Kraak ze maar af!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef punkgirl het volgende:
Pic @ Fotoboek..
En nou is het klaar![]()
Mag ik dan nu meediscussiëren over Loser-exen en Feestjes?
Zozo, tot op het fijnste detailquote:Op woensdag 28 april 2010 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Een fotocamera met het juiste aantal megapixels om haar tetten goed te kunnen tonen bestaat nog niet
Ja, brand maar losquote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef punkgirl het volgende:
Pic @ Fotoboek..
En nou is het klaar![]()
Vragen punkgirls tegenwoordig?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef punkgirl het volgende:
Pic @ Fotoboek..
En nou is het klaar![]()
Ja, uiteraard. Ach, ik ben nu ook aan het kijken naar dat couchsurfen. Lijkt me ook wel erg leuk.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om naar Columbia te gaan? Ja lijkt me leuk!
[..]
Als ik in de buurt ben, neuh. Dan moet ik wel een bedje ergens voor je kunnen krijgen. En natuurlijk waar je in brazilie bent
[..]
Krea? Ben jij dat?
oorlog heeft geen uiquote:Op woensdag 28 april 2010 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
oorlog zonder ui
Het is patat, maar dat vergeef ik je wel
Liever niet. Wil een vrouw, geen meisje.quote:
Tetten voor jouquote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vragen punkgirls tegenwoordig?![]()
Ben je braaf geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
Da's relaxed! Zo heb ik al veel mensen leren kennen...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Ach, ik ben nu ook aan het kijken naar dat couchsurfen. Lijkt me ook wel erg leuk.
quote:
Vooral loser-exen! Dat zijn altijd de meest grappige verhalen! Of juist niet! Maar dan nog!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef punkgirl het volgende:
Pic @ Fotoboek..
En nou is het klaar![]()
Please, gooi het ff in een spoilertje. Nogal NSFW.quote:
gatsquote:
jou naam kwam ik gisteren tegen op combat arms EU toen ik mijn shootertje zat te spelenquote:
Ik snap het niet. Twitter dan. Je schrappen wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
* El_Matador schrapt Krea van zijn to-do-list...
Donequote:Op woensdag 28 april 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Please, gooi het ff in een spoilertje. Nogal NSFW.
Ik ben nog een beetje aan het kijken hoe het werkt hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's relaxed! Zo heb ik al veel mensen leren kennen...![]()
nog steeds uit hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 15:05 schreef cablegunmaster het volgende:
oh het is weer aan hoor met jullie singles
Ik game nauwelijks en zeker niet online, dus het is vast een anderequote:Op woensdag 28 april 2010 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jou naam kwam ik gisteren tegen op combat arms EU toen ik mijn shootertje zat te spelen
hij was beter dan mij![]()
![]()
Single zijn =quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook singleen ben ik weer hiero
moet je huilen van het single zijn?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook singleen ben ik weer hiero
Ja je eigen eten bepalenquote:
Soms , soms verlang je toch naar een mooie vrouw in je armenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet je huilen van het single zijn?
dude, vier het
Als je vriendjes met mij wordt, gaat het sneller. Hoe meer positieve referenties je hebt, hoe meer kans je krijgt op een slaapplaats.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het kijken hoe het werkt hoor.
Ik ben echt nog dronken of jullie zitten echt op een andere golflengte...quote:
Dat ook. En meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja je eigen eten bepalen
[..]
Soms , soms verlang je toch naar een mooie vrouw in je armen![]()
Ahh ja datquote:
Tv serie..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben echt nog dronken of jullie zitten echt op een andere golflengte...
Ik niet snap.
ik ook niet dont worryquote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik niet snap.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik niet snap.
oorlog is hier mayonaise, satésaus en ui.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oorlog heeft geen ui
Het is friet, maar dat vergeef ik jou ook wel
Ah ok. Ik doe niet aan virtueel junkfood.quote:
Hier ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
oorlog is hier mayonaise, satésaus en ui.
Hier is de hoofdstad van Nederland. ( dus als het bij jou anders is weet je waar het fout gaat)
wat zijn we lief voor elkaar :p
Ook niet in de jaren 80?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ok. Ik doe niet aan virtueel junkfood.
Valt er meer te raden.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef Barbusse het volgende:
Oh noes![]()
'Topless zonnen is uit de mode'
euhm.. want dat kan niet als single?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja je eigen eten bepalen
[..]
Soms , soms verlang je toch naar een mooie vrouw in je armen![]()
Joah, toen wel, maar is die serie al zo oud dan? Nooit van gehoord.quote:
Ik heb al jaren niks uit snackbar gegeten. Vroeger was patatje oorlog mijn favo. Met K-dag weereens etenquote:
Kloon, teach him.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. want dat kan niet als single?
Jahquote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joah, toen wel, maar is die serie al zo oud dan? Nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niks uit snackbar gegeten.
hier frietsaus en pindasausquote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
oorlog is hier mayonaise, satésaus en ui.
Hier is de hoofdstad van Nederland. ( dus als het bij jou anders is weet je waar het fout gaat)
wat zijn we lief voor elkaar :p
het verlangen wel, maarja je hebt een puntquote:Op woensdag 28 april 2010 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. want dat kan niet als single?
Aan je fobo te zien houd je daar wel van.quote:
euhm. neequote:
Ik neem het bier wel, dank je.quote:
En dan vind je het nog steeds lekker?quote:
Het is friet want het is ook frietsaus. Patatsaus bestaat niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier frietsaus en pindasaus
maar eet het eigenlijk nooit... heb veel liever een supertje zonder ui![]()
echt he?
ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het verlangen wel, maarja je hebt een puntgauw maar even regelen.
Ik heb ook mijn puberteit gehad.. een usernaam blijft hangenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien houd je daar wel van.
Mooi zo. Vanwaar het punky gedeelte dan?
Dude...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef El_Matador het volgende:
Aan je fobo te zien houd je daar wel van.
Heerlijk. Er zit hier zelfs een Nederlandse snackbar.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan vind je het nog steeds lekker?
Jij patser!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef STING het volgende:
[..]
Sinds ik een frituurpan heb, ga ik nooit meer naar de snackbar *voelt zich superieur*
Waarom zit jij niet in de politiek?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb altijd gelijk![]()
zelfs wanneer ik het niet heb
Dus nu ben je een brave mama met een glitterkonijn en een levensverzekering?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn puberteit gehad.. een usernaam blijft hangen![]()
Anders was ik een Newbie..
een supertje? Waarom moeten julliequote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hier frietsaus en pindasaus
maar eet het eigenlijk nooit... heb veel liever een supertje zonder ui![]()
echt he?
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk. Er zit hier zelfs een Nederlandse snackbar.
Fijntjes.quote:
Ik deed dat ook vrijwel nooit. Toen wel bijna elke week en nu weer even nietquote:
Oh, maar ik eet ook Turks, Thais en Japans. En af en toe Duits, als het moet.quote:
ja!!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan vind je het nog steeds lekker?
Niet helemaal... Maar mn paarse haar en piercings zijn long gone..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus nu ben je een brave mama met een glitterkonijn en een levensverzekering?
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk. Er zit hier zelfs een Nederlandse snackbar.
De Fries.quote:
Ik eet nog wel eens wat.. Maar das echt zelden..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niks uit snackbar gegeten. Vroeger was patatje oorlog mijn favo. Met K-dag weereens eten
dank u kloonquote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is friet want het is ook frietsaus. Patatsaus bestaat niet.
Zo, een eeuwenoud FOK!dilemma opgelost.
Oh je bent er weer?quote:
Jammer van die piercings gone. Paars haar is niezo.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Niet helemaal... Maar mn paarse haar en piercings zijn long gone..
Je bent toch nog wel bi hè?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef punkgirl het volgende:
Niet helemaal... Maar mn paarse haar en piercings zijn long gone..
Snap ik.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh je bent er weer?
Jij post over pronte tietjes, ik geef een voorbeeld en je was zo poef weg.
Zucht..
Ik ben nog aan het vissen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Heeft er al iemand een steak voor me gevangen?
wat een lekker wijf was datquote:Op woensdag 28 april 2010 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh je bent er weer?
Jij post over pronte tietjes, ik geef een voorbeeld en je was zo poef weg.
Zucht..
quote:
Al die andere keukens serveren tenminste nog dingen die je gerechten mag noemen. Een frietkot in het buitenland...blegh....en dan allemaal Nederlandse dronken gasten er omheen die zóó blij zijn dat ze eindelijk eens heineken kunnen zuipenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, maar ik eet ook Turks, Thais en Japans. En af en toe Duits, als het moet.
ik ben geen boer, en een supertje is een speciaal met frikandelquote:Op woensdag 28 april 2010 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
een supertje? Waarom moeten jullie
boeren altijd een eigen naam bedenken :p
Ga jij je steak nou maar vangenquote:
quote:
Een lekkere krakauer op z'n tijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, maar ik eet ook Turks, Thais en Japans. En af en toe Duits, als het moet.
Kapsalon komt uit Rotterdam.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
een supertje? Waarom moeten jullie
boeren altijd een eigen naam bedenken :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |