Ah! Ik wist niet eens dat de taakbalk naar beneden konquote:Op maandag 3 mei 2010 21:36 schreef Adames het volgende:
Als je hem aan de USB hangt kan je kiezen voor massa opslag op de telefoon.
Zie je dat niet, dan sleep even je taakbalk naar beneden en klik dan op massaopslag.
Ik vind het bereik just erg goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe is jullie bereik eigenlijk op de Desire? Ik heb het idee dat deze niet altijd even goed is als ik hem vergelijk met andere telefoons op hetzelfde netwerk op dezelfde plek.
Ehhm, ik ging verlengen bij Hi en ging van een Hi30 + internet naar een Hi15 + internet en kreeg/krijg hem gewoon gratis. Da's pas een deal.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is zeker goedkoop want ik kreeg in de winkel de deal, Hi25 voor 1 jaar voor 240 euro of 2 jaar voor 100 euro maar het was eeneen aktie dus die 100 euro werd nul euro. Dan vind ik jouw deal echt beter.
Heb je online besteld? Ik bij de Kalverstraat en ze zeiden hoogstwaarschijnlijk maandag of dinsdag.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ehhm, ik ging verlengen bij Hi en ging van een Hi30 + internet naar een Hi15 + internet en kreeg/krijg hem gewoon gratis. Da's pas een deal.
Maar, ze hebben geen voorraad. Dus zit ik al 5 dagen te wachten. Kan nog wel 2 weken duren volgens de site :-(
Bereik is een stuk beter geworden met de laatste Radio update, maar die is hier nog niet officieel uitgerold.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe is jullie bereik eigenlijk op de Desire? Ik heb het idee dat deze niet altijd even goed is als ik hem vergelijk met andere telefoons op hetzelfde netwerk op dezelfde plek.
Hi-15 + internet? Dat is slechts 60 min of sms, hoe kan je daar genoeg aan hebben? Ik heb regelmatig gesprekken die langer duren dan 60 minuten...quote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ehhm, ik ging verlengen bij Hi en ging van een Hi30 + internet naar een Hi15 + internet en kreeg/krijg hem gewoon gratis. Da's pas een deal.
Maar, ze hebben geen voorraad. Dus zit ik al 5 dagen te wachten. Kan nog wel 2 weken duren volgens de site :-(
Ik lees alleen maar dingen over verlengen, ik heb een nieuwe abbo genomen bij belcompany, ik kwam van prepaid vodafona af. Misschien maakt dat het verschil. Hoe dan ook, pech is pech. Ik kan er niks meer aan veranderen, ben verder wel tevreden.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Hmm, interessant. die Radio update wordt dus wel een officiële update? Ik dacht dat het zo'n root ding was.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bereik is een stuk beter geworden met de laatste Radio update, maar die is hier nog niet officieel uitgerold.
Heb nu ook ineens HSPA ontvangst in A'dam itt vorig week
Deze radio versie komt uit een Aziatische ROM voor de Desire is gewoon compatible met die van ons.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:05 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmm, interessant. die Radio update wordt dus wel een officiële update? Ik dacht dat het zo'n root ding was.
Misschien smst ie wel heel veel en heeft ie een aparte smsbundel. Maar 60 minuten bellen doe ik ook heel erg weinig, dus Hi-25 is normaal gesproken ook meer dan genoeg. Ik snap overigens niet hoe mensen een 2-jarig abonnement kunnen nemen, ik wil na een jaar altijd weer een nieuwe telefoon.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Hi-15 + internet? Dat is slechts 60 min of sms, hoe kan je daar genoeg aan hebben? Ik heb regelmatig gesprekken die langer duren dan 60 minuten...
Bij Vodafone nu gratis icm 2-jaar 200min+internet. 12 maanden voor 17 euro en 12 maanden voor 34, dus gemiddeld 25 euro. Ongeveer zelfde als hi15+internet maar dan wel met 200 min.
En dat snap ik dan weer niet; het is toch geen wedstrijd om telkens de nieuwste te moeten hebben, van waar die drang? De desire werkt nu perfect, en zal dat over twee jaar nog steeds doen, ongeacht of er dan een net iets sneller toestel op de markt is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik snap overigens niet hoe mensen een 2-jarig abonnement kunnen nemen, ik wil na een jaar altijd weer een nieuwe telefoon.
ik betaal nu maar 89 euro en verkoop mijn huidige Nokia 5800 voor 75 euro.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:44 schreef svefn het volgende:
[..]
En dat snap ik dan weer niet; het is toch geen wedstrijd om telkens de nieuwste te moeten hebben, van waar die drang? De desire werkt nu perfect, en zal dat over twee jaar nog steeds doen, ongeacht of er dan een net iets sneller toestel op de markt is.
Bovendien betaal je je dan elk jaar helemaal blauw aan een iets als een telefoon; dan ga ik voor dat geld liever op vakantie of naar een festival ofzo. Maargoed, ik ben ook maar een student
Dat betaal je er nog eens bij. Uiteraard betaal je een groter deel van de telefoon door de abonnementskosten terug (die hoger zijn dan bij een sim-only abbo). Zo krijg ik mijn telefoon ook gratis bij m'n abo, maar als ik het goedkoopst mogelijke vergelijkbare abonnement zoek, betaal ik zo'n 200 euro extra voor de Desire.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ik betaal nu maar 89 euro en verkoop mijn huidige Nokia 5800 voor 75 euro.
Daar zit dus het verschil; voor jou speelt de 'nieuwigheid' van iets blijkbaar meer mee dan bij mij. Kan ik verder ook wel begrijpen hoorquote:En het heeft niets te maken met een wedstrijd de nieuwste te hebben. Ik ben gewoon helemaal flauw van mijn telefoon na een jaar. Ik vind er dan gewoon niets meer aan.
Bij een Youtube-filmpje kunnen de 'makers' aangeven bij 'Syndication' of deze ook op mobiele apparaten mag worden afgespeeld of niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:09 schreef Ireyon het volgende:
Hmm ja die vindt-ie inderdaad wel. Maar bijv. Lady Gaga's Telephone (was alleen om te proberen), of een HD fragment uit de film Kick-Ass zijn nergens te bekennen..
Erg mooi! Ik heb hem gewoon nieuw in de winkel gekocht. Ben dus niet afhankelijk van een operator.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Deze radio versie komt uit een Aziatische ROM voor de Desire is gewoon compatible met die van ons.
HTC Nederland heeft via Twitter bevestigd dat deze ook hier uitgerold wordt en dat zou vorige week/deze week gebeuren... maar ja dan ben je ook weer afhankelijk van je operator.
Da's 120 minuten. Heb zakelijke simpele Nokia-GSMvan de baas. Communiceer verder heel veel per E-mail of andere digitale middelen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Hi-15 + internet? Dat is slechts 60 min of sms, hoe kan je daar genoeg aan hebben? Ik heb regelmatig gesprekken die langer duren dan 60 minuten...
Bij Vodafone nu gratis icm 2-jaar 200min+internet. 12 maanden voor 17 euro en 12 maanden voor 34, dus gemiddeld 25 euro. Ongeveer zelfde als hi15+internet maar dan wel met 200 min.
http://twitter.com/htc_nlquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Erg mooi! Ik heb hem gewoon nieuw in de winkel gekocht. Ben dus niet afhankelijk van een operator.
Heb je linkje naar die twitter voor me? Altijd interessant voor de toekomst.
Volgens mij 960 * 800 ..quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:46 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand hoe breed een plaatje moet zijn om alle 7 screens te omvatten?
In standby modus kunnen nog batteryverslindende applicaties draaien. GPS/WIFI/Bluetooth uitzetten wanneer je het niet nodig hebt. (installeer widgetknopjes op buroblad) Browsen op je SDcard met astro file manager.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:04 schreef wc-eend het volgende:
Paar vraagjes;
Hoelang duurt iedereen met de batterij, als ik hem rond 06:00 s'ochtends los koppel van de oplader dan moet ik hem rond 20:00 weer gaan opladen, ik internet best wel vaak op de mobiel..
En als je hem in je broekzak doet kan je hem toch gewoon het beste op standbij zetten, een keertje op het aan/uit knopje drukken..
Kan je ook over de SD kaart heen browsen? Want ik heb een aantal PDF bestanden op de sd kaart gezet maar de standaard pdf viewer kan deze dus niet vinden..
GPS/WIFI/Bluetooth staan standaard uitquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In standby modus kunnen nog batteryverslindende applicaties draaien. GPS/WIFI/Bluetooth uitzetten wanneer je het niet nodig hebt. (installeer widgetknopjes op buroblad) Browsen op je SDcard met astro file manager.
http://www.google.nl/search?q=android+screenshotquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:17 schreef Renesite het volgende:
Ik wil screenshots kunnen maken op mijn desire...Hoe?
Aha, had dat vluchtig doorgelezenquote:
Krijg dat soort dingen niet goed voor elkaar. SDK oid. Ik kan Java in principe niet installeren want ik bezit geen windows computer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aha, had dat vluchtig doorgelezen![]()
http://www.mobilyz.com/bl(...)stellen-zonder-root/ Deze dan?
Desire.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:05 schreef Djeez het volgende:
Ik werd gebeld door de provider dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken. Ik ben bekend en tevreden met Android (heb nu een G1) en wil graag weer een Android. Keuze is tussen Desire en SE X10, maar welke is nu echt de betere=
vraag je in een Desire topicquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:05 schreef Djeez het volgende:
Ik werd gebeld door de provider dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken. Ik ben bekend en tevreden met Android (heb nu een G1) en wil graag weer een Android. Keuze is tussen Desire en SE X10, maar welke is nu echt de betere=
Ohja, beetje dom van me. Wat heeft jullie destijds doen besluiten voor de Desire te gaan? Betere specs? Sense? Ervaring van HTC met Android?quote:
Desire heeft idd de betere specs en draait al op android 2.1. Daarnaast moet er voor die X10 nog een update komen om hem veel langer mee te laten gaan (accu tijd wordt dat wel verdubbeld) X10 heeft en krijgt ook geen multitouch.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ohja, beetje dom van me. Wat heeft jullie destijds doen besluiten voor de Desire te gaan? Betere specs? Sense? Ervaring van HTC met Android?
Ik heb daar de vraag even gesteld, bedankt!quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Desire heeft idd de betere specs en draait al op android 2.1. Daarnaast moet er voor die X10 nog een update komen om hem veel langer mee te laten gaan (accu tijd wordt dat wel verdubbeld) X10 heeft en krijgt ook geen multitouch.
Als ik nu moest kiezen tussen deze 2 dan koos ik voor de Desire.
Misschien dat je in het Android topic meer fokkers met ervaring vindt
edit: Android #15: Met meer dan 50k apps
op tweakers staat een goede vergelijking tussen de 2....daar komt de desire als beste uit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:05 schreef Djeez het volgende:
surequote:Op woensdag 5 mei 2010 18:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kun je dat in dit geval nog een kwestie van smaak noemen?
Met Estrongs hetzelfde probleem, hij ziet allemaal mappen en bestanden die ik dus niet terugvind als ik kijk op de pc.. maar de mappen en bestanden die ik zie op de pc.. zie ik dus niet op telefoon..quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:04 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje,
Ik heb die astro file manager..
Maar de bestanden en mappen die hij laat zien kan ik nergens terugvinden op mijn sdkaart als ik via de computer kijk, andersom precies hetzelfde..
Wat doe ik fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |