Geen last van. Met GPS danquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah grappig, Ik vind persoonlijk het meest irritante nog dat het switchen van Wifi naar 3G niet altijd vlekkeloos gaat en dat GPS gewoon NIET werkt. Sterker nog; als je GPS aanzet bestaat de kans dat je gewone telefoonsignaal eraan gaat nadien, dan moet je je weer opnieuw aanmelden bij je provider of de telefoon herstarten
Gelukkig schijnt daar een patch voor te komen deze week.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1406461quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:31 schreef Adolecens het volgende:
Iemand een idee hoe ik wél kan MMS'en icm Vodafone op een Desire?
Pfff, wat een verhaal zeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1406461
Gewoon langs een vodafone winkel met reparatie desk gaan.. maakt hem voor je open, maakt hem schoon en klaar...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:30 schreef svefn het volgende:
Ben er hier nog steeds tevreden meeer zit wel redelijk wat stof onder het scherm en er zitten toch wat krasjes op (dat tweede is natuurlijk m'n eigen schuld, al vind ik het gezien mijn voorzichtigheid toch apart dat er uberhaupt krasjes op zitten). Van wat ik heb begrepen valt iets als stof onder garantie?
quote:
in je zak?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef nodisch18 het volgende:
Ik heb er ook eentje sinds zaterdag! Zeker wel een top-apparaat. Nu nog even een geschikte fietshouder vinden en dan kan ik mijn trainingen tracken.
Iemand enig idee wat een goede houder zou kunnen zijn?
Ik wilde hem gisteren ook even voor navigatie gebruiken maar hij heeft zeker wel 5 minuten naar een fix zitten zoeken (in Motonav/IGO). Misschien hielp het niet dat we al aan het rijden waren maar toch. Gek genoeg heb ik vaak wel heel snel een fix als ik gewoon thuis zit met een dak boven m'n hoofd. Gelukkig zijn ze er van op de hoogte ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah hier zijn we weer.
Die GPS bug kwam ik veelvuldig tegen op XDA-Developers. Vond het al zo raar dat ik geen enkele fix kon krijgen ondanks het feit dat ik met GPSStatus zonder moeite 6 sattelieten te zien kreeg.
HTC is ervan op de hoogte en gaat het oplossen.
moet je er tijdens het fietsen op kijken? nee toch?quote:
Waarom zou ik hem dan meenemen. Omdat ik hem niet kan missen...?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
moet je er tijdens het fietsen op kijken? nee toch?
omdat je aangeeft dat je je trainingen wilt tracken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:26 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem dan meenemen. Omdat ik hem niet kan missen...?
Wat begrijp je hier niet aan:quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
omdat je aangeeft dat je je trainingen wilt tracken?![]()
Doe ik met hardlopen ook maar dan kijk ik er toch ook niet steeds op ofzo?.
Jij geeft in je post aan dat je je trainingen wilt tracken, dan hoef je dat ding niet voor je neus te hebben. Maak je post dan even wat duidelijker in plaats van dom te doen![]()
wat jij wil knul, succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Wat begrijp je hier niet aan:
"Iemand enig idee wat een goede houder zou kunnen zijn?"
wat is kort bij jou?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef webbyplus het volgende:
Ik heb hem nu 1,5 week, ben er echt super tevreden mee. Enige nadeel wat ik ondervind; de batterijduur is erg kort... maar goed, welke smartphone heeft daar nu geen last van (tevens tvp)
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.androidworld.nl/23264/htc-desire-is-geroot/
Er volgt zo nog een update van het artikel en het heeft met de Legend te makenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
al vind ik de interface echt prima zo.
Makkelijk, dat scheelt maar (hooguit) een paar procent. Aan de accu-indicator bovenin het scherm kan ik niet eens zien dat ie 'leger' is geworden na een nachtje airplanemode.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef DaFrenk het volgende:
Zet hem zo op flight mode en dan hoop ik dat hij de nacht goed doorkomt.
ik hoor wel erg veel over mensen die stof achter het scherm van hun desire hebben... waar ligt dat allemaal aan?quote:
Je moet zorgen dat je de sterke behoefte hebt om je telefoon om de zoveel minuten te checken. Dat is bij mij het gevalquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Devolution het volgende:
[..]
Makkelijk, dat scheelt maar (hooguit) een paar procent. Aan de accu-indicator bovenin het scherm kan ik niet eens zien dat ie 'leger' is geworden na een nachtje airplanemode.
Ik heb trouwens ook last van de bug dat de led niet altijd groen blijft knipperen bij een nieuwe sms. Dan zie ik pas dat ik een nieuw smsje binnen heb als ik de telefoon uit standby haal
Heb er persoonlijk geen last van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik hoor wel erg veel over mensen die stof achter het scherm van hun desire hebben... waar ligt dat allemaal aan?
Waarom zou je hem op flight mode zetten en niet helemaal uit als je accu wilt besparen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..] Zet hem zo op flight mode en dan hoop ik dat hij de nacht goed doorkomt.
Zat ik ook net te denken, maar misschien als je hem als wekker gebruikt oidquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom zou je hem op flight mode zetten en niet helemaal uit als je accu wilt besparen?
In Flight mode kan je toch niet bellen, mailen, internetten, navigeren etc.
de meeste wekkers gaan ook af als je telefoon uit staat... weet niet of dat met de Desire ook is eigenlijk...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:45 schreef svefn het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken, maar misschien als je hem als wekker gebruikt oid
Is niet het geval met Android. Telefoon moet dus aan staan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
de meeste wekkers gaan ook af als je telefoon uit staat... weet niet of dat met de Desire ook is eigenlijk...
Ik meen me te herinneren te hebben gelezen dat dit (standaard) niet zo was, maar weet het ook niet zeker. Ach, ik zet 'm toch nooit uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
de meeste wekkers gaan ook af als je telefoon uit staat... weet niet of dat met de Desire ook is eigenlijk...
Precies ja, gebruik hem als wekker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom zou je hem op flight mode zetten en niet helemaal uit als je accu wilt besparen?
Het lampje knippert gewoon bij elke melding die ik krijg op de Desire en brand continu als ik hem oplaad.. Hoezo schijnt het niet zo te zijn op Android?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Voor de mensen met dat "het groene lampje knippert niet bij een nieuw bericht":
Bedoelen jullie dat het lampje überhaupt niet gaat knipperen, of dat het niet blijft knipperen? Want dat laatste schijnt gewoon normaal te zijn voor Android.
hmm weet niet, ik heb mijn ipod touch helemaal gebricked een jaar geleden op een jailbreak, en ben doodleuk naar de appstore gegaan en die hadden mij bijna een nieuwe gegeven toen ze erachter kwamen dat mijn itouch warm werd tijdens het opladen, want 'zij hadden 24/7 een iphone aan de oplader liggen en die werd nooit warm'quote:Op woensdag 28 april 2010 08:58 schreef lekzzz het volgende:
Weet niet of ik wel m'n Desire wil gaan rooten. Als er iets verkeerd gaat en je Desire doet het niet meer heb je ook geen garantie. Heb dat ooit ook eens gehad met een iPhone.
Een iPod touch kun je niet brickenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hmm weet niet, ik heb mijn ipod touch helemaal gebricked een jaar geleden op een jailbreak, en ben doodleuk naar de appstore gegaan en die hadden mij bijna een nieuwe gegeven toen ze erachter kwamen dat mijn itouch warm werd tijdens het opladen, want 'zij hadden 24/7 een iphone aan de oplader liggen en die werd nooit warm'
wat een kenners... maargoed ze hebben uiteindelijk dat ding gewoon gefixed.
hij bleef de bootsequence loopen... noem het hoe je wilt, maar dat is niet goed.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:37 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Een iPod touch kun je niet bricken
En dan. Naar de appstore?
Dat is nog geen brick.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:16 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hij bleef de bootsequence loopen... noem het hoe je wilt, maar dat is niet goed.
En simpel te fixenquote:
geloof me, ik snap hoe mijn ipod werkt, ik heb recovery mode 10x geprobeerd, DFU ook, niks deed het...quote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef ex het volgende:
[..]
En simpel te fixengewoon je ipod touch in recovery mode flikkeren en op herstellen rossen. Zolang hij nog iets boot, is het op te lossen.
Klik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef nodisch18 het volgende:
Ik heb er ook eentje sinds zaterdag! Zeker wel een top-apparaat. Nu nog even een geschikte fietshouder vinden en dan kan ik mijn trainingen tracken.
Iemand enig idee wat een goede houder zou kunnen zijn?
Ook niet als je hem op standby heb en heullllll goed gaat kijken. Vind je dan nog niks? Een stofje wat je niet kan wegvegen ofzo, wat een paar lagen dieper lijkt te zitten?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef L3viathan het volgende:
Tot nu toe gelukkig nog geen stof problemen... maar het feit dat er zoveel berichten over verschijnen voorspelt niet veel goeds
Neequote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef Lampske het volgende:
[..]
Ook niet als je hem op standby heb en heullllll goed gaat kijken. Vind je dan nog niks? Een stofje wat je niet kan wegvegen ofzo, wat een paar lagen dieper lijkt te zitten?
Maar dat hier zo'n issue van gemaakt wordt??? Volgens mij als je zo diep inzoomt op een phone in een stand welke je normaal nooit ziet tijdens gebruik, tja dan vind je denk ik overal wel ergens een miniscuul stofje?
Dat is toch geen moeilijke beslissing?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef Muchachooo het volgende:
heb ik weer. ik twijfel over de aanschaf van een desire, zie ik een mooie aanbieding op smartphonestunts.nl, vervalt deze morgen. nu moet ik dus binnen een dag mijn beslissing maken
Nee, nergens last vanquote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Fendy het volgende:
Heeft iedereen last van dat stof? Lijkt me toch echt heel vervelend zeg maar. Is ie niet goed dichtgekit dan ofzo
Nu blijft ie wel weer groen knipperen bij een binnengekomen sms. Ik denk dat ik het verholpen heb door een reboot ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef elfzesendertig het volgende:
Kan je niet toevallig instellen hoe lang hij moet knipperen?
De wekker doet het nog wel, het verbruikt amper energie, als je de telefoon snel nodig hebt is ie eerder weer klaar voor gebruik dan wanneer je em aan moet zetten (ik schat zo'n 10-30 sec sneller) en veel dingen doen het ook nog in flightmode (games, email die al binnengehaald is etc). Dat zijn de redenen dat ik em 's nachts in flightmode laat staanquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:37 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef SolidasRock het volgende:
Ohw, wat domIk dacht dat ik iets moois zou zien zoals zwevende vensters. Maar het is gewoon een toestand van de telefoon waarbij geen connectie wordt gemaakt met netwerken. Een soort offline stand dus.
* Ceased2Be geeft SolidasRock een aai over z'n bol en een lollyquote:
is het al gelukt met je contacts? Zo nee, welk toestel heb je?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:26 schreef SolidasRock het volgende:
Die flightmodus, hoe doe je dat?En hoe doen jullie simcontacten overzetten van symbiantoestel naar de Desire?
Geen stof hier...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Fendy het volgende:
Heeft iedereen last van dat stof? Lijkt me toch echt heel vervelend zeg maar. Is ie niet goed dichtgekit dan ofzo
Istie er niet in het Nederlands?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Rooting guide staat online : http://android.modaco.com(...)esire-rooting-guide/
ik heb mijn telefoon juist in het engels staan, dat vind ik persoonlijk veel fijnerquote:Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Istie er niet in het Nederlands?!! Vind ik net wat makkelijker
Bootcamp..quote:Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sowieso, ik zie allemaal 'exe' staan, en dat slikt mijn macbook niet
Nederlands is voor mietjesquote:Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sowieso, ik zie allemaal 'exe' staan, en dat slikt mijn macbook niet
Bootcamp krijg ik niet up and running. Loopt vastquote:
Aan de url te zien Uniwar...quote:
Is mij wel geluktquote:Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef Fendy het volgende:
Meerdere mailboxen instellen is wel gewoon mogelijk toch?
casema = ziggo nu toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
Kan je casema mail ook hiermee binnen halen? Moet dat via optie exchange of zoiets? Heb al een paar keren geprobeerd maar telkens een error.
Ik wil exchange kunnen syncen voor mijn werkmail en een aparte inbox voor ziggo maar dat zal wel goedkomen danquote:
Bedoel je met home niet ziggo? De pop.casema.nl of pop3.casema.nl werken gewoon goed met mijn emailclient op de pc maar dus niet op de Desire... Ik heb overigens een casema mailadres en geen ziggo mailadres ook al is dat nu 1 pot nat geworden, mijn mailadres is niet meeveranderd.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
casema = ziggo nu toch?
Gewoon pop3.
mail.home.nl inkomend
smtp.ziggo.nl uitgaand
daarom werkt mail.home.nl denk ik ook. Anyways, probeer mail.ziggo.nl / smtp.ziggo.nl of mail.ziggo.nl/smtp.ziggo.nlquote:Op donderdag 29 april 2010 21:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoel je met home niet ziggo? De pop.casema.nl of pop3.casema.nl werken gewoon goed met mijn emailclient op de pc maar dus niet op de Desire... Ik heb overigens een casema mailadres en geen ziggo mailadres ook al is dat nu 1 pot nat geworden, mijn mailadres is niet meeveranderd.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Via de afbeelding van de url kwam ik op dit uit. http://www.uniwar.com/
De movitatie om in de root te kunnen is zodat je applicaties op de SDcard kan installeren? betekent dit nou ook dat je oneindig veel dingen kan installeren zolang de SDcard niet vol is?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... het rooten is gelukt met de nieuwe bootcd van modaco: http://android.modaco.com(...)-easier-root-method/
Nu alleen nog de radio-update erop zien te krijgen. In de recovery mode komen gaat nog niet zo makkelijk als op de G1.
Over 2 jaar pas?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
Dat klinkt.wel handig ja, apps installeren op de SD kaart
. Maar ga hem niet alleen daarvoor rooten. Misschien als hij buiten de garantie is.
Mijn motivatie is vooral dat ik straks builds kan installeren die ik wil. Cyanogen heeft geweldige builds gemaakt voor de G1 (en heeft nu zelfs Android 2.1 draaiend op de G1).quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De movitatie om in de root te kunnen is zodat je applicaties op de SDcard kan installeren? betekent dit nou ook dat je oneindig veel dingen kan installeren zolang de SDcard niet vol is?
Dan hoef ik hem dus niet te roottenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over 2 jaar pas?Dan heeft HTC wel een update gegeven in de tussentijd waar een apsd wel mogelijk is
Ja, dat vond ik ook wel jammer. Maar heb deze er wel gratis bij gekregen. Mag ook wel voor die prijsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoesje ga ik ook zo eens oppikken, blijf het belachelijk vinden dat er niet zo'n pouch bij zat als bij de G1 destijds... maar goed.
Het kan aan iets knulligs liggen. Ik heb gisteren ook een telkens crashende appsinstaller gehad voordat ik doorkreeg dat hij nog op de optie diskdrive stond, toen heb ik hem op laden gezet en werkte het ineens weer perfekt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, even een vodakaartje er in gedaan om netwerk te testen. Wil ik mobiel internet configureren, crasht de "com.android.settings" elke keer als ik "Namen toeganspunten" wil kiezen
ASTRO File Manager, die kan in ieder geval over je SD kaart browsen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:17 schreef SolidasRock het volgende:
Zijn er nou apps waarmee je een verkennerachtige programmaatje op de Desire kan installeren?
ASTRO kan wel bestanden verwijderen. Lang ingedrukt houden > Edit > Delete.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
ASTRO kan wel verkennen maar geen bestanden verwijderen. Nog andere proggies ?
Oh, dat lang indrukken had ik al paar keren geprobeerd maar het moet dus via edit. Bedankt, handig programmaatjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ASTRO kan wel bestanden verwijderen. Lang ingedrukt houden > Edit > Delete.
Je zou dit kunnen proberen: http://vinodmishra.com/20(...)htc-android-devices/quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:55 schreef SolidasRock het volgende:
Is er ook een tool om smsjes van mijn N82 naar de Desire te krijgen?![]()
Dat hoef je toch niet te configgen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, even een vodakaartje er in gedaan om netwerk te testen. Wil ik mobiel internet configureren, crasht de "com.android.settings" elke keer als ik "Namen toeganspunten" wil kiezen
Hebben ze hun musicplayer niet opgestartquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:57 schreef spooky1234 het volgende:ByTheWay; heb tot nu toe 3 Apple fanboys HTC desire laten zien en je zag ze zichtbaar 'pijn lijden' (echt zo van "shit, my world is falling apart, apple is niet meer superieur"), ze konden met niets komen wat hun 3gs sneller of beter kon doen en andersom waren er genoeg dingen die zij niet konden.
Hi? HI?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:01 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat ik er ook eentje ga bestellen. Maar dan wel met snel internet van Hi...
Iemand nog argumenten om me over te halen?
ik heb mn phone van tmobile en ik heb een widget met allemaal bladwijzers erop en ik heb dus een hele hoop bladwijzers met links naar sites als myspace, IENS, NS reisplanner, T-Mobile video on demand en dat soort dingen,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:59 schreef SolidasRock het volgende:
Welke adverteerders? Welke bladwijzers? Bedoel je facebook? Is onderdeel van Sense, net als die idiote aandelenwidget
Ik begreep van de verkoper dat Hi tegenwoordig net zo snel is als Vodafonequote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hi? HI?
Snel internet - Hi?
HAHAHA!
Vodafone men.
http://www.hi.nl/Producti(...)obiel-Abonnement.htmquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hi? HI?
Snel internet - Hi?
HAHAHA!
Vodafone men.
aaaaah, xtrasnel kan best goed zijn iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
http://www.hi.nl/Producti(...)obiel-Abonnement.htm
Ik had dus eerst Eindeloos Online. Nu wil ik graag die anderen, die is 3 keer zo snel. Dan is dat toch snel internet van Hi?
En ja, er zijn vast providers die sneller internet aanbieden, maar wil niet 4 maanden wachten.
Even getest met de app Xtremelabs Speedtest, momentopname uiteraard::quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet dat in het verleden Vodafone hogere fup had en hogere snelheden haalde maar is dat tegenwoordig nog steeds zo? Bron?
quote:Vodafone:
Download speed is: 2237,7 Kbit/s
Max speed is: 2532,2 Kbit/s
Upload speed is: 171,8 Kbit/s
Max speed is: 188,7 Kbit/s
Als ik m'n laptopje eraan hang, dan is er in ieder geval prima mee te surfen, ook youtube enzoquote:Wi-Fi:
Download speed is: 13098,2 Kbit/s
Max speed is: 13435,5 Kbit/s
Upload speed is: 434,8 Kbit/s
Max speed is: 475,7 Kbit/s
In dat bladwijzeroverzicht de bladwijzer die je weg wilt hebben ingedrukt houden, dan krijg je zo'n keuzemenu waar ook "Verwijderen" in staat. Scheelt inderdaad een bak rommel!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb mn phone van tmobile en ik heb een widget met allemaal bladwijzers erop en ik heb dus een hele hoop bladwijzers met links naar sites als myspace, IENS, NS reisplanner, T-Mobile video on demand en dat soort dingen,
ik kan wel bladwijzers toevoegen, maar niet verwijderen ik kan wel die hele widget weggooien maar dat lijkt me ook niet handig, tenzij er een andere widget is waar ik op een overzichtelijke manier mijn bookmarks kan plaatsen bewaren
En als je via de browser (en dan 'menu') naar de bladwijzers gaat, kun je ze dan niet verwijderen met een longpress?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:06 schreef Slayage het volgende:
ik heb mn phone van tmobile en ik heb een widget met allemaal bladwijzers erop en ik heb dus een hele hoop bladwijzers met links naar sites als myspace, IENS, NS reisplanner, T-Mobile video on demand en dat soort dingen,
ik kan wel bladwijzers toevoegen, maar niet verwijderen ik kan wel die hele widget weggooien maar dat lijkt me ook niet handig, tenzij er een andere widget is waar ik op een overzichtelijke manier mijn bookmarks kan plaatsen bewaren
verwijdert ie dan niet de hele widget?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:06 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
In dat bladwijzeroverzicht de bladwijzer die je weg wilt hebben ingedrukt houden, dan krijg je zo'n keuzemenu waar ook "Verwijderen" in staat. Scheelt inderdaad een bak rommel!
ahaa, thanks mensen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan moet je de longpress niet via de widget doen. Gewoon vanuit de browser lijkt me.
Die user gaf in het "Beste Smartphone OS" topic ook al niet de meest snuggere replies..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
Hahahahhaha DennisMoore die wordt verweten dat hij niet weet wat een HTC Desire is
>>> Nieuwe smarthpone | HTC vs Blackberry
Ja, da's best een goeie zetquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:53 schreef Ireyon het volgende:
'k Wist trouwens wel dat het verzamelen van die Reviews nog eens van pas zou komen![]()
Notities (zien eruit als postit memo's) ipv de friendstream.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:25 schreef niet_toegestaan het volgende:
Iemand een leuke suggestie om de 7 schermen leuk in te delen? Ik krijg mijn gmail trouwens niet goed voor elkaar. Het is gesynced, maar kan nog steeds geen berichten bekijken..
Ik heb gekozen voor een 1-jarig abbo. Hoef maar 89 bij te betalen voor het toestel.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef SevenWonders het volgende:
Vorige week mij Hi-abo verlengd en gratis de Desire mogen bestellen. Was alleen niet op voorraad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Mijn tig keer geromflashte Diamond krijgt toch de nodige kuren (3 uurtjes met batterij enzo).
Zat wel te overwegen om te wachten op de nieuwe appeltjestelefoon, maar denk dat Android het op termijn toch wint.
welk abo?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor een 1-jarig abbo. Hoef maar 89 bij te betalen voor het toestel.
welke termijn denk je aan en heb je dan al niet weer de behoefte aan wat nieuws?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef SevenWonders het volgende:
Vorige week mij Hi-abo verlengd en gratis de Desire mogen bestellen. Was alleen niet op voorraad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Mijn tig keer geromflashte Diamond krijgt toch de nodige kuren (3 uurtjes met batterij enzo).
Zat wel te overwegen om te wachten op de nieuwe appeltjestelefoon, maar denk dat Android het op termijn toch wint.
Alleen al het feit dat je D66 stemt zou je honderden euro per maand abbonementsgeld moeten laten kosten...quote:Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij heb ik zo'n minimaal Vodafone-abo, dat ik bij eenjarige verlenging slechts 30 euro ofzo als korting krijg op m'n sim-only abo.
Het is 'abonnement', met één b en twéé keer een n.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
Alleen al het feit dat je D66 stemt zou je honderden euro per maand abbonementsgeld moeten laten kosten...
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is 'abonnement', met één b en twéé keer een n.
D66 pleit voor meer geld naar onderwijs.
Ik ben doof, vandaar de taalfouten die ik zo en nu dan maak.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is 'abonnement', met één b en twéé keer een n.
D66 pleit voor meer geld naar onderwijs.
Het is zeker goedkoop want ik kreeg in de winkel de deal, Hi25 voor 1 jaar voor 240 euro of 2 jaar voor 100 euro maar het was een aktie dus die 100 euro werd nul euro. Dan vind ik jouw deal echt beter.quote:
Dit is wel goed nederlands of zo?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij heb ik zo'n minimaal Vodafone-abo, dat ik bij eenjarige verlenging slechts 30 euro ofzo als korting krijg op m'n sim-only abo.
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet zeggen, die nieuwe Twitter app... die ziet er best heel gelikt uit, geanimeerde background enzo.
Helaas geen ouderwetse retweets...
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, je zeurt een boel. Ben je ongesteld wellicht? Is je bier op?
Draait alleen op 2.1 volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet zeggen, die nieuwe Twitter app... die ziet er best heel gelikt uit, geanimeerde background enzo.
Helaas geen ouderwetse retweets...
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Never mind. Zoek maar iemand anders om mee te spelen. In ONZ ofzo, of PUB,
.
Waarom zijn er al 10 topics over de HTC Hero?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef skittelman het volgende:
Even een korte doch dringende vraag.
Waarom is er een HTC Desire topic?
Leuk dat dit vette toestel een eigen topic heeft, maar kan dit gewoon niet in het algemene Android Topic? Als ik een vraag heb mbt een app op de Legend ga ik naar het Android Topic. Dat zou toch ook moeten kunnen met de Desire?
Ik denk dat als je ze samenvoegt een bredere community krijgt waar antwoorden op vragen sneller gevonden worden en we allemaal kunnen ouwehoeren over deze prachtige telefoon
legend topic??? waar is diequote:Op zondag 2 mei 2010 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
Dan moet je ook 't Hero topic, 't Legend topic en 't Spica topic opheffen.
WTF is een Desire specifieke vraag? De Desire is identiek aan de Legend (op de grote van het scherm, vormgeving en cpu na)quote:Op zondag 2 mei 2010 21:36 schreef RacerDKB het volgende:
En ik denk niet dat ze in het Android-topic zitten te wachten op Desire-specifieke vragen.
Waarom werkt mijn GPS zo brak op mijn Desire?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
legend topic??? waar is die![]()
Hero topic is de laatste tijd erg dood
maar je hebt gelijk, die kunnen wat mij betreft ook samen
[..]
WTF is een Desire specifieke vraag? De Desire is identiek aan de Legend (op de grote van het scherm, vormgeving en cpu na)
Zet GPS aan bij instellingen > locatiequote:Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Renesite het volgende:
Overigens wel een serieuse vraag, hij trackt mijn GPS, als inwoner van een buitenwijk van Groningen, in de gemeente Noordenveld even verderop. Ook mijn twitter for android trackt mij elders!
Aaaah! Dan snap ik het al. Mijn GPS mast staat net in Noordenveld. Bingoquote:Op zondag 2 mei 2010 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Zet GPS aan bij instellingen > locatie
Standaard bepaalt hij de locatie dmv gsm masten.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaah! Dan snap ik het al. Mijn GPS GSM mast staat net in Noordenveld. Bingo!
was niet begatief bedoeldquote:
Heb ik aan staan, en ik heb een onbeveiligde even verderop staan, toch pikt hij deze niet op.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Zou ie trouwens ook niet aan locatiebepaling doen mbv Wi-Fi-netwerken?
Klopt, ook dat ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Zou ie trouwens ook niet aan locatiebepaling doen mbv Wi-Fi-netwerken?
Die Streetview-autootjes van Google waren ook Wi-Fi netwerken die ze tegenkwamen aan 't loggenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:51 schreef Adames het volgende:
Klopt, ook dat ja.
Al gebruik ik mijn GPS alleen als ik niet meer in de bewoonde wereld ben ..
android 1.5quote:Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom werkt mijn GPS zo brak op mijn Desire?
JA MAAR IK HEB GEEN DESIRE IK HEB EEN HERO WELKE NOG STEEDS ANDROID 1.6 HEEFT!!!
Radio-update ook gelukt, heb ineens een 'H" staan ipv 3G hier in A'dam... stuk sneller iig en m'n GPS problemen zijn ook opgelost.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... het rooten is gelukt met de nieuwe bootcd van modaco: http://android.modaco.com(...)-easier-root-method/
Nu alleen nog de radio-update erop zien te krijgen. In de recovery mode komen gaat nog niet zo makkelijk als op de G1.
Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?quote:Op maandag 3 mei 2010 07:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Radio-update ook gelukt, heb ineens een 'H" staan ipv 3G hier in A'dam... stuk sneller iig en m'n GPS problemen zijn ook opgelost.
Nu nog een ROM waarbij ik de overbodige Sense meuk kan deïnstalleren en ik ben blij.
Google staat er helemaal vol mee, net als de reacties bij elk nieuwsbericht dat gaat over rootenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?
bij welke provider zat je eerst dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef svefn het volgende:
Na een maandje met alleen wifi is hier eeeindelijk m'n nieuwe (vodafone) abbo ingegaan, overal internettenfinally
Ik zie er (op dit moment) het nut niet van in. Dat iets kan, betekent nog niet dat je het moet doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?
Ah! Ik wist niet eens dat de taakbalk naar beneden konquote:Op maandag 3 mei 2010 21:36 schreef Adames het volgende:
Als je hem aan de USB hangt kan je kiezen voor massa opslag op de telefoon.
Zie je dat niet, dan sleep even je taakbalk naar beneden en klik dan op massaopslag.
Ik vind het bereik just erg goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe is jullie bereik eigenlijk op de Desire? Ik heb het idee dat deze niet altijd even goed is als ik hem vergelijk met andere telefoons op hetzelfde netwerk op dezelfde plek.
Ehhm, ik ging verlengen bij Hi en ging van een Hi30 + internet naar een Hi15 + internet en kreeg/krijg hem gewoon gratis. Da's pas een deal.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is zeker goedkoop want ik kreeg in de winkel de deal, Hi25 voor 1 jaar voor 240 euro of 2 jaar voor 100 euro maar het was eeneen aktie dus die 100 euro werd nul euro. Dan vind ik jouw deal echt beter.
Heb je online besteld? Ik bij de Kalverstraat en ze zeiden hoogstwaarschijnlijk maandag of dinsdag.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ehhm, ik ging verlengen bij Hi en ging van een Hi30 + internet naar een Hi15 + internet en kreeg/krijg hem gewoon gratis. Da's pas een deal.
Maar, ze hebben geen voorraad. Dus zit ik al 5 dagen te wachten. Kan nog wel 2 weken duren volgens de site :-(
Bereik is een stuk beter geworden met de laatste Radio update, maar die is hier nog niet officieel uitgerold.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe is jullie bereik eigenlijk op de Desire? Ik heb het idee dat deze niet altijd even goed is als ik hem vergelijk met andere telefoons op hetzelfde netwerk op dezelfde plek.
Hi-15 + internet? Dat is slechts 60 min of sms, hoe kan je daar genoeg aan hebben? Ik heb regelmatig gesprekken die langer duren dan 60 minuten...quote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ehhm, ik ging verlengen bij Hi en ging van een Hi30 + internet naar een Hi15 + internet en kreeg/krijg hem gewoon gratis. Da's pas een deal.
Maar, ze hebben geen voorraad. Dus zit ik al 5 dagen te wachten. Kan nog wel 2 weken duren volgens de site :-(
Ik lees alleen maar dingen over verlengen, ik heb een nieuwe abbo genomen bij belcompany, ik kwam van prepaid vodafona af. Misschien maakt dat het verschil. Hoe dan ook, pech is pech. Ik kan er niks meer aan veranderen, ben verder wel tevreden.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Hmm, interessant. die Radio update wordt dus wel een officiële update? Ik dacht dat het zo'n root ding was.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bereik is een stuk beter geworden met de laatste Radio update, maar die is hier nog niet officieel uitgerold.
Heb nu ook ineens HSPA ontvangst in A'dam itt vorig week
Deze radio versie komt uit een Aziatische ROM voor de Desire is gewoon compatible met die van ons.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:05 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmm, interessant. die Radio update wordt dus wel een officiële update? Ik dacht dat het zo'n root ding was.
Misschien smst ie wel heel veel en heeft ie een aparte smsbundel. Maar 60 minuten bellen doe ik ook heel erg weinig, dus Hi-25 is normaal gesproken ook meer dan genoeg. Ik snap overigens niet hoe mensen een 2-jarig abonnement kunnen nemen, ik wil na een jaar altijd weer een nieuwe telefoon.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Hi-15 + internet? Dat is slechts 60 min of sms, hoe kan je daar genoeg aan hebben? Ik heb regelmatig gesprekken die langer duren dan 60 minuten...
Bij Vodafone nu gratis icm 2-jaar 200min+internet. 12 maanden voor 17 euro en 12 maanden voor 34, dus gemiddeld 25 euro. Ongeveer zelfde als hi15+internet maar dan wel met 200 min.
En dat snap ik dan weer niet; het is toch geen wedstrijd om telkens de nieuwste te moeten hebben, van waar die drang? De desire werkt nu perfect, en zal dat over twee jaar nog steeds doen, ongeacht of er dan een net iets sneller toestel op de markt is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik snap overigens niet hoe mensen een 2-jarig abonnement kunnen nemen, ik wil na een jaar altijd weer een nieuwe telefoon.
ik betaal nu maar 89 euro en verkoop mijn huidige Nokia 5800 voor 75 euro.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:44 schreef svefn het volgende:
[..]
En dat snap ik dan weer niet; het is toch geen wedstrijd om telkens de nieuwste te moeten hebben, van waar die drang? De desire werkt nu perfect, en zal dat over twee jaar nog steeds doen, ongeacht of er dan een net iets sneller toestel op de markt is.
Bovendien betaal je je dan elk jaar helemaal blauw aan een iets als een telefoon; dan ga ik voor dat geld liever op vakantie of naar een festival ofzo. Maargoed, ik ben ook maar een student
Dat betaal je er nog eens bij. Uiteraard betaal je een groter deel van de telefoon door de abonnementskosten terug (die hoger zijn dan bij een sim-only abbo). Zo krijg ik mijn telefoon ook gratis bij m'n abo, maar als ik het goedkoopst mogelijke vergelijkbare abonnement zoek, betaal ik zo'n 200 euro extra voor de Desire.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ik betaal nu maar 89 euro en verkoop mijn huidige Nokia 5800 voor 75 euro.
Daar zit dus het verschil; voor jou speelt de 'nieuwigheid' van iets blijkbaar meer mee dan bij mij. Kan ik verder ook wel begrijpen hoorquote:En het heeft niets te maken met een wedstrijd de nieuwste te hebben. Ik ben gewoon helemaal flauw van mijn telefoon na een jaar. Ik vind er dan gewoon niets meer aan.
Bij een Youtube-filmpje kunnen de 'makers' aangeven bij 'Syndication' of deze ook op mobiele apparaten mag worden afgespeeld of niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:09 schreef Ireyon het volgende:
Hmm ja die vindt-ie inderdaad wel. Maar bijv. Lady Gaga's Telephone (was alleen om te proberen), of een HD fragment uit de film Kick-Ass zijn nergens te bekennen..
Erg mooi! Ik heb hem gewoon nieuw in de winkel gekocht. Ben dus niet afhankelijk van een operator.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Deze radio versie komt uit een Aziatische ROM voor de Desire is gewoon compatible met die van ons.
HTC Nederland heeft via Twitter bevestigd dat deze ook hier uitgerold wordt en dat zou vorige week/deze week gebeuren... maar ja dan ben je ook weer afhankelijk van je operator.
Da's 120 minuten. Heb zakelijke simpele Nokia-GSMvan de baas. Communiceer verder heel veel per E-mail of andere digitale middelen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Hi-15 + internet? Dat is slechts 60 min of sms, hoe kan je daar genoeg aan hebben? Ik heb regelmatig gesprekken die langer duren dan 60 minuten...
Bij Vodafone nu gratis icm 2-jaar 200min+internet. 12 maanden voor 17 euro en 12 maanden voor 34, dus gemiddeld 25 euro. Ongeveer zelfde als hi15+internet maar dan wel met 200 min.
http://twitter.com/htc_nlquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Erg mooi! Ik heb hem gewoon nieuw in de winkel gekocht. Ben dus niet afhankelijk van een operator.
Heb je linkje naar die twitter voor me? Altijd interessant voor de toekomst.
Volgens mij 960 * 800 ..quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:46 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand hoe breed een plaatje moet zijn om alle 7 screens te omvatten?
In standby modus kunnen nog batteryverslindende applicaties draaien. GPS/WIFI/Bluetooth uitzetten wanneer je het niet nodig hebt. (installeer widgetknopjes op buroblad) Browsen op je SDcard met astro file manager.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:04 schreef wc-eend het volgende:
Paar vraagjes;
Hoelang duurt iedereen met de batterij, als ik hem rond 06:00 s'ochtends los koppel van de oplader dan moet ik hem rond 20:00 weer gaan opladen, ik internet best wel vaak op de mobiel..
En als je hem in je broekzak doet kan je hem toch gewoon het beste op standbij zetten, een keertje op het aan/uit knopje drukken..
Kan je ook over de SD kaart heen browsen? Want ik heb een aantal PDF bestanden op de sd kaart gezet maar de standaard pdf viewer kan deze dus niet vinden..
GPS/WIFI/Bluetooth staan standaard uitquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In standby modus kunnen nog batteryverslindende applicaties draaien. GPS/WIFI/Bluetooth uitzetten wanneer je het niet nodig hebt. (installeer widgetknopjes op buroblad) Browsen op je SDcard met astro file manager.
http://www.google.nl/search?q=android+screenshotquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:17 schreef Renesite het volgende:
Ik wil screenshots kunnen maken op mijn desire...Hoe?
Aha, had dat vluchtig doorgelezenquote:
Krijg dat soort dingen niet goed voor elkaar. SDK oid. Ik kan Java in principe niet installeren want ik bezit geen windows computer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aha, had dat vluchtig doorgelezen![]()
http://www.mobilyz.com/bl(...)stellen-zonder-root/ Deze dan?
Desire.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:05 schreef Djeez het volgende:
Ik werd gebeld door de provider dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken. Ik ben bekend en tevreden met Android (heb nu een G1) en wil graag weer een Android. Keuze is tussen Desire en SE X10, maar welke is nu echt de betere=
vraag je in een Desire topicquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:05 schreef Djeez het volgende:
Ik werd gebeld door de provider dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken. Ik ben bekend en tevreden met Android (heb nu een G1) en wil graag weer een Android. Keuze is tussen Desire en SE X10, maar welke is nu echt de betere=
Ohja, beetje dom van me. Wat heeft jullie destijds doen besluiten voor de Desire te gaan? Betere specs? Sense? Ervaring van HTC met Android?quote:
Desire heeft idd de betere specs en draait al op android 2.1. Daarnaast moet er voor die X10 nog een update komen om hem veel langer mee te laten gaan (accu tijd wordt dat wel verdubbeld) X10 heeft en krijgt ook geen multitouch.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ohja, beetje dom van me. Wat heeft jullie destijds doen besluiten voor de Desire te gaan? Betere specs? Sense? Ervaring van HTC met Android?
Ik heb daar de vraag even gesteld, bedankt!quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Desire heeft idd de betere specs en draait al op android 2.1. Daarnaast moet er voor die X10 nog een update komen om hem veel langer mee te laten gaan (accu tijd wordt dat wel verdubbeld) X10 heeft en krijgt ook geen multitouch.
Als ik nu moest kiezen tussen deze 2 dan koos ik voor de Desire.
Misschien dat je in het Android topic meer fokkers met ervaring vindt
edit: Android #15: Met meer dan 50k apps
op tweakers staat een goede vergelijking tussen de 2....daar komt de desire als beste uit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:05 schreef Djeez het volgende:
surequote:Op woensdag 5 mei 2010 18:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kun je dat in dit geval nog een kwestie van smaak noemen?
Met Estrongs hetzelfde probleem, hij ziet allemaal mappen en bestanden die ik dus niet terugvind als ik kijk op de pc.. maar de mappen en bestanden die ik zie op de pc.. zie ik dus niet op telefoon..quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:04 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje,
Ik heb die astro file manager..
Maar de bestanden en mappen die hij laat zien kan ik nergens terugvinden op mijn sdkaart als ik via de computer kijk, andersom precies hetzelfde..
Wat doe ik fout?
Ik dacht dat Legend en Desire exact dezelfde versie hadden? 2.1update1?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef wc-eend het volgende:
Omdat de desire die functie niet heeft.. volgens mij..
'k Dacht dat het op de Desire niet kon vanwege de subtiele overgangsanimatie als het het scherm unlockt, maar diezelfde animatie zou toch ook op de Legend moeten zitten danquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:17 schreef skittelman het volgende:
enig idee waarom ik wel een foto als schermblokkering kan instellen op de Legend maar mijn buurman niet op zijn Desire?
Is dat online of echt bij hun in de winkel?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Ik was zondag bij de Hi-winkel en toen hebben ze eentje voor me gereserveerd. Ze zeiden dat ie hoogstwaarschijnlijk wel maandag of dinsdag binnen zou komen, helaas nog niks gehoord.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:55 schreef MaGNeT het volgende:
Gisteren mijn Desire besteld bij een contract-verlenging.
Ik heb gekozen voor een 12 maand contract omdat ik er niet te lang aan vast wil zitten.
Ik betaal dan 31,90 per maand (200 minuten, 25 sms'jes en internet) en hoef niets bij te betalen voor het toestel.
Lijkt me een nette deal, zeker als je rekent dat ik dan na 12 maand minder heb betaald dan de aanschafprijs van het toestel (mits ik niet buiten mijn bundel bel).
De levertijd lijkt even te gaan duren maar dat overleef ik wel.
Het uitzien naar een nieuw toestel is altijd leuker dan het bezit, is mijn ervaring...
Telfortquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Ik was zondag bij de Hi-winkel en toen hebben ze eentje voor me gereserveerd. Ze zeiden dat ie hoogstwaarschijnlijk wel maandag of dinsdag binnen zou komen, helaas nog niks gehoord.
Ga er morgen wel ff heen.
Dat geldt m.i. niet voor de Desirequote:Op donderdag 6 mei 2010 00:55 schreef MaGNeT het volgende:
Het uitzien naar een nieuw toestel is altijd leuker dan het bezit, is mijn ervaring...
Het bezit van de saeck is het einde van het vermaeck!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:55 schreef MaGNeT het volgende:
Yup. Blijf ik me ook over verbazen idd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat geldt m.i. niet voor de Desire.
smartphonestunts.nl?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:15 schreef Djeez het volgende:
Ik heb de Desire besteld i.c.m. mooie aanbieding!Wel zit er nog een maand levertijd op, want hij is overal kats uitverkocht. Er komt een nieure, verbeterde zending aan, dus kan ik daar maar beter op wachten. Daarnaast had ik verwacht mijn abo pas eind juni te kunnen verlengen, dus geen probleem voor mij!
Nee, Belnu. Hoezo?quote:
Nieuwere verbeterde zendingquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:15 schreef Djeez het volgende:
Ik heb de Desire besteld i.c.m. mooie aanbieding!Wel zit er nog een maand levertijd op, want hij is overal kats uitverkocht. Er komt een nieure, verbeterde zending aan, dus kan ik daar maar beter op wachten. Daarnaast had ik verwacht mijn abo pas eind juni te kunnen verlengen, dus geen probleem voor mij!
Waarschijnlijk met een update erop die je met dat ding zelf er ook op kan zettenquote:
Oh gewoon Android updatequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een update erop die je met dat ding zelf er ook op kan zetten
En je moet je klanten tevreden houden he
Op zand en stofjes en andere troep na dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef svefn het volgende:
(en dat terwijl ik nooit iets anders in de zak heb waar m'n gsm zit).
Natuurlijk, die krasjes zitten er niet zomaar. Ik geef maar even aan dat ze er toch op kunnen komen, ook als je er voorzichtig mee omgaat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op zand en stofjes en andere troep na dan.
Schijnt niets uit te makenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Beinvloed dat dan niet het touch gebeuren dat het minder reageert of maakt dat niks uit ?
Nee dat vind ik kutquote:
Okeequote:Op donderdag 6 mei 2010 18:12 schreef svefn het volgende:
[..]
Schijnt niets uit te makenen heb zelf ook even eentje erop gehad en toen werkte alles perfect. Probleem was echter zo veel bubbeltjes dat het niets voorstelde en ik hem er maar af heb gehaald
Trekkoordje ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ook die hoesjes met zo'n trekkoordje? Ideaal!
Steekt een koordje uit het hoesje. Even aan trekken en je hebt je telefoon al in je hand.quote:
Ja, wel op de site zelf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:20 schreef Adames het volgende:
[..]
niet op de site zelf neem ik aan?
daar krijg je het toestel niet gratis met 12 maanden.
Ergens op internet heus wel http://www.belnu.nl/pvt25(...)d_bundel1article=911quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu nog maar even wachten op een goeie T-mobile aanbieding, zie nog niks staan voor 1 jaar en ik wil niet vastzitten aan 24 maanden ook
Daar is die pas bij 12 maanden vanaf een 135 abo helemaal gratis, andrs kost ie alsnog 200quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ergens op internet heus wel http://www.belnu.nl/pvt25(...)d_bundel1article=911
1 jarig goedkoop abo met gratis toestel is moeilijk te vinden. Ze moeten toch ergens winst makenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar is die pas bij 12 maanden vanaf een 135 abo helemaal gratis, andrs kost ie alsnog 200
Ha, dat is juist een al lang achterhaalde telefoon! Ga dan voor de Legend, die is bijna hetzelfde als de Desire!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:51 schreef Zwansen het volgende:
Pff, als ik echt zolang moet wachten, ben ik bijna geneigd om een HTC Hero ofzo te nemen.
Wacht gewoon op die Desire, het is het echt wel waard hoor. Ik ben zeer tevreden ermeequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:51 schreef Zwansen het volgende:
Pff, als ik echt zolang moet wachten, ben ik bijna geneigd om een HTC Hero ofzo te nemen.
Ach ja, wat zijn een paar weken op een mensenleven.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:51 schreef Zwansen het volgende:
En heb je een nieuwe typequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach ja, wat zijn een paar weken op een mensenleven.
Over 2 maanden baal je dat je niet kon wachten...
dat smoesje gebruikte ik ook altijd als een toestel niet voorradig was (maar bij een belcompany t for telecom wel)quote:
heb zelf de brando op de desire en je merkt er helemaal niets van, gevoeligheid is 100% hetzelfde en zo ook het zichtquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Beinvloed dat dan niet het touch gebeuren dat het minder reageert of maakt dat niks uit ?
Oh okee mooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb zelf de brando op de desire en je merkt er helemaal niets van, gevoeligheid is 100% hetzelfde en zo ook het zicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |