quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef punkgirl het volgende:
Hallo![]()
Ik ben PG en ben sinds een kleine week weer vrijgezelIk zou graag mijn nieuwe vrije tijd op dit forum slijten
Natuurlijk! We moeten het ons zo aangenaam mogelijk maken tenslotte!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Belsie! Jij geniet goed zie ik. Mooi.
Ik ga ff roken.
Als we een terrasje gaan doen weet ik al wat ik ga bestellen voor jequote:
Dat zei ik helemaal niet, goochemquote:Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ohja en iemand die een seizoen lang faalt, die maakt ons wel ff kampioen toch?
Vandaar dat het dus wel boeit wat ze met hun clubs doen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef Kreator het volgende:
Welkom Punkgirl. Het is gebruikelijk om even een (tieten)pic te posten als je nieuw binnenkomt.
Win eerst eens wat qua wk's en dan praten we verder ok?quote:
Een dame blanch met zwaffel?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we een terrasje gaan doen weet ik al wat ik ga bestellen voor je
Neequote:Op woensdag 28 april 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat jouw land het wk kan winnen boeit je geen moer?
Ze hebben toch al zoiets als erotisch dineren ofzo?quote:
Welkom en slijt ze!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef punkgirl het volgende:
Hallo![]()
Ik ben PG en ben sinds een kleine week weer vrijgezelIk zou graag mijn nieuwe vrije tijd op dit forum slijten
Welkom, ik ben ook net hier en sinds een kleine week (zaterdag) weer vrijgezel. Slijtzequote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef punkgirl het volgende:
Hallo![]()
Hehe, nooit van gehoordquote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze hebben toch al zoiets als erotisch dineren ofzo?
en straks wel met mij meevieren als 'hollander' hè.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Win eerst eens wat qua wk's en dan praten we verder ok?
quote:
Ik ookquote:
Je zat toen je klein was ook doperwten door restaurants heen te schieten zeker?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, nooit van gehoord
Misschien wel iets voor mij, ik hou mezelf graag bezig met iets tijdens het eten
Het was een serieuze vraagquote:
Ik heb dubbele nationaliteit. Dus ik ben altijd beidequote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
en straks wel met mij meevieren als 'hollander' hè.
Mag toch?quote:
Wat een viespeukquote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef punkgirl het volgende:
Zoiets ja.. hij heeft nu iets met een glitterpaard![]()
Kamervragen, wat ik je brom!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb dubbele nationaliteit. Dus ik ben altijd beide
Nothing can stop me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |