hij bleef de bootsequence loopen... noem het hoe je wilt, maar dat is niet goed.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:37 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Een iPod touch kun je niet bricken
En dan. Naar de appstore?
Dat is nog geen brick.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:16 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hij bleef de bootsequence loopen... noem het hoe je wilt, maar dat is niet goed.
En simpel te fixenquote:
geloof me, ik snap hoe mijn ipod werkt, ik heb recovery mode 10x geprobeerd, DFU ook, niks deed het...quote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef ex het volgende:
[..]
En simpel te fixengewoon je ipod touch in recovery mode flikkeren en op herstellen rossen. Zolang hij nog iets boot, is het op te lossen.
Klik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef nodisch18 het volgende:
Ik heb er ook eentje sinds zaterdag! Zeker wel een top-apparaat. Nu nog even een geschikte fietshouder vinden en dan kan ik mijn trainingen tracken.
Iemand enig idee wat een goede houder zou kunnen zijn?
Ook niet als je hem op standby heb en heullllll goed gaat kijken. Vind je dan nog niks? Een stofje wat je niet kan wegvegen ofzo, wat een paar lagen dieper lijkt te zitten?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef L3viathan het volgende:
Tot nu toe gelukkig nog geen stof problemen... maar het feit dat er zoveel berichten over verschijnen voorspelt niet veel goeds
Neequote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef Lampske het volgende:
[..]
Ook niet als je hem op standby heb en heullllll goed gaat kijken. Vind je dan nog niks? Een stofje wat je niet kan wegvegen ofzo, wat een paar lagen dieper lijkt te zitten?
Maar dat hier zo'n issue van gemaakt wordt??? Volgens mij als je zo diep inzoomt op een phone in een stand welke je normaal nooit ziet tijdens gebruik, tja dan vind je denk ik overal wel ergens een miniscuul stofje?
Dat is toch geen moeilijke beslissing?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef Muchachooo het volgende:
heb ik weer. ik twijfel over de aanschaf van een desire, zie ik een mooie aanbieding op smartphonestunts.nl, vervalt deze morgen. nu moet ik dus binnen een dag mijn beslissing maken
Nee, nergens last vanquote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Fendy het volgende:
Heeft iedereen last van dat stof? Lijkt me toch echt heel vervelend zeg maar. Is ie niet goed dichtgekit dan ofzo
Nu blijft ie wel weer groen knipperen bij een binnengekomen sms. Ik denk dat ik het verholpen heb door een reboot ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef elfzesendertig het volgende:
Kan je niet toevallig instellen hoe lang hij moet knipperen?
De wekker doet het nog wel, het verbruikt amper energie, als je de telefoon snel nodig hebt is ie eerder weer klaar voor gebruik dan wanneer je em aan moet zetten (ik schat zo'n 10-30 sec sneller) en veel dingen doen het ook nog in flightmode (games, email die al binnengehaald is etc). Dat zijn de redenen dat ik em 's nachts in flightmode laat staanquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:37 schreef Adolecens het volgende:
Waarom zou je hem op flight mode zetten en niet helemaal uit als je accu wilt besparen?
In Flight mode kan je toch niet bellen, mailen, internetten, navigeren etc.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef SolidasRock het volgende:
Ohw, wat domIk dacht dat ik iets moois zou zien zoals zwevende vensters. Maar het is gewoon een toestand van de telefoon waarbij geen connectie wordt gemaakt met netwerken. Een soort offline stand dus.
* Ceased2Be geeft SolidasRock een aai over z'n bol en een lollyquote:
is het al gelukt met je contacts? Zo nee, welk toestel heb je?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef SolidasRock het volgende:
Die flightmodus, hoe doe je dat?En hoe doen jullie simcontacten overzetten van symbiantoestel naar de Desire?
Geen stof hier...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Fendy het volgende:
Heeft iedereen last van dat stof? Lijkt me toch echt heel vervelend zeg maar. Is ie niet goed dichtgekit dan ofzo
Istie er niet in het Nederlands?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Rooting guide staat online : http://android.modaco.com(...)esire-rooting-guide/
ik heb mijn telefoon juist in het engels staan, dat vind ik persoonlijk veel fijnerquote:Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Istie er niet in het Nederlands?!! Vind ik net wat makkelijker
Bootcamp..quote:Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sowieso, ik zie allemaal 'exe' staan, en dat slikt mijn macbook niet
Nederlands is voor mietjesquote:Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sowieso, ik zie allemaal 'exe' staan, en dat slikt mijn macbook niet
Bootcamp krijg ik niet up and running. Loopt vastquote:
Aan de url te zien Uniwar...quote:
Is mij wel geluktquote:Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef Fendy het volgende:
Meerdere mailboxen instellen is wel gewoon mogelijk toch?
casema = ziggo nu toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
Kan je casema mail ook hiermee binnen halen? Moet dat via optie exchange of zoiets? Heb al een paar keren geprobeerd maar telkens een error.
Ik wil exchange kunnen syncen voor mijn werkmail en een aparte inbox voor ziggo maar dat zal wel goedkomen danquote:
Bedoel je met home niet ziggo? De pop.casema.nl of pop3.casema.nl werken gewoon goed met mijn emailclient op de pc maar dus niet op de Desire... Ik heb overigens een casema mailadres en geen ziggo mailadres ook al is dat nu 1 pot nat geworden, mijn mailadres is niet meeveranderd.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
casema = ziggo nu toch?
Gewoon pop3.
mail.home.nl inkomend
smtp.ziggo.nl uitgaand
daarom werkt mail.home.nl denk ik ook. Anyways, probeer mail.ziggo.nl / smtp.ziggo.nl of mail.ziggo.nl/smtp.ziggo.nlquote:Op donderdag 29 april 2010 21:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoel je met home niet ziggo? De pop.casema.nl of pop3.casema.nl werken gewoon goed met mijn emailclient op de pc maar dus niet op de Desire... Ik heb overigens een casema mailadres en geen ziggo mailadres ook al is dat nu 1 pot nat geworden, mijn mailadres is niet meeveranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |