Geen last van. Met GPS danquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah grappig, Ik vind persoonlijk het meest irritante nog dat het switchen van Wifi naar 3G niet altijd vlekkeloos gaat en dat GPS gewoon NIET werkt. Sterker nog; als je GPS aanzet bestaat de kans dat je gewone telefoonsignaal eraan gaat nadien, dan moet je je weer opnieuw aanmelden bij je provider of de telefoon herstarten
Gelukkig schijnt daar een patch voor te komen deze week.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1406461quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:31 schreef Adolecens het volgende:
Iemand een idee hoe ik wél kan MMS'en icm Vodafone op een Desire?
Pfff, wat een verhaal zeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1406461
Gewoon langs een vodafone winkel met reparatie desk gaan.. maakt hem voor je open, maakt hem schoon en klaar...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:30 schreef svefn het volgende:
Ben er hier nog steeds tevreden meeer zit wel redelijk wat stof onder het scherm en er zitten toch wat krasjes op (dat tweede is natuurlijk m'n eigen schuld, al vind ik het gezien mijn voorzichtigheid toch apart dat er uberhaupt krasjes op zitten). Van wat ik heb begrepen valt iets als stof onder garantie?
quote:
in je zak?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef nodisch18 het volgende:
Ik heb er ook eentje sinds zaterdag! Zeker wel een top-apparaat. Nu nog even een geschikte fietshouder vinden en dan kan ik mijn trainingen tracken.
Iemand enig idee wat een goede houder zou kunnen zijn?
Ik wilde hem gisteren ook even voor navigatie gebruiken maar hij heeft zeker wel 5 minuten naar een fix zitten zoeken (in Motonav/IGO). Misschien hielp het niet dat we al aan het rijden waren maar toch. Gek genoeg heb ik vaak wel heel snel een fix als ik gewoon thuis zit met een dak boven m'n hoofd. Gelukkig zijn ze er van op de hoogte ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah hier zijn we weer.
Die GPS bug kwam ik veelvuldig tegen op XDA-Developers. Vond het al zo raar dat ik geen enkele fix kon krijgen ondanks het feit dat ik met GPSStatus zonder moeite 6 sattelieten te zien kreeg.
HTC is ervan op de hoogte en gaat het oplossen.
moet je er tijdens het fietsen op kijken? nee toch?quote:
Waarom zou ik hem dan meenemen. Omdat ik hem niet kan missen...?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
moet je er tijdens het fietsen op kijken? nee toch?
omdat je aangeeft dat je je trainingen wilt tracken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:26 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem dan meenemen. Omdat ik hem niet kan missen...?
Wat begrijp je hier niet aan:quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
omdat je aangeeft dat je je trainingen wilt tracken?![]()
Doe ik met hardlopen ook maar dan kijk ik er toch ook niet steeds op ofzo?.
Jij geeft in je post aan dat je je trainingen wilt tracken, dan hoef je dat ding niet voor je neus te hebben. Maak je post dan even wat duidelijker in plaats van dom te doen![]()
wat jij wil knul, succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Wat begrijp je hier niet aan:
"Iemand enig idee wat een goede houder zou kunnen zijn?"
wat is kort bij jou?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef webbyplus het volgende:
Ik heb hem nu 1,5 week, ben er echt super tevreden mee. Enige nadeel wat ik ondervind; de batterijduur is erg kort... maar goed, welke smartphone heeft daar nu geen last van (tevens tvp)
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.androidworld.nl/23264/htc-desire-is-geroot/
Er volgt zo nog een update van het artikel en het heeft met de Legend te makenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
al vind ik de interface echt prima zo.
Makkelijk, dat scheelt maar (hooguit) een paar procent. Aan de accu-indicator bovenin het scherm kan ik niet eens zien dat ie 'leger' is geworden na een nachtje airplanemode.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef DaFrenk het volgende:
Zet hem zo op flight mode en dan hoop ik dat hij de nacht goed doorkomt.
ik hoor wel erg veel over mensen die stof achter het scherm van hun desire hebben... waar ligt dat allemaal aan?quote:
Je moet zorgen dat je de sterke behoefte hebt om je telefoon om de zoveel minuten te checken. Dat is bij mij het gevalquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Devolution het volgende:
[..]
Makkelijk, dat scheelt maar (hooguit) een paar procent. Aan de accu-indicator bovenin het scherm kan ik niet eens zien dat ie 'leger' is geworden na een nachtje airplanemode.
Ik heb trouwens ook last van de bug dat de led niet altijd groen blijft knipperen bij een nieuwe sms. Dan zie ik pas dat ik een nieuw smsje binnen heb als ik de telefoon uit standby haal
Heb er persoonlijk geen last van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik hoor wel erg veel over mensen die stof achter het scherm van hun desire hebben... waar ligt dat allemaal aan?
Waarom zou je hem op flight mode zetten en niet helemaal uit als je accu wilt besparen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..] Zet hem zo op flight mode en dan hoop ik dat hij de nacht goed doorkomt.
Zat ik ook net te denken, maar misschien als je hem als wekker gebruikt oidquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom zou je hem op flight mode zetten en niet helemaal uit als je accu wilt besparen?
In Flight mode kan je toch niet bellen, mailen, internetten, navigeren etc.
de meeste wekkers gaan ook af als je telefoon uit staat... weet niet of dat met de Desire ook is eigenlijk...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef svefn het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken, maar misschien als je hem als wekker gebruikt oid
Is niet het geval met Android. Telefoon moet dus aan staan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
de meeste wekkers gaan ook af als je telefoon uit staat... weet niet of dat met de Desire ook is eigenlijk...
Ik meen me te herinneren te hebben gelezen dat dit (standaard) niet zo was, maar weet het ook niet zeker. Ach, ik zet 'm toch nooit uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
de meeste wekkers gaan ook af als je telefoon uit staat... weet niet of dat met de Desire ook is eigenlijk...
Precies ja, gebruik hem als wekker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom zou je hem op flight mode zetten en niet helemaal uit als je accu wilt besparen?
In Flight mode kan je toch niet bellen, mailen, internetten, navigeren etc.
Het lampje knippert gewoon bij elke melding die ik krijg op de Desire en brand continu als ik hem oplaad.. Hoezo schijnt het niet zo te zijn op Android?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Voor de mensen met dat "het groene lampje knippert niet bij een nieuw bericht":
Bedoelen jullie dat het lampje überhaupt niet gaat knipperen, of dat het niet blijft knipperen? Want dat laatste schijnt gewoon normaal te zijn voor Android.
hmm weet niet, ik heb mijn ipod touch helemaal gebricked een jaar geleden op een jailbreak, en ben doodleuk naar de appstore gegaan en die hadden mij bijna een nieuwe gegeven toen ze erachter kwamen dat mijn itouch warm werd tijdens het opladen, want 'zij hadden 24/7 een iphone aan de oplader liggen en die werd nooit warm'quote:Op woensdag 28 april 2010 08:58 schreef lekzzz het volgende:
Weet niet of ik wel m'n Desire wil gaan rooten. Als er iets verkeerd gaat en je Desire doet het niet meer heb je ook geen garantie. Heb dat ooit ook eens gehad met een iPhone.
Een iPod touch kun je niet brickenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hmm weet niet, ik heb mijn ipod touch helemaal gebricked een jaar geleden op een jailbreak, en ben doodleuk naar de appstore gegaan en die hadden mij bijna een nieuwe gegeven toen ze erachter kwamen dat mijn itouch warm werd tijdens het opladen, want 'zij hadden 24/7 een iphone aan de oplader liggen en die werd nooit warm'
wat een kenners... maargoed ze hebben uiteindelijk dat ding gewoon gefixed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |