abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80780090

De Desire op HTC.com

• Processor: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
  • Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense
  • Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
  • Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM
  • Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB
  • Gewicht: 135 gram met batterij
  • Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm
  • Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
  • Trackball: Optische trackball
  • GPS: interne GPS-antenne
  • Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
  • Camera: 5-megapixel met led-flash
  • Verbindingen: UMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
  • Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor bestandsverkeer, A2DP voor draadloos stereo muziekluisteren en PBAP voor adresboektoegang vanaf je carkit
  • Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting
  • Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)
  • Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
  • Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
  • Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
  • Batterij: 1400mA
  • Batterijduur: 340 uur standby, 6 uur spraak

• Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
  • AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
  • Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
  • Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
  • Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
  • Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
  • Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
  • Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
  • T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
  • TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
  • RegHardware: "The Desire is the one to go for".

• Toestel kopen
    Los toestel (bruin)
    Los toestel (zilver)
    Toestel met abonnement

• Voor al je vragen over Android:
    Android #15: Met meer dan 50k apps

• Vorige delen:
    #1, #2, #3

• De OP:
    Die vind je hier
  • pi_80780109
    laatste post
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah grappig, Ik vind persoonlijk het meest irritante nog dat het switchen van Wifi naar 3G niet altijd vlekkeloos gaat en dat GPS gewoon NIET werkt. Sterker nog; als je GPS aanzet bestaat de kans dat je gewone telefoonsignaal eraan gaat nadien, dan moet je je weer opnieuw aanmelden bij je provider of de telefoon herstarten
    Gelukkig schijnt daar een patch voor te komen deze week.
    Geen last van. Met GPS dan
    pi_80780145
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 18:31 schreef Adolecens het volgende:
    Iemand een idee hoe ik wél kan MMS'en icm Vodafone op een Desire?
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1406461
    pi_80780167
    Ah hier zijn we weer.
    Die GPS bug kwam ik veelvuldig tegen op XDA-Developers. Vond het al zo raar dat ik geen enkele fix kon krijgen ondanks het feit dat ik met GPSStatus zonder moeite 6 sattelieten te zien kreeg.
    HTC is ervan op de hoogte en gaat het oplossen.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_80780317
    Ben er hier nog steeds tevreden mee er zit wel redelijk wat stof onder het scherm en er zitten toch wat krasjes op (dat tweede is natuurlijk m'n eigen schuld, al vind ik het gezien mijn voorzichtigheid toch apart dat er uberhaupt krasjes op zitten). Van wat ik heb begrepen valt iets als stof onder garantie?
    pi_80780571
    tvp
    Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
      dinsdag 27 april 2010 @ 20:38:59 #7
    242989 JamFlava
    Ik heb hier ook tekst staan.
    pi_80780656
    Volgende week kan ik mijn HTC desire bestellen
    pi_80780822
    quote:
    Pfff, wat een verhaal zeg.
    Daar moet ik dus eens goed voor gaan zitten.
    Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
    Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
    Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
    pi_80781014
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 20:30 schreef svefn het volgende:
    Ben er hier nog steeds tevreden mee er zit wel redelijk wat stof onder het scherm en er zitten toch wat krasjes op (dat tweede is natuurlijk m'n eigen schuld, al vind ik het gezien mijn voorzichtigheid toch apart dat er uberhaupt krasjes op zitten). Van wat ik heb begrepen valt iets als stof onder garantie?
    Gewoon langs een vodafone winkel met reparatie desk gaan.. maakt hem voor je open, maakt hem schoon en klaar...
      dinsdag 27 april 2010 @ 20:47:56 #10
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_80781035
    tvp
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
    pi_80781324
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef lekzzz het volgende:
    tvp
    Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
    [TK] enkele Blu-ray films (in seal)
      dinsdag 27 april 2010 @ 20:54:33 #12
    273430 HalvinCarris
    Weet iemand waar HalvinCarris?
    pi_80781353
    Tvp
    Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
    Username: HalvinCarris
    Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
    pi_80781894
    Ik heb er ook eentje sinds zaterdag! Zeker wel een top-apparaat. Nu nog even een geschikte fietshouder vinden en dan kan ik mijn trainingen tracken.

Iemand enig idee wat een goede houder zou kunnen zijn?
    pi_80781943
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef nodisch18 het volgende:
    Ik heb er ook eentje sinds zaterdag! Zeker wel een top-apparaat. Nu nog even een geschikte fietshouder vinden en dan kan ik mijn trainingen tracken.

in je zak?
    pi_80781993
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:07 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

in je zak?
    pi_80782059
    Die YouTube app werkt ook veel beter dan verwacht.. Zelfs met die Fok!-bagger YouTube dinges kan het prima overweg.
    pi_80782708
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 20:26 schreef Ceased2Be het volgende:
    Ah hier zijn we weer.
    Die GPS bug kwam ik veelvuldig tegen op XDA-Developers. Vond het al zo raar dat ik geen enkele fix kon krijgen ondanks het feit dat ik met GPSStatus zonder moeite 6 sattelieten te zien kreeg.
    HTC is ervan op de hoogte en gaat het oplossen.
    Ik wilde hem gisteren ook even voor navigatie gebruiken maar hij heeft zeker wel 5 minuten naar een fix zitten zoeken (in Motonav/IGO). Misschien hielp het niet dat we al aan het rijden waren maar toch. Gek genoeg heb ik vaak wel heel snel een fix als ik gewoon thuis zit met een dak boven m'n hoofd. Gelukkig zijn ze er van op de hoogte ja.

Heb de mijne vandaag eens "normaal" gebruikt. Af en toe even wat surfen, mailen, fototje genomen en hier en daar een app draaien en een spelletje spelen. En de accu is nog ver vol. Zet hem zo op flight mode en dan hoop ik dat hij de nacht goed doorkomt.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_80782780
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:08 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

moet je er tijdens het fietsen op kijken? nee toch?
    pi_80782814
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:25 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

moet je er tijdens het fietsen op kijken? nee toch?
    Waarom zou ik hem dan meenemen. Omdat ik hem niet kan missen...?
    pi_80782920
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:26 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Waarom zou ik hem dan meenemen. Omdat ik hem niet kan missen...?
    omdat je aangeeft dat je je trainingen wilt tracken?

Doe ik met hardlopen ook maar dan kijk ik er toch ook niet steeds op ofzo?.

Jij geeft in je post aan dat je je trainingen wilt tracken, dan hoef je dat ding niet voor je neus te hebben. Maak je post dan even wat duidelijker in plaats van dom te doen
    pi_80783236
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

omdat je aangeeft dat je je trainingen wilt tracken?

Doe ik met hardlopen ook maar dan kijk ik er toch ook niet steeds op ofzo?.

Jij geeft in je post aan dat je je trainingen wilt tracken, dan hoef je dat ding niet voor je neus te hebben. Maak je post dan even wat duidelijker in plaats van dom te doen
    Wat begrijp je hier niet aan:

"Iemand enig idee wat een goede houder zou kunnen zijn?"

pi_80783372
    Ik heb hem nu 1,5 week, ben er echt super tevreden mee. Enige nadeel wat ik ondervind; de batterijduur is erg kort... maar goed, welke smartphone heeft daar nu geen last van (tevens tvp)
    to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
    pi_80783462
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Wat begrijp je hier niet aan:

"Iemand enig idee wat een goede houder zou kunnen zijn?"

wat jij wil knul, succes
    pi_80783470
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef webbyplus het volgende:
    Ik heb hem nu 1,5 week, ben er echt super tevreden mee. Enige nadeel wat ik ondervind; de batterijduur is erg kort... maar goed, welke smartphone heeft daar nu geen last van (tevens tvp)
    wat is kort bij jou?
    pi_80784215
    tvp
    pi_80785073
    quote:

al vind ik de interface echt prima zo.
    pi_80785262
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 22:06 schreef Adames het volgende:

[..]

al vind ik de interface echt prima zo.
    Er volgt zo nog een update van het artikel en het heeft met de Legend te maken
      dinsdag 27 april 2010 @ 22:43:02 #29
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_80787098
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef DaFrenk het volgende:
    Zet hem zo op flight mode en dan hoop ik dat hij de nacht goed doorkomt.
    Makkelijk, dat scheelt maar (hooguit) een paar procent. Aan de accu-indicator bovenin het scherm kan ik niet eens zien dat ie 'leger' is geworden na een nachtje airplanemode.

Ik heb trouwens ook last van de bug dat de led niet altijd groen blijft knipperen bij een nieuwe sms. Dan zie ik pas dat ik een nieuw smsje binnen heb als ik de telefoon uit standby haal
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
      dinsdag 27 april 2010 @ 22:45:33 #30
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_80787236
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
    tvp
    ik hoor wel erg veel over mensen die stof achter het scherm van hun desire hebben... waar ligt dat allemaal aan?
    Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
    pi_80788045
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Devolution het volgende:

[..]

Makkelijk, dat scheelt maar (hooguit) een paar procent. Aan de accu-indicator bovenin het scherm kan ik niet eens zien dat ie 'leger' is geworden na een nachtje airplanemode.

Ik heb trouwens ook last van de bug dat de led niet altijd groen blijft knipperen bij een nieuwe sms. Dan zie ik pas dat ik een nieuw smsje binnen heb als ik de telefoon uit standby haal
    Je moet zorgen dat je de sterke behoefte hebt om je telefoon om de zoveel minuten te checken. Dat is bij mij het geval Overigens geen Desire, maar dat doet er niet toe.

Kan je niet toevallig instellen hoe lang hij moet knipperen?
      dinsdag 27 april 2010 @ 23:07:47 #32
    180174 Diemux
    People vs Me
    pi_80788278
    teeveepee
    pi_80788371
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

ik hoor wel erg veel over mensen die stof achter het scherm van hun desire hebben... waar ligt dat allemaal aan?
    Heb er persoonlijk geen last van.
    Hoesje ben ik afgelopen week vergeten en duw hem in mijn zak samen met andere voorwerpen. Geen last van krasjes en ook niet van stof.
      dinsdag 27 april 2010 @ 23:17:42 #34
    180174 Diemux
    People vs Me
    pi_80788697
    * wacht geduldig op bericht t-mobile wanneer ze het gaan leveren
    pi_80789477
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef DaFrenk het volgende:

[..] Zet hem zo op flight mode en dan hoop ik dat hij de nacht goed doorkomt.
    Waarom zou je hem op flight mode zetten en niet helemaal uit als je accu wilt besparen?
    In Flight mode kan je toch niet bellen, mailen, internetten, navigeren etc.
    Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
    Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
    Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
    pi_80789813
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 23:37 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Waarom zou je hem op flight mode zetten en niet helemaal uit als je accu wilt besparen?
    Zat ik ook net te denken, maar misschien als je hem als wekker gebruikt oid
      dinsdag 27 april 2010 @ 23:51:32 #38
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_80790027
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef svefn het volgende:

[..]

Zat ik ook net te denken, maar misschien als je hem als wekker gebruikt oid
    de meeste wekkers gaan ook af als je telefoon uit staat... weet niet of dat met de Desire ook is eigenlijk...
    pi_80790089
    Voor de mensen met dat "het groene lampje knippert niet bij een nieuw bericht":

Bedoelen jullie dat het lampje überhaupt niet gaat knipperen, of dat het niet blijft knipperen? Want dat laatste schijnt gewoon normaal te zijn voor Android.
    pi_80790210
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 23:51 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

de meeste wekkers gaan ook af als je telefoon uit staat... weet niet of dat met de Desire ook is eigenlijk...
    Is niet het geval met Android. Telefoon moet dus aan staan.
    pi_80790217
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 23:51 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren te hebben gelezen dat dit (standaard) niet zo was, maar weet het ook niet zeker. Ach, ik zet 'm toch nooit uit
    pi_80790446
    Vanaf morgen Apps2SD mogelijk

A2SD working on Desire and Legend.

Paul O'Brien (Modaco)
    pi_80793050
    quote:

[..]

Precies ja, gebruik hem als wekker.

Gezien de heftige opstarttijd als hij uit staat denk ik niet dat hij wel de wekker voor je afspeelt. Bovendien ben ik vaak wakker voordat de wekker gaat dus wil hem snel nog uit kunnen zetten

En zoals al werd gezegd scheelt het echt niks op de accu. Ik zie geen verandering in de balk. Op de X10 van een vriend van me scheelde dat 1% accu over een hele nacht.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
      woensdag 28 april 2010 @ 08:35:44 #44
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_80793893
    *heeft geen geluid meer *

EDIT: En geluid doet het weer. Had hem vannacht kennelijk per ongeluk op uit gezet
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      woensdag 28 april 2010 @ 08:58:04 #45
    87334 lekzzz
    pi_80794313
    Weet niet of ik wel m'n Desire wil gaan rooten. Als er iets verkeerd gaat en je Desire doet het niet meer heb je ook geen garantie. Heb dat ooit ook eens gehad met een iPhone.
    pi_80794480
    Heb m'n G1 geroot destijds, en de snelheidswinst die ik daarop kreeg met de custom-ROMs was wel de moeite waard (samen met de Apps2SD functionaliteit). Op m'n Desire ben ik nog niet uit m'n geheugen gelopen en het ding is meer dan snel genoeg.
    Zodra ik qua 1 van die 2 dingen in de problemen kom ga ik eens overwegen om het ding te rooten.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_80795449
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 23:53 schreef oinaru_isan het volgende:
    Voor de mensen met dat "het groene lampje knippert niet bij een nieuw bericht":

Bedoelen jullie dat het lampje überhaupt niet gaat knipperen, of dat het niet blijft knipperen? Want dat laatste schijnt gewoon normaal te zijn voor Android.
    Het lampje knippert gewoon bij elke melding die ik krijg op de Desire en brand continu als ik hem oplaad.. Hoezo schijnt het niet zo te zijn op Android?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2010 09:54:17 ]
      woensdag 28 april 2010 @ 10:34:41 #48
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_80796718
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 08:58 schreef lekzzz het volgende:
    Weet niet of ik wel m'n Desire wil gaan rooten. Als er iets verkeerd gaat en je Desire doet het niet meer heb je ook geen garantie. Heb dat ooit ook eens gehad met een iPhone.
    hmm weet niet, ik heb mijn ipod touch helemaal gebricked een jaar geleden op een jailbreak, en ben doodleuk naar de appstore gegaan en die hadden mij bijna een nieuwe gegeven toen ze erachter kwamen dat mijn itouch warm werd tijdens het opladen, want 'zij hadden 24/7 een iphone aan de oplader liggen en die werd nooit warm'
    wat een kenners... maargoed ze hebben uiteindelijk dat ding gewoon gefixed.
      woensdag 28 april 2010 @ 10:37:01 #49
    273430 HalvinCarris
    pi_80796786
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:34 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

hmm weet niet, ik heb mijn ipod touch helemaal gebricked een jaar geleden op een jailbreak, en ben doodleuk naar de appstore gegaan en die hadden mij bijna een nieuwe gegeven toen ze erachter kwamen dat mijn itouch warm werd tijdens het opladen, want 'zij hadden 24/7 een iphone aan de oplader liggen en die werd nooit warm'
    wat een kenners... maargoed ze hebben uiteindelijk dat ding gewoon gefixed.
    Een iPod touch kun je niet bricken

En dan. Naar de appstore?
    Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
      woensdag 28 april 2010 @ 11:15:26 #50
    189961 ex
    aperture science
    pi_80797977
    lol, ik een week geleden terug met me desire voor stof onder me scherm kreeg ik keurig een nieuwe bij t-mobile..Maar onder me nieuwe zit ook al weer stof.. Echt relaxed... NOT! Maar goed, ik ga niet nog is terug als ik er echt last van heb/het te veel opvalt lever ik hem wel weer in ..

Rootten ga ik sowieso doen, al is het maar om van de t-mobile shit af te komen op me device.. erger me dood aan dat w'n'w internet icoontje .
    The cake is a lie!
      woensdag 28 april 2010 @ 11:16:54 #51
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_80798020
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:37 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Een iPod touch kun je niet bricken

En dan. Naar de appstore?
    hij bleef de bootsequence loopen... noem het hoe je wilt, maar dat is niet goed.
      woensdag 28 april 2010 @ 11:19:32 #52
    273430 HalvinCarris
    pi_80798095
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 11:16 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

hij bleef de bootsequence loopen... noem het hoe je wilt, maar dat is niet goed.
    Dat is nog geen brick.
      woensdag 28 april 2010 @ 11:21:01 #53
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_80798141
    tvp
    Ik ben van pindavlees
      woensdag 28 april 2010 @ 11:23:45 #54
    189961 ex
    aperture science
    pi_80798250
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 11:19 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Dat is nog geen brick.
    En simpel te fixen gewoon je ipod touch in recovery mode flikkeren en op herstellen rossen. Zolang hij nog iets boot, is het op te lossen.
    The cake is a lie!
      woensdag 28 april 2010 @ 11:36:08 #55
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_80798698
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef ex het volgende:

[..]

En simpel te fixen gewoon je ipod touch in recovery mode flikkeren en op herstellen rossen. Zolang hij nog iets boot, is het op te lossen.
    geloof me, ik snap hoe mijn ipod werkt, ik heb recovery mode 10x geprobeerd, DFU ook, niks deed het...
    pi_80799928
    Nu klaar met dat Ipod en andere apple dingen gelul

Ik dacht dat ik in het verkeerde topic zat maar dat zijn jullie

Nu weer braaf doorlullen over HTC Desire aub...
    pi_80800027
    I'm on fire, with my HTC DESIRE
      woensdag 28 april 2010 @ 12:23:55 #58
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_80800522
    heb ik weer. ik twijfel over de aanschaf van een desire, zie ik een mooie aanbieding op smartphonestunts.nl, vervalt deze morgen. nu moet ik dus binnen een dag mijn beslissing maken
      woensdag 28 april 2010 @ 13:11:28 #59
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_80802068
    Heeft iedereen last van dat stof? Lijkt me toch echt heel vervelend zeg maar. Is ie niet goed dichtgekit dan ofzo
    Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_80802354
    Nog geen stof gezien hier en hij ligt nagenoeg heel de dag open en bloot op tafel.
    Heb nog geen case oid aangeschaft dus ik gebruik m'n oude afgeragde G1 hoesje nog even.
    pi_80802375
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef nodisch18 het volgende:

Klik.
    Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
    pi_80802545
    Hebben jullie daar echt zoveel last van ja? Als 'ie op standby staat en ik ga heeeeeel goed kijken zie ik wel wat verdwaalde witte puntjes die wat dieper zitten. Maar als ik hem gewoon gebruik kan ik met geen mogelijkheid een stofje vinden. Moet wel heel gek gaan worden wil ik daar last van gaan krijgen.
      woensdag 28 april 2010 @ 13:33:09 #63
    189961 ex
    aperture science
    pi_80802814
    Ik heb een redelijk duidelijk wit puntje precies in het woord "phone" je ziet het.. ook als ik hem gebruik.. Maar om nou te zeggen dat ik er op dit moment echt last van heb, neuh.. niet echt.
    The cake is a lie!
      woensdag 28 april 2010 @ 13:48:08 #64
    55581 L3viathan
    Hollywood Hootsman
    pi_80803283
    Tot nu toe gelukkig nog geen stof problemen... maar het feit dat er zoveel berichten over verschijnen voorspelt niet veel goeds
    Just a fool will play tricks on Angus McSix
    pi_80803406
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef L3viathan het volgende:
    Tot nu toe gelukkig nog geen stof problemen... maar het feit dat er zoveel berichten over verschijnen voorspelt niet veel goeds
    Ook niet als je hem op standby heb en heullllll goed gaat kijken. Vind je dan nog niks? Een stofje wat je niet kan wegvegen ofzo, wat een paar lagen dieper lijkt te zitten?

Maar dat hier zo'n issue van gemaakt wordt??? Volgens mij als je zo diep inzoomt op een phone in een stand welke je normaal nooit ziet tijdens gebruik, tja dan vind je denk ik overal wel ergens een miniscuul stofje?
      woensdag 28 april 2010 @ 14:59:56 #66
    55581 L3viathan
    Hollywood Hootsman
    pi_80805783
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef Lampske het volgende:

[..]

Ook niet als je hem op standby heb en heullllll goed gaat kijken. Vind je dan nog niks? Een stofje wat je niet kan wegvegen ofzo, wat een paar lagen dieper lijkt te zitten?

Maar dat hier zo'n issue van gemaakt wordt??? Volgens mij als je zo diep inzoomt op een phone in een stand welke je normaal nooit ziet tijdens gebruik, tja dan vind je denk ik overal wel ergens een miniscuul stofje?
    Nee
    Maar mijn ogen zijn ook niet zo goed.. is soms ook een voordeel

Persoonlijk vind ik zulke dingen juist enorm irritant, hoe pietlutterig ook. Net als dode pixels. Alsof ik me dan alleen nog maar kan focussen op die miniscule imperfectie...
      woensdag 28 april 2010 @ 15:24:09 #67
    189961 ex
    aperture science
    pi_80806656
    yeah haha dat heb ik ook.. maar ik heb me er maar gewoon over heen gezet .. en dan zie je het ook niet meer.
    The cake is a lie!
      woensdag 28 april 2010 @ 15:52:30 #68
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_80807726
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef Muchachooo het volgende:
    heb ik weer. ik twijfel over de aanschaf van een desire, zie ik een mooie aanbieding op smartphonestunts.nl, vervalt deze morgen. nu moet ik dus binnen een dag mijn beslissing maken
    Dat is toch geen moeilijke beslissing?
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Fendy het volgende:
    Heeft iedereen last van dat stof? Lijkt me toch echt heel vervelend zeg maar. Is ie niet goed dichtgekit dan ofzo
    Nee, nergens last van
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef elfzesendertig het volgende:
    Kan je niet toevallig instellen hoe lang hij moet knipperen?
    Nu blijft ie wel weer groen knipperen bij een binnengekomen sms. Ik denk dat ik het verholpen heb door een reboot ofzo
    quote:
    De wekker doet het nog wel, het verbruikt amper energie, als je de telefoon snel nodig hebt is ie eerder weer klaar voor gebruik dan wanneer je em aan moet zetten (ik schat zo'n 10-30 sec sneller) en veel dingen doen het ook nog in flightmode (games, email die al binnengehaald is etc). Dat zijn de redenen dat ik em 's nachts in flightmode laat staan
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_80809572
    invincible shield van Zagg besteld... ben benieuwd
    pi_80811668
    pi_80813046
    Die flightmodus, hoe doe je dat? En hoe doen jullie simcontacten overzetten van symbiantoestel naar de Desire?
    pi_80813096
    flightmode -> powertoets lang indrukken en flightmode selecteren.

Sim contacts zou ik niet weten
    pi_80813230
    Ohw, wat dom Ik dacht dat ik iets moois zou zien zoals zwevende vensters. Maar het is gewoon een toestand van de telefoon waarbij geen connectie wordt gemaakt met netwerken. Een soort offline stand dus.

Ergens op het net had ik iets gelezen over neem een helikoptervlucht met de flightmode of zoiets, weet niet meer of dat er precies stond.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2010 18:32:38 ]
      woensdag 28 april 2010 @ 18:32:17 #74
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_80813255
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef SolidasRock het volgende:
    Ohw, wat dom Ik dacht dat ik iets moois zou zien zoals zwevende vensters. Maar het is gewoon een toestand van de telefoon waarbij geen connectie wordt gemaakt met netwerken. Een soort offline stand dus.
    Ik ben van pindavlees
    pi_80813280
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef Flappekz het volgende:

[..]

pi_80813397
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 18:33 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

* Ceased2Be geeft SolidasRock een aai over z'n bol en een lolly
      woensdag 28 april 2010 @ 20:20:11 #77
    87334 lekzzz
    pi_80817311
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef SolidasRock het volgende:
    Die flightmodus, hoe doe je dat? En hoe doen jullie simcontacten overzetten van symbiantoestel naar de Desire?
    is het al gelukt met je contacts? Zo nee, welk toestel heb je?
    pi_80817421
    Damn mooi apparaat die Desire... Balen dat ik nog anderhalf jaar met mijn Hero opgescheept zit. Ach, dank zij mijn kan ik wel meegenieten...
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_80821243

Heerlijke game.
    pi_80821960
    Zijn er meer mensen die een Parrot gebruiken icm met een Desire? Ik kan hem nl. niet met elkaar laten connecten..
    Met m'n Hero had ik geen probleem
      woensdag 28 april 2010 @ 21:54:40 #81
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_80822048
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Fendy het volgende:
    Geen stof hier...
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
    pi_80822154
    Meer last van er op dan eronder. Zit als een gek te poetsen elke keer
    Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
      donderdag 29 april 2010 @ 11:46:12 #83
    180174 Diemux
    People vs Me
    pi_80836991
    Ja had de link naar de guide hierboven al gepost... ga het vanavond eens uitproberen.
      Moderator donderdag 29 april 2010 @ 12:00:16 #85
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80837466
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 17:43 schreef Ceased2Be het volgende:
    Rooting guide staat online : http://android.modaco.com(...)esire-rooting-guide/
    Istie er niet in het Nederlands? !! Vind ik net wat makkelijker

Sowieso, ik zie allemaal 'exe' staan, en dat slikt mijn macbook niet
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      donderdag 29 april 2010 @ 12:01:54 #86
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_80837533
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef Renesite het volgende:

[..]

ik heb mijn telefoon juist in het engels staan, dat vind ik persoonlijk veel fijner
      donderdag 29 april 2010 @ 12:05:34 #87
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_80837678
    quote:

[..]

Bootcamp..
    pi_80837776
    quote:

[..]

Nederlands is voor mietjes

En voor het rooten heb je zowel een windows bak als een mac of linux machine nodig.
    Komt m'n Ubuntu laptop hier ook weer eens van pas.
      Moderator donderdag 29 april 2010 @ 12:08:11 #89
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80837778
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 12:05 schreef Devolution het volgende:

[..]

Bootcamp..
    Bootcamp krijg ik niet up and running. Loopt vast !
    pi_80849789
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef oinaru_isan het volgende:
    [ afbeelding ]

Heerlijke game.
    Welke is dat?
    pi_80851542
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 17:51 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Welke is dat?
    Via de afbeelding van de url kwam ik op dit uit. http://www.uniwar.com/
      donderdag 29 april 2010 @ 19:07:32 #93
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_80851663
    Meerdere mailboxen instellen is wel gewoon mogelijk toch?
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_80851792
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 17:51 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Welke is dat?
    Aan de url te zien Uniwar...
      Moderator donderdag 29 april 2010 @ 19:27:57 #95
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80852463
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef Fendy het volgende:
    Meerdere mailboxen instellen is wel gewoon mogelijk toch?
    Is mij wel gelukt
    pi_80852846
    Kan je casema mail ook hiermee binnen halen? Moet dat via optie exchange of zoiets? Heb al een paar keren geprobeerd maar telkens een error.
      Moderator donderdag 29 april 2010 @ 19:40:49 #97
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80852888
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
    Kan je casema mail ook hiermee binnen halen? Moet dat via optie exchange of zoiets? Heb al een paar keren geprobeerd maar telkens een error.
    casema = ziggo nu toch?

Gewoon pop3.

mail.home.nl inkomend
    smtp.ziggo.nl uitgaand
      donderdag 29 april 2010 @ 19:57:41 #98
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_80853494
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

Is mij wel gelukt
    Ik wil exchange kunnen syncen voor mijn werkmail en een aparte inbox voor ziggo maar dat zal wel goedkomen dan
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_80855800
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

casema = ziggo nu toch?

Gewoon pop3.

mail.home.nl inkomend
    smtp.ziggo.nl uitgaand
    Bedoel je met home niet ziggo? De pop.casema.nl of pop3.casema.nl werken gewoon goed met mijn emailclient op de pc maar dus niet op de Desire... Ik heb overigens een casema mailadres en geen ziggo mailadres ook al is dat nu 1 pot nat geworden, mijn mailadres is niet meeveranderd.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2010 21:08:09 ]
      Moderator donderdag 29 april 2010 @ 21:44:19 #100
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80856976
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 21:07 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Bedoel je met home niet ziggo? De pop.casema.nl of pop3.casema.nl werken gewoon goed met mijn emailclient op de pc maar dus niet op de Desire... Ik heb overigens een casema mailadres en geen ziggo mailadres ook al is dat nu 1 pot nat geworden, mijn mailadres is niet meeveranderd.
    daarom werkt mail.home.nl denk ik ook. Anyways, probeer mail.ziggo.nl / smtp.ziggo.nl of mail.ziggo.nl/smtp.ziggo.nl
    pi_80857849
    quote:
    Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Via de afbeelding van de url kwam ik op dit uit. http://www.uniwar.com/
    Klopt helemaal.
      vrijdag 30 april 2010 @ 09:33:00 #102
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_80865887
    Meh, hoop dat mijn toestel snel komt, 5 a 10 werkdagen zeiden ze maandag...
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_80872643
    Zo... het rooten is gelukt met de nieuwe bootcd van modaco: http://android.modaco.com(...)-easier-root-method/

Nu alleen nog de radio-update erop zien te krijgen. In de recovery mode komen gaat nog niet zo makkelijk als op de G1.
      vrijdag 30 april 2010 @ 15:57:34 #104
    17637 spooky1234
    Whaazzuuuuup!!
    pi_80875427
    Na een paar dagen wil ik toch even iets kwijt; DAMN wat een amazing device!
    Nog nooit heeft een apparaatje zoveel verwachtingen overtroffen.. Waar ik normaal altijd nog in slaag om een smartphone te laten vastlopen of in ieder geval traag haperen is het hier nog niet gelukt, ondanks hoe zwaar een (flash)site of hoe vaak en snel ik achter elkaar switch in multitasking.

Ik maak me alleen wat zorgen over vrij geheugen op lange termijn, het liefst had ik intern geheugen wat groter gezien aangezien er zoveel handige apps zijn die ik allemaal wil hebben

Ook batterij is zorgenpuntje, het is bijna een sport geworden om batterij te managen dmv 2g/3g, wifi, bluetooth, screenbrightness etc..

ByTheWay; heb tot nu toe 3 Apple fanboys HTC desire laten zien en je zag ze zichtbaar 'pijn lijden' (echt zo van "shit, my world is falling apart, apple is niet meer superieur"), ze konden met niets komen wat hun 3gs sneller of beter kon doen en andersom waren er genoeg dingen die zij niet konden.
    I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
      Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 21:05:30 #105
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80883680
    alleen HTC peep wil regelmatig vastlopen. En mijn GPS wil niet goed werken (foursquare)
    pi_80884090
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:
    Zo... het rooten is gelukt met de nieuwe bootcd van modaco: http://android.modaco.com(...)-easier-root-method/

Nu alleen nog de radio-update erop zien te krijgen. In de recovery mode komen gaat nog niet zo makkelijk als op de G1.
    De movitatie om in de root te kunnen is zodat je applicaties op de SDcard kan installeren? betekent dit nou ook dat je oneindig veel dingen kan installeren zolang de SDcard niet vol is?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 21:33:03 ]
    pi_80886461
    Dat klinkt.wel handig ja, apps installeren op de SD kaart
    . Maar ga hem niet alleen daarvoor rooten. Misschien als hij buiten de garantie is.
    pi_80887744
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
    Dat klinkt.wel handig ja, apps installeren op de SD kaart
    . Maar ga hem niet alleen daarvoor rooten. Misschien als hij buiten de garantie is.
    Over 2 jaar pas? Dan heeft HTC wel een update gegeven in de tussentijd waar een apsd wel mogelijk is
      zaterdag 1 mei 2010 @ 08:27:55 #109
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_80895272
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

De movitatie om in de root te kunnen is zodat je applicaties op de SDcard kan installeren? betekent dit nou ook dat je oneindig veel dingen kan installeren zolang de SDcard niet vol is?
    Mijn motivatie is vooral dat ik straks builds kan installeren die ik wil. Cyanogen heeft geweldige builds gemaakt voor de G1 (en heeft nu zelfs Android 2.1 draaiend op de G1).
    Apps2SD is wel grappig, maar dan moet je echt een snelle SD card hebben anders schiet je er niks mee op. daarbij heb ik nog meer dan voldoende aan het interne geheugen.
    pi_80895398
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 22:40 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Over 2 jaar pas? Dan heeft HTC wel een update gegeven in de tussentijd waar een apsd wel mogelijk is
    Dan hoef ik hem dus niet te rootten Maakt mij niet uit hoor. Voorlopig heb ik ook nog wel genoeg aan intern geheugen. Verwijder best vaak weer apps.

Straks even een hoesje gaan oppikken in de winkel. Helaas hadden ze die niet op voorraad toen ik hem kocht. Dan steek ik hem al een stuk geruster in een een broek- of jaszak.
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:26:54 #111
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_80895653
    Denk dst ik een hoesje doe plus invisishield...
    Je hebt gelijk Fen.
      zaterdag 1 mei 2010 @ 10:00:55 #112
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_80895963
    Hoesje ga ik ook zo eens oppikken, blijf het belachelijk vinden dat er niet zo'n pouch bij zat als bij de G1 destijds... maar goed.
    pi_80897533
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 10:00 schreef Ceased2Be het volgende:
    Hoesje ga ik ook zo eens oppikken, blijf het belachelijk vinden dat er niet zo'n pouch bij zat als bij de G1 destijds... maar goed.
    Ja, dat vond ik ook wel jammer. Maar heb deze er wel gratis bij gekregen. Mag ook wel voor die prijs
    pi_80898560
    Grmbl, even een vodakaartje er in gedaan om netwerk te testen. Wil ik mobiel internet configureren, crasht de "com.android.settings" elke keer als ik "Namen toeganspunten" wil kiezen
    pi_80899139
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
    Grmbl, even een vodakaartje er in gedaan om netwerk te testen. Wil ik mobiel internet configureren, crasht de "com.android.settings" elke keer als ik "Namen toeganspunten" wil kiezen
    Het kan aan iets knulligs liggen. Ik heb gisteren ook een telkens crashende appsinstaller gehad voordat ik doorkreeg dat hij nog op de optie diskdrive stond, toen heb ik hem op laden gezet en werkte het ineens weer perfekt.
    pi_80899674
    Hm, ik kwam wel wat posts tegen van mensen die hem geroot hadden en datzelfde probleem ook hadden. Met een tooltje "APN Backup en Restore" moesten zij alle APN's verwijderen en dan deed hij het weer. Ondanks dat ik hem niet geroot heb, was dat ook de oplossing voor mijn probleem.

Hij hing niet aan de PC, dus daar had het niet aan kunnen liggen, maar thanks voor het meedenken
    pi_80903703
    Ik baal dat mijn phone met de dag trager wordt..... Heb het idee dat alle apps niet afgesloten worden. Ben dit een beetje aan het bijhouden met taskkiller, maar uitzetten heeft ook geen zin (betreft snelheid)..... iemand zelfde euvel?
      zaterdag 1 mei 2010 @ 15:57:43 #118
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_80903789
    Taskkiller heeft ook geen enkel nut, je dwarsboomt alleen het memory management van Android ermee.

Verder geen issue met trager worden hier. Heb je veel apps die op de achtergrond synchroniseren? Dat wil nog wel eens een probleem zijn.

btw. Binnenkort apps installeren op je SD middels officiële update:

http://www.androidworld.n(...)apps-op-je-sd-kaart/
    pi_80904289
    Zijn er nou apps waarmee je een verkennerachtige programmaatje op de Desire kan installeren?
    pi_80904376
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 16:17 schreef SolidasRock het volgende:
    Zijn er nou apps waarmee je een verkennerachtige programmaatje op de Desire kan installeren?
    ASTRO File Manager, die kan in ieder geval over je SD kaart browsen.
    pi_80904873
    ASTRO kan wel verkennen maar geen bestanden verwijderen. Nog andere proggies ?
    pi_80905118
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
    ASTRO kan wel verkennen maar geen bestanden verwijderen. Nog andere proggies ?
    ASTRO kan wel bestanden verwijderen. Lang ingedrukt houden > Edit > Delete.
    pi_80905201
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 16:45 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

ASTRO kan wel bestanden verwijderen. Lang ingedrukt houden > Edit > Delete.
    Oh, dat lang indrukken had ik al paar keren geprobeerd maar het moet dus via edit. Bedankt, handig programmaatje

Werkt beter dan appsinstaller, want als ik weer op diskdrive zit crasht ie niet maar is ie gewoon "empty".

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2010 16:52:36 ]
    pi_80905445
    Is er ook een tool om smsjes van mijn N82 naar de Desire te krijgen?

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2010 17:07:53 ]
    pi_80905958
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 16:55 schreef SolidasRock het volgende:
    Is er ook een tool om smsjes van mijn N82 naar de Desire te krijgen?
    Je zou dit kunnen proberen: http://vinodmishra.com/20(...)htc-android-devices/
    pi_80906488
    Ik heb alles smsjes al van de N82 afgehaald en in csv gezet. Terugzetten lukt niet, de optie importeren blijft grijs behalve bij concepten. Nah, ik laat het maar voor wat het is.
    pi_80908322
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
    Dat hoef je toch niet te configgen?

Ik had mijn voda kaartje erin gedaan, en mobiel innet werkte meteen
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 15:57 schreef spooky1234 het volgende:ByTheWay; heb tot nu toe 3 Apple fanboys HTC desire laten zien en je zag ze zichtbaar 'pijn lijden' (echt zo van "shit, my world is falling apart, apple is niet meer superieur"), ze konden met niets komen wat hun 3gs sneller of beter kon doen en andersom waren er genoeg dingen die zij niet konden.
    Hebben ze hun musicplayer niet opgestart die is een stuk beter als we voor android kunnen krijgen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Soldier2000 op 01-05-2010 18:35:15 ]
    BlaBlaBla
    pi_80909005
    Hoe verwijder ik eigenlijk die oh zo nuttige bladwijzers die die ik heb gekregen van adverteerders?
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_80909242
    Welke adverteerders? Welke bladwijzers? Bedoel je facebook? Is onderdeel van Sense, net als die idiote aandelenwidget
      zaterdag 1 mei 2010 @ 19:01:15 #130
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_80909315
    Ik denk dat ik er ook eentje ga bestellen. Maar dan wel met snel internet van Hi...

Iemand nog argumenten om me over te halen?
      Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 19:02:48 #131
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80909360
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 19:01 schreef Zwansen het volgende:
    Ik denk dat ik er ook eentje ga bestellen. Maar dan wel met snel internet van Hi...

Iemand nog argumenten om me over te halen?
    Hi? HI?

Snel internet - Hi?

HAHAHA!

Vodafone men.
    pi_80909445
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 18:59 schreef SolidasRock het volgende:
    Welke adverteerders? Welke bladwijzers? Bedoel je facebook? Is onderdeel van Sense, net als die idiote aandelenwidget
    ik heb mn phone van tmobile en ik heb een widget met allemaal bladwijzers erop en ik heb dus een hele hoop bladwijzers met links naar sites als myspace, IENS, NS reisplanner, T-Mobile video on demand en dat soort dingen,

ik kan wel bladwijzers toevoegen, maar niet verwijderen ik kan wel die hele widget weggooien maar dat lijkt me ook niet handig, tenzij er een andere widget is waar ik op een overzichtelijke manier mijn bookmarks kan plaatsen bewaren
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_80909707
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 19:02 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hi? HI?

Snel internet - Hi?

HAHAHA!

Vodafone men.
    Ik begreep van de verkoper dat Hi tegenwoordig net zo snel is als Vodafone

Ik weet dat in het verleden Vodafone hogere fup had en hogere snelheden haalde maar is dat tegenwoordig nog steeds zo? Bron?

@Slayage, ik heb die rotzooi niet. Kan dus niet zeggen of het eraf te halen is of niet. Ik denk dat je root toegang nodig hebt daarvoor, dan kan je wat meer veranderen dan je nu kan.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2010 19:17:19 ]
      zaterdag 1 mei 2010 @ 19:36:54 #134
    68638 Zwansen
    pi_80910350
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 19:02 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hi? HI?

Snel internet - Hi?

HAHAHA!

Vodafone men.
    http://www.hi.nl/Producti(...)obiel-Abonnement.htm

Ik had dus eerst Eindeloos Online. Nu wil ik graag die anderen, die is 3 keer zo snel. Dan is dat toch snel internet van Hi?

En ja, er zijn vast providers die sneller internet aanbieden, maar wil niet 4 maanden wachten.
      Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 19:55:11 #135
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80910910
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 19:36 schreef Zwansen het volgende:

[..]

http://www.hi.nl/Producti(...)obiel-Abonnement.htm

Ik had dus eerst Eindeloos Online. Nu wil ik graag die anderen, die is 3 keer zo snel. Dan is dat toch snel internet van Hi?

En ja, er zijn vast providers die sneller internet aanbieden, maar wil niet 4 maanden wachten.
    aaaaah, xtrasnel kan best goed zijn idd
    pi_80911129
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 19:15 schreef SolidasRock het volgende:

Ik weet dat in het verleden Vodafone hogere fup had en hogere snelheden haalde maar is dat tegenwoordig nog steeds zo? Bron?
    Even getest met de app Xtremelabs Speedtest, momentopname uiteraard::
    quote:
    Vodafone:
    Download speed is: 2237,7 Kbit/s
    Max speed is: 2532,2 Kbit/s

Upload speed is: 171,8 Kbit/s
    Max speed is: 188,7 Kbit/s
    quote:
    Wi-Fi:
    Download speed is: 13098,2 Kbit/s
    Max speed is: 13435,5 Kbit/s

Upload speed is: 434,8 Kbit/s
    Max speed is: 475,7 Kbit/s
    Als ik m'n laptopje eraan hang, dan is er in ieder geval prima mee te surfen, ook youtube enzo .
    pi_80911231
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 19:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb mn phone van tmobile en ik heb een widget met allemaal bladwijzers erop en ik heb dus een hele hoop bladwijzers met links naar sites als myspace, IENS, NS reisplanner, T-Mobile video on demand en dat soort dingen,

ik kan wel bladwijzers toevoegen, maar niet verwijderen ik kan wel die hele widget weggooien maar dat lijkt me ook niet handig, tenzij er een andere widget is waar ik op een overzichtelijke manier mijn bookmarks kan plaatsen bewaren
    In dat bladwijzeroverzicht de bladwijzer die je weg wilt hebben ingedrukt houden, dan krijg je zo'n keuzemenu waar ook "Verwijderen" in staat. Scheelt inderdaad een bak rommel!
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_80911235
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 19:06 schreef Slayage het volgende:

En als je via de browser (en dan 'menu') naar de bladwijzers gaat, kun je ze dan niet verwijderen met een longpress?

Zelf gebruik ik meestal http://my.xmarks.com/m (m voor mobiele pagina) als startpagina, dan zijn m'n 'bladwijzers' hetzelfde als in m'n Firefox enzo .
    pi_80911599
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 20:06 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

In dat bladwijzeroverzicht de bladwijzer die je weg wilt hebben ingedrukt houden, dan krijg je zo'n keuzemenu waar ook "Verwijderen" in staat. Scheelt inderdaad een bak rommel!
    verwijdert ie dan niet de hele widget?
    -Rabia Al-Basri
    pi_80912037
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef Slayage het volgende:

verwijdert ie dan niet de hele widget?
    Dan moet je de longpress niet via de widget doen. Gewoon vanuit de browser lijkt me.
    pi_80912356
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 20:33 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dan moet je de longpress niet via de widget doen. Gewoon vanuit de browser lijkt me.
    ahaa, thanks mensen! deze noob is weer een stukje verder met alle instellingen
    -Rabia Al-Basri
      Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 22:49:32 #142
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80916459
    Hahahahhaha DennisMoore die wordt verweten dat hij niet weet wat een HTC Desire is
    >>> Nieuwe smarthpone | HTC vs Blackberry
    pi_80916561
    .
    pi_80916562
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
    Hahahahhaha DennisMoore die wordt verweten dat hij niet weet wat een HTC Desire is
    >>> Nieuwe smarthpone | HTC vs Blackberry
    Die user gaf in het "Beste Smartphone OS" topic ook al niet de meest snuggere replies..

'k Wist trouwens wel dat het verzamelen van die Reviews nog eens van pas zou komen
    pi_80916656
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 22:53 schreef Ireyon het volgende:

'k Wist trouwens wel dat het verzamelen van die Reviews nog eens van pas zou komen
    Ja, da's best een goeie zet .
      zondag 2 mei 2010 @ 00:23:37 #146
    68638 Zwansen
    pi_80919078
    Ga deze morgen kopen, maar hoop dat ie daar op voorraad is.
    pi_80921351
    De officiële Twitter app voor Android werkt trouwens erg lekker, beter dan HTC Peep.
      zondag 2 mei 2010 @ 09:18:06 #148
    87334 lekzzz
    pi_80923305
    Oke, ik weet dat m'n Desire automatisch een back-up maakt (heb ik aangevinkt) Iemand anders ervaring met het feit of ik het zelf ook nog eens zou moeten doen? De back-up die er nu gemaakt wordt gaat naar de sd kaart maar moet ik misschien ook van de sd nog eens een back-up maken op m'n computer?
    pi_80923377
    Wat backupt ie dan?
      zondag 2 mei 2010 @ 09:33:41 #150
    87334 lekzzz
    pi_80923387
    Volgens Mobyliz

* SMS en MMS berichten
    * Applicatie settings voor messaging
    * Browser favorieten
    * Je keyboard woordenboek (aangeleerde woorden)
    * Algemene settings
    * Normale en draadloze netwerken
    * Geluid en display instellingen
    * Locatie instellingen
    * Applicaties (!)
    * Tijd en datum
    * Taal en toetsenbord taal (locale only)
    pi_80925434
    Iemand een leuke suggestie om de 7 schermen leuk in te delen? Ik krijg mijn gmail trouwens niet goed voor elkaar. Het is gesynced, maar kan nog steeds geen berichten bekijken..
    pi_80927204
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 11:25 schreef niet_toegestaan het volgende:
    Iemand een leuke suggestie om de 7 schermen leuk in te delen? Ik krijg mijn gmail trouwens niet goed voor elkaar. Het is gesynced, maar kan nog steeds geen berichten bekijken..
    Notities (zien eruit als postit memo's) ipv de friendstream.

Widgets om wifi en bluetooth en dergelijke snel aan en uit te kunnen zetten om accu te besparen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2010 12:33:46 ]
    pi_80927650
    Vorige week mij Hi-abo verlengd en gratis de Desire mogen bestellen. Was alleen niet op voorraad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Mijn tig keer geromflashte Diamond krijgt toch de nodige kuren (3 uurtjes met batterij enzo).

Zat wel te overwegen om te wachten op de nieuwe appeltjestelefoon, maar denk dat Android het op termijn toch wint.
    Take on the situation, but not the torment ...
      zondag 2 mei 2010 @ 18:24:25 #154
    68638 Zwansen
    pi_80940771
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef SevenWonders het volgende:
    Vorige week mij Hi-abo verlengd en gratis de Desire mogen bestellen. Was alleen niet op voorraad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Mijn tig keer geromflashte Diamond krijgt toch de nodige kuren (3 uurtjes met batterij enzo).

Zat wel te overwegen om te wachten op de nieuwe appeltjestelefoon, maar denk dat Android het op termijn toch wint.
    Ik heb gekozen voor een 1-jarig abbo. Hoef maar 89 bij te betalen voor het toestel.
      zondag 2 mei 2010 @ 18:36:48 #155
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_80941171
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 18:24 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik heb gekozen voor een 1-jarig abbo. Hoef maar 89 bij te betalen voor het toestel.
    welk abo?
      zondag 2 mei 2010 @ 18:37:26 #156
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_80941194
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef SevenWonders het volgende:

welke termijn denk je aan en heb je dan al niet weer de behoefte aan wat nieuws?
    pi_80942545
    Volgens mij heb ik zo'n minimaal Vodafone-abo, dat ik bij eenjarige verlenging slechts 30 euro ofzo als korting krijg op m'n sim-only abo .
    pi_80943771
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
    Volgens mij heb ik zo'n minimaal Vodafone-abo, dat ik bij eenjarige verlenging slechts 30 euro ofzo als korting krijg op m'n sim-only abo .
    Alleen al het feit dat je D66 stemt zou je honderden euro per maand abbonementsgeld moeten laten kosten...
    pi_80944338
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 19:45 schreef SolidasRock het volgende:

Alleen al het feit dat je D66 stemt zou je honderden euro per maand abbonementsgeld moeten laten kosten...
    Het is 'abonnement', met één b en twéé keer een n.

D66 pleit voor meer geld naar onderwijs.
    pi_80944724
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_80945324
    Als ie die post nou had gedaan vanaf een Desire, dan had de autocorrect wel ingegrepen .
    pi_80945435
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik ben doof, vandaar de taalfouten die ik zo en nu dan maak.
      zondag 2 mei 2010 @ 20:28:51 #163
    68638 Zwansen
    pi_80945444
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 18:36 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

welk abo?
    Hi-25. Lekker goedkoop.
    pi_80946452
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hi-25. Lekker goedkoop.
    Het is zeker goedkoop want ik kreeg in de winkel de deal, Hi25 voor 1 jaar voor 240 euro of 2 jaar voor 100 euro maar het was een aktie dus die 100 euro werd nul euro. Dan vind ik jouw deal echt beter.
    pi_80947442
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
    Dit is wel goed nederlands of zo?
    pi_80947637
    Je zeurt een beetje .
    pi_80947732
    'k Moet zeggen, die nieuwe Twitter app... die ziet er best heel gelikt uit, geanimeerde background enzo .
    Helaas geen ouderwetse retweets.. .
    pi_80947754
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
    Je zeurt een beetje .
    Right...
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
    'k Moet zeggen, die nieuwe Twitter app... die ziet er best heel gelikt uit, geanimeerde background enzo .

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2010 21:23:10 ]
    pi_80947872
    Okay, je zeurt een boel. Ben je ongesteld wellicht? Is je bier op?
    pi_80948021
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
    Okay, je zeurt een boel. Ben je ongesteld wellicht? Is je bier op?
    Probeer je grappig te zijn of zo?
    pi_80948096
    Never mind. Zoek maar iemand anders om mee te spelen. In ONZ ofzo, of PUB , .

Nu weer over de HTC Desire .
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef DennisMoore het volgende:

Draait alleen op 2.1 volgens mij.
    pi_80948174
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
    Never mind. Zoek maar iemand anders om mee te spelen. In ONZ ofzo, of PUB , .
    Probeer je nog steeds grappig te zijn of zo?

Edit: o ja, weer ontopic over de Desire.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2010 21:31:30 ]
      zondag 2 mei 2010 @ 21:34:09 #173
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_80948371
    Even een korte doch dringende vraag.

Waarom is er een HTC Desire topic?

Leuk dat dit vette toestel een eigen topic heeft, maar kan dit gewoon niet in het algemene Android Topic? Als ik een vraag heb mbt een app op de Legend ga ik naar het Android Topic. Dat zou toch ook moeten kunnen met de Desire?

Ik denk dat als je ze samenvoegt een bredere community krijgt waar antwoorden op vragen sneller gevonden worden en we allemaal kunnen ouwehoeren over deze prachtige telefoon
    Lege virente, virent cuncta
    pi_80948462
    Dan moet je ook 't Hero topic, 't Legend topic en 't Spica topic opheffen .

Soms loopt het wat door elkaar heen, da's waar. Maar meestal kun je Android onderwerpen (die van toepassing zijn op meerdere toestellen) in 't Android-topic plaatsen, en toestel-specifieke dingen in 't toestel-topic.

Dingen over de hardware, verwachte updates, levertijden, webwinkels, etc.

Dus je zou max twee topics hoeven bij te houden, valt wel mee.
    pi_80948499
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef skittelman het volgende:
    Even een korte doch dringende vraag.

Waarom is er een HTC Desire topic?

Leuk dat dit vette toestel een eigen topic heeft, maar kan dit gewoon niet in het algemene Android Topic? Als ik een vraag heb mbt een app op de Legend ga ik naar het Android Topic. Dat zou toch ook moeten kunnen met de Desire?

Ik denk dat als je ze samenvoegt een bredere community krijgt waar antwoorden op vragen sneller gevonden worden en we allemaal kunnen ouwehoeren over deze prachtige telefoon
    Waarom zijn er al 10 topics over de HTC Hero?
    HTC Hero #10: Waar we leuke apps uitwisselen.

Toestellen hebben zo vaak hun eigen topic, boeiend.
    pi_80948521
    En ik denk niet dat ze in het Android-topic zitten te wachten op Desire-specifieke vragen.
      zondag 2 mei 2010 @ 21:37:49 #177
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_80948563
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
    Dan moet je ook 't Hero topic, 't Legend topic en 't Spica topic opheffen .
    legend topic??? waar is die
    Hero topic is de laatste tijd erg dood

maar je hebt gelijk, die kunnen wat mij betreft ook samen
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:36 schreef RacerDKB het volgende:
    En ik denk niet dat ze in het Android-topic zitten te wachten op Desire-specifieke vragen.
    WTF is een Desire specifieke vraag? De Desire is identiek aan de Legend (op de grote van het scherm, vormgeving en cpu na)
      Moderator zondag 2 mei 2010 @ 21:43:03 #178
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80948799
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:37 schreef skittelman het volgende:

[..]

legend topic??? waar is die
    Hero topic is de laatste tijd erg dood

maar je hebt gelijk, die kunnen wat mij betreft ook samen
    [..]

WTF is een Desire specifieke vraag? De Desire is identiek aan de Legend (op de grote van het scherm, vormgeving en cpu na)
    Waarom werkt mijn GPS zo brak op mijn Desire?

JA MAAR IK HEB GEEN DESIRE IK HEB EEN HERO WELKE NOG STEEDS ANDROID 1.6 HEEFT!!!
      Moderator zondag 2 mei 2010 @ 21:43:41 #179
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80948828
    Overigens wel een serieuse vraag, hij trackt mijn GPS, als inwoner van een buitenwijk van Groningen, in de gemeente Noordenveld even verderop. Ook mijn twitter for android trackt mij elders !
      zondag 2 mei 2010 @ 21:44:06 #180
    268251 Adames
    Klara!
    pi_80948849
    Ook E71 als E72 hebben beide een eigen topic ..
      zondag 2 mei 2010 @ 21:44:37 #181
    268251 Adames
    Klara!
    pi_80948876
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Renesite het volgende:
    Overigens wel een serieuse vraag, hij trackt mijn GPS, als inwoner van een buitenwijk van Groningen, in de gemeente Noordenveld even verderop. Ook mijn twitter for android trackt mij elders !
    Zet GPS aan bij instellingen > locatie

Standaard bepaalt hij de locatie dmv gsm masten.
      Moderator zondag 2 mei 2010 @ 21:46:04 #182
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80948960
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:44 schreef Adames het volgende:

[..]

Zet GPS aan bij instellingen > locatie

Standaard bepaalt hij de locatie dmv gsm masten.
    Aaaah! Dan snap ik het al. Mijn GPS mast staat net in Noordenveld. Bingo !
      zondag 2 mei 2010 @ 21:47:12 #183
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_80949016
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:

[..]

Aaaah! Dan snap ik het al. Mijn GPS GSM mast staat net in Noordenveld. Bingo !
      Moderator zondag 2 mei 2010 @ 21:47:36 #184
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80949040
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:47 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]
    Sorry don't be so sharp
      zondag 2 mei 2010 @ 21:48:29 #185
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_80949077
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

Sorry don't be so sharp
    was niet begatief bedoeld
    pi_80949160
    Zou ie trouwens ook niet aan locatiebepaling doen mbv Wi-Fi-netwerken?
      Moderator zondag 2 mei 2010 @ 21:50:52 #187
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_80949197
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
    Heb ik aan staan, en ik heb een onbeveiligde even verderop staan, toch pikt hij deze niet op.

Overigens, in foursquare pikt hij helemaal niks op. De weergadget wel - Noordenveld ipv. Groningen.
      zondag 2 mei 2010 @ 21:51:04 #188
    268251 Adames
    Klara!
    pi_80949208
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
    Klopt, ook dat ja.

Al gebruik ik mijn GPS alleen als ik niet meer in de bewoonde wereld ben ..
    pi_80949269
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:51 schreef Adames het volgende:

Klopt, ook dat ja.

Al gebruik ik mijn GPS alleen als ik niet meer in de bewoonde wereld ben ..
    Die Streetview-autootjes van Google waren ook Wi-Fi netwerken die ze tegenkwamen aan 't loggen .
      zondag 2 mei 2010 @ 22:08:01 #190
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_80950054
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Renesite het volgende:

[..]

Waarom werkt mijn GPS zo brak op mijn Desire?

JA MAAR IK HEB GEEN DESIRE IK HEB EEN HERO WELKE NOG STEEDS ANDROID 1.6 HEEFT!!!
    android 1.5

bij nader inzien ben ik blij dat zulk gespuis het andere topic niet verpest met hun aanwezigheid
      maandag 3 mei 2010 @ 07:42:06 #191
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_80957991
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:

Radio-update ook gelukt, heb ineens een 'H" staan ipv 3G hier in A'dam... stuk sneller iig en m'n GPS problemen zijn ook opgelost.
    Nu nog een ROM waarbij ik de overbodige Sense meuk kan deïnstalleren en ik ben blij.
    pi_80970445
    Na een maandje met alleen wifi is hier eeeindelijk m'n nieuwe (vodafone) abbo ingegaan, overal internetten finally
    pi_80971744
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 07:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Radio-update ook gelukt, heb ineens een 'H" staan ipv 3G hier in A'dam... stuk sneller iig en m'n GPS problemen zijn ook opgelost.
    Nu nog een ROM waarbij ik de overbodige Sense meuk kan deïnstalleren en ik ben blij.
    Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?
    pi_80972021
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?
    Google staat er helemaal vol mee, net als de reacties bij elk nieuwsbericht dat gaat over rooten

Ik krijg het trouwens maar niet voor elkaar om de internet te delen met m'n laptop, raar aangezien het bij anderen plug 'n play is.
      maandag 3 mei 2010 @ 16:08:20 #195
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_80972149
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef svefn het volgende:
    Na een maandje met alleen wifi is hier eeeindelijk m'n nieuwe (vodafone) abbo ingegaan, overal internetten finally
    bij welke provider zat je eerst dan?
    pi_80972241
    Bij Ben. Toen ik m'n Desire binnenkreeg bleek dat mijn oude abo (zonder onbeperkt internet dus) daar nog een maandje doorliep, tot vandaag dus.
      maandag 3 mei 2010 @ 21:32:58 #197
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80984965
    .

[ Bericht 99% gewijzigd door SQ op 03-05-2010 21:33:08 ]
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 21:33:31 #198
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_80984992
    Hoe zet je eigenlijk mp3's op dat ding?
    Mijn pc herkent em niet als externe HD als ik aan de USB hang .
    pi_80985111
    Als je hem aan de USB hangt kan je kiezen voor massa opslag op de telefoon.
    Zie je dat niet, dan sleep even je taakbalk naar beneden en klik dan op massaopslag.
    pi_80985171
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik zie er (op dit moment) het nut niet van in. Dat iets kan, betekent nog niet dat je het moet doen.
      maandag 3 mei 2010 @ 21:39:29 #201
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_80985254
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 21:36 schreef Adames het volgende:
    Als je hem aan de USB hangt kan je kiezen voor massa opslag op de telefoon.
    Zie je dat niet, dan sleep even je taakbalk naar beneden en klik dan op massaopslag.
    Ah! Ik wist niet eens dat de taakbalk naar beneden kon .
    Thanx
    pi_80986275
    Hoe is jullie bereik eigenlijk op de Desire? Ik heb het idee dat deze niet altijd even goed is als ik hem vergelijk met andere telefoons op hetzelfde netwerk op dezelfde plek.
    pi_80986302
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef DaFrenk het volgende:
    Hoe is jullie bereik eigenlijk op de Desire? Ik heb het idee dat deze niet altijd even goed is als ik hem vergelijk met andere telefoons op hetzelfde netwerk op dezelfde plek.
    Ik vind het bereik just erg goed.
    pi_80986469
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 20:53 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Het is zeker goedkoop want ik kreeg in de winkel de deal, Hi25 voor 1 jaar voor 240 euro of 2 jaar voor 100 euro maar het was eeneen aktie dus die 100 euro werd nul euro. Dan vind ik jouw deal echt beter.
    Ehhm, ik ging verlengen bij Hi en ging van een Hi30 + internet naar een Hi15 + internet en kreeg/krijg hem gewoon gratis. Da's pas een deal.

Maar, ze hebben geen voorraad. Dus zit ik al 5 dagen te wachten. Kan nog wel 2 weken duren volgens de site :-(
      maandag 3 mei 2010 @ 22:07:49 #205
    68638 Zwansen
    pi_80986724
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Ehhm, ik ging verlengen bij Hi en ging van een Hi30 + internet naar een Hi15 + internet en kreeg/krijg hem gewoon gratis. Da's pas een deal.

Maar, ze hebben geen voorraad. Dus zit ik al 5 dagen te wachten. Kan nog wel 2 weken duren volgens de site :-(
    Heb je online besteld? Ik bij de Kalverstraat en ze zeiden hoogstwaarschijnlijk maandag of dinsdag.

Waarom denk ik dat dit nog wel ff kan duren...
      maandag 3 mei 2010 @ 22:27:30 #206
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_80987890
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef DaFrenk het volgende:
    Bereik is een stuk beter geworden met de laatste Radio update, maar die is hier nog niet officieel uitgerold.
    Heb nu ook ineens HSPA ontvangst in A'dam itt vorig week
    pi_80989542
    Hebben meer mensen het probleem dat Youtube filmpjes die in HD beschikbaar zijn (dus niet eens per se in die kwaliteit gekozen) niet afgespeeld kunnen worden? Bij m'n favorites filtert-ie alle HD filmpjes er ook gewoon uit ?
      maandag 3 mei 2010 @ 23:03:27 #208
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_80989781
    Bij mij pakt ie ze gewoon, zoek maar eens op trailer hd 2010 bijvoorbeeld... ik kan ze allemaal afspelen.
    Cop killer
    Kill them, cop killer
    pi_80990038
    Hmm ja die vindt-ie inderdaad wel. Maar bijv. Lady Gaga's Telephone (was alleen om te proberen ), of een HD fragment uit de film Kick-Ass zijn nergens te bekennen..
      dinsdag 4 mei 2010 @ 02:15:24 #210
    17637 spooky1234
    Whaazzuuuuup!!
    pi_80994822
    quote:

[..]

Hi-15 + internet? Dat is slechts 60 min of sms, hoe kan je daar genoeg aan hebben? Ik heb regelmatig gesprekken die langer duren dan 60 minuten...

Bij Vodafone nu gratis icm 2-jaar 200min+internet. 12 maanden voor 17 euro en 12 maanden voor 34, dus gemiddeld 25 euro. Ongeveer zelfde als hi15+internet maar dan wel met 200 min.
    I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
    pi_80995020
    quote:

[..]

Ik lees alleen maar dingen over verlengen, ik heb een nieuwe abbo genomen bij belcompany, ik kwam van prepaid vodafona af. Misschien maakt dat het verschil. Hoe dan ook, pech is pech. Ik kan er niks meer aan veranderen, ben verder wel tevreden.
    pi_80995654
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Bereik is een stuk beter geworden met de laatste Radio update, maar die is hier nog niet officieel uitgerold.
    Heb nu ook ineens HSPA ontvangst in A'dam itt vorig week
    Hmm, interessant. die Radio update wordt dus wel een officiële update? Ik dacht dat het zo'n root ding was.
      dinsdag 4 mei 2010 @ 07:36:09 #213
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_80995803
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 07:05 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Hmm, interessant. die Radio update wordt dus wel een officiële update? Ik dacht dat het zo'n root ding was.
    Deze radio versie komt uit een Aziatische ROM voor de Desire is gewoon compatible met die van ons.
    HTC Nederland heeft via Twitter bevestigd dat deze ook hier uitgerold wordt en dat zou vorige week/deze week gebeuren... maar ja dan ben je ook weer afhankelijk van je operator.
      dinsdag 4 mei 2010 @ 09:33:08 #214
    68638 Zwansen
    pi_80997290
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

Hi-15 + internet? Dat is slechts 60 min of sms, hoe kan je daar genoeg aan hebben? Ik heb regelmatig gesprekken die langer duren dan 60 minuten...

Bij Vodafone nu gratis icm 2-jaar 200min+internet. 12 maanden voor 17 euro en 12 maanden voor 34, dus gemiddeld 25 euro. Ongeveer zelfde als hi15+internet maar dan wel met 200 min.
    Misschien smst ie wel heel veel en heeft ie een aparte smsbundel. Maar 60 minuten bellen doe ik ook heel erg weinig, dus Hi-25 is normaal gesproken ook meer dan genoeg. Ik snap overigens niet hoe mensen een 2-jarig abonnement kunnen nemen, ik wil na een jaar altijd weer een nieuwe telefoon.
    pi_80997555
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 09:33 schreef Zwansen het volgende:

[..]
    Ik snap overigens niet hoe mensen een 2-jarig abonnement kunnen nemen, ik wil na een jaar altijd weer een nieuwe telefoon.
    En dat snap ik dan weer niet; het is toch geen wedstrijd om telkens de nieuwste te moeten hebben, van waar die drang? De desire werkt nu perfect, en zal dat over twee jaar nog steeds doen, ongeacht of er dan een net iets sneller toestel op de markt is.

Bovendien betaal je je dan elk jaar helemaal blauw aan een iets als een telefoon; dan ga ik voor dat geld liever op vakantie of naar een festival ofzo. Maargoed, ik ben ook maar een student
      dinsdag 4 mei 2010 @ 10:36:04 #216
    68638 Zwansen
    pi_80998917
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 09:44 schreef svefn het volgende:

[..]

En dat snap ik dan weer niet; het is toch geen wedstrijd om telkens de nieuwste te moeten hebben, van waar die drang? De desire werkt nu perfect, en zal dat over twee jaar nog steeds doen, ongeacht of er dan een net iets sneller toestel op de markt is.

Bovendien betaal je je dan elk jaar helemaal blauw aan een iets als een telefoon; dan ga ik voor dat geld liever op vakantie of naar een festival ofzo. Maargoed, ik ben ook maar een student
    ik betaal nu maar 89 euro en verkoop mijn huidige Nokia 5800 voor 75 euro.

En het heeft niets te maken met een wedstrijd de nieuwste te hebben. Ik ben gewoon helemaal flauw van mijn telefoon na een jaar. Ik vind er dan gewoon niets meer aan.

Ik ben overigens bang dat de levertijden van de Desire alleen maar groter gaan worden. Als ik op Tweakers lees dan zijn er een hoop mensen die al >2weken wachten en zelfs al geannuleerd hebben.
      dinsdag 4 mei 2010 @ 11:00:08 #217
    223565 Benelli
    Hallo Dikke Rupsen!
    pi_80999676
    Ik ben zondag naar BelCompany in Haarlem gegaan, om over te gaan van Hi naar Vodafone. Ik krijg over een paar dagen een belletje als Vodafone de overstap heeft goedgekeurd, dan kan ik mijn Desire ophalen (Die ze daar overigens ruim op voorraad hadden )
    Dan nog 4 maandjes met Hi doen, en dan over naar Vodafone!
    Op een Solex, op een Solex, zit je als een miljonair.
    Je hoeft alleen maar op te stappen en dan maar fietsen, zonder trappen.
    pi_81003967
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 10:36 schreef Zwansen het volgende:

[..]

ik betaal nu maar 89 euro en verkoop mijn huidige Nokia 5800 voor 75 euro.
    Dat betaal je er nog eens bij. Uiteraard betaal je een groter deel van de telefoon door de abonnementskosten terug (die hoger zijn dan bij een sim-only abbo). Zo krijg ik mijn telefoon ook gratis bij m'n abo, maar als ik het goedkoopst mogelijke vergelijkbare abonnement zoek, betaal ik zo'n 200 euro extra voor de Desire.
    quote:
    En het heeft niets te maken met een wedstrijd de nieuwste te hebben. Ik ben gewoon helemaal flauw van mijn telefoon na een jaar. Ik vind er dan gewoon niets meer aan.
    Daar zit dus het verschil; voor jou speelt de 'nieuwigheid' van iets blijkbaar meer mee dan bij mij. Kan ik verder ook wel begrijpen hoor
    pi_81004085
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 23:09 schreef Ireyon het volgende:

Hmm ja die vindt-ie inderdaad wel. Maar bijv. Lady Gaga's Telephone (was alleen om te proberen ), of een HD fragment uit de film Kick-Ass zijn nergens te bekennen..
    Bij een Youtube-filmpje kunnen de 'makers' aangeven bij 'Syndication' of deze ook op mobiele apparaten mag worden afgespeeld of niet.
    - Yes, make this video available on mobile phones and TV.
    - No, this video should not be available on mobile phones and TV.

Je zou Youtube (op je telefoon) eens op desktop instelling kunnen zetten (onderaan de pagina staat 'mobile - touch screen - desktop') en kijken of je 't filmpje dan wél kunt vinden.
    pi_81012734
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 07:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Deze radio versie komt uit een Aziatische ROM voor de Desire is gewoon compatible met die van ons.
    HTC Nederland heeft via Twitter bevestigd dat deze ook hier uitgerold wordt en dat zou vorige week/deze week gebeuren... maar ja dan ben je ook weer afhankelijk van je operator.
    Erg mooi! Ik heb hem gewoon nieuw in de winkel gekocht. Ben dus niet afhankelijk van een operator.

Heb je linkje naar die twitter voor me? Altijd interessant voor de toekomst.
      dinsdag 4 mei 2010 @ 17:57:49 #221
    258860 Cliffy
    Groovy!
    pi_81015751
    Als ik foto's maak en die upload naar Picasa krijg ik ongeveer 3/4de van m'n foto en de rest is een grijsbruine balk.. wtf

Voorbeeld (ja ik wil m'n hero verkopen )

pi_81016847
    quote:

[..]

Da's 120 minuten. Heb zakelijke simpele Nokia-GSMvan de baas. Communiceer verder heel veel per E-mail of andere digitale middelen...
      dinsdag 4 mei 2010 @ 20:50:39 #223
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_81024843
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Erg mooi! Ik heb hem gewoon nieuw in de winkel gekocht. Ben dus niet afhankelijk van een operator.

Heb je linkje naar die twitter voor me? Altijd interessant voor de toekomst.
    http://twitter.com/htc_nl

hier stond ie ergens
      dinsdag 4 mei 2010 @ 22:19:20 #224
    -1 #ANONIEM
    Integere Lul
    pi_81029877
    TVP
    Feyenoord Rotterdam
      woensdag 5 mei 2010 @ 09:46:29 #225
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_81041441
    Weet iemand hoe breed een plaatje moet zijn om alle 7 screens te omvatten?
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      woensdag 5 mei 2010 @ 10:08:39 #226
    55581 L3viathan
    Hollywood Hootsman
    pi_81041831
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 09:46 schreef Kn0x het volgende:
    Weet iemand hoe breed een plaatje moet zijn om alle 7 screens te omvatten?
    Volgens mij 960 * 800 ..
    pi_81044818
    Paar vraagjes;

Hoelang duurt iedereen met de batterij, als ik hem rond 06:00 s'ochtends los koppel van de oplader dan moet ik hem rond 20:00 weer gaan opladen, ik internet best wel vaak op de mobiel..

En als je hem in je broekzak doet kan je hem toch gewoon het beste op standbij zetten, een keertje op het aan/uit knopje drukken..

Kan je ook over de SD kaart heen browsen? Want ik heb een aantal PDF bestanden op de sd kaart gezet maar de standaard pdf viewer kan deze dus niet vinden..
    pi_81045028
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 12:04 schreef wc-eend het volgende:
    Paar vraagjes;

Hoelang duurt iedereen met de batterij, als ik hem rond 06:00 s'ochtends los koppel van de oplader dan moet ik hem rond 20:00 weer gaan opladen, ik internet best wel vaak op de mobiel..

En als je hem in je broekzak doet kan je hem toch gewoon het beste op standbij zetten, een keertje op het aan/uit knopje drukken..

Kan je ook over de SD kaart heen browsen? Want ik heb een aantal PDF bestanden op de sd kaart gezet maar de standaard pdf viewer kan deze dus niet vinden..
    In standby modus kunnen nog batteryverslindende applicaties draaien. GPS/WIFI/Bluetooth uitzetten wanneer je het niet nodig hebt. (installeer widgetknopjes op buroblad) Browsen op je SDcard met astro file manager.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2010 12:13:26 ]
    pi_81045310
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

In standby modus kunnen nog batteryverslindende applicaties draaien. GPS/WIFI/Bluetooth uitzetten wanneer je het niet nodig hebt. (installeer widgetknopjes op buroblad) Browsen op je SDcard met astro file manager.
    GPS/WIFI/Bluetooth staan standaard uit

Astro file manager geinstalleerd en ga ik proberen
      Moderator woensdag 5 mei 2010 @ 14:17:57 #230
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81049110
    Ik wil screenshots kunnen maken op mijn desire...Hoe?
      Moderator woensdag 5 mei 2010 @ 14:18:34 #231
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81049124
    Ik doe 2 dagen met mijn accu, zo ongeveer !! Pleur hem wel steeds op standby en dan in mijn hoesje.
    pi_81051803
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 14:17 schreef Renesite het volgende:
    Ik wil screenshots kunnen maken op mijn desire...Hoe?
    http://www.google.nl/search?q=android+screenshot

1e hit al, en nee ik veroordeel je niet, ik vraag zelf ook veel zonder er echt op te zoeken of te weten waarop te zoeken...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2010 15:51:21 ]
      Moderator woensdag 5 mei 2010 @ 15:51:49 #233
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81051831
    Rrootrechten.
    pi_81051870
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 15:51 schreef Renesite het volgende:
    Rrootrechten.
    Aha, had dat vluchtig doorgelezen

http://www.mobilyz.com/bl(...)stellen-zonder-root/ Deze dan?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2010 15:55:23 ]
      Moderator woensdag 5 mei 2010 @ 15:58:03 #235
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81052004
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 15:53 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Aha, had dat vluchtig doorgelezen

http://www.mobilyz.com/bl(...)stellen-zonder-root/ Deze dan?
    Krijg dat soort dingen niet goed voor elkaar. SDK oid. Ik kan Java in principe niet installeren want ik bezit geen windows computer.

Naja, tot die tijd... lekker niet
      Redactie Frontpage woensdag 5 mei 2010 @ 17:05:57 #236
    3926 crew  Djeez
    Orde van de Paarsgepunte Lans
    pi_81053985
    Ik werd gebeld door de provider dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken. Ik ben bekend en tevreden met Android (heb nu een G1) en wil graag weer een Android. Keuze is tussen Desire en SE X10, maar welke is nu echt de betere=
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
      woensdag 5 mei 2010 @ 17:07:09 #237
    -1 #ANONIEM
    Integere Lul
    pi_81054018
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 17:05 schreef Djeez het volgende:
    Ik werd gebeld door de provider dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken. Ik ben bekend en tevreden met Android (heb nu een G1) en wil graag weer een Android. Keuze is tussen Desire en SE X10, maar welke is nu echt de betere=
    Desire.
    Feyenoord Rotterdam
      woensdag 5 mei 2010 @ 17:07:28 #238
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_81054028
    quote:
    vraag je in een Desire topic
      Redactie Frontpage woensdag 5 mei 2010 @ 17:11:28 #239
    3926 crew  Djeez
    pi_81054134
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 17:07 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

vraag je in een Desire topic
    Ohja, beetje dom van me. Wat heeft jullie destijds doen besluiten voor de Desire te gaan? Betere specs? Sense? Ervaring van HTC met Android?
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
      woensdag 5 mei 2010 @ 17:16:11 #240
    132740 Sharpdressedman
    Fryslân Boppe
    pi_81054270
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 17:11 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ohja, beetje dom van me. Wat heeft jullie destijds doen besluiten voor de Desire te gaan? Betere specs? Sense? Ervaring van HTC met Android?
    Desire heeft idd de betere specs en draait al op android 2.1. Daarnaast moet er voor die X10 nog een update komen om hem veel langer mee te laten gaan (accu tijd wordt dat wel verdubbeld) X10 heeft en krijgt ook geen multitouch.

Als ik nu moest kiezen tussen deze 2 dan koos ik voor de Desire.

Misschien dat je in het Android topic meer fokkers met ervaring vindt

edit: Android #15: Met meer dan 50k apps
      Redactie Frontpage woensdag 5 mei 2010 @ 17:26:12 #241
    3926 crew  Djeez
    pi_81054529
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 17:16 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Desire heeft idd de betere specs en draait al op android 2.1. Daarnaast moet er voor die X10 nog een update komen om hem veel langer mee te laten gaan (accu tijd wordt dat wel verdubbeld) X10 heeft en krijgt ook geen multitouch.

Als ik nu moest kiezen tussen deze 2 dan koos ik voor de Desire.

Misschien dat je in het Android topic meer fokkers met ervaring vindt

edit: Android #15: Met meer dan 50k apps
    Ik heb daar de vraag even gesteld, bedankt!
      Moderator woensdag 5 mei 2010 @ 18:10:45 #242
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81055699
    Vind de Desire mooier !
    pi_81055811
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 18:10 schreef Renesite het volgende:
    Vind de Desire mooier !
    Kun je dat in dit geval nog een kwestie van smaak noemen ?
      woensdag 5 mei 2010 @ 19:02:09 #244
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_81057262
    quote:
    op tweakers staat een goede vergelijking tussen de 2....daar komt de desire als beste uit.
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_81057342
    Vraagje,

Ik heb die astro file manager..

Maar de bestanden en mappen die hij laat zien kan ik nergens terugvinden op mijn sdkaart als ik via de computer kijk, andersom precies hetzelfde..

Wat doe ik fout?
      Moderator woensdag 5 mei 2010 @ 19:23:57 #246
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81058049
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 18:15 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Kun je dat in dit geval nog een kwestie van smaak noemen ?
    sure !! Oog wilt ook wat !
    pi_81058118
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 19:04 schreef wc-eend het volgende:
    Vraagje,

Ik heb die astro file manager..

Maar de bestanden en mappen die hij laat zien kan ik nergens terugvinden op mijn sdkaart als ik via de computer kijk, andersom precies hetzelfde..

Wat doe ik fout?
    Met Estrongs hetzelfde probleem, hij ziet allemaal mappen en bestanden die ik dus niet terugvind als ik kijk op de pc.. maar de mappen en bestanden die ik zie op de pc.. zie ik dus niet op telefoon..
    pi_81058532
    Vaag.. nu doet tie het wel..
      woensdag 5 mei 2010 @ 20:17:05 #249
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_81060076
    enig idee waarom ik wel een foto als schermblokkering kan instellen op de Legend maar mijn buurman niet op zijn Desire?
    pi_81060518
    Omdat de desire die functie niet heeft.. volgens mij..
    pi_81060707
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef wc-eend het volgende:
    Omdat de desire die functie niet heeft.. volgens mij..
    Ik dacht dat Legend en Desire exact dezelfde versie hadden? 2.1update1?
    pi_81067365
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 20:17 schreef skittelman het volgende:
    enig idee waarom ik wel een foto als schermblokkering kan instellen op de Legend maar mijn buurman niet op zijn Desire?
    'k Dacht dat het op de Desire niet kon vanwege de subtiele overgangsanimatie als het het scherm unlockt, maar diezelfde animatie zou toch ook op de Legend moeten zitten dan
      woensdag 5 mei 2010 @ 23:06:20 #253
    68638 Zwansen
    pi_81067938
    Morgen naar de Hi-winkel. Hopen dat ie er dan is. Wil hem zo graag.
      woensdag 5 mei 2010 @ 23:52:49 #254
    180174 Diemux
    People vs Me
    pi_81070015
    Die van mij wordt morgen afgeleverd
      donderdag 6 mei 2010 @ 00:10:35 #255
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_81070758
    quote:

[..]

Is dat online of echt bij hun in de winkel?
      donderdag 6 mei 2010 @ 00:39:04 #256
    125915 Dribbel_
    Who Needs Guitars Anyway?
    pi_81071630
    Even een tvp, over 2 weken mag ik weer en nieuwe telefoon uitzoeken en deze spreekt me wel heel erg aan Mensen ervaring met goeie aanbiedingen van deze telefoon icm T-mobile of het t-mobile netwerk n het algemeen qua internet ?
    pi_81072055
    Gisteren mijn Desire besteld bij een contract-verlenging.

Ik heb gekozen voor een 12 maand contract omdat ik er niet te lang aan vast wil zitten.
    Ik betaal dan 31,90 per maand (200 minuten, 25 sms'jes en internet) en hoef niets bij te betalen voor het toestel.

Lijkt me een nette deal, zeker als je rekent dat ik dan na 12 maand minder heb betaald dan de aanschafprijs van het toestel (mits ik niet buiten mijn bundel bel).

De levertijd lijkt even te gaan duren maar dat overleef ik wel.
    Het uitzien naar een nieuw toestel is altijd leuker dan het bezit, is mijn ervaring...
      donderdag 6 mei 2010 @ 01:26:27 #258
    68638 Zwansen
    pi_81072876
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 00:55 schreef MaGNeT het volgende:
    Gisteren mijn Desire besteld bij een contract-verlenging.

Ik heb gekozen voor een 12 maand contract omdat ik er niet te lang aan vast wil zitten.
    Ik betaal dan 31,90 per maand (200 minuten, 25 sms'jes en internet) en hoef niets bij te betalen voor het toestel.

Lijkt me een nette deal, zeker als je rekent dat ik dan na 12 maand minder heb betaald dan de aanschafprijs van het toestel (mits ik niet buiten mijn bundel bel).

De levertijd lijkt even te gaan duren maar dat overleef ik wel.
    Het uitzien naar een nieuw toestel is altijd leuker dan het bezit, is mijn ervaring...
    Waar heb je hem besteld? Ik was zondag bij de Hi-winkel en toen hebben ze eentje voor me gereserveerd. Ze zeiden dat ie hoogstwaarschijnlijk wel maandag of dinsdag binnen zou komen, helaas nog niks gehoord.

Ga er morgen wel ff heen.
    pi_81076098
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 01:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Waar heb je hem besteld? Ik was zondag bij de Hi-winkel en toen hebben ze eentje voor me gereserveerd. Ze zeiden dat ie hoogstwaarschijnlijk wel maandag of dinsdag binnen zou komen, helaas nog niks gehoord.

Ga er morgen wel ff heen.
    Telfort
    pi_81076492
    quote:

Dat geldt m.i. niet voor de Desire .
      donderdag 6 mei 2010 @ 09:32:43 #261
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_81076509
    quote:
    Het bezit van de saeck is het einde van het vermaeck!
    Je hebt gelijk Fen.
      donderdag 6 mei 2010 @ 09:56:28 #262
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_81077089
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 09:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat geldt m.i. niet voor de Desire .
    Yup. Blijf ik me ook over verbazen idd.
    Cop killer
    Kill them, cop killer
      Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2010 @ 10:15:25 #263
    3926 crew  Djeez
    pi_81077535
    Ik heb de Desire besteld i.c.m. mooie aanbieding! Wel zit er nog een maand levertijd op, want hij is overal kats uitverkocht. Er komt een nieure, verbeterde zending aan, dus kan ik daar maar beter op wachten. Daarnaast had ik verwacht mijn abo pas eind juni te kunnen verlengen, dus geen probleem voor mij!
      donderdag 6 mei 2010 @ 11:08:36 #264
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_81079085
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 10:15 schreef Djeez het volgende:
    Ik heb de Desire besteld i.c.m. mooie aanbieding! Wel zit er nog een maand levertijd op, want hij is overal kats uitverkocht. Er komt een nieure, verbeterde zending aan, dus kan ik daar maar beter op wachten. Daarnaast had ik verwacht mijn abo pas eind juni te kunnen verlengen, dus geen probleem voor mij!
    smartphonestunts.nl?
      Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2010 @ 11:12:47 #265
    3926 crew  Djeez
    pi_81079220
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 11:08 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

smartphonestunts.nl?
    Nee, Belnu. Hoezo?
    pi_81095320
    Net eens geprobeerd te tetheren met de Desire (internet van in dit geval een gsm delen met een laptop). Gaat perfect. edit; de rest van wat hier stond klopte niet

[ Bericht 11% gewijzigd door svefn op 06-05-2010 17:57:17 ]
      donderdag 6 mei 2010 @ 17:49:30 #267
    125915 Dribbel_
    pi_81095474
    Hoe zit het eigenlijk met het scherm van dat ding, is die goed krasbestendig want ik hou en nooit zo van een appart hoesje er omheen te hebben en wil hem zo in m'n zak kunnen doen. Of is er iets van zo'n sticker achtig ding wat je over het scherm kan doen om het te beschermen zoals bij de Iphone of is zoiets niet nodig ?
      donderdag 6 mei 2010 @ 17:51:26 #268
    87334 lekzzz
    pi_81095541
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 10:15 schreef Djeez het volgende:
    Nieuwere verbeterde zending
    pi_81095555
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 17:51 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Sounds like bullshit to me.
      donderdag 6 mei 2010 @ 17:52:16 #270
    125915 Dribbel_
    pi_81095567
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 17:51 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Sounds like bullshit to me.
    Waarschijnlijk met een update erop die je met dat ding zelf er ook op kan zetten

En je moet je klanten tevreden houden he
    pi_81095586
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Waarschijnlijk met een update erop die je met dat ding zelf er ook op kan zetten

En je moet je klanten tevreden houden he
    Oh gewoon Android update Zou het best wel kunnen zijn.

Het klonk al als zo'n verkooppraatje
    pi_81095595
    Er zijn wel screenprotectors voor ja, en dat is ook aan te raden. Ik heb er zelf geen opgedaan, en er zitten toch al enkele krasjes op (en dat terwijl ik nooit iets anders in de zak heb waar m'n gsm zit).
    pi_81095676
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef svefn het volgende:
    (en dat terwijl ik nooit iets anders in de zak heb waar m'n gsm zit).
    Op zand en stofjes en andere troep na dan.
    pi_81095776
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 17:55 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Op zand en stofjes en andere troep na dan.
    Natuurlijk, die krasjes zitten er niet zomaar. Ik geef maar even aan dat ze er toch op kunnen komen, ook als je er voorzichtig mee omgaat.
      donderdag 6 mei 2010 @ 17:59:30 #275
    125915 Dribbel_
    pi_81095801
    Beinvloed dat dan niet het touch gebeuren dat het minder reageert of maakt dat niks uit ?
    pi_81096240
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
    Beinvloed dat dan niet het touch gebeuren dat het minder reageert of maakt dat niks uit ?
    Schijnt niets uit te maken en heb zelf ook even eentje erop gehad en toen werkte alles perfect. Probleem was echter zo veel bubbeltjes dat het niets voorstelde en ik hem er maar af heb gehaald
      Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 18:19:50 #277
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81096485
    Gewoon een hoesje gebruiken
    pi_81096521
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 09:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Telfort
    niet op de site zelf neem ik aan?
    daar krijg je het toestel niet gratis met 12 maanden.
      donderdag 6 mei 2010 @ 18:20:46 #279
    125915 Dribbel_
    pi_81096523
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 18:19 schreef Renesite het volgende:
    Gewoon een hoesje gebruiken
    Nee dat vind ik kut
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 18:12 schreef svefn het volgende:

[..]

Schijnt niets uit te maken en heb zelf ook even eentje erop gehad en toen werkte alles perfect. Probleem was echter zo veel bubbeltjes dat het niets voorstelde en ik hem er maar af heb gehaald
    Okee
      donderdag 6 mei 2010 @ 18:21:29 #280
    281416 Tsunade
    cutest of cupcakes
    pi_81096548
    Dinsdag...eindelijk!! :D zit al 3 weken te wachten
      Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 18:24:42 #281
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81096668
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nee dat vind ik kut
    [..]

Okee
    Ook die hoesjes met zo'n trekkoordje? Ideaal !
      donderdag 6 mei 2010 @ 18:25:13 #282
    125915 Dribbel_
    pi_81096689
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ook die hoesjes met zo'n trekkoordje? Ideaal !
    Trekkoordje ?
    pi_81096774
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Trekkoordje ?
    Steekt een koordje uit het hoesje. Even aan trekken en je hebt je telefoon al in je hand.

Ik had ook altijd iets tegen hoesjes, maar deze simpele dingen zijn toch wel erg fijn. En dat voor een paar euro.
      Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 18:27:48 #284
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81096795
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Trekkoordje ?
      donderdag 6 mei 2010 @ 18:28:55 #285
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_81096837
    Mijn vriendinnetje heeft net een screenprotector op mn Desire geplakt. Die had ze als verrassing voor me besteld

Prima protector, "Screen Guarder" ofzo
    Ik ben van pindavlees
    pi_81097207
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 18:20 schreef Adames het volgende:

[..]

niet op de site zelf neem ik aan?
    daar krijg je het toestel niet gratis met 12 maanden.
    Ja, wel op de site zelf.
    Ik heb mijn abonnement verlengd (had een 24 maand contract met een Touch Diamond).

31,90 per maand en 0 euro bijbetalen voor 12 maanden.
    200 belminuten, 25 sms'jes en internet.

Dat is 382.80 euro voor een jaar, goedkoper dan het toestel los kopen.

Ik kies nooit meer voor een 24 maand abonnement, wil gewoon de vrijheid hebben om over te stappen of leuk te verlengen.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheFreshPrince op 06-05-2010 18:43:30 ]
      donderdag 6 mei 2010 @ 18:52:31 #287
    125915 Dribbel_
    pi_81097854
    Nu nog maar even wachten op een goeie T-mobile aanbieding, zie nog niks staan voor 1 jaar en ik wil niet vastzitten aan 24 maanden ook
      Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 18:54:05 #288
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81097906
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
    Nu nog maar even wachten op een goeie T-mobile aanbieding, zie nog niks staan voor 1 jaar en ik wil niet vastzitten aan 24 maanden ook
    Ergens op internet heus wel http://www.belnu.nl/pvt25(...)d_bundel1article=911
      donderdag 6 mei 2010 @ 18:56:36 #289
    125915 Dribbel_
    pi_81098015
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 18:54 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ergens op internet heus wel http://www.belnu.nl/pvt25(...)d_bundel1article=911
    Daar is die pas bij 12 maanden vanaf een 135 abo helemaal gratis, andrs kost ie alsnog 200
    pi_81098144
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 18:56 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Daar is die pas bij 12 maanden vanaf een 135 abo helemaal gratis, andrs kost ie alsnog 200
    1 jarig goedkoop abo met gratis toestel is moeilijk te vinden. Ze moeten toch ergens winst maken
      Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 19:05:27 #291
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81098410
      donderdag 6 mei 2010 @ 19:51:38 #292
    68638 Zwansen
    pi_81100251
    Pff, als ik echt zolang moet wachten, ben ik bijna geneigd om een HTC Hero ofzo te nemen.
      Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2010 @ 19:55:37 #293
    3926 crew  Djeez
    pi_81100445
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 19:51 schreef Zwansen het volgende:
    Pff, als ik echt zolang moet wachten, ben ik bijna geneigd om een HTC Hero ofzo te nemen.
    Ha, dat is juist een al lang achterhaalde telefoon! Ga dan voor de Legend, die is bijna hetzelfde als de Desire!
      donderdag 6 mei 2010 @ 20:05:54 #294
    87334 lekzzz
    pi_81100963
    quote:
    Wacht gewoon op die Desire, het is het echt wel waard hoor. Ik ben zeer tevreden ermee
    pi_81101032
    quote:
    Ach ja, wat zijn een paar weken op een mensenleven.
    Over 2 maanden baal je dat je niet kon wachten...
      Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 20:07:57 #296
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81101081
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 20:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ach ja, wat zijn een paar weken op een mensenleven.
    Over 2 maanden baal je dat je niet kon wachten...
    En heb je een nieuwe type
      donderdag 6 mei 2010 @ 20:29:40 #297
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_81102110
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 17:51 schreef lekzzz het volgende:

[..]

dat smoesje gebruikte ik ook altijd als een toestel niet voorradig was (maar bij een belcompany t for telecom wel)
    heb geen idee of iemand het ooit geloofd heeft
    pi_81108647
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
    heb zelf de brando op de desire en je merkt er helemaal niets van, gevoeligheid is 100% hetzelfde en zo ook het zicht
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      donderdag 6 mei 2010 @ 22:40:17 #299
    125915 Dribbel_
    pi_81109476
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

heb zelf de brando op de desire en je merkt er helemaal niets van, gevoeligheid is 100% hetzelfde en zo ook het zicht
    Oh okee mooi
    Nouja over 2 wekenmag ik weer wat nieuws uitzoeken, dan wacht ik gewoon totdat er een mooie aanbieding komt
    pi_81110274
    En toen was er weer een deel ..
    pi_81110289
    vol.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')