nog steeds uit hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 15:05 schreef cablegunmaster het volgende:
oh het is weer aan hoor met jullie singles
Ik game nauwelijks en zeker niet online, dus het is vast een anderequote:Op woensdag 28 april 2010 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jou naam kwam ik gisteren tegen op combat arms EU toen ik mijn shootertje zat te spelen
hij was beter dan mij![]()
![]()
Single zijn =quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook singleen ben ik weer hiero
moet je huilen van het single zijn?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook singleen ben ik weer hiero
Ja je eigen eten bepalenquote:
Soms , soms verlang je toch naar een mooie vrouw in je armenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet je huilen van het single zijn?
dude, vier het
Als je vriendjes met mij wordt, gaat het sneller. Hoe meer positieve referenties je hebt, hoe meer kans je krijgt op een slaapplaats.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het kijken hoe het werkt hoor.
Ik ben echt nog dronken of jullie zitten echt op een andere golflengte...quote:
Dat ook. En meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja je eigen eten bepalen
[..]
Soms , soms verlang je toch naar een mooie vrouw in je armen![]()
Ahh ja datquote:
Tv serie..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben echt nog dronken of jullie zitten echt op een andere golflengte...
Ik niet snap.
ik ook niet dont worryquote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik niet snap.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik niet snap.
oorlog is hier mayonaise, satésaus en ui.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oorlog heeft geen ui
Het is friet, maar dat vergeef ik jou ook wel
Ah ok. Ik doe niet aan virtueel junkfood.quote:
Hier ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
oorlog is hier mayonaise, satésaus en ui.
Hier is de hoofdstad van Nederland. ( dus als het bij jou anders is weet je waar het fout gaat)
wat zijn we lief voor elkaar :p
Ook niet in de jaren 80?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ok. Ik doe niet aan virtueel junkfood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |