abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80857849
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Via de afbeelding van de url kwam ik op dit uit. http://www.uniwar.com/
Klopt helemaal.
  vrijdag 30 april 2010 @ 09:33:00 #102
19529 Fendy
True Spirit
pi_80865887
Meh, hoop dat mijn toestel snel komt, 5 a 10 werkdagen zeiden ze maandag...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_80872643
Zo... het rooten is gelukt met de nieuwe bootcd van modaco: http://android.modaco.com(...)-easier-root-method/

Nu alleen nog de radio-update erop zien te krijgen. In de recovery mode komen gaat nog niet zo makkelijk als op de G1.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:57:34 #104
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_80875427
Na een paar dagen wil ik toch even iets kwijt; DAMN wat een amazing device!
Nog nooit heeft een apparaatje zoveel verwachtingen overtroffen.. Waar ik normaal altijd nog in slaag om een smartphone te laten vastlopen of in ieder geval traag haperen is het hier nog niet gelukt, ondanks hoe zwaar een (flash)site of hoe vaak en snel ik achter elkaar switch in multitasking.

Ik maak me alleen wat zorgen over vrij geheugen op lange termijn, het liefst had ik intern geheugen wat groter gezien aangezien er zoveel handige apps zijn die ik allemaal wil hebben

Ook batterij is zorgenpuntje, het is bijna een sport geworden om batterij te managen dmv 2g/3g, wifi, bluetooth, screenbrightness etc..

ByTheWay; heb tot nu toe 3 Apple fanboys HTC desire laten zien en je zag ze zichtbaar 'pijn lijden' (echt zo van "shit, my world is falling apart, apple is niet meer superieur"), ze konden met niets komen wat hun 3gs sneller of beter kon doen en andersom waren er genoeg dingen die zij niet konden.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 21:05:30 #105
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80883680
alleen HTC peep wil regelmatig vastlopen. En mijn GPS wil niet goed werken (foursquare)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_80884090
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... het rooten is gelukt met de nieuwe bootcd van modaco: http://android.modaco.com(...)-easier-root-method/

Nu alleen nog de radio-update erop zien te krijgen. In de recovery mode komen gaat nog niet zo makkelijk als op de G1.
De movitatie om in de root te kunnen is zodat je applicaties op de SDcard kan installeren? betekent dit nou ook dat je oneindig veel dingen kan installeren zolang de SDcard niet vol is?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 21:33:03 ]
pi_80886461
Dat klinkt.wel handig ja, apps installeren op de SD kaart
. Maar ga hem niet alleen daarvoor rooten. Misschien als hij buiten de garantie is.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_80887744
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
Dat klinkt.wel handig ja, apps installeren op de SD kaart
. Maar ga hem niet alleen daarvoor rooten. Misschien als hij buiten de garantie is.
Over 2 jaar pas? Dan heeft HTC wel een update gegeven in de tussentijd waar een apsd wel mogelijk is
  zaterdag 1 mei 2010 @ 08:27:55 #109
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_80895272
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

De movitatie om in de root te kunnen is zodat je applicaties op de SDcard kan installeren? betekent dit nou ook dat je oneindig veel dingen kan installeren zolang de SDcard niet vol is?
Mijn motivatie is vooral dat ik straks builds kan installeren die ik wil. Cyanogen heeft geweldige builds gemaakt voor de G1 (en heeft nu zelfs Android 2.1 draaiend op de G1).
Apps2SD is wel grappig, maar dan moet je echt een snelle SD card hebben anders schiet je er niks mee op. daarbij heb ik nog meer dan voldoende aan het interne geheugen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_80895398
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:40 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Over 2 jaar pas? Dan heeft HTC wel een update gegeven in de tussentijd waar een apsd wel mogelijk is
Dan hoef ik hem dus niet te rootten Maakt mij niet uit hoor. Voorlopig heb ik ook nog wel genoeg aan intern geheugen. Verwijder best vaak weer apps.

Straks even een hoesje gaan oppikken in de winkel. Helaas hadden ze die niet op voorraad toen ik hem kocht. Dan steek ik hem al een stuk geruster in een een broek- of jaszak.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:26:54 #111
19529 Fendy
True Spirit
pi_80895653
Denk dst ik een hoesje doe plus invisishield...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:00:55 #112
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_80895963
Hoesje ga ik ook zo eens oppikken, blijf het belachelijk vinden dat er niet zo'n pouch bij zat als bij de G1 destijds... maar goed.
pi_80897533
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoesje ga ik ook zo eens oppikken, blijf het belachelijk vinden dat er niet zo'n pouch bij zat als bij de G1 destijds... maar goed.
Ja, dat vond ik ook wel jammer. Maar heb deze er wel gratis bij gekregen. Mag ook wel voor die prijs
pi_80898560
Grmbl, even een vodakaartje er in gedaan om netwerk te testen. Wil ik mobiel internet configureren, crasht de "com.android.settings" elke keer als ik "Namen toeganspunten" wil kiezen
pi_80899139
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, even een vodakaartje er in gedaan om netwerk te testen. Wil ik mobiel internet configureren, crasht de "com.android.settings" elke keer als ik "Namen toeganspunten" wil kiezen
Het kan aan iets knulligs liggen. Ik heb gisteren ook een telkens crashende appsinstaller gehad voordat ik doorkreeg dat hij nog op de optie diskdrive stond, toen heb ik hem op laden gezet en werkte het ineens weer perfekt.
pi_80899674
Hm, ik kwam wel wat posts tegen van mensen die hem geroot hadden en datzelfde probleem ook hadden. Met een tooltje "APN Backup en Restore" moesten zij alle APN's verwijderen en dan deed hij het weer. Ondanks dat ik hem niet geroot heb, was dat ook de oplossing voor mijn probleem.

Hij hing niet aan de PC, dus daar had het niet aan kunnen liggen, maar thanks voor het meedenken
pi_80903703
Ik baal dat mijn phone met de dag trager wordt..... Heb het idee dat alle apps niet afgesloten worden. Ben dit een beetje aan het bijhouden met taskkiller, maar uitzetten heeft ook geen zin (betreft snelheid)..... iemand zelfde euvel?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 15:57:43 #118
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_80903789
Taskkiller heeft ook geen enkel nut, je dwarsboomt alleen het memory management van Android ermee.

Verder geen issue met trager worden hier. Heb je veel apps die op de achtergrond synchroniseren? Dat wil nog wel eens een probleem zijn.

btw. Binnenkort apps installeren op je SD middels officiële update:

http://www.androidworld.n(...)apps-op-je-sd-kaart/
pi_80904289
Zijn er nou apps waarmee je een verkennerachtige programmaatje op de Desire kan installeren?
pi_80904376
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:17 schreef SolidasRock het volgende:
Zijn er nou apps waarmee je een verkennerachtige programmaatje op de Desire kan installeren?
ASTRO File Manager, die kan in ieder geval over je SD kaart browsen.
pi_80904873
ASTRO kan wel verkennen maar geen bestanden verwijderen. Nog andere proggies ?
pi_80905118
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
ASTRO kan wel verkennen maar geen bestanden verwijderen. Nog andere proggies ?
ASTRO kan wel bestanden verwijderen. Lang ingedrukt houden > Edit > Delete.
pi_80905201
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:45 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

ASTRO kan wel bestanden verwijderen. Lang ingedrukt houden > Edit > Delete.
Oh, dat lang indrukken had ik al paar keren geprobeerd maar het moet dus via edit. Bedankt, handig programmaatje

Werkt beter dan appsinstaller, want als ik weer op diskdrive zit crasht ie niet maar is ie gewoon "empty".

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2010 16:52:36 ]
pi_80905445
Is er ook een tool om smsjes van mijn N82 naar de Desire te krijgen?

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2010 17:07:53 ]
pi_80905958
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:55 schreef SolidasRock het volgende:
Is er ook een tool om smsjes van mijn N82 naar de Desire te krijgen?
Je zou dit kunnen proberen: http://vinodmishra.com/20(...)htc-android-devices/
pi_80906488
Ik heb alles smsjes al van de N82 afgehaald en in csv gezet. Terugzetten lukt niet, de optie importeren blijft grijs behalve bij concepten. Nah, ik laat het maar voor wat het is.
pi_80908322
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Dat hoef je toch niet te configgen?

Ik had mijn voda kaartje erin gedaan, en mobiel innet werkte meteen
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:57 schreef spooky1234 het volgende:ByTheWay; heb tot nu toe 3 Apple fanboys HTC desire laten zien en je zag ze zichtbaar 'pijn lijden' (echt zo van "shit, my world is falling apart, apple is niet meer superieur"), ze konden met niets komen wat hun 3gs sneller of beter kon doen en andersom waren er genoeg dingen die zij niet konden.
Hebben ze hun musicplayer niet opgestart die is een stuk beter als we voor android kunnen krijgen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Soldier2000 op 01-05-2010 18:35:15 ]
BlaBlaBla
pi_80909005
Hoe verwijder ik eigenlijk die oh zo nuttige bladwijzers die die ik heb gekregen van adverteerders?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_80909242
Welke adverteerders? Welke bladwijzers? Bedoel je facebook? Is onderdeel van Sense, net als die idiote aandelenwidget
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:01:15 #130
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80909315
Ik denk dat ik er ook eentje ga bestellen. Maar dan wel met snel internet van Hi...

Iemand nog argumenten om me over te halen?
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 19:02:48 #131
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80909360
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:01 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat ik er ook eentje ga bestellen. Maar dan wel met snel internet van Hi...

Iemand nog argumenten om me over te halen?
Hi? HI?

Snel internet - Hi?

HAHAHA!

Vodafone men.
pi_80909445
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:59 schreef SolidasRock het volgende:
Welke adverteerders? Welke bladwijzers? Bedoel je facebook? Is onderdeel van Sense, net als die idiote aandelenwidget
ik heb mn phone van tmobile en ik heb een widget met allemaal bladwijzers erop en ik heb dus een hele hoop bladwijzers met links naar sites als myspace, IENS, NS reisplanner, T-Mobile video on demand en dat soort dingen,

ik kan wel bladwijzers toevoegen, maar niet verwijderen ik kan wel die hele widget weggooien maar dat lijkt me ook niet handig, tenzij er een andere widget is waar ik op een overzichtelijke manier mijn bookmarks kan plaatsen bewaren
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_80909707
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:02 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hi? HI?

Snel internet - Hi?

HAHAHA!

Vodafone men.
Ik begreep van de verkoper dat Hi tegenwoordig net zo snel is als Vodafone

Ik weet dat in het verleden Vodafone hogere fup had en hogere snelheden haalde maar is dat tegenwoordig nog steeds zo? Bron?

@Slayage, ik heb die rotzooi niet. Kan dus niet zeggen of het eraf te halen is of niet. Ik denk dat je root toegang nodig hebt daarvoor, dan kan je wat meer veranderen dan je nu kan.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2010 19:17:19 ]
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:36:54 #134
68638 Zwansen
pi_80910350
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:02 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hi? HI?

Snel internet - Hi?

HAHAHA!

Vodafone men.
http://www.hi.nl/Producti(...)obiel-Abonnement.htm

Ik had dus eerst Eindeloos Online. Nu wil ik graag die anderen, die is 3 keer zo snel. Dan is dat toch snel internet van Hi?

En ja, er zijn vast providers die sneller internet aanbieden, maar wil niet 4 maanden wachten.
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 19:55:11 #135
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80910910
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:36 schreef Zwansen het volgende:

[..]

http://www.hi.nl/Producti(...)obiel-Abonnement.htm

Ik had dus eerst Eindeloos Online. Nu wil ik graag die anderen, die is 3 keer zo snel. Dan is dat toch snel internet van Hi?

En ja, er zijn vast providers die sneller internet aanbieden, maar wil niet 4 maanden wachten.
aaaaah, xtrasnel kan best goed zijn idd
pi_80911129
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:15 schreef SolidasRock het volgende:

Ik weet dat in het verleden Vodafone hogere fup had en hogere snelheden haalde maar is dat tegenwoordig nog steeds zo? Bron?
Even getest met de app Xtremelabs Speedtest, momentopname uiteraard::
quote:
Vodafone:
Download speed is: 2237,7 Kbit/s
Max speed is: 2532,2 Kbit/s

Upload speed is: 171,8 Kbit/s
Max speed is: 188,7 Kbit/s
quote:
Wi-Fi:
Download speed is: 13098,2 Kbit/s
Max speed is: 13435,5 Kbit/s

Upload speed is: 434,8 Kbit/s
Max speed is: 475,7 Kbit/s
Als ik m'n laptopje eraan hang, dan is er in ieder geval prima mee te surfen, ook youtube enzo .
pi_80911231
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb mn phone van tmobile en ik heb een widget met allemaal bladwijzers erop en ik heb dus een hele hoop bladwijzers met links naar sites als myspace, IENS, NS reisplanner, T-Mobile video on demand en dat soort dingen,

ik kan wel bladwijzers toevoegen, maar niet verwijderen ik kan wel die hele widget weggooien maar dat lijkt me ook niet handig, tenzij er een andere widget is waar ik op een overzichtelijke manier mijn bookmarks kan plaatsen bewaren
In dat bladwijzeroverzicht de bladwijzer die je weg wilt hebben ingedrukt houden, dan krijg je zo'n keuzemenu waar ook "Verwijderen" in staat. Scheelt inderdaad een bak rommel!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_80911235
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:06 schreef Slayage het volgende:

En als je via de browser (en dan 'menu') naar de bladwijzers gaat, kun je ze dan niet verwijderen met een longpress?

Zelf gebruik ik meestal http://my.xmarks.com/m (m voor mobiele pagina) als startpagina, dan zijn m'n 'bladwijzers' hetzelfde als in m'n Firefox enzo .
pi_80911599
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:06 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

In dat bladwijzeroverzicht de bladwijzer die je weg wilt hebben ingedrukt houden, dan krijg je zo'n keuzemenu waar ook "Verwijderen" in staat. Scheelt inderdaad een bak rommel!
verwijdert ie dan niet de hele widget?
-Rabia Al-Basri
pi_80912037
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef Slayage het volgende:

verwijdert ie dan niet de hele widget?
Dan moet je de longpress niet via de widget doen. Gewoon vanuit de browser lijkt me.
pi_80912356
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:33 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dan moet je de longpress niet via de widget doen. Gewoon vanuit de browser lijkt me.
ahaa, thanks mensen! deze noob is weer een stukje verder met alle instellingen
-Rabia Al-Basri
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 22:49:32 #142
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80916459
Hahahahhaha DennisMoore die wordt verweten dat hij niet weet wat een HTC Desire is
>>> Nieuwe smarthpone | HTC vs Blackberry
pi_80916561
.
pi_80916562
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
Hahahahhaha DennisMoore die wordt verweten dat hij niet weet wat een HTC Desire is
>>> Nieuwe smarthpone | HTC vs Blackberry
Die user gaf in het "Beste Smartphone OS" topic ook al niet de meest snuggere replies..

'k Wist trouwens wel dat het verzamelen van die Reviews nog eens van pas zou komen
pi_80916656
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:53 schreef Ireyon het volgende:

'k Wist trouwens wel dat het verzamelen van die Reviews nog eens van pas zou komen
Ja, da's best een goeie zet .
  zondag 2 mei 2010 @ 00:23:37 #146
68638 Zwansen
pi_80919078
Ga deze morgen kopen, maar hoop dat ie daar op voorraad is.
pi_80921351
De officiële Twitter app voor Android werkt trouwens erg lekker, beter dan HTC Peep.
  zondag 2 mei 2010 @ 09:18:06 #148
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_80923305
Oke, ik weet dat m'n Desire automatisch een back-up maakt (heb ik aangevinkt) Iemand anders ervaring met het feit of ik het zelf ook nog eens zou moeten doen? De back-up die er nu gemaakt wordt gaat naar de sd kaart maar moet ik misschien ook van de sd nog eens een back-up maken op m'n computer?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_80923377
Wat backupt ie dan?
  zondag 2 mei 2010 @ 09:33:41 #150
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_80923387
Volgens Mobyliz

* SMS en MMS berichten
* Applicatie settings voor messaging
* Browser favorieten
* Je keyboard woordenboek (aangeleerde woorden)
* Algemene settings
* Normale en draadloze netwerken
* Geluid en display instellingen
* Locatie instellingen
* Applicaties (!)
* Tijd en datum
* Taal en toetsenbord taal (locale only)
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_80925434
Iemand een leuke suggestie om de 7 schermen leuk in te delen? Ik krijg mijn gmail trouwens niet goed voor elkaar. Het is gesynced, maar kan nog steeds geen berichten bekijken..
pi_80927204
quote:
Op zondag 2 mei 2010 11:25 schreef niet_toegestaan het volgende:
Iemand een leuke suggestie om de 7 schermen leuk in te delen? Ik krijg mijn gmail trouwens niet goed voor elkaar. Het is gesynced, maar kan nog steeds geen berichten bekijken..
Notities (zien eruit als postit memo's) ipv de friendstream.

Widgets om wifi en bluetooth en dergelijke snel aan en uit te kunnen zetten om accu te besparen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2010 12:33:46 ]
pi_80927650
Vorige week mij Hi-abo verlengd en gratis de Desire mogen bestellen. Was alleen niet op voorraad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Mijn tig keer geromflashte Diamond krijgt toch de nodige kuren (3 uurtjes met batterij enzo).

Zat wel te overwegen om te wachten op de nieuwe appeltjestelefoon, maar denk dat Android het op termijn toch wint.
Take on the situation, but not the torment ...
  zondag 2 mei 2010 @ 18:24:25 #154
68638 Zwansen
pi_80940771
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef SevenWonders het volgende:
Vorige week mij Hi-abo verlengd en gratis de Desire mogen bestellen. Was alleen niet op voorraad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Mijn tig keer geromflashte Diamond krijgt toch de nodige kuren (3 uurtjes met batterij enzo).

Zat wel te overwegen om te wachten op de nieuwe appeltjestelefoon, maar denk dat Android het op termijn toch wint.
Ik heb gekozen voor een 1-jarig abbo. Hoef maar 89 bij te betalen voor het toestel.
  zondag 2 mei 2010 @ 18:36:48 #155
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_80941171
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:24 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik heb gekozen voor een 1-jarig abbo. Hoef maar 89 bij te betalen voor het toestel.
welk abo?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 2 mei 2010 @ 18:37:26 #156
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_80941194
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef SevenWonders het volgende:

welke termijn denk je aan en heb je dan al niet weer de behoefte aan wat nieuws?
pi_80942545
Volgens mij heb ik zo'n minimaal Vodafone-abo, dat ik bij eenjarige verlenging slechts 30 euro ofzo als korting krijg op m'n sim-only abo .
pi_80943771
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij heb ik zo'n minimaal Vodafone-abo, dat ik bij eenjarige verlenging slechts 30 euro ofzo als korting krijg op m'n sim-only abo .
Alleen al het feit dat je D66 stemt zou je honderden euro per maand abbonementsgeld moeten laten kosten...
pi_80944338
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:45 schreef SolidasRock het volgende:

Alleen al het feit dat je D66 stemt zou je honderden euro per maand abbonementsgeld moeten laten kosten...
Het is 'abonnement', met één b en twéé keer een n.

D66 pleit voor meer geld naar onderwijs.
pi_80944724
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_80945324
Als ie die post nou had gedaan vanaf een Desire, dan had de autocorrect wel ingegrepen .
pi_80945435
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik ben doof, vandaar de taalfouten die ik zo en nu dan maak.
  zondag 2 mei 2010 @ 20:28:51 #163
68638 Zwansen
pi_80945444
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:36 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

welk abo?
Hi-25. Lekker goedkoop.
pi_80946452
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hi-25. Lekker goedkoop.
Het is zeker goedkoop want ik kreeg in de winkel de deal, Hi25 voor 1 jaar voor 240 euro of 2 jaar voor 100 euro maar het was een aktie dus die 100 euro werd nul euro. Dan vind ik jouw deal echt beter.
pi_80947442
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
Dit is wel goed nederlands of zo?
pi_80947637
Je zeurt een beetje .
pi_80947732
'k Moet zeggen, die nieuwe Twitter app... die ziet er best heel gelikt uit, geanimeerde background enzo .
Helaas geen ouderwetse retweets.. .
pi_80947754
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
Je zeurt een beetje .
Right...
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet zeggen, die nieuwe Twitter app... die ziet er best heel gelikt uit, geanimeerde background enzo .

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2010 21:23:10 ]
pi_80947872
Okay, je zeurt een boel. Ben je ongesteld wellicht? Is je bier op?
pi_80948021
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, je zeurt een boel. Ben je ongesteld wellicht? Is je bier op?
Probeer je grappig te zijn of zo?
pi_80948096
Never mind. Zoek maar iemand anders om mee te spelen. In ONZ ofzo, of PUB , .

Nu weer over de HTC Desire .
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef DennisMoore het volgende:

Draait alleen op 2.1 volgens mij.
pi_80948174
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Never mind. Zoek maar iemand anders om mee te spelen. In ONZ ofzo, of PUB , .
Probeer je nog steeds grappig te zijn of zo?

Edit: o ja, weer ontopic over de Desire.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2010 21:31:30 ]
  zondag 2 mei 2010 @ 21:34:09 #173
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_80948371
Even een korte doch dringende vraag.

Waarom is er een HTC Desire topic?

Leuk dat dit vette toestel een eigen topic heeft, maar kan dit gewoon niet in het algemene Android Topic? Als ik een vraag heb mbt een app op de Legend ga ik naar het Android Topic. Dat zou toch ook moeten kunnen met de Desire?

Ik denk dat als je ze samenvoegt een bredere community krijgt waar antwoorden op vragen sneller gevonden worden en we allemaal kunnen ouwehoeren over deze prachtige telefoon
Lege virente, virent cuncta
pi_80948462
Dan moet je ook 't Hero topic, 't Legend topic en 't Spica topic opheffen .

Soms loopt het wat door elkaar heen, da's waar. Maar meestal kun je Android onderwerpen (die van toepassing zijn op meerdere toestellen) in 't Android-topic plaatsen, en toestel-specifieke dingen in 't toestel-topic.

Dingen over de hardware, verwachte updates, levertijden, webwinkels, etc.

Dus je zou max twee topics hoeven bij te houden, valt wel mee.
pi_80948499
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef skittelman het volgende:
Even een korte doch dringende vraag.

Waarom is er een HTC Desire topic?

Leuk dat dit vette toestel een eigen topic heeft, maar kan dit gewoon niet in het algemene Android Topic? Als ik een vraag heb mbt een app op de Legend ga ik naar het Android Topic. Dat zou toch ook moeten kunnen met de Desire?

Ik denk dat als je ze samenvoegt een bredere community krijgt waar antwoorden op vragen sneller gevonden worden en we allemaal kunnen ouwehoeren over deze prachtige telefoon
Waarom zijn er al 10 topics over de HTC Hero?
HTC Hero #10: Waar we leuke apps uitwisselen.

Toestellen hebben zo vaak hun eigen topic, boeiend.
pi_80948521
En ik denk niet dat ze in het Android-topic zitten te wachten op Desire-specifieke vragen.
  zondag 2 mei 2010 @ 21:37:49 #177
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_80948563
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
Dan moet je ook 't Hero topic, 't Legend topic en 't Spica topic opheffen .
legend topic??? waar is die
Hero topic is de laatste tijd erg dood

maar je hebt gelijk, die kunnen wat mij betreft ook samen
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:36 schreef RacerDKB het volgende:
En ik denk niet dat ze in het Android-topic zitten te wachten op Desire-specifieke vragen.
WTF is een Desire specifieke vraag? De Desire is identiek aan de Legend (op de grote van het scherm, vormgeving en cpu na)
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 21:43:03 #178
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80948799
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:37 schreef skittelman het volgende:

[..]

legend topic??? waar is die
Hero topic is de laatste tijd erg dood

maar je hebt gelijk, die kunnen wat mij betreft ook samen
[..]

WTF is een Desire specifieke vraag? De Desire is identiek aan de Legend (op de grote van het scherm, vormgeving en cpu na)
Waarom werkt mijn GPS zo brak op mijn Desire?

JA MAAR IK HEB GEEN DESIRE IK HEB EEN HERO WELKE NOG STEEDS ANDROID 1.6 HEEFT!!!
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 21:43:41 #179
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80948828
Overigens wel een serieuse vraag, hij trackt mijn GPS, als inwoner van een buitenwijk van Groningen, in de gemeente Noordenveld even verderop. Ook mijn twitter for android trackt mij elders !
  zondag 2 mei 2010 @ 21:44:06 #180
268251 Adames
Klara!
pi_80948849
Ook E71 als E72 hebben beide een eigen topic ..
  zondag 2 mei 2010 @ 21:44:37 #181
268251 Adames
Klara!
pi_80948876
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Renesite het volgende:
Overigens wel een serieuse vraag, hij trackt mijn GPS, als inwoner van een buitenwijk van Groningen, in de gemeente Noordenveld even verderop. Ook mijn twitter for android trackt mij elders !
Zet GPS aan bij instellingen > locatie

Standaard bepaalt hij de locatie dmv gsm masten.
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 21:46:04 #182
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80948960
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:44 schreef Adames het volgende:

[..]

Zet GPS aan bij instellingen > locatie

Standaard bepaalt hij de locatie dmv gsm masten.
Aaaah! Dan snap ik het al. Mijn GPS mast staat net in Noordenveld. Bingo !
  zondag 2 mei 2010 @ 21:47:12 #183
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_80949016
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:

[..]

Aaaah! Dan snap ik het al. Mijn GPS GSM mast staat net in Noordenveld. Bingo !
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 21:47:36 #184
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80949040
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:47 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]
Sorry don't be so sharp
  zondag 2 mei 2010 @ 21:48:29 #185
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_80949077
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

Sorry don't be so sharp
was niet begatief bedoeld
pi_80949160
Zou ie trouwens ook niet aan locatiebepaling doen mbv Wi-Fi-netwerken?
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 21:50:52 #187
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80949197
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Heb ik aan staan, en ik heb een onbeveiligde even verderop staan, toch pikt hij deze niet op.

Overigens, in foursquare pikt hij helemaal niks op. De weergadget wel - Noordenveld ipv. Groningen.
  zondag 2 mei 2010 @ 21:51:04 #188
268251 Adames
Klara!
pi_80949208
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Klopt, ook dat ja.

Al gebruik ik mijn GPS alleen als ik niet meer in de bewoonde wereld ben ..
pi_80949269
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:51 schreef Adames het volgende:

Klopt, ook dat ja.

Al gebruik ik mijn GPS alleen als ik niet meer in de bewoonde wereld ben ..
Die Streetview-autootjes van Google waren ook Wi-Fi netwerken die ze tegenkwamen aan 't loggen .
  zondag 2 mei 2010 @ 22:08:01 #190
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_80950054
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Renesite het volgende:

[..]

Waarom werkt mijn GPS zo brak op mijn Desire?

JA MAAR IK HEB GEEN DESIRE IK HEB EEN HERO WELKE NOG STEEDS ANDROID 1.6 HEEFT!!!
android 1.5

bij nader inzien ben ik blij dat zulk gespuis het andere topic niet verpest met hun aanwezigheid
  maandag 3 mei 2010 @ 07:42:06 #191
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_80957991
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:

Radio-update ook gelukt, heb ineens een 'H" staan ipv 3G hier in A'dam... stuk sneller iig en m'n GPS problemen zijn ook opgelost.
Nu nog een ROM waarbij ik de overbodige Sense meuk kan deïnstalleren en ik ben blij.
pi_80970445
Na een maandje met alleen wifi is hier eeeindelijk m'n nieuwe (vodafone) abbo ingegaan, overal internetten finally
pi_80971744
quote:
Op maandag 3 mei 2010 07:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Radio-update ook gelukt, heb ineens een 'H" staan ipv 3G hier in A'dam... stuk sneller iig en m'n GPS problemen zijn ook opgelost.
Nu nog een ROM waarbij ik de overbodige Sense meuk kan deïnstalleren en ik ben blij.
Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?
pi_80972021
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?
Google staat er helemaal vol mee, net als de reacties bij elk nieuwsbericht dat gaat over rooten

Ik krijg het trouwens maar niet voor elkaar om de internet te delen met m'n laptop, raar aangezien het bij anderen plug 'n play is.
  maandag 3 mei 2010 @ 16:08:20 #195
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_80972149
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef svefn het volgende:
Na een maandje met alleen wifi is hier eeeindelijk m'n nieuwe (vodafone) abbo ingegaan, overal internetten finally
bij welke provider zat je eerst dan?
pi_80972241
Bij Ben. Toen ik m'n Desire binnenkreeg bleek dat mijn oude abo (zonder onbeperkt internet dus) daar nog een maandje doorliep, tot vandaag dus.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:32:58 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_80984965
.

[ Bericht 99% gewijzigd door SQ op 03-05-2010 21:33:08 ]
disclaimer
  maandag 3 mei 2010 @ 21:33:31 #198
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_80984992
Hoe zet je eigenlijk mp3's op dat ding?
Mijn pc herkent em niet als externe HD als ik aan de USB hang .
pi_80985111
Als je hem aan de USB hangt kan je kiezen voor massa opslag op de telefoon.
Zie je dat niet, dan sleep even je taakbalk naar beneden en klik dan op massaopslag.
pi_80985171
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik zie er (op dit moment) het nut niet van in. Dat iets kan, betekent nog niet dat je het moet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')