Notities (zien eruit als postit memo's) ipv de friendstream.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:25 schreef niet_toegestaan het volgende:
Iemand een leuke suggestie om de 7 schermen leuk in te delen? Ik krijg mijn gmail trouwens niet goed voor elkaar. Het is gesynced, maar kan nog steeds geen berichten bekijken..
Ik heb gekozen voor een 1-jarig abbo. Hoef maar 89 bij te betalen voor het toestel.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef SevenWonders het volgende:
Vorige week mij Hi-abo verlengd en gratis de Desire mogen bestellen. Was alleen niet op voorraad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Mijn tig keer geromflashte Diamond krijgt toch de nodige kuren (3 uurtjes met batterij enzo).
Zat wel te overwegen om te wachten op de nieuwe appeltjestelefoon, maar denk dat Android het op termijn toch wint.
welk abo?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor een 1-jarig abbo. Hoef maar 89 bij te betalen voor het toestel.
welke termijn denk je aan en heb je dan al niet weer de behoefte aan wat nieuws?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef SevenWonders het volgende:
Vorige week mij Hi-abo verlengd en gratis de Desire mogen bestellen. Was alleen niet op voorraad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Mijn tig keer geromflashte Diamond krijgt toch de nodige kuren (3 uurtjes met batterij enzo).
Zat wel te overwegen om te wachten op de nieuwe appeltjestelefoon, maar denk dat Android het op termijn toch wint.
Alleen al het feit dat je D66 stemt zou je honderden euro per maand abbonementsgeld moeten laten kosten...quote:Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij heb ik zo'n minimaal Vodafone-abo, dat ik bij eenjarige verlenging slechts 30 euro ofzo als korting krijg op m'n sim-only abo.
Het is 'abonnement', met één b en twéé keer een n.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
Alleen al het feit dat je D66 stemt zou je honderden euro per maand abbonementsgeld moeten laten kosten...
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is 'abonnement', met één b en twéé keer een n.
D66 pleit voor meer geld naar onderwijs.
Ik ben doof, vandaar de taalfouten die ik zo en nu dan maak.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is 'abonnement', met één b en twéé keer een n.
D66 pleit voor meer geld naar onderwijs.
Het is zeker goedkoop want ik kreeg in de winkel de deal, Hi25 voor 1 jaar voor 240 euro of 2 jaar voor 100 euro maar het was een aktie dus die 100 euro werd nul euro. Dan vind ik jouw deal echt beter.quote:
Dit is wel goed nederlands of zo?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij heb ik zo'n minimaal Vodafone-abo, dat ik bij eenjarige verlenging slechts 30 euro ofzo als korting krijg op m'n sim-only abo.
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet zeggen, die nieuwe Twitter app... die ziet er best heel gelikt uit, geanimeerde background enzo.
Helaas geen ouderwetse retweets...
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, je zeurt een boel. Ben je ongesteld wellicht? Is je bier op?
Draait alleen op 2.1 volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet zeggen, die nieuwe Twitter app... die ziet er best heel gelikt uit, geanimeerde background enzo.
Helaas geen ouderwetse retweets...
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Never mind. Zoek maar iemand anders om mee te spelen. In ONZ ofzo, of PUB,
.
Waarom zijn er al 10 topics over de HTC Hero?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef skittelman het volgende:
Even een korte doch dringende vraag.
Waarom is er een HTC Desire topic?
Leuk dat dit vette toestel een eigen topic heeft, maar kan dit gewoon niet in het algemene Android Topic? Als ik een vraag heb mbt een app op de Legend ga ik naar het Android Topic. Dat zou toch ook moeten kunnen met de Desire?
Ik denk dat als je ze samenvoegt een bredere community krijgt waar antwoorden op vragen sneller gevonden worden en we allemaal kunnen ouwehoeren over deze prachtige telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |