quote:
Matthijsssssquote:
Ik heb een foto van de binnenkant van een Japanse hogesnelheistrein gemaakt afgelopen woensdagquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:53 schreef justmattie het volgende:
Wtfwaarom zou je een trein van binnen willen filmen ?
Ik heb ook nog 800 andere foto's gemaakt op vakantie, en mn vriendin 500, ben ze nu aan het bewerken waar nodig (kantelen vooralquote:
bordermakerquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:57 schreef justmattie het volgende:
Heb je een programma voor dat copyright?
Dat is niet zo maar een trein, hè.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:53 schreef justmattie het volgende:
Wtfwaarom zou je een trein van binnen willen filmen ?
Dat gaat makkelijker dan in photoshop denk ikquote:
Zegt mij niets sorryquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is niet zo maar een trein, hè.
Het mooiste intercitymaterieel van Nederland; de Koploper (in originele vorm!).
Niet origineel... Anders was je met je camera door de doorloopkop gewandeldquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is niet zo maar een trein, hè.
Het mooiste intercitymaterieel van Nederland; de Koploper (in originele vorm!).
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik heb voor DW ook een leuke foto, maar die moet me maar ff op MSN aanspreken
Ben naar Groningen geweest. Ex tegengekomen die ik al een half jaar neit meer gezien heb.quote:
Kom je mij eerst even ophalen dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef justmattie het volgende:
Wat draait er bij de Oldehove? Ik zie op de cam een stampvol plein en vanuit mn raam dreunende muziek, misschien daar ook maar even kijken zo...
quote:Oldehoofsterkerhof: Queensday Outdoor
Club Noa verplaatst Queensday Outdoor in 2010 van Nieuwestad naar het Oldehoofsterkerkhof.
Dit geeft Club Noa de ruimte van Queensday Outdoor een heus festival te maken.
Dat betekent een grote en groeiende line-up. Met Quintino als mainact. En verder:Gregor Salto, Irwan, Jaz von D, Ray Fox, Dani L Mebius, Ricardo Silvio, DJ Teknix, Martin Harder. MCs: Mitch Crown, Martin de Man
Vanaf 17.00 uur, de toegang is gratis.
Ga slapen juh.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Live vanaf de voorzittersstoel in de directiekamer.
Nog ff met de foto's bezigquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga slapen juh.
Wat doe je morgen?
Massage?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog ff met de foto's bezig
Uitrusten
nou dan nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt ff rustig aan doen vandaag, sorry
klinkt bekend, dat had ik ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:41 schreef justmattie het volgende:
Ja, er was bier, mooie vrouwen en gezelligheid
ik was ook niet in lwd gisterenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:44 schreef justmattie het volgende:
Bij de Oldehove was s'avonds niks aan vond ik.
Jij zat aan de rwrb tochquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:41 schreef justmattie het volgende:
Ja, er was bier, mooie vrouwen en gezelligheid
Gelukkig maar.quote:
Waar heb je die foto;s gemaakt? Komt me bekend voor.quote:
tussen de velden van Frisia en Van Schaik inquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar heb je die foto;s gemaakt? Komt me bekend voor.
Ahh okequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tussen de velden van Frisia en Van Schaik inbij het spoor naar Stiens zeg maar
Daar kijk ik toch nooit juhquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:35 schreef TwisterNederland het volgende:
is iemand het al opgevallen dat de 2e webcam in de OP het niet doet?
wie nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik heb wel zin in een lekker kippetje
zijn hippies niet erg harig?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ondanks dat ik vaak op hippies val, heb ik nog nooit een vegetarier geneukt, geloof ik.
Klopt. Op welke film zit je in dit specifieke geval te doelen overigens?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
damn wat kan goede muziek toch bepalend zijn in een film.
Nu weet ik zeker dat ik geen hippies wil doen.quote:
Nog nooit gezien ofzo?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
OMG die film 300![]()
ik wil wel eens een hippie doen, maar dan geen peace & make love maar ruig.![]()
nee, vreemd.quote:
Dat zuigtquote:Op zondag 2 mei 2010 00:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nee, vreemd.![]()
Hij stond wel op mijn laptop in het mapje nog te zien... maar die laptop is ook meegejat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |