Werkt bluetooth niet gewoon?quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:31 schreef skittelman het volgende:
[..]
is inderdaad niet heel makkelijk, heb voor tetheren met een mac wel een scriptje geschreven: [Handleiding] Android naar Mac Tethering
Gewoon lekker die iphone nemen dan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Nou denk voor mijn volgende telefoon een iPhone te gaan nemen vanwege de apps.![]()
Kan er hier iemand uitleggen waarom ik beter een Android-phone kan nemen?
Nou, maak eens een agenda welke je als app: dagweergave kan doen op de homescreen, een maandweergave MET weeknummers op een andere screen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef StephanL het volgende:
Even een bericht plaatsen. Wil mij ontwikkelen als programmeur voor Android of Webos en software daarvoor. Ben een beetje aan het spelen om software te maken voor beide.
Zeg je nou dat het aanbod nog niet vergelijkbaar is?!??!??quote:
in tegendeel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Zeg je nou dat het aanbod nog niet vergelijkbaar is?!??!??
Ik mag hopen dat-ie bedoelt dat als je geen zin hebt om een beetje onderzoek te doen, je gewoon die iphone moet nemen. De eigenschappen van zowel de iphone als androidtelefoons zijn overal te vinden, do some researchquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Zeg je nou dat het aanbod nog niet vergelijkbaar is?!??!??
Ik doe dit via google sync en dan google calendar meet met de ical , beetje een omweg maar volgens mij kan het nog niet sneller / makkelijker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:39 schreef P.F het volgende:
Oh en hoe kan ik mijn agenda (hij heet gewoon agenda) syncen met ical en eventueel met googe agenda?
Eduroam snap ik ook niet echt. Je moet dan studentennaam @ school.nl maar-waar-moet-het-wachtwoord...quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:38 schreef P.F het volgende:
Ik wil met mijn android telefoon (galaxy spica) op het eduram netwerk. Ik moet een WEP key ingeven, maar die kan ik nergens vinden.
Ik weet dat het met mijn apple uiteindelijk wel is gelukt, dus ik vind dat het nu ook moet lukken
Ik heb wel handleidingen etc. maar daar staat niet in wat ik zoek..
Ja, het moet gewoon lukken. Voor een iPhone kan het ook!!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eduroam snap ik ook niet echt. Je moet dan studentennaam @ school.nl maar-waar-moet-het-wachtwoord...
waar vind ik google sync?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik doe dit via google sync en dan google calendar meet met de ical , beetje een omweg maar volgens mij kan het nog niet sneller / makkelijker.
Misschien moet je dan studentnaam:wachtwoord@school.nl doen. Maar ik gok ook maar wat hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eduroam snap ik ook niet echt. Je moet dan studentennaam @ school.nl maar-waar-moet-het-wachtwoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |