Klopt helemaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Via de afbeelding van de url kwam ik op dit uit. http://www.uniwar.com/
De movitatie om in de root te kunnen is zodat je applicaties op de SDcard kan installeren? betekent dit nou ook dat je oneindig veel dingen kan installeren zolang de SDcard niet vol is?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... het rooten is gelukt met de nieuwe bootcd van modaco: http://android.modaco.com(...)-easier-root-method/
Nu alleen nog de radio-update erop zien te krijgen. In de recovery mode komen gaat nog niet zo makkelijk als op de G1.
Over 2 jaar pas?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
Dat klinkt.wel handig ja, apps installeren op de SD kaart
. Maar ga hem niet alleen daarvoor rooten. Misschien als hij buiten de garantie is.
Mijn motivatie is vooral dat ik straks builds kan installeren die ik wil. Cyanogen heeft geweldige builds gemaakt voor de G1 (en heeft nu zelfs Android 2.1 draaiend op de G1).quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De movitatie om in de root te kunnen is zodat je applicaties op de SDcard kan installeren? betekent dit nou ook dat je oneindig veel dingen kan installeren zolang de SDcard niet vol is?
Dan hoef ik hem dus niet te roottenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over 2 jaar pas?Dan heeft HTC wel een update gegeven in de tussentijd waar een apsd wel mogelijk is
Ja, dat vond ik ook wel jammer. Maar heb deze er wel gratis bij gekregen. Mag ook wel voor die prijsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoesje ga ik ook zo eens oppikken, blijf het belachelijk vinden dat er niet zo'n pouch bij zat als bij de G1 destijds... maar goed.
Het kan aan iets knulligs liggen. Ik heb gisteren ook een telkens crashende appsinstaller gehad voordat ik doorkreeg dat hij nog op de optie diskdrive stond, toen heb ik hem op laden gezet en werkte het ineens weer perfekt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, even een vodakaartje er in gedaan om netwerk te testen. Wil ik mobiel internet configureren, crasht de "com.android.settings" elke keer als ik "Namen toeganspunten" wil kiezen
ASTRO File Manager, die kan in ieder geval over je SD kaart browsen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:17 schreef SolidasRock het volgende:
Zijn er nou apps waarmee je een verkennerachtige programmaatje op de Desire kan installeren?
ASTRO kan wel bestanden verwijderen. Lang ingedrukt houden > Edit > Delete.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
ASTRO kan wel verkennen maar geen bestanden verwijderen. Nog andere proggies ?
Oh, dat lang indrukken had ik al paar keren geprobeerd maar het moet dus via edit. Bedankt, handig programmaatjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ASTRO kan wel bestanden verwijderen. Lang ingedrukt houden > Edit > Delete.
Je zou dit kunnen proberen: http://vinodmishra.com/20(...)htc-android-devices/quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:55 schreef SolidasRock het volgende:
Is er ook een tool om smsjes van mijn N82 naar de Desire te krijgen?![]()
Dat hoef je toch niet te configgen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, even een vodakaartje er in gedaan om netwerk te testen. Wil ik mobiel internet configureren, crasht de "com.android.settings" elke keer als ik "Namen toeganspunten" wil kiezen
Hebben ze hun musicplayer niet opgestartquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:57 schreef spooky1234 het volgende:ByTheWay; heb tot nu toe 3 Apple fanboys HTC desire laten zien en je zag ze zichtbaar 'pijn lijden' (echt zo van "shit, my world is falling apart, apple is niet meer superieur"), ze konden met niets komen wat hun 3gs sneller of beter kon doen en andersom waren er genoeg dingen die zij niet konden.
Hi? HI?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:01 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat ik er ook eentje ga bestellen. Maar dan wel met snel internet van Hi...
Iemand nog argumenten om me over te halen?
ik heb mn phone van tmobile en ik heb een widget met allemaal bladwijzers erop en ik heb dus een hele hoop bladwijzers met links naar sites als myspace, IENS, NS reisplanner, T-Mobile video on demand en dat soort dingen,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:59 schreef SolidasRock het volgende:
Welke adverteerders? Welke bladwijzers? Bedoel je facebook? Is onderdeel van Sense, net als die idiote aandelenwidget
Ik begreep van de verkoper dat Hi tegenwoordig net zo snel is als Vodafonequote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hi? HI?
Snel internet - Hi?
HAHAHA!
Vodafone men.
http://www.hi.nl/Producti(...)obiel-Abonnement.htmquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hi? HI?
Snel internet - Hi?
HAHAHA!
Vodafone men.
aaaaah, xtrasnel kan best goed zijn iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
http://www.hi.nl/Producti(...)obiel-Abonnement.htm
Ik had dus eerst Eindeloos Online. Nu wil ik graag die anderen, die is 3 keer zo snel. Dan is dat toch snel internet van Hi?
En ja, er zijn vast providers die sneller internet aanbieden, maar wil niet 4 maanden wachten.
Even getest met de app Xtremelabs Speedtest, momentopname uiteraard::quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet dat in het verleden Vodafone hogere fup had en hogere snelheden haalde maar is dat tegenwoordig nog steeds zo? Bron?
quote:Vodafone:
Download speed is: 2237,7 Kbit/s
Max speed is: 2532,2 Kbit/s
Upload speed is: 171,8 Kbit/s
Max speed is: 188,7 Kbit/s
Als ik m'n laptopje eraan hang, dan is er in ieder geval prima mee te surfen, ook youtube enzoquote:Wi-Fi:
Download speed is: 13098,2 Kbit/s
Max speed is: 13435,5 Kbit/s
Upload speed is: 434,8 Kbit/s
Max speed is: 475,7 Kbit/s
In dat bladwijzeroverzicht de bladwijzer die je weg wilt hebben ingedrukt houden, dan krijg je zo'n keuzemenu waar ook "Verwijderen" in staat. Scheelt inderdaad een bak rommel!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb mn phone van tmobile en ik heb een widget met allemaal bladwijzers erop en ik heb dus een hele hoop bladwijzers met links naar sites als myspace, IENS, NS reisplanner, T-Mobile video on demand en dat soort dingen,
ik kan wel bladwijzers toevoegen, maar niet verwijderen ik kan wel die hele widget weggooien maar dat lijkt me ook niet handig, tenzij er een andere widget is waar ik op een overzichtelijke manier mijn bookmarks kan plaatsen bewaren
En als je via de browser (en dan 'menu') naar de bladwijzers gaat, kun je ze dan niet verwijderen met een longpress?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:06 schreef Slayage het volgende:
ik heb mn phone van tmobile en ik heb een widget met allemaal bladwijzers erop en ik heb dus een hele hoop bladwijzers met links naar sites als myspace, IENS, NS reisplanner, T-Mobile video on demand en dat soort dingen,
ik kan wel bladwijzers toevoegen, maar niet verwijderen ik kan wel die hele widget weggooien maar dat lijkt me ook niet handig, tenzij er een andere widget is waar ik op een overzichtelijke manier mijn bookmarks kan plaatsen bewaren
verwijdert ie dan niet de hele widget?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:06 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
In dat bladwijzeroverzicht de bladwijzer die je weg wilt hebben ingedrukt houden, dan krijg je zo'n keuzemenu waar ook "Verwijderen" in staat. Scheelt inderdaad een bak rommel!
ahaa, thanks mensen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan moet je de longpress niet via de widget doen. Gewoon vanuit de browser lijkt me.
Die user gaf in het "Beste Smartphone OS" topic ook al niet de meest snuggere replies..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
Hahahahhaha DennisMoore die wordt verweten dat hij niet weet wat een HTC Desire is
>>> Nieuwe smarthpone | HTC vs Blackberry
Ja, da's best een goeie zetquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:53 schreef Ireyon het volgende:
'k Wist trouwens wel dat het verzamelen van die Reviews nog eens van pas zou komen![]()
Notities (zien eruit als postit memo's) ipv de friendstream.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:25 schreef niet_toegestaan het volgende:
Iemand een leuke suggestie om de 7 schermen leuk in te delen? Ik krijg mijn gmail trouwens niet goed voor elkaar. Het is gesynced, maar kan nog steeds geen berichten bekijken..
Ik heb gekozen voor een 1-jarig abbo. Hoef maar 89 bij te betalen voor het toestel.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef SevenWonders het volgende:
Vorige week mij Hi-abo verlengd en gratis de Desire mogen bestellen. Was alleen niet op voorraad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Mijn tig keer geromflashte Diamond krijgt toch de nodige kuren (3 uurtjes met batterij enzo).
Zat wel te overwegen om te wachten op de nieuwe appeltjestelefoon, maar denk dat Android het op termijn toch wint.
welk abo?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor een 1-jarig abbo. Hoef maar 89 bij te betalen voor het toestel.
welke termijn denk je aan en heb je dan al niet weer de behoefte aan wat nieuws?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef SevenWonders het volgende:
Vorige week mij Hi-abo verlengd en gratis de Desire mogen bestellen. Was alleen niet op voorraad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Mijn tig keer geromflashte Diamond krijgt toch de nodige kuren (3 uurtjes met batterij enzo).
Zat wel te overwegen om te wachten op de nieuwe appeltjestelefoon, maar denk dat Android het op termijn toch wint.
Alleen al het feit dat je D66 stemt zou je honderden euro per maand abbonementsgeld moeten laten kosten...quote:Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij heb ik zo'n minimaal Vodafone-abo, dat ik bij eenjarige verlenging slechts 30 euro ofzo als korting krijg op m'n sim-only abo.
Het is 'abonnement', met één b en twéé keer een n.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
Alleen al het feit dat je D66 stemt zou je honderden euro per maand abbonementsgeld moeten laten kosten...
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is 'abonnement', met één b en twéé keer een n.
D66 pleit voor meer geld naar onderwijs.
Ik ben doof, vandaar de taalfouten die ik zo en nu dan maak.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is 'abonnement', met één b en twéé keer een n.
D66 pleit voor meer geld naar onderwijs.
Het is zeker goedkoop want ik kreeg in de winkel de deal, Hi25 voor 1 jaar voor 240 euro of 2 jaar voor 100 euro maar het was een aktie dus die 100 euro werd nul euro. Dan vind ik jouw deal echt beter.quote:
Dit is wel goed nederlands of zo?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij heb ik zo'n minimaal Vodafone-abo, dat ik bij eenjarige verlenging slechts 30 euro ofzo als korting krijg op m'n sim-only abo.
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet zeggen, die nieuwe Twitter app... die ziet er best heel gelikt uit, geanimeerde background enzo.
Helaas geen ouderwetse retweets...
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, je zeurt een boel. Ben je ongesteld wellicht? Is je bier op?
Draait alleen op 2.1 volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet zeggen, die nieuwe Twitter app... die ziet er best heel gelikt uit, geanimeerde background enzo.
Helaas geen ouderwetse retweets...
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Never mind. Zoek maar iemand anders om mee te spelen. In ONZ ofzo, of PUB,
.
Waarom zijn er al 10 topics over de HTC Hero?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef skittelman het volgende:
Even een korte doch dringende vraag.
Waarom is er een HTC Desire topic?
Leuk dat dit vette toestel een eigen topic heeft, maar kan dit gewoon niet in het algemene Android Topic? Als ik een vraag heb mbt een app op de Legend ga ik naar het Android Topic. Dat zou toch ook moeten kunnen met de Desire?
Ik denk dat als je ze samenvoegt een bredere community krijgt waar antwoorden op vragen sneller gevonden worden en we allemaal kunnen ouwehoeren over deze prachtige telefoon
legend topic??? waar is diequote:Op zondag 2 mei 2010 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
Dan moet je ook 't Hero topic, 't Legend topic en 't Spica topic opheffen.
WTF is een Desire specifieke vraag? De Desire is identiek aan de Legend (op de grote van het scherm, vormgeving en cpu na)quote:Op zondag 2 mei 2010 21:36 schreef RacerDKB het volgende:
En ik denk niet dat ze in het Android-topic zitten te wachten op Desire-specifieke vragen.
Waarom werkt mijn GPS zo brak op mijn Desire?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
legend topic??? waar is die![]()
Hero topic is de laatste tijd erg dood
maar je hebt gelijk, die kunnen wat mij betreft ook samen
[..]
WTF is een Desire specifieke vraag? De Desire is identiek aan de Legend (op de grote van het scherm, vormgeving en cpu na)
Zet GPS aan bij instellingen > locatiequote:Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Renesite het volgende:
Overigens wel een serieuse vraag, hij trackt mijn GPS, als inwoner van een buitenwijk van Groningen, in de gemeente Noordenveld even verderop. Ook mijn twitter for android trackt mij elders!
Aaaah! Dan snap ik het al. Mijn GPS mast staat net in Noordenveld. Bingoquote:Op zondag 2 mei 2010 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Zet GPS aan bij instellingen > locatie
Standaard bepaalt hij de locatie dmv gsm masten.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaah! Dan snap ik het al. Mijn GPS GSM mast staat net in Noordenveld. Bingo!
was niet begatief bedoeldquote:
Heb ik aan staan, en ik heb een onbeveiligde even verderop staan, toch pikt hij deze niet op.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Zou ie trouwens ook niet aan locatiebepaling doen mbv Wi-Fi-netwerken?
Klopt, ook dat ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Zou ie trouwens ook niet aan locatiebepaling doen mbv Wi-Fi-netwerken?
Die Streetview-autootjes van Google waren ook Wi-Fi netwerken die ze tegenkwamen aan 't loggenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:51 schreef Adames het volgende:
Klopt, ook dat ja.
Al gebruik ik mijn GPS alleen als ik niet meer in de bewoonde wereld ben ..
android 1.5quote:Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom werkt mijn GPS zo brak op mijn Desire?
JA MAAR IK HEB GEEN DESIRE IK HEB EEN HERO WELKE NOG STEEDS ANDROID 1.6 HEEFT!!!
Radio-update ook gelukt, heb ineens een 'H" staan ipv 3G hier in A'dam... stuk sneller iig en m'n GPS problemen zijn ook opgelost.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... het rooten is gelukt met de nieuwe bootcd van modaco: http://android.modaco.com(...)-easier-root-method/
Nu alleen nog de radio-update erop zien te krijgen. In de recovery mode komen gaat nog niet zo makkelijk als op de G1.
Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?quote:Op maandag 3 mei 2010 07:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Radio-update ook gelukt, heb ineens een 'H" staan ipv 3G hier in A'dam... stuk sneller iig en m'n GPS problemen zijn ook opgelost.
Nu nog een ROM waarbij ik de overbodige Sense meuk kan deïnstalleren en ik ben blij.
Google staat er helemaal vol mee, net als de reacties bij elk nieuwsbericht dat gaat over rootenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?
bij welke provider zat je eerst dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef svefn het volgende:
Na een maandje met alleen wifi is hier eeeindelijk m'n nieuwe (vodafone) abbo ingegaan, overal internettenfinally
Ik zie er (op dit moment) het nut niet van in. Dat iets kan, betekent nog niet dat je het moet doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |