Wie weet woon je daar dan wel inmiddelsquote:Op woensdag 28 april 2010 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom dan naar je toe. Is niet zo ver van Colombia of waar ik dan ook hoop te zitten.
Ik vaker. Maar vaker door mijn moeder dan vader. Mijn moeder was enorm kunstig met rubberen slippers weet ik nog erg goed hehe.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben echt maar 1 keer echt geslagen, en toen had ik het er ook echt naar gemaakt, verder bleef het wel eens bij dreigen.
Ik zie bier!quote:
En dronken he! Vergeet dat niet!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dronken![]()
Haha, ja, ach ben ik soms ook, voorspelbaar dan.
quote:
Die mogelijkheid zit er zeker in.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie weet woon je daar dan wel inmiddels![]()
Hmmmm.....is het dan onbeleefd om te vragen naar een slaapplaatje tijdens mijn trektocht door zuid-Amerika?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het is een handige plek om familie te hebben![]()
Dus het volgende wk zit ik 100% zeker daar voetbal te kijkenAl is het dan maar rond de 25 graden met die verschrikkelijk koude winters daar
Das waar. Maar ik wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van mij zijnja.
Maar daar vroeg hij niet om
Heerlijk. Gisteren voor het eerst stoned een voetbalwedstrijd gekeken trouwens. Best grappig.quote:
Rip voor de nabestaanden.quote:
ja, dit is een prima tweetquote:
* El_Matador schrapt Krea van zijn to-do-list...quote:
per ongeluk uiteraardquote:
Een fotocamera met het juiste aantal megapixels om haar tetten goed te kunnen tonen bestaat nog nietquote:Op woensdag 28 april 2010 14:57 schreef DaNoon het volgende:
tetten blijven een fijn onderwerp natuurlijk
btw voor iedereen die zegt dat haar tettenzijn: pics or it isn't so
Cool! Mooi huis?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb net een brief gekregen waarin staat dat ik 4 mei naar een huisje mag gaan kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu nog hopen dat nummer 31t/m 68 hem niet willen
Sappig, stevig en vol.quote:
flat, met lift, zonder balkonquote:
wat een hintquote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van mij zijnja.
Maar daar vroeg hij niet om
Om naar Columbia te gaan? Ja lijkt me leuk!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die mogelijkheid zit er zeker in.
Had jij nog interesse trouwens?
Als ik in de buurt ben, neuh. Dan moet ik wel een bedje ergens voor je kunnen krijgen. En natuurlijk waar je in brazilie bentquote:Op woensdag 28 april 2010 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmmm.....is het dan onbeleefd om te vragen naar een slaapplaatje tijdens mijn trektocht door zuid-Amerika?
Krea? Ben jij dat?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |