Daar kan je wat aandoen!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
Waarom ik geen vriendin heb is simpel , ben een binnen mens
[..]
![]()
hmmmm lijkt me nogal een moeilijk te realiseren iets. het altijd met elkaar eens moeten zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:12 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nou, dat als de één een meening geeft, dat de ander het er mee eens is ( en dan bedoel ik niet dat de één alleen maar mee gaat met de ander, nee ) ik bedoel dat ze dingen voor elkaar doen, en niet de eerste paar maand, Maar altijd! Er altijd voor elkaar zijn en elkaar steunen, niet omdat het moet, maar uit liefde!
Dat manlief de illusie heeft dat hij in staat is te communiceren wat hij bedoelt moet hij helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Belsezar het volgende:
Of wat je vaak op tv ziet, staat een man wat te vertellen. Komt de vrouw: wat mijn man bedoeld is....
En dan zie je die mannen echt vaak zo staan van: Ik weet godverdomme heel goed wat ik bedoel!
maar heb je dan ook een relatie , als je losse personen bedoelt? of hoe bedoel je het?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wel. Maar samen één komt mij teveel over als een siamese tweeling. Voor sommige mensen werkt dat, net zoals jaloezie voor sommige mensen werkt. Ik vind twee losse personen die het af en toe ook nog met elkaar oneens zijn leuker.
Ach ben zelf een altoquote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Daar kan je wat aandoen!Ik heb geen vriendin omdat ik er volgens sommige mensen "Eng" uitzie, terwijl ik een sociaal iemand ben
Ironie!
haha idd ja. Om nog maar te zwijgen over die stellen (vaak al op leeftijd) die dan bijvoorbeeld eenzelfde jas dragen, of trainingspak ofzo haha.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*ril*
Of wat je vaak op tv ziet, staat een man wat te vertellen. Komt de vrouw: wat mijn man bedoeld is....
En dan zie je die mannen echt vaak zo staan van: Ik weet godverdomme heel goed wat ik bedoel!
Mja ik wilde eerst bij mijn zusje logeren in Harderwijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das een paar dagen. Niet een geplande en betalade vakantie met dat als doel. Lowlands is de muziek en dit moet er bij.
Het is voor mij zo erg dat ik vorig jaar met dat gepraat over dat supergrote fok feest/meet ik zat te denken om in de buurt een hotelkamer te nemen
Ja oke, maar discuseren is niet erg, zolang het maar geen ruzie's wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmm lijkt me nogal een moeilijk te realiseren iets. het altijd met elkaar eens moeten zijn.
ik vind het juist fijn als je een beetje kunt discussierenje moet geen kilometers uit elkaar liggen (bijv de ene is racist en de ander is voorstander van integratie) maar wat discussie is tof, kan je weer wat van elkaar leren en houdt het ook interessant
maar elkaar altijd steunen en er voor elkaar zijndat dan weer wel
![]()
dat vind ik dus ook fijn aan elkaar vrij laten in dingen, dan geef je elkaar wel de ruimte om uiteindelijk toch datgene te doen wat je partner graag wil dat je doet, gewoon omdat je weet dat je geen gezeik krijgt als je je eigen zin doet en het dan toch voor hem/haar over hebt
Tevreden zijn met een 2/3-wekelijkse samenkomst incl. vriendinnen ? Nah, dat lukt me vooralsnog niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'gewoon' tevreden moet zijn dat jullie nog met z'n allen bij elkaar komen..
En misschien zoals Krea doet, echt een mannenavond plannen en geen uitzonderingen.
Geloof me Bels, het valt mee. Ik heb mijn vuurdoop gehad op een festival waar op 4000 man was gerekend, maar er 8000 op de camping stonden. Met de tent naast de douches en het podium met elke nacht muziek. Zelfs ik heb het overleefd!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das een paar dagen. Niet een geplande en betalade vakantie met dat als doel. Lowlands is de muziek en dit moet er bij.
Het is voor mij zo erg dat ik vorig jaar met dat gepraat over dat supergrote fok feest/meet ik zat te denken om in de buurt een hotelkamer te nemen
Hetzelfde haar zie je ook heel veel . Zelfde soort stijl.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
haha idd ja. Om nog maar te zwijgen over die stellen (vaak al op leeftijd) die dan bijvoorbeeld eenzelfde jas dragen, of trainingspak ofzo haha.
Dat los je op door een gouden regel geen SMSjes of GSM en dat afspreken met vriendin lief onderlingquote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tevreden zijn met een 2/3-wekelijkse samenkomst incl. vriendinnen ? Nah, dat lukt me vooralsnog niet.
Zo'n mannenavond plannen is wel een idee ja, al ben ik toch bang dat het dan zo'n avond wordt waarbij de mannen in kwestie meer met hun GSM bezig zijn dan met de mannenavond zelf.
Maar goed, ik ga het vrijdag zeker voorstellen.
sja ligt eraan waar het over gaat. soms zijn dingen te emotioneel om er rustig over te blijven praten. hoeft niet perse ruzie te worden dan maar echt gezellig is het dan niet. als je op zo'n moment nog maar wel weet dat je er samen uit wilt komen en van elkaar houdt. dan is het wel te doen, al voelt het onwijs kut.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Ja oke, maar discuseren is niet erg, zolang het maar geen ruzie's wordenVrijheid vindt ik persoonlijk ook reuze belangrijk!
Afschuwelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
haha idd ja. Om nog maar te zwijgen over die stellen (vaak al op leeftijd) die dan bijvoorbeeld eenzelfde jas dragen, of trainingspak ofzo haha.
Hmm, ik had toch naar het zusje gereden denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik wilde eerst bij mijn zusje logeren in Harderwijk.
Maar moest ik heen en weer rijden.. En vrienden van me stonden er. Dus toch maar over stag.
Jesus.. Ik word echt gek op mijn werk
Overleven zal ik wel doen maar of ik aanspreekbaar ben en vriendelijk en vrolijk ben is tweequote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me Bels, het valt mee. Ik heb mijn vuurdoop gehad op een festival waar op 4000 man was gerekend, maar er 8000 op de camping stonden. Met de tent naast de douches en het podium met elke nacht muziek. Zelfs ik heb het overleefd!
ik counter je muziek metquote:
Enigzins snap ik dit ook wel, want mensen hebben ook wel de neiging zich alleen te voelen . Voornamelijk met de huidige samenleving. van PC's en TV's sommige isoleren zichzelf helemaal van de buiten wereld af.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:20 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ik zou dol graag een vriendin willen, die gewoon zichzelf is. En ook een eigen leven heeft, dat vindt ik wel heeel belangrijkMaar vaak zie je ook dat mensen gewoon te snel een vriendin willen, en dan nemen wat ze kunnen krijgen, da's ook niet goed
Ik bedoel dat het nog steeds twee personen zijn met hun eigen meningen die het zelfs wagen om het in het openbaar nog wel eens met elkaar oneens te zijn. Ik zal hier ongetwijfeld uiterst a-romantisch in zijn, maar ik vind het lastig om te geloven dat wanneer een stel altijd dezelfde mening uitdraagt dat dat niet mede is om de lieve vrede te bewaren. Kijk, dat je het op veel punten eens bent met een partner is voor veel mensen logisch, daar selecteer je mede op. Maar op alle? Onwaarschijnlijk. Dan heb ik echt het idee dat mensen zich aanpassen aan "ons".quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar heb je dan ook een relatie , als je losse personen bedoelt? of hoe bedoel je het?
Ja ik snap wat je bedoeld, er hangt dan wat een "Laat-elkaar-maar-even" sweer, altans dat had ik soms met mijn (des tijds) vriendinquote:Op woensdag 28 april 2010 12:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja ligt eraan waar het over gaat. soms zijn dingen te emotioneel om er rustig over te blijven praten. hoeft niet perse ruzie te worden dan maar echt gezellig is het dan niet. als je op zo'n moment nog maar wel weet dat je er samen uit wilt komen en van elkaar houdt. dan is het wel te doen, al voelt het onwijs kut.
Als je dan toch voor Jay-Z gaat..quote:
Dat ken ik ergens van maar geen idee meer watquote:
Lol, die is volgende in de playlistquote:
Ik ben niet zo van Jay-z meer vanquote:
Litpho zal inmiddels het topic wel uit zijn. Al die rap en hiphopquote:Op woensdag 28 april 2010 12:24 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Jay-z meer van
koningsnummer dit
ja precies. ik had het afgelopen weekend. was echt niet tof. damn voelde me echt kut. maargoed, uiteindelijk is het opgelostquote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoeld, er hangt dan wat een "Laat-elkaar-maar-even" sweer, altans dat had ik soms met mijn (des tijds) vriendin
Ik heb niks tegen Jay-Z. Cypress Hill is inderdaad niet mijn ding, maar ook wel een band die het nodige heeft bewezen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Litpho zal inmiddels het topic wel uit zijn. Al die rap en hiphop
Aah, dat is fijn! Ik kan er niet tegen als "het onderwerp" (waar het ook maar over gaan mag) niet word opgelost, of over uitgesproken. Ik ben ook iemand die een hekel heeft aan ruzie'squote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja precies. ik had het afgelopen weekend. was echt niet tof. damn voelde me echt kut. maargoed, uiteindelijk is het opgelost
Gelukkig heb je een brede geest en sta je open voor van alles.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Jay-Z. Cypress Hill is inderdaad niet mijn ding, maar ook wel een band die het nodige heeft bewezen.
Neh. Het was echt gewoon te gek daarquote:Op woensdag 28 april 2010 12:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, ik had toch naar het zusje gereden denk ik
Vind ik ook zo kut, dan heb je van die mensen die zeggen ik heb even wat tijd voor mezelf nodig. Eigenlijk bedoelen ze te zeggen ik overweeg je te dumpen maar heb geen idee of ik het wel wil doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja precies. ik had het afgelopen weekend. was echt niet tof. damn voelde me echt kut. maargoed, uiteindelijk is het opgelost
Ik heb echt elke zomer een ander nummer wat voor mij voor de zomer staat. Heerlijk als je die dan hoort in november als het koud word of als het net weer warm wordquote:Op woensdag 28 april 2010 12:28 schreef Tjaapo het volgende:
tequila sunrise doet mij gewoon verlangen naar de zomer, goeie herinneringen komen weer terug als ik dat nummer op heb staan.
Ik denk dat mensen mij gewoon een keer vast moeten binden en het me moeten laten ondergaan want uit mezelf zal het nooit gebeurenquote:
Klopt, dat is wel zwaar klotenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vind ik ook zo kut, dan heb je van die mensen die zeggen ik heb even wat tijd voor mezelf nodig. Eigenlijk bedoelen ze te zeggen ik overweeg je te dumpen maar heb geen idee of ik het wel wil doen.![]()
Als je er rond loopt, met je biertje, heerlijk weer, dan wil je niet weg!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen mij gewoon een keer vast moeten binden en het me moeten laten ondergaan want uit mezelf zal het nooit gebeuren
Je sarcasme is genoteerd.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een brede geest en sta je open voor van alles.
Oh de eerste middag en avond zal ik zeker prachtig vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je er rond loopt, met je biertje, heerlijk weer, dan wil je niet weg!
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh de eerste middag en avond zal ik zeker prachtig vinden.
De dag erna als ik op de grond lig te slapen en gebroken ben en me dan realiseer dat ik in de rij meot staan om me te wassen zal ik mezelf vervloeken.
Dat gebroken zijn zal eerder van de drank komenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh de eerste middag en avond zal ik zeker prachtig vinden.
De dag erna als ik op de grond lig te slapen en gebroken ben en me dan realiseer dat ik in de rij meot staan om me te wassen zal ik mezelf vervloeken.
Wacht. Zo bedoelde ik het niet eens, was serieus bedoeld. Maar ik heb sarcasme dus onbewust onder de knie?quote:
Nee.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wacht. Zo bedoelde ik het niet eens, was serieus bedoeld. Maar ik heb sarcasme dus onbewust onder de knie?
Gebroken van de drank is bij mij zeldzaamquote:Op woensdag 28 april 2010 12:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gebroken zijn zal eerder van de drank komen
Ik had echt geen probleem met opstaan of kapot zijn. Maar ik had dan ook alleen de vrijdagavond iets teveel gedronken
En dat wassen.. Ach.. Als je op de juiste tijdstippen gaat lukt het best!
En je laat me dan ook niet in de waan he?quote:
Dat was sarcasme oenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En je laat me dan ook niet in de waan he?
Onbewust gaat het me stukken beter afquote:
kijk het filmpje en leerquote:Op woensdag 28 april 2010 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onbewust gaat het me stukken beter af
dat zou mij sowieso nooit gebeurenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Belsezar het volgende:
*ril*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |