Kraak ze maar af!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef punkgirl het volgende:
Pic @ Fotoboek..
En nou is het klaar![]()
Mag ik dan nu meediscussiėren over Loser-exen en Feestjes?
Zozo, tot op het fijnste detailquote:Op woensdag 28 april 2010 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Een fotocamera met het juiste aantal megapixels om haar tetten goed te kunnen tonen bestaat nog niet
Ja, brand maar losquote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef punkgirl het volgende:
Pic @ Fotoboek..
En nou is het klaar![]()
Vragen punkgirls tegenwoordig?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef punkgirl het volgende:
Pic @ Fotoboek..
En nou is het klaar![]()
Ja, uiteraard. Ach, ik ben nu ook aan het kijken naar dat couchsurfen. Lijkt me ook wel erg leuk.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om naar Columbia te gaan? Ja lijkt me leuk!
[..]
Als ik in de buurt ben, neuh. Dan moet ik wel een bedje ergens voor je kunnen krijgen. En natuurlijk waar je in brazilie bent
[..]
Krea? Ben jij dat?
oorlog heeft geen uiquote:Op woensdag 28 april 2010 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
oorlog zonder ui
Het is patat, maar dat vergeef ik je wel
Liever niet. Wil een vrouw, geen meisje.quote:
Tetten voor jouquote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vragen punkgirls tegenwoordig?![]()
Ben je braaf geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
Da's relaxed! Zo heb ik al veel mensen leren kennen...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Ach, ik ben nu ook aan het kijken naar dat couchsurfen. Lijkt me ook wel erg leuk.
quote:
Vooral loser-exen! Dat zijn altijd de meest grappige verhalen! Of juist niet! Maar dan nog!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef punkgirl het volgende:
Pic @ Fotoboek..
En nou is het klaar![]()
Please, gooi het ff in een spoilertje. Nogal NSFW.quote:
gatsquote:
jou naam kwam ik gisteren tegen op combat arms EU toen ik mijn shootertje zat te spelenquote:
Ik snap het niet. Twitter dan. Je schrappen wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
* El_Matador schrapt Krea van zijn to-do-list...
Donequote:Op woensdag 28 april 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Please, gooi het ff in een spoilertje. Nogal NSFW.
Ik ben nog een beetje aan het kijken hoe het werkt hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's relaxed! Zo heb ik al veel mensen leren kennen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |