legend topic??? waar is diequote:Op zondag 2 mei 2010 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
Dan moet je ook 't Hero topic, 't Legend topic en 't Spica topic opheffen.
WTF is een Desire specifieke vraag? De Desire is identiek aan de Legend (op de grote van het scherm, vormgeving en cpu na)quote:Op zondag 2 mei 2010 21:36 schreef RacerDKB het volgende:
En ik denk niet dat ze in het Android-topic zitten te wachten op Desire-specifieke vragen.
Waarom werkt mijn GPS zo brak op mijn Desire?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
legend topic??? waar is die![]()
Hero topic is de laatste tijd erg dood
maar je hebt gelijk, die kunnen wat mij betreft ook samen
[..]
WTF is een Desire specifieke vraag? De Desire is identiek aan de Legend (op de grote van het scherm, vormgeving en cpu na)
Zet GPS aan bij instellingen > locatiequote:Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Renesite het volgende:
Overigens wel een serieuse vraag, hij trackt mijn GPS, als inwoner van een buitenwijk van Groningen, in de gemeente Noordenveld even verderop. Ook mijn twitter for android trackt mij elders!
Aaaah! Dan snap ik het al. Mijn GPS mast staat net in Noordenveld. Bingoquote:Op zondag 2 mei 2010 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Zet GPS aan bij instellingen > locatie
Standaard bepaalt hij de locatie dmv gsm masten.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaah! Dan snap ik het al. Mijn GPS GSM mast staat net in Noordenveld. Bingo!
was niet begatief bedoeldquote:
Heb ik aan staan, en ik heb een onbeveiligde even verderop staan, toch pikt hij deze niet op.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Zou ie trouwens ook niet aan locatiebepaling doen mbv Wi-Fi-netwerken?
Klopt, ook dat ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Zou ie trouwens ook niet aan locatiebepaling doen mbv Wi-Fi-netwerken?
Die Streetview-autootjes van Google waren ook Wi-Fi netwerken die ze tegenkwamen aan 't loggenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:51 schreef Adames het volgende:
Klopt, ook dat ja.
Al gebruik ik mijn GPS alleen als ik niet meer in de bewoonde wereld ben ..
android 1.5quote:Op zondag 2 mei 2010 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom werkt mijn GPS zo brak op mijn Desire?
JA MAAR IK HEB GEEN DESIRE IK HEB EEN HERO WELKE NOG STEEDS ANDROID 1.6 HEEFT!!!
Radio-update ook gelukt, heb ineens een 'H" staan ipv 3G hier in A'dam... stuk sneller iig en m'n GPS problemen zijn ook opgelost.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... het rooten is gelukt met de nieuwe bootcd van modaco: http://android.modaco.com(...)-easier-root-method/
Nu alleen nog de radio-update erop zien te krijgen. In de recovery mode komen gaat nog niet zo makkelijk als op de G1.
Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?quote:Op maandag 3 mei 2010 07:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Radio-update ook gelukt, heb ineens een 'H" staan ipv 3G hier in A'dam... stuk sneller iig en m'n GPS problemen zijn ook opgelost.
Nu nog een ROM waarbij ik de overbodige Sense meuk kan deïnstalleren en ik ben blij.
Google staat er helemaal vol mee, net als de reacties bij elk nieuwsbericht dat gaat over rootenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?
bij welke provider zat je eerst dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef svefn het volgende:
Na een maandje met alleen wifi is hier eeeindelijk m'n nieuwe (vodafone) abbo ingegaan, overal internettenfinally
Ik zie er (op dit moment) het nut niet van in. Dat iets kan, betekent nog niet dat je het moet doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg eens in het kort wat de voordelen (en nadelen) zouden zijn van het toegang krijgen tot de root van Desire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |