als er een reden is om te Zuipen dan ben je van de partij hèquote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb dubbele nationaliteit. Dus ik ben altijd beide
Nothing can stop me
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zat toen je klein was ook doperwten door restaurants heen te schieten zeker?
angelquote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Kreator het volgende:
Ik word echt nooit serieus genomen.
Alhoewel...
Ik gebruik het niet om er beter van te worden!quote:
Behalve als je drankconsumptie meerekendquote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
als er een reden is om te Zuipen dan ben je van de partij hè
Dank uquote:
Ik las het van de week ergens hier op FOK!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, nooit van gehoord
Misschien wel iets voor mij, ik hou mezelf graag bezig met iets tijdens het eten
Daar gaat het ook niet om! Het is een loyaliteitskwestie!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet om er beter van te worden!
Nee, ga verder?quote:
Ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik eigenlijk ooit doperwten in een restaurant heb gegeten
Ja, ik dus ook, tegenwoordig is dat not-done en krijg je dus allemaal van die tuigkoters die in de AH hun moeder voor hoer uitscheldenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nietEn had ik dat gedaan dan had ik zo een pets gehad van mijn moeder
In je onderbroekkiequote:
Ik pik liever de goede dingen van beide er tussen uitquote:Op woensdag 28 april 2010 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om! Het is een loyaliteitskwestie!![]()
Ja moet ik me dat erbij voorstellen ?quote:
Holaquote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef punkgirl het volgende:
Hallo![]()
Ik ben PG en ben sinds een kleine week weer vrijgezelIk zou graag mijn nieuwe vrije tijd op dit forum slijten
Yes, en stoelen met gaten erin.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja moet ik me dat erbij voorstellen ?
In ondergoed een Whopper-menu wegwerken ?
Ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja moet ik me dat erbij voorstellen ?
In ondergoed een Whopper-menu wegwerken ?
dat bied je hem aan. En ik krijg alleen maar patserige Posts om me oren geslingerd.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik pik liever de goede dingen van beide er tussen uit
Maar ik wil het wel delen hoor! Volgend WK is in brazilie, ga mee zou ik zeggen!
Ja de regie is totaal zoek bij oudersquote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook, tegenwoordig is dat not-done en krijg je dus allemaal van die tuigkoters die in de AH hun moeder voor hoer uitschelden.
Ouders van nu, echt falers.
Ga ook mee!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat bied je hem aan. En ik krijg alleen maar patserige Posts om me oren geslingerd.
Lekker bezig jij
Ik hou niet zo van voetbal. Maar ik kan wel genoeg andere redenen bedenken om naar Brazillie te gaan hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik pik liever de goede dingen van beide er tussen uit
Maar ik wil het wel delen hoor! Volgend WK is in brazilie, ga mee zou ik zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |