Volgens mij 960 * 800 ..quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:46 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand hoe breed een plaatje moet zijn om alle 7 screens te omvatten?
In standby modus kunnen nog batteryverslindende applicaties draaien. GPS/WIFI/Bluetooth uitzetten wanneer je het niet nodig hebt. (installeer widgetknopjes op buroblad) Browsen op je SDcard met astro file manager.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:04 schreef wc-eend het volgende:
Paar vraagjes;
Hoelang duurt iedereen met de batterij, als ik hem rond 06:00 s'ochtends los koppel van de oplader dan moet ik hem rond 20:00 weer gaan opladen, ik internet best wel vaak op de mobiel..
En als je hem in je broekzak doet kan je hem toch gewoon het beste op standbij zetten, een keertje op het aan/uit knopje drukken..
Kan je ook over de SD kaart heen browsen? Want ik heb een aantal PDF bestanden op de sd kaart gezet maar de standaard pdf viewer kan deze dus niet vinden..
GPS/WIFI/Bluetooth staan standaard uitquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In standby modus kunnen nog batteryverslindende applicaties draaien. GPS/WIFI/Bluetooth uitzetten wanneer je het niet nodig hebt. (installeer widgetknopjes op buroblad) Browsen op je SDcard met astro file manager.
http://www.google.nl/search?q=android+screenshotquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:17 schreef Renesite het volgende:
Ik wil screenshots kunnen maken op mijn desire...Hoe?
Aha, had dat vluchtig doorgelezenquote:
Krijg dat soort dingen niet goed voor elkaar. SDK oid. Ik kan Java in principe niet installeren want ik bezit geen windows computer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aha, had dat vluchtig doorgelezen![]()
http://www.mobilyz.com/bl(...)stellen-zonder-root/ Deze dan?
Desire.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:05 schreef Djeez het volgende:
Ik werd gebeld door de provider dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken. Ik ben bekend en tevreden met Android (heb nu een G1) en wil graag weer een Android. Keuze is tussen Desire en SE X10, maar welke is nu echt de betere=
vraag je in een Desire topicquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:05 schreef Djeez het volgende:
Ik werd gebeld door de provider dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken. Ik ben bekend en tevreden met Android (heb nu een G1) en wil graag weer een Android. Keuze is tussen Desire en SE X10, maar welke is nu echt de betere=
Ohja, beetje dom van me. Wat heeft jullie destijds doen besluiten voor de Desire te gaan? Betere specs? Sense? Ervaring van HTC met Android?quote:
Desire heeft idd de betere specs en draait al op android 2.1. Daarnaast moet er voor die X10 nog een update komen om hem veel langer mee te laten gaan (accu tijd wordt dat wel verdubbeld) X10 heeft en krijgt ook geen multitouch.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ohja, beetje dom van me. Wat heeft jullie destijds doen besluiten voor de Desire te gaan? Betere specs? Sense? Ervaring van HTC met Android?
Ik heb daar de vraag even gesteld, bedankt!quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Desire heeft idd de betere specs en draait al op android 2.1. Daarnaast moet er voor die X10 nog een update komen om hem veel langer mee te laten gaan (accu tijd wordt dat wel verdubbeld) X10 heeft en krijgt ook geen multitouch.
Als ik nu moest kiezen tussen deze 2 dan koos ik voor de Desire.
Misschien dat je in het Android topic meer fokkers met ervaring vindt
edit: Android #15: Met meer dan 50k apps
op tweakers staat een goede vergelijking tussen de 2....daar komt de desire als beste uit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:05 schreef Djeez het volgende:
surequote:Op woensdag 5 mei 2010 18:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kun je dat in dit geval nog een kwestie van smaak noemen?
Met Estrongs hetzelfde probleem, hij ziet allemaal mappen en bestanden die ik dus niet terugvind als ik kijk op de pc.. maar de mappen en bestanden die ik zie op de pc.. zie ik dus niet op telefoon..quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:04 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje,
Ik heb die astro file manager..
Maar de bestanden en mappen die hij laat zien kan ik nergens terugvinden op mijn sdkaart als ik via de computer kijk, andersom precies hetzelfde..
Wat doe ik fout?
Ik dacht dat Legend en Desire exact dezelfde versie hadden? 2.1update1?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef wc-eend het volgende:
Omdat de desire die functie niet heeft.. volgens mij..
'k Dacht dat het op de Desire niet kon vanwege de subtiele overgangsanimatie als het het scherm unlockt, maar diezelfde animatie zou toch ook op de Legend moeten zitten danquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:17 schreef skittelman het volgende:
enig idee waarom ik wel een foto als schermblokkering kan instellen op de Legend maar mijn buurman niet op zijn Desire?
Is dat online of echt bij hun in de winkel?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Hi-15 + internet? Dat is slechts 60 min of sms, hoe kan je daar genoeg aan hebben? Ik heb regelmatig gesprekken die langer duren dan 60 minuten...
Bij Vodafone nu gratis icm 2-jaar 200min+internet. 12 maanden voor 17 euro en 12 maanden voor 34, dus gemiddeld 25 euro. Ongeveer zelfde als hi15+internet maar dan wel met 200 min.
Waar heb je hem besteld? Ik was zondag bij de Hi-winkel en toen hebben ze eentje voor me gereserveerd. Ze zeiden dat ie hoogstwaarschijnlijk wel maandag of dinsdag binnen zou komen, helaas nog niks gehoord.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:55 schreef MaGNeT het volgende:
Gisteren mijn Desire besteld bij een contract-verlenging.
Ik heb gekozen voor een 12 maand contract omdat ik er niet te lang aan vast wil zitten.
Ik betaal dan 31,90 per maand (200 minuten, 25 sms'jes en internet) en hoef niets bij te betalen voor het toestel.
Lijkt me een nette deal, zeker als je rekent dat ik dan na 12 maand minder heb betaald dan de aanschafprijs van het toestel (mits ik niet buiten mijn bundel bel).
De levertijd lijkt even te gaan duren maar dat overleef ik wel.
Het uitzien naar een nieuw toestel is altijd leuker dan het bezit, is mijn ervaring...
Telfortquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Ik was zondag bij de Hi-winkel en toen hebben ze eentje voor me gereserveerd. Ze zeiden dat ie hoogstwaarschijnlijk wel maandag of dinsdag binnen zou komen, helaas nog niks gehoord.
Ga er morgen wel ff heen.
Dat geldt m.i. niet voor de Desirequote:Op donderdag 6 mei 2010 00:55 schreef MaGNeT het volgende:
Het uitzien naar een nieuw toestel is altijd leuker dan het bezit, is mijn ervaring...
Het bezit van de saeck is het einde van het vermaeck!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:55 schreef MaGNeT het volgende:
Yup. Blijf ik me ook over verbazen idd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat geldt m.i. niet voor de Desire.
smartphonestunts.nl?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:15 schreef Djeez het volgende:
Ik heb de Desire besteld i.c.m. mooie aanbieding!Wel zit er nog een maand levertijd op, want hij is overal kats uitverkocht. Er komt een nieure, verbeterde zending aan, dus kan ik daar maar beter op wachten. Daarnaast had ik verwacht mijn abo pas eind juni te kunnen verlengen, dus geen probleem voor mij!
Nee, Belnu. Hoezo?quote:
Nieuwere verbeterde zendingquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:15 schreef Djeez het volgende:
Ik heb de Desire besteld i.c.m. mooie aanbieding!Wel zit er nog een maand levertijd op, want hij is overal kats uitverkocht. Er komt een nieure, verbeterde zending aan, dus kan ik daar maar beter op wachten. Daarnaast had ik verwacht mijn abo pas eind juni te kunnen verlengen, dus geen probleem voor mij!
Waarschijnlijk met een update erop die je met dat ding zelf er ook op kan zettenquote:
Oh gewoon Android updatequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een update erop die je met dat ding zelf er ook op kan zetten
En je moet je klanten tevreden houden he
Op zand en stofjes en andere troep na dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef svefn het volgende:
(en dat terwijl ik nooit iets anders in de zak heb waar m'n gsm zit).
Natuurlijk, die krasjes zitten er niet zomaar. Ik geef maar even aan dat ze er toch op kunnen komen, ook als je er voorzichtig mee omgaat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op zand en stofjes en andere troep na dan.
Schijnt niets uit te makenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Beinvloed dat dan niet het touch gebeuren dat het minder reageert of maakt dat niks uit ?
Nee dat vind ik kutquote:
Okeequote:Op donderdag 6 mei 2010 18:12 schreef svefn het volgende:
[..]
Schijnt niets uit te makenen heb zelf ook even eentje erop gehad en toen werkte alles perfect. Probleem was echter zo veel bubbeltjes dat het niets voorstelde en ik hem er maar af heb gehaald
Trekkoordje ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ook die hoesjes met zo'n trekkoordje? Ideaal!
Steekt een koordje uit het hoesje. Even aan trekken en je hebt je telefoon al in je hand.quote:
Ja, wel op de site zelf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:20 schreef Adames het volgende:
[..]
niet op de site zelf neem ik aan?
daar krijg je het toestel niet gratis met 12 maanden.
Ergens op internet heus wel http://www.belnu.nl/pvt25(...)d_bundel1article=911quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu nog maar even wachten op een goeie T-mobile aanbieding, zie nog niks staan voor 1 jaar en ik wil niet vastzitten aan 24 maanden ook
Daar is die pas bij 12 maanden vanaf een 135 abo helemaal gratis, andrs kost ie alsnog 200quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ergens op internet heus wel http://www.belnu.nl/pvt25(...)d_bundel1article=911
1 jarig goedkoop abo met gratis toestel is moeilijk te vinden. Ze moeten toch ergens winst makenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar is die pas bij 12 maanden vanaf een 135 abo helemaal gratis, andrs kost ie alsnog 200
Ha, dat is juist een al lang achterhaalde telefoon! Ga dan voor de Legend, die is bijna hetzelfde als de Desire!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:51 schreef Zwansen het volgende:
Pff, als ik echt zolang moet wachten, ben ik bijna geneigd om een HTC Hero ofzo te nemen.
Wacht gewoon op die Desire, het is het echt wel waard hoor. Ik ben zeer tevreden ermeequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:51 schreef Zwansen het volgende:
Pff, als ik echt zolang moet wachten, ben ik bijna geneigd om een HTC Hero ofzo te nemen.
Ach ja, wat zijn een paar weken op een mensenleven.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:51 schreef Zwansen het volgende:
En heb je een nieuwe typequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach ja, wat zijn een paar weken op een mensenleven.
Over 2 maanden baal je dat je niet kon wachten...
dat smoesje gebruikte ik ook altijd als een toestel niet voorradig was (maar bij een belcompany t for telecom wel)quote:
heb zelf de brando op de desire en je merkt er helemaal niets van, gevoeligheid is 100% hetzelfde en zo ook het zichtquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Beinvloed dat dan niet het touch gebeuren dat het minder reageert of maakt dat niks uit ?
Oh okee mooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb zelf de brando op de desire en je merkt er helemaal niets van, gevoeligheid is 100% hetzelfde en zo ook het zicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |