heb ik al doodgedraaitquote:
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je leert iemand toch geen slechte gewoontes aan. Sarcasme past helemaal niet bij Rebel.
Ja zeg! Kom dan eens met de info van wat je grijs draait!quote:
Als je het zelf niet eens weet is het geen sarcasme, al kan dat bij de ander nog zo overkomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Ik krijg zo vaak te horen: Hoe kan je dat nou serieus vragen? Hoe hou je je gezicht zo recht?
Omdat ik ze totaal niet doorheb dus
nu op dit moment 'major pain' van chamillionaire. Een mixtape dat hij heeft uitgebracht omdat zijn album vertraging heeft.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zeg! Kom dan eens met de info van wat je grijs draait!
Dan zullen ze soms me echt zo aankijken van: Hmm, bedoelt hij het nou zo?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je het zelf niet eens weet is het geen sarcasme, al kan dat bij de ander nog zo overkomen.
Ah, ok. Die dus nietquote:Op woensdag 28 april 2010 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
nu op dit moment 'major pain' van chamillionaire. Een mixtape dat hij heeft uitgebracht omdat zijn album vertraging heeft.
En Atlanta ambassador van ludacris, erg genieten
Dan zijn ze zeker net verliefd?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Tevreden zijn met een 2/3-wekelijkse samenkomst incl. vriendinnen ? Nah, dat lukt me vooralsnog niet.
Zo'n mannenavond plannen is wel een idee ja, al ben ik toch bang dat het dan zo'n avond wordt waarbij de mannen in kwestie meer met hun GSM bezig zijn dan met de mannenavond zelf.
Maar goed, ik ga het vrijdag zeker voorstellen.
quote:
Nee, wat rival bedoelt, is....quote:
En dan nog de hele avond met hun telefoon bezig zijn? (om met hun vriendin te smsen neem ik aan?!) Damnquote:
Yep.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog de hele avond met hun telefoon bezig zijn? (om met hun vriendin te smsen neem ik aan?!) Damn
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep.
Begrijp je mijn frustratie nu wat beter ?
Wat sms je dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog de hele avond met hun telefoon bezig zijn? (om met hun vriendin te smsen neem ik aan?!) Damn
klopt, wel vriendinnen, dates, scharrels. Maar een vrouw, heb ik nog niet gehadquote:
Ja best welquote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Yep.
Begrijp je mijn frustratie nu wat beter ?
Sligro leeggekocht?quote:
Ja, tering hè, nuttige informatiequote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef Belsezar het volgende:
Wat sms je dan?
Nee schat dit is het tweede biertje.
Nee we kijken nu rtl7, jij ook?Sodemieter toch op zeg.
een vriendin is geen vrouw?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, wel vriendinnen, dates, scharrels. Maar een vrouw, heb ik nog niet gehad
wel een ander zijn vrouw, telt dat misschien?
Dat is nieuw voor me.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:00 schreef rival het volgende:
dat dat mij nooit zou overkomen, gewoon. Omdat ik geen domme sukkel ben
Helemaal niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiksquote:
Doet me denken aan een grap van Robin Williamsquote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, wel vriendinnen, dates, scharrels. Maar een vrouw, heb ik nog niet gehad
wel een ander zijn vrouw, telt dat misschien?
Inmiddels wel, de 3e beste vriend heeft sinds een paar maanden een vriendin, en hem zie ik nu dus ook een stuk minder dan voorheen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja best welEn jij bent de enige vrijgezel in de groep?
Misschien wel:quote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat sms je dan?
Nee schat dit is het tweede biertje.
Nee we kijken nu rtl7, jij ook?Sodemieter toch op zeg.
Jezelf goed lekker gemaakt dusquote:Op woensdag 28 april 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiks
Ik zag wel wat leuke bakjes en kommen
En een hoop veel te lekker eten. Struisvogel, hert, houtduif, gemarineeerde vannallesennogwat, BBQ pakketten... ohhh
Kan ook inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien wel:
"Oh schat, ik heb dat franse pakje aan wat je zo leuk vindt"
"Oohhh geile hoer van me, hij klopt al tegen m'n rits aan"
Dat kaan ook
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doet me denken aan een grap van Robin Williams
Little timmy cant sleep and walks to his parents bedroom and stands in the doorway, seeing them have sex. Frightened he runs off when his father sees him standing there. The father goes to his son to explain but he isnt in his room. He finds timmy in his grandmother's room, taking her from behind and saying: Aint so funny when its your mom now is it?
haha die is goedquote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef Belsezar het volgende:
Little timmy cant sleep and walks to his parents bedroom and stands in the doorway, seeing them have sex. Frightened he runs off when his father sees him standing there. The father goes to his son to explain but he isnt in his room. He finds timmy in his grandmother's room, taking her from behind and saying: Aint so funny when its your mom now is it?
Ik zag me al geheel beboterd en gemarineerd op een schaaltje liggen.quote:
angelquote:Op woensdag 28 april 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag me al geheel beboterd en gemarineerd op een schaaltje liggen.
Van die witte sokjes aan, preitje tussen de dijtjes en pepertje in de reet
ik zou die 2 zinnen toffer vinden als je een vrouw wasquote:Op woensdag 28 april 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag me al geheel beboterd en gemarineerd op een schaaltje liggen.
Van die witte sokjes aan, preitje tussen de dijtjes en pepertje in de reet
Zeer vrije familie kennelijkquote:
Sorry rivalquote:
Dan heb je 9 1/2 weeks nooit gezienquote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef DaNoon het volgende:
ik heb die link tussen voedsel en seks dan nooit zo begrepen eigenlijk
Kim Basinger toenquote:
Joga is foutief, moet jogo zijnquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Inmiddels wel, de 3e beste vriend heeft sinds een paar maanden een vriendin, en hem zie ik nu dus ook een stuk minder dan voorheen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef rival het volgende:
ik ben een sukkel, een irritante. Maar geen domme
Hoeft niet , Nerds zijn ook sociale dierenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
ZoGeluncht
In mn uppie
Zoals een echte nerd hoort te lunchen
Die rooie is de bestequote:
Dat is leuker om naar te kijken dan voetbal.quote:
het is allebei voetbalquote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is leuker om naar te kijken dan voetbal.
Ik kan me alleen nog iets met een koelkast herinneren, en aardbeienquote:
Nou dan dat ene voetbal, waar mensen flink geld voor betalen en er genoeg mannetjes zijn die dan de boel vergallen door dingen kapot te maken.quote:
met dit? Ronaldinho e.d hebben hier weinig in te brengen hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 13:15 schreef Tjaapo het volgende:
Henry is cker niet de beste. Ronaldinho blijft baas boven baas.
quote:
Ach, ik neem het ze niet kwalijk, die vrienden niet en die vriendinnen ook niet, wie weet hoe ik zelf ben als ik een vriendin heb.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:12 schreef Nouk84 het volgende:Vrouwen!
(Mannen kunnen het net zo goed trouwens.)
Kijken jullie wel goed? Dit zijn gewoon voetballers van topclubs hoor, die dus als prof in het veld staan, ze hebben gewoon skills en Ronaldhino is gewoon de baas. Kijk zelf maar...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
met dit? Ronaldinho e.d hebben hier weinig in te brengen hoor
Een beetjequote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar nee, ik moet steeds bellen en het steeds opnieuw kenbaar maken, daar word ik moe van, is het al duidelijk inmiddels ?
Niemand moet ook denken dat ik 1 groot eenzaam emotioneel wrak ben ofzo hoor, integendeel, maar ik heb soms dagen dat ik het even wat minder goed trek allemaal.quote:
WTF moet je met 150 zenders?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:27 schreef HeatWave het volgende:
ZO, kost je een vrije ochtend ,maar dan heb je wel HDtv, 150 zenders en 60mbit internet.
marathonzappen natuurlijkquote:
vorige week is er een Britse jongen uitgeroepen tot de beste.( met dit straatvoetbalgebeuren) Tussen alle namen die ik daar las stond geen bekende voetballerquote:Op woensdag 28 april 2010 13:20 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Kijken jullie wel goed? Dit zijn gewoon voetballers van topclubs hoor, die dus als prof in het veld staan, ze hebben gewoon skills en Ronaldhino is gewoon de baas. Kijk zelf maar...
Goodbye social life!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
marathonzappen natuurlijk.
Ja, weet ik het, ik wou het uitgebreide pakket met HD tv, daar zit nog een zooitje andere meuk bij.
net zolang tot je niet eens meer doorhebt dat je zapt en je afvraagd waarom die film zo vaag isquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
net zolang tot je niet eens meer doorhebt dat je zapt en je afvraagd waarom die film zo vaag is
Inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 13:33 schreef Q. het volgende:
Het is echt veel te lekker weer buiten. Allemaal mooie vrouwen met korte rokjes. Wat een kutstad is dit toch ook.
Misschien dat z'n pakket zappen ondersteunt? Dat hij uit zichzelf na 30 seconden overgaat naar een andere zender? Scheelt weer iedere keer die knop indrukken.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
net zolang tot je niet eens meer doorhebt dat je zapt en je afvraagd waarom die film zo vaag is
Utrecht is op dat vlak helemaal geen slechte stadquote:Op woensdag 28 april 2010 13:33 schreef Q. het volgende:
Het is echt veel te lekker weer buiten. Allemaal mooie vrouwen met korte rokjes. Wat een kutstad is dit toch ook.
nee die doen ook niet meequote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
vorige week is er een Britse jongen uitgeroepen tot de beste.( met dit straatvoetbalgebeuren) Tussen alle namen die ik daar las stond geen bekende voetballer
Joh is toch ook geen probleemquote:Op woensdag 28 april 2010 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niemand moet ook denken dat ik 1 groot eenzaam emotioneel wrak ben ofzo hoor, integendeel, maar ik heb soms dagen dat ik het even wat minder goed trek allemaal.
En dan ga ik er singles mee vervelen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Utrecht is op dat vlak helemaal geen slechte stad
Te ver weg helaas.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Utrecht is op dat vlak helemaal geen slechte stad
Geen idee, lopen er daar veel van rond in Malta?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:40 schreef Barbusse het volgende:
En waarom heb ik een google-add voor thaise importmeisjes onder dit topic staan?![]()
http://www.thailovelines.com/FAQ/thai-brides-world.php&nm=2
Nou...dat valt wel mee.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, lopen er daar veel van rond in Malta?
dat we dat hier niet hebben zegquote:Op woensdag 28 april 2010 13:33 schreef Q. het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:45 schreef El_Matador het volgende:
Hola!![]()
Wat een magistraal lekker weer!![]()
En geluncht in mijn favo restaurant in Aachen; Japanse eend!![]()
![]()
Geen kater?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:45 schreef El_Matador het volgende:
Hola!![]()
Wat een magistraal lekker weer!![]()
En geluncht in mijn favo restaurant in Aachen; Japanse eend!![]()
![]()
Qua eten, met welk land is Malta te vergelijken? Of heeft het z'n eigen unieke keuken?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen kater?![]()
En nu heb ik honger, ik maar eens wat te eten klaar maken dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |