homoquote:Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Als ik de verhalen hier zo lees, blijf ik liever mijn hele leven singleNatuurlijk meen ik dat niet. Geen enkele (hetro) man kan vrouwen/meiden weerstaan
(Niet lullig voor homo's of lesbies bedoeld btw)
Dit. Murmel is wijs.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tegen beide zeggen: goed, ik begrijp dat je geen enkele waarde hecht aan onze relatie/vriendschap of mijn gevoelens?
kijken hoe daarop gereageerd wordt. als ze het allebei niet begrijpen is het jammer maar helaas, dan kan je ze maar beter beide dumpen want ze geven toch geen fuck om je.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik bedoel dan "Normale/Leuke" meiden, geen Sugar Lee Hooper look-a-likes
Ik zou de vraag omdraaien.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Want dat is een beproefde methode om drama voor eens en altijd achter je te laten?quote:
maar dat bedoel ik dus. als je gek op elkaar bent dan MOET je ook wel tijd inleveren of je agenda een beetje slim plannen, dus dan lever je toch ook al in? Ik zeg niet dat het slecht is ofzo, maar het is wel gewoon zo, anderskan je geen relatie opbouwenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als ze geen tijd wil inleveren voor je , of hij . Hoe kun je dan in godsnaam nog een leuke relatie hebben! 3 weken tussen elkaar zien trek ik echt niet
Hahaha dan ligt je woonplaats zeker vol kotsquote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar moet ik ook van kotsen
Het kan moeilijk zijn maar je kan altijd nee zeggenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik bedoel dan "Normale/Leuke" meiden, geen Sugar Lee Hooper look-a-likes
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nee dankje, zoals Jay ooit zei " I'm all about the pussy man "
Have fun! laterrrquote:Op woensdag 28 april 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The only pussiy I like is one wrapped in fur and purring on my lap. Ieder z'n smaak.
Maar ik ga nu wel met een geil wijf richting de sligro!
Tot later!
Wie wat waar?quote:
Mijn vader is dol op mn moeder , hoe zie je dat? Ze klieren elkaar continue kleine pesterijtjes dan weet je het welquote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ouders doen ook vrijwel alles samen. Ik vind het leuk om te zienOf ze echt gek op elkaar zijn, kan ik niet zo goed inschatten.. Ik heb situaties gezien waarbij ik het wel zag, maar bij mijn ouders zie ik dat minder.. Nu ze ook 2 goede vrienden erbij hebben waar ze veel mee doen, zie ik wel dat ze weer gelukkig zijn. Daar ben ik blij om
cosmofok op skypequote:
Have funquote:Op woensdag 28 april 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The only pussiy I like is one wrapped in fur and purring on my lap. Ieder z'n smaak.
Maar ik ga nu wel met een geil wijf richting de sligro!
Tot later!
Hej Engeltjequote:
Niet. Als ik op vakantie ga dan met vliegtuig en soms met de auto.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wanneer is de tocht door europa heen met de motor?
ook een goeie.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou de vraag omdraaien.
Hoe zou jij het vinden als ik zei dat ik je beste vriendin een achterlijke hoer vond en vroeg je nooit meer met haar om te gaan?
En bij een vriend net zo: Als jij dol was op een meisje en ik zou je dit vragen wat zou je dan zelf denken?
ik kan om iemand geven niet rijmen met iemand beperkingen opleggen. ik begrijp wel dat je de neiging kan hebben omdat je bijv jaloers bent ofzo, maar praat er dan met elkaar over en vertrouw je partner (of je beste vriend(in)). je wilt degene van wie je houdt toch niet beperken in zijn plezier in het leven enzo? althans ik niet...quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je kan moeilijk zeggen ik weet het niet.
en als je dan vraagt hoe zou jij kiezen. weet je het antwoord ook wel.
Voel jeje ook weer zo'n incompetente kutje.
[..]
Dat was nou weer zo lastig. want dat deed ze welnahja
![]()
Dat vond ik al van mijn klasgenoot , een domme olifant... Uiteindelijk bleek ze met een of ander tuig om te gaan van school gekickt en zag er uit als een typische hoer! make up en al. Slim is ze nooit geworden. Heb haast medelijden met haar. Maarja ze weet niet beter.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou de vraag omdraaien.
Hoe zou jij het vinden als ik zei dat ik je beste vriendin een achterlijke hoer vond en vroeg je nooit meer met haar om te gaan? En bij een vriend net zo: Als jij dol was op een meisje en ik zou je dit vragen wat zou je dan zelf denken?
Beter! Ik doe ook niet aan kamperen of toertochten oidquote:Op woensdag 28 april 2010 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej Engeltje
[..]
Niet. Als ik op vakantie ga dan met vliegtuig en soms met de auto.
Op elk potje past een dekseltje maar of het dekseltje ook GOED past is de vraag dat weet je pas na het aandraaienquote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Tja, zo zie je weinig mensen die samen één zijn, want zo hoort het(Vindt ik
)
Dat is heel mooi gezegd!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje maar of het dekseltje ook GOED past is de vraag dat weet je pas na het aandraaien? Zelfde geld voor het potje overigens
![]()
Dat moet dan ook groeien en gebeurt niet in een maand (of een jaarquote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Mr_Dyslector het volgende:
)
Mn pa eet met de vingers van zn vla kom zo van hmm lekker vla maar eigenlijk pest hij mn moeder ermee XD. en mn moeder kan het niet laten om er wat van te zeggen. maar dan vraagt hij altijd de vraag : "heb je het niet koud? "quote:Op woensdag 28 april 2010 12:08 schreef Kluts het volgende:
Mijn ouders hebben altijd van die kleine kutgeintjes onder elkaar. Mijn pa die eet soms smeerkaas gewoon zo uit het kuipje (vraag me niet waarom, maar terzijde). Op een avond had hij al een kuipje op en pakte er nog 1, dus mijn moeder zegt: Zo, toe maar, alsof het niks kost! Waarop mijn pa een beetje geirriteerd reageerde.
De volgende dag stond er in de koelkast een doos met een strik erom. Dus ik vraag aan mijn mams wat dat was, zegt ze: Ja, ik heb om je pa te pesten voor gisteravond gewoon een doos met 50 kuipjes smeerkaas bij de C1000 gekocht.
Nee dat is waar, maar bij sommige mensen zie je dat gewoon. Die worden sterker, en betere mensen als ze met de juiste zijn. Dat is wel prachtig om te zienquote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat moet dan ook groeien en gebeurt niet in een maand (of een jaar)
meen je dat? en wat bedoel je er precies mee?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Mr_Dyslector het volgende:
)
Dat noem ik niet samen één zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar bij sommige mensen zie je dat gewoon. Die worden sterker, en betere mensen als ze met de juiste zijn. Dat is wel prachtig om te zien
Nou, dat als de één een meening geeft, dat de ander het er mee eens is ( en dan bedoel ik niet dat de één alleen maar mee gaat met de ander, nee ) ik bedoel dat ze dingen voor elkaar doen, en niet de eerste paar maand, Maar altijd! Er altijd voor elkaar zijn en elkaar steunen, niet omdat het moet, maar uit liefde!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meen je dat? en wat bedoel je er precies mee?
ik denk iets van 2 handen op 1 buikquote:Op woensdag 28 april 2010 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meen je dat? en wat bedoel je er precies mee?
Kramperen doe ik ook nog wel eens.. Maar is ook zelden..quote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beter! Ik doe ook niet aan kamperen of toertochten oid
Kamperen = creperen
Als ik op vakantie ga wil ik luxe. Ik wil geen centrale plek op het terrein waar je jezelf, je borden en pannen wast. En daarnaast zit dan ook meteen het toilet. Nee, sorry, niks voor mij
Ik juist welquote:
Zo hoort het eigenlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 12:12 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nou, dat als de één een meening geeft, dat de ander het er mee eens is ( en dan bedoel ik niet dat de één alleen maar mee gaat met de ander, nee ) ik bedoel dat ze dingen voor elkaar doen, en niet de eerste paar maand, Maar altijd! Er altijd voor elkaar zijn en elkaar steunen, niet omdat het moet, maar uit liefde!
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar bij sommige mensen zie je dat gewoon. Die worden sterker, en betere mensen als ze met de juiste zijn. Dat is wel prachtig om te zien
En dan ook elkaars zinnen afmakenquote:
Inderdaad, ik ga elk jaar creperen, vreselijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beter! Ik doe ook niet aan kamperen of toertochten oid
Kamperen = creperen
Als ik op vakantie ga wil ik luxe. Ik wil geen centrale plek op het terrein waar je jezelf, je borden en pannen wast. En daarnaast zit dan ook meteen het toilet. Nee, sorry, niks voor mij
DAT ligt er maar net aan denk ikquote:
Ik heb daar ooit met een ex een discussie over gehad. Ik ben namelijk zo romantisch als een garagedeur, dus romantische dingen doe ik niet echt. Ik ben wel iemand die iets lekkers kookt omdat hij dat graag eet, meer dat soort kleine dingetjes.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:12 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nou, dat als de één een meening geeft, dat de ander het er mee eens is ( en dan bedoel ik niet dat de één alleen maar mee gaat met de ander, nee ) ik bedoel dat ze dingen voor elkaar doen, en niet de eerste paar maand, Maar altijd! Er altijd voor elkaar zijn en elkaar steunen, niet omdat het moet, maar uit liefde!
Das een paar dagen. Niet een geplande en betalade vakantie met dat als doel. Lowlands is de muziek en dit moet er bij.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Kramperen doe ik ook nog wel eens.. Maar is ook zelden..
Als mijn schoonouders ergens op een camping staan en ik wil er toch ff uit..
Of Lowlands he.
Raar maar waarquote:Op woensdag 28 april 2010 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit met een ex een discussie over gehad. Ik ben namelijk zo romantisch als een garagedeur, dus romantische dingen doe ik niet echt. Ik ben wel iemand die iets lekkers kookt omdat hij dat graag eet, meer dat soort kleine dingetjes.
Hij zei iig dat hij pas doorhad hoeveel van die kleine dingetjes ik deed toen het uit was. Maar juist die kleine, dagelijkse dingetjes doe je juist als je om iemand geeft in mijn ogen.
*ril*quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*ril*
Of wat je vaak op tv ziet, staat een man wat te vertellen. Komt de vrouw: wat mijn man bedoeld is....
En dan zie je die mannen echt vaak zo staan van: Ik weet godverdomme heel goed wat ik bedoel!
Dat wel. Maar samen één komt mij teveel over als een siamese tweeling. Voor sommige mensen werkt dat, net zoals jaloezie voor sommige mensen werkt. Ik vind twee losse personen die het af en toe ook nog met elkaar oneens zijn leuker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |