Uh neee...dat was de OP.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:01 schreef justmattie het volgende:
FIPO !
NEEEEEEeeeeeeeeeeh, zijn die krengen er weer?quote:
Ik zie er tweequote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
NEEEEEEeeeeeeeeeeh, zijn die krengen er weer?![]()
ik wordt altijd GEK van die beesten.... vooral wanneer je in je bed ligt en bijna in slaap valt en ze ineens gaan aanvallenquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:47 schreef justmattie het volgende:
Volgende keer op de grond gaan liggen, dan denken ze; hé er ligt niemand in bed
Geeft niet hoor, die mensen hebben we ook hard nodig in onze maatschappij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Ja hiero!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:44 schreef Crutch het volgende:
Geen idee.
Wie van jullie zit op het NHL?
Rot toch op.quote:
Ja. Tijd voor een kloon en om dit account vaarwel te zeggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
DevilsWhore, wist je dat je in de top 500 staat?
quote:Op donderdag 29 april 2010 00:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, die mensen hebben we ook hard nodig in onze maatschappij.hierna ga ik denk ik HBO deeltijd/avondopleiding doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Hebben jullie naast het theater ook een studio? Of doen jullie filmtechnisch niet zoveel verder?quote:
Zou 't niet zeker weten. Er staan genoeg computers voor videobewerking.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hebben jullie naast het theater ook een studio? Of doen jullie filmtechnisch niet zoveel verder?
Ik moet binnenkort wat opnemen daar en vraag me af of ze zelf een crane/jib hebben of dat ik ergens een moet huren.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef justmattie het volgende:
Wat nog meer dan ?
/nieuwschierige modus.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zou 't niet zeker weten. Er staan genoeg computers voor videobewerking.
En ze zitten wel aardig in de Game-industrie.
en daarbuiten is er geen computer meer te krijgen of er staat een dichte deur voorquote:Op donderdag 29 april 2010 17:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zou 't niet zeker weten. Er staan genoeg computers voor videobewerking.
En ze zitten wel aardig in de Game-industrie.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:20 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb wel zin in de meivakantie.
Lekker de hele dag met een flesje Hertog Jan op m'n kamer WoW spelen.
Weet je zeker dat het geen CMD lui zijn?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:14 schreef neen het volgende:
Zitten die ICT nerds nog steeds met z'n allen aan een tafeltje met computerspelletjes? Dat was toen ik op de tesselschäder zat wel het geval
Waar nietquote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef Ensaf het volgende:
Waar valt vanavond wat te beleven in de stad?
quote:donderdag 29 april 2010 - 23:00 uur
Friesche Vlag foyer
Nieuw Hollandsche gezelligheid - met Liquid in De Harmonie op koninginnenacht
Delen:Love itDo it
Liquid is dansen, drankje, hoera, vreemd, lekker, disco, jazz, wat zeg je? mooi, funk, weer een mix, voetjes van de vloer, warm, lachen, Lourens LeFreak, los, zweten, Zero (Piet), wie kent hem niet, vers, alarmschijf, bliep, Mies Elektries, handjes in de lucht, spektakel, multimedia, vinyl, genieten, oud, nieuw, nieuwst, stout, breaks, dansgarantie, sexy, diep, stofzuiger, elektronisch, akoestisch, gewoon Jos, vrienden, dakpan, Oma, skippybal, vriendelijk, anders, zandbak, caravan, stroopwafel, discobal, nieuwerwets, bingo, atari, gloeilamp, DiepFries, LoodsWaar, chocoladehagels, stereotoren, lamp&kap.
Dj’s Louw(LeFreak), Mies(Elektries) en Zero(Piet) vullen de avond met een mix van hedendaagse en oude muziek. Een combinatie van Dj's, live-formaties en Vj's maakt Liquid tot een verassend evenement.
Bezoekers van Bløf, Cuby + Blizzards of Vincent Geers op donderdag 29 april kunnen na de voorstelling gratis naar het Liquid feest in de foyer!
http://www.liquidnights.nl
http://liquidnights.hyves.nl
http://twitter.com/liquidnights
standaard ¤ 5,00
Je bent terugquote:
quote:
dus je hebt je ban periode goed besteed met het maken van meerdere dates?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik moest brommen omdat je boy een kloontje had aangemaakt en zich voordeed als kimmetje en foto's poste in [V S&G] Fok!sters Sexy & Gewaagd #64
Ruim 70 Pm's gekregen van vieze fokkers.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dus je hebt je ban periode goed besteed met het maken van meerdere dates?
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik moest brommen omdat je boy een kloontje had aangemaakt en zich voordeed als kimmetje en foto's poste in [V S&G] Fok!sters Sexy & Gewaagd #64
Heeft ook hiermee te maken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heeft ook hiermee te maken:Oh, dan doe ik het nog netjes met 23 in 5 jaar tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
ik gaanquote:Op donderdag 29 april 2010 19:46 schreef justmattie het volgende:
Deze: http://www.harmonie.nl/Detail.aspx?event-key=4802
[..]
Daarom dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik het nog netjes met 23 in 5 jaar tijd.
Gezellig.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heeft ook hiermee te maken:Kom ik aan met m'n 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik heb er 9. Maar het grootste deel was positief, voor mijn ban.quote:
HEB JIJ EEN BAN GEHAD?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er 9. Maar het grootste deel was positief, voor mijn ban.
Wist je dat niet?quote:
ben je mijn spullen aan het helen ofzo?quote:
Dan heb je een dure laptop.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ben je mijn spullen aan het helen ofzo?
2x laptop dikke tv telefoontjes mediaspeler camera nouja etcquote:
Dat op die foto is bijna 70K per stapel.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
2x laptop dikke tv telefoontjes mediaspeler camera nouja etc
oja en wat spaargeldquote:Op donderdag 29 april 2010 20:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat op die foto is bijna 70K per stapel.
Doodsverwensingquote:
Ik heb niks gehoord, ook niet gevraagd eigenlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
oja en wat spaargeld![]()
Wist niet dat je ook waarde transport deed!
Nog wat over mijn inbraak gehoord Ed? Je zou informeren
Auto gejat en verkocht aan Willem H. of zoquote:Op donderdag 29 april 2010 20:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord, ook niet gevraagd eigenlijk.
En ik doe gaan waarde transport. Die cash is hard verdient baas.
maar de vraag is door wiequote:Op donderdag 29 april 2010 20:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord, ook niet gevraagd eigenlijk.
En ik doe gaan waarde transport. Die cash is hard verdient baas.
quote:
Matthijsssssquote:
Ik heb een foto van de binnenkant van een Japanse hogesnelheistrein gemaakt afgelopen woensdagquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:53 schreef justmattie het volgende:
Wtfwaarom zou je een trein van binnen willen filmen ?
Ik heb ook nog 800 andere foto's gemaakt op vakantie, en mn vriendin 500, ben ze nu aan het bewerken waar nodig (kantelen vooralquote:
bordermakerquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:57 schreef justmattie het volgende:
Heb je een programma voor dat copyright?
Dat is niet zo maar een trein, hè.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:53 schreef justmattie het volgende:
Wtfwaarom zou je een trein van binnen willen filmen ?
Dat gaat makkelijker dan in photoshop denk ikquote:
Zegt mij niets sorryquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is niet zo maar een trein, hè.
Het mooiste intercitymaterieel van Nederland; de Koploper (in originele vorm!).
Niet origineel... Anders was je met je camera door de doorloopkop gewandeldquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is niet zo maar een trein, hè.
Het mooiste intercitymaterieel van Nederland; de Koploper (in originele vorm!).
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik heb voor DW ook een leuke foto, maar die moet me maar ff op MSN aanspreken
Ben naar Groningen geweest. Ex tegengekomen die ik al een half jaar neit meer gezien heb.quote:
Kom je mij eerst even ophalen dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef justmattie het volgende:
Wat draait er bij de Oldehove? Ik zie op de cam een stampvol plein en vanuit mn raam dreunende muziek, misschien daar ook maar even kijken zo...
quote:Oldehoofsterkerhof: Queensday Outdoor
Club Noa verplaatst Queensday Outdoor in 2010 van Nieuwestad naar het Oldehoofsterkerkhof.
Dit geeft Club Noa de ruimte van Queensday Outdoor een heus festival te maken.
Dat betekent een grote en groeiende line-up. Met Quintino als mainact. En verder:Gregor Salto, Irwan, Jaz von D, Ray Fox, Dani L Mebius, Ricardo Silvio, DJ Teknix, Martin Harder. MCs: Mitch Crown, Martin de Man
Vanaf 17.00 uur, de toegang is gratis.
Ga slapen juh.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Live vanaf de voorzittersstoel in de directiekamer.
Nog ff met de foto's bezigquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga slapen juh.
Wat doe je morgen?
Massage?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog ff met de foto's bezig
Uitrusten
nou dan nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt ff rustig aan doen vandaag, sorry
klinkt bekend, dat had ik ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:41 schreef justmattie het volgende:
Ja, er was bier, mooie vrouwen en gezelligheid
ik was ook niet in lwd gisterenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:44 schreef justmattie het volgende:
Bij de Oldehove was s'avonds niks aan vond ik.
Jij zat aan de rwrb tochquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:41 schreef justmattie het volgende:
Ja, er was bier, mooie vrouwen en gezelligheid
Gelukkig maar.quote:
Waar heb je die foto;s gemaakt? Komt me bekend voor.quote:
tussen de velden van Frisia en Van Schaik inquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar heb je die foto;s gemaakt? Komt me bekend voor.
Ahh okequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tussen de velden van Frisia en Van Schaik inbij het spoor naar Stiens zeg maar
Daar kijk ik toch nooit juhquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:35 schreef TwisterNederland het volgende:
is iemand het al opgevallen dat de 2e webcam in de OP het niet doet?
wie nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik heb wel zin in een lekker kippetje
zijn hippies niet erg harig?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ondanks dat ik vaak op hippies val, heb ik nog nooit een vegetarier geneukt, geloof ik.
Klopt. Op welke film zit je in dit specifieke geval te doelen overigens?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
damn wat kan goede muziek toch bepalend zijn in een film.
Nu weet ik zeker dat ik geen hippies wil doen.quote:
Nog nooit gezien ofzo?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
OMG die film 300![]()
ik wil wel eens een hippie doen, maar dan geen peace & make love maar ruig.![]()
nee, vreemd.quote:
Dat zuigtquote:Op zondag 2 mei 2010 00:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nee, vreemd.![]()
Hij stond wel op mijn laptop in het mapje nog te zien... maar die laptop is ook meegejat
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:18 schreef justmattie het volgende:
Als ik buienradar zo eens bekijk gaat het vlak bij ons langs.
Welk weer? Wat voor weer is ;t?quote:
Samen dansen in de regen?quote:
Ik wel.quote:
quote:
Nee, ik houd mijn gordijnen altijd dicht.quote:
Waarom moet jijquote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Nope. Gelukkig ben ik geen emo, want ik moet over 3 kwartier naar buiten.
Ik ga naar Cornjum.quote:
Pas op dat je er niet verdwaald hequote:
Hey, toevallig,ik ook!quote:
Als die maar geen oog voor andere dingen heeftquote:
Geeft niks, ik ken cornjum blindelingsquote:Op zondag 2 mei 2010 12:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als die maar geen oog voor andere dingen heeft
Ik heb een gids.quote:
Regen is sowieso leuk. Regendruppels op ;t raamquote:Op zondag 2 mei 2010 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, toevallig,ik ook!
En regendansjes werken alleen naakt. En naakt in de regen dansen is gewoon leuk
Niet iedereen is zoals jij.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als die maar geen oog voor andere dingen heeft
quote:
Toch nog best veelquote:Het grootste aantal gebruikers online was 304 op ma aug 18, 2008 17:07 pm
Zeg dat danquote:Op zondag 2 mei 2010 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh die staat al jaren, oelewapper![]()
ik bedoelde ondertitel
Weinig verschil met Leeuwardenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:36 schreef Crutch het volgende:Jezus wat is Assen een pauperstad.
Was wel gezellig, daar niet van, maar om 4 uur is alles dicht en dan kom je buiten, staan er meer politiewagens dan taxi's.
quote:
Jij loopt steeds m;n kont te checken!quote:
T is dan ook de beste kont everquote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij loopt steeds m;n kont te checken!
ik ben nieuwsgierig gewordenquote:
Dat was 1x jaquote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij loopt steeds m;n kont te checken!
Het is een lekker kontje inderdaadquote:
De vorige keer zat ze er opquote:
Ik weet dat ze van de SM is, maar ik ga haar niet slaan jonge, da hoort niequote:
Ik ga het proberen bij mn vriendinquote:
EN wijs op deze bron natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2010 22:48 schreef neen het volgende:
http://www.exmoslim.org/vrouwen%20slaan.html
bron
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:
klopt.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:58 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Wat zijn dat dan voor strekenquote:
Ja maar dan hebben we er toch helemaal niets aan.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Oh dus feitenlijk over die van Devilswhore.
We zijn dan ook allemaal zo lui als de neten hierquote:Op zondag 2 mei 2010 23:12 schreef Ensaf het volgende:
Foto was trouwens makkelijk te vinden.
Google op 'Kont' en 'Devilswhore'.
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUCKquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:)
ik kijk gewoon in mijn "Ix" mapje op de pc, veel leukerquote:Op zondag 2 mei 2010 23:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
We zijn dan ook allemaal zo lui als de neten hier
Sist weer in de trein ?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:22 schreef neen het volgende:
Hoeveel dan nog jung? Want k zit op de mobiele layout dus ik wil hem niet sluiten
Welke foto;s heb je erin gegooid?quote:
3 jaar geleden jaquote:
Als het kon had je wel vaker gechecktquote:
Ik heb een 'Ix' mapje op cdquote:Op zondag 2 mei 2010 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kijk gewoon in mijn "Ix" mapje op de pc, veel leuker
Je kent me alweer te goedquote:Op zondag 2 mei 2010 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het kon had je wel vaker gecheckt
Dat doest toch oek niet met hete damesquote:Op zondag 2 mei 2010 23:27 schreef neen het volgende:
[..]
Nee maar die laptop werd mij te heet oppe benen
En je hebt ook nog in S&G gecheckt.quote:
dan gaan ik altied slapenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat doest toch oek niet met hete dames
Ga ik doenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik hoop dat diegene die ;m sluit een betere TT verzint dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |