Wij zouden sinds de kerst al wat afspreken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lijkt me een puik plan. Zullen we bij deze afspreken dat we, wanneer ik een echte baan heb gevonden, we dat gaan vieren met een terrasje mop?
Jij draag ook zelden luchtjes?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
Men zegt dat ik lekker ruik inderdaad.
Dan vier jij het met ons meequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij zouden sinds de kerst al wat afspreken.
kloonquote:
Jammer alleen dat het design compleet gejat is van Paco Rabanne.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
En ik heb deze:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
En nog veel meer, teveel om op te noemen
dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
Mijn huisgenootje heeft een half jaar geleden van die Bose-oordopjes gekocht voor 100 euro.
Vanaf gisteren zijn ze stuk, kabelbreuk.
Zij laat zich afschepen, dus ik ga zo even naar de winkel met die dingen. Ook al valt kabelbreuk niet onder garantie, ik vind dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.
Iemand nog goeie tips die ik kan aanvoeren? Ik ben niet zo van het audio-technische.
Le male en Classique zijn wel echte klassiekers jaquote:
mijn post wel een uitnodigingquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was geen verkapte vraag-tot-uitnodiging
Ik heb deo (meestal Axe ofzo) en wat Armani Diamonds, maar inderdaad hebben tot nog toe alle vrouwen mijn lichaamsgeur als "lekker" omschreven. Geen idee, dat ruik ik zelf nietquote:
Neeeeee! hahahahaaquote:
het begint echt erg te wordenquote:
Dat interesseert me vrijwel nietsquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef Kluts het volgende:
Jammer alleen dat het design compleet gejat is van Paco Rabanne.
Maar wel een lekker geurtje.
quote:
Ik ga even roken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nee he? Daar was ik al bang voor. Nu maar hopen dat mijn combinatie van manga-oogjes en vlotte babbel voldoende zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.
meer kan je helaas niet aanvoeren denk ik
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga even roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent verschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Valt wel mee. Maar ik hou sowieso wel van zware en aanwezige geuren.quote:
weigeren de winkel uit te gaan werkt vaak ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee he? Daar was ik al bang voor. Nu maar hopen dat mijn combinatie van manga-oogjes en vlotte babbel voldoende zijn.
Probeer tranen op te wekken, en zet je beste pruil-lip op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee he? Daar was ik al bang voor. Nu maar hopen dat mijn combinatie van manga-oogjes en vlotte babbel voldoende zijn.
succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik ook.. en mierzoet vind ik ook lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar ik hou sowieso wel van zware en aanwezige geuren.
Mijn ex heeft ooit Noa voor me gekocht. Zou ik zelf nooit kopen, veel te zacht, maar het was wel een lekker geurtje.
Ik ben niet het type vrouw dat dingen voor elkaar krijgt door te gaan janken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Probeer tranen op te wekken, en zet je beste pruil-lip op.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weigeren de winkel uit te gaan werkt vaak ook![]()
zo heb ik toen mijn geld terug gekregen ipv een waardebon
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Probeer tranen op te wekken, en zet je beste pruil-lip op.
Idd, en veul ook, anders is de geur er na 2 uur ofzo al weer afquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook.. en mierzoet vind ik ook lekker
Ik dacht meer aan een traantje, niet letterlijk janken, maar ok !quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet het type vrouw dat dingen voor elkaar krijgt door te gaan janken.
Push up dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet het type vrouw dat dingen voor elkaar krijgt door te gaan janken.
laag uitgesneden truitje werkt misschien beterquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
gaan huilen in een electronicazaak
de reden waarom ik het flesje gewoon in mn tas doequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Idd, en veul ook, anders is de geur er na 2 uur ofzo al weer af
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
valt idd wel mee, maar ik ruik het zelf niet meer, want ik heb het elke dag op.
Je moet ook geen Eau de toilette dragen, maar eau de parfum of parfumquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Idd, en veul ook, anders is de geur er na 2 uur ofzo al weer af
Heb ik 1x gedaan, toen liet ik m'n tas vallen en het flesje was van glas, je raadt het alquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de reden waarom ik het flesje gewoon in mn tas doe
Stampvoeten!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een traantje, niet letterlijk janken, maar ok !
Check.quote:
Ja, afhankelijk van hoe je er mee om gaat. En aangezien de winkel je daar gebruikelijkerwijs het voordeel van de twijfel niet in geeft...quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
Ook al valt kabelbreuk niet onder garantie, ik vind dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.
En sowieso niet elke dag dezelfde dragen. Je ruikt het dan zelf niet meer en spuit dan opnieuw op, terwijl een ander het gewoon nog kan ruiken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook geen Eau de toilette dragen, maar eau de parfum of parfum
Wat denk je hoeveel geld ik krijgquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook geen Eau de toilette dragen, maar eau de parfum of parfum
Het scheelt wel dat ik niet naar de BCC ofzo hoef, maar naar zo'n oldschool-electronicazaak. Denk dat dat wel scheelt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, afhankelijk van hoe je er mee om gaat. En aangezien de winkel je daar gebruikelijkerwijs het voordeel van de twijfel niet in geeft...
dat had k met mijn dure foundationquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Kluts het volgende:
Mijn favoriete geurtje is echt ultraviolet, maar best prijzig. Ik had 'm een keer gekocht, heel zuinig ermee, en op een dag stond ik in de badkamer in het flesje te kijken hoeveel er nog inzat. (bijna vol)
En toen liet ik hem uit mijn handen kletteren, in duizend stukken in de wasbak.
Wat wel lief was, was dat mijn ex, nadat hij mijn teleurstelling had gezien, een nieuwe fles had gekocht voor me.
Hij zei nog wel: Alleen ik wist niet vantevoren dat hij zo duur was.
Datquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
En sowieso niet elke dag dezelfde dragen. Je ruikt het dan zelf niet meer en spuit dan opnieuw op, terwijl een ander het gewoon nog kan ruiken.
Van parfum hoef je maar twee spuitjes op en je ruikt lekker. Van eau de toilete gebruik je automatisch veel meer. En vooral als dat de enige geur is die je draagt, spuit je er automatisch nog meer van op omdat je het zelf niet meer ruikt.quote:
Dat scheelt wel met de mogelijkheden die de verkoper heeft vaak, ja. Maar goed, ik heb een grotere koptelefoon met los kabeltje, dat losse kabeltje is niet voor niets. Die dingen blijven nu eenmaal kwetsbaar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat ik niet naar de BCC ofzo hoef, maar naar zo'n oldschool-electronicazaak. Denk dat dat wel scheelt.
meeste mensen hier zijn meerderjarigquote:
ik heb ook een glazen flesje, en laat mn tas ook vaak zat vallen, maar met parfum is me dat nog nooit overkomen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Heb ik 1x gedaan, toen liet ik m'n tas vallen en het flesje was van glas, je raadt het alMijn boeken roken wel lekker trouwens
Ik ben anders ook niet rijk... Maar een goed geurtje zie ik als investering. En dan koop ik de parfum en niet de eau de toilette.quote:
Ja, zij gebruikt dat ding voor haar Iphone, dus dan is zo'n grote koptelefoon niet echt handig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat scheelt wel met de mogelijkheden die de verkoper heeft vaak, ja. Maar goed, ik heb een grotere koptelefoon met los kabeltje, dat losse kabeltje is niet voor niets. Die dingen blijven nu eenmaal kwetsbaar.
Had ik met mijn verjaardag, camera gekregen, schrok van de flits en liet hem vallen recht op de lensquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat had k met mijn dure foundation![]()
eindelijk een kleur die perfect was en niet oranje uitsloeg..
klats, kapot... ik heb nog steeds niet zoiets van ik ga een nieuwe kopen
Ik spuit ook altijd een beetje achter m'n oren en in m'n haar. Dan blijft het ook langer hangenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
En, als je je geur op je polsen spuit (het kan overigens beter in je ellebogen), maar dan niet je polsen tegen elkaar wrijven om het ook op de andere pols te krijgen, maar gewoon spuiten op je andere pols.
zolang je 1 kant op wrijft en niet kriskros moest het wel nog kunnen dacht ik...quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
En, als je je geur op je polsen spuit (het kan overigens beter in je ellebogen), maar dan niet je polsen tegen elkaar wrijven om het ook op de andere pols te krijgen, maar gewoon spuiten op je andere pols.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zij gebruikt dat ding voor haar Iphone, dus dan is zo'n grote koptelefoon niet echt handig.
Maar het zijn Bose-oordopjes, dan mag je wel wat verwachten.
En achter je oren en tussen je borsten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
Ik spuit het achter mijn oren en tussen mijn tieten. Dan ruik ik het zelf iig ook nog.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik spuit ook altijd een beetje achter m'n oren en in m'n haar. Dan blijft het ook langer hangen
je kreeg een nieuwe?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Had ik met mijn verjaardag, camera gekregen, schrok van de flits en liet hem vallen recht op de lenskapot dus. Heb mijn moeder heel lief aangekeken en had weer een nieuwe gekregen, toen wou ik een foto maken en duwde iemand me aan, weer kapot
Sindsdien moet ik het maar doen met mijn mobiel.
Hield je hem verkeerd omquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Had ik met mijn verjaardag, camera gekregen, schrok van de flits en liet hem vallen recht op de lenskapot dus. Heb mijn moeder heel lief aangekeken en had weer een nieuwe gekregen, toen wou ik een foto maken en duwde iemand me aan, weer kapot
Tussen m'n tieten doe ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik spuit het achter mijn oren en tussen mijn tieten. Dan ruik ik het zelf iig ook nog.
Muts.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Mijn ma ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kreeg een nieuwe?![]()
mijn ma had me in mn gezicht uitgelachen
Beter dan boos worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in mn haar nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen m'n tieten doe ik ookMaar ook in m'n haar.
Ja ik was jaruuuugquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:19 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ga maar eens oordopjes ruilen.
Later!
succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:19 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ga maar eens oordopjes ruilen.
Later!
Dat zou voor mijn ma geen verschil makenquote:
dan nog.. had niks uitgemaakt.. mn ma gaat me echt geen nieuwe geven.. ik laat hem vallen, ik moet met de gevolgen levenquote:
daar is pa voorquote:
toedelsquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
Ik spuit ook altijd een beetje achter m'n oren en in m'n haar. Dan blijft het ook langer hangen
Nee, gewoon niet wrijvenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zolang je 1 kant op wrijft en niet kriskros moest het wel nog kunnen dacht ik...
I know.quote:
ik spuit sowieso op beide polsen, maar ik dacht echt dat je door rondjes te draaien de bolletjes kapot wreef..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[..]
Nee, gewoon niet wrijven
ik wil best je oren bedruppelen hoor.. dan hoor je aan 1 kant bijna niksquote:
bolletjes in parfum?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik spuit sowieso op beide polsen, maar ik dacht echt dat je door rondjes te draaien de bolletjes kapot wreef..
Dat is dus met gewoon wrijven al. Beide polsen spuiten en laten opdrogen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik spuit sowieso op beide polsen, maar ik dacht echt dat je door rondjes te draaien de bolletjes kapot wreef..
geurbolletjesquote:
Ach soquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geurbolletjesdie de geur vasthouden
microscopisch gedoe
Squirtvocht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil best je oren bedruppelen hoor.. dan hoor je aan 1 kant bijna niks
bijnaquote:
Plasseks?quote:
gatver neequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Plasseks?![]()
hoe zou het stbabylon vergaan trouwens, nu in Vegas?![]()
Ze weet niet dat er bolletjes in parfum zitten, maar....quote:
Nee, ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gatver nee
waarom denk jij bij plasseks aan StBaby?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:30 schreef rival het volgende:
Ik spuit aan het einde nog ff in de lucht en dan dans ik door die nevel heen
Hey, jij bent nieuw. Stel je voor!quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef rival het volgende:
Mijn post is eng nu het ineens over plassex gaat
ahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.![]()
Daarom juist! Hij was daarvan, ik niet. En jij ook niet. En de meeste mensen niet.
Jij was zelfs eerderquote:
Jij smeert je kwakkie door je haar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef rival het volgende:
Mijn post is eng nu het ineens over plassex gaat
schijnt goed te plakkenquote:
Ja hoor, ik heb van 16:00 tot 17:30 een vergaderingquote:
wil ik het weten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
echt waar hoor, en dat doen er meer hier
Dubai is gaafquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:34 schreef El_Matador het volgende:
AMS-DXB 8 mei
DXBAMS 22 mei
1 dag extra in Dubai! Lijkt me wel wat. Es kijken hoe dat Arabische Las Vegas erbij ligt.
Ja? Het lijkt me vreselijk. Maar ik wil het wel gezien hebben.quote:
dan nog twijfel ik over dat dansjequote:
Oke ik heet Monique en ik woon in Twente en ik ben 13 doeiquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, jij bent nieuw. Stel je voor!
Dat ja. Het lijkt me wel lachen om al die patserigheidquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja? Het lijkt me vreselijk. Maar ik wil het wel gezien hebben.
Ga eens snel naar PUB dan en laat de grote mensen hier verder kletsenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Oke ik heet Monique en ik woon in Twente en ik ben 13 doei
Het is een grote bouwput maar wel ongeloofelijk wat je daar allemaal ziet. Het is super om s'avonds een beetje langs de locale markt te lopen en op de achtergrond wolkenkrabbers te zienquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja? Het lijkt me vreselijk. Maar ik wil het wel gezien hebben.
Ik kom uit Twente, dat is toch goed genoeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ga eens snel naar PUB dan en laat de grote mensen hier verder kletsen
Kan ze ook niks aan doen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
twentequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:38 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik kom uit Twente, dat is toch goed genoeg.
oh die is echt cool, het is niet echt een dansje. Meer een pose die je aanneemt in de nevel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan nog twijfel ik over dat dansje
oh 13 zeg jequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja het schijnt echt belachelijk te zijn, maat van mij is er geweest die had verhalen over dat ze gewoon een mega-aquarium hebben in het winkelcentrum met haaien erin etc. Maar doen is dat ook niet die stad dat een keer in de zoveel tijd in het nieuws komt, vanwege het feit dat er weer eens toeristen in de bak zijn gegooid omdat ze in het openbaar aan het zoenen waren?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ja. Het lijkt me wel lachen om al die patserigheid
niks voor jou?quote:
ik wil een filmpje/fotoquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
oh die is echt cool, het is niet echt een dansje. Meer een pose die je aanneemt in de nevel.
Waarbij je duidelijk maakt dat je weer fresh & so clean bent
Oké ik maak het erger hè
Ik heb van nu tot 17:30 wel wat, maar geen zihinquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:34 schreef djayzz het volgende:
Ja hoor, ik heb van 16:00 tot 17:30 een vergadering
gewoon weggaan, en als ze morgen vragen stellen, zat je op de wcquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb van nu tot 17:30 wel wat, maar geen zihinBaal gewoon, verdomme
Ze hebben een winkelcentrum met 400 winkels, skipiste (met zwarte piste) en ze zijn bezig met een winkelcentrum met 1000 winkels. Ow, en de fonteinen voor dat winkelcentrum zijn serieus groter dan die in Vegasquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:40 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja het schijnt echt belachelijk te zijn, maat van mij is er geweest die had verhalen over dat ze gewoon een mega-aquarium hebben in het winkelcentrum met haaien erin etc. Maar doen is dat ook niet die stad dat een keer in de zoveel tijd in het nieuws komt, vanwege het feit dat er weer eens toeristen in de bak zijn gegooid omdat ze in het openbaar aan het zoenen waren?
misschien kunnen we die er ook bij betrekken, dan hebben ze een driehoeksverhoudingquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, neuh, dat doe ik maar nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gewoon weggaan, en als ze morgen vragen stellen, zat je op de wc
dat was te verwachtenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks voor jou?
[..]
ik wil een filmpje/foto
stel je niet aan, je hebt straks 2 lange weekeinden :pquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik ga wel weer in Lesbeau zitten joh
Je bent 13, lesbisch en je rookt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik ga wel weer in Lesbeau zitten joh
ik twijfel. in een ander topic heeft ze het over ieder jaar op de middelbare..quote:
Op 13 ben je geen singlequote:
ik wachtquote:
Ja, echt lange weekenden, want mijn bijbaan is klaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef rival het volgende:
stel je niet aan, je hebt straks 2 lange weekeinden :p
das niet waarquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op 13 ben je geen singleDan ben je gewoon aan het genieten/ kind zijn en hoor je nog niet bezig te zijn met vriendjes
(Of vriendinnetjes!
)
Weet iemand nog een huis/appartement te huur Alkmaar en omstreken? Op de manier waarop het nu gaat schiet het niet opquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
stel je niet aan, je hebt straks 2 lange weekeinden :p
Check wat er staat. In de 1e geschorst en nu (in de 2e) ben ik van plan om weer te wisselen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik twijfel. in een ander topic heeft ze het over ieder jaar op de middelbare..
met je 13e zit je toch in de 2e? ofzo?
Ze heeft een camera laten vallen (2x) en toen ging ze maar foto's maken met haar mobiel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik twijfel. in een ander topic heeft ze het over ieder jaar op de middelbare..
met je 13e zit je toch in de 2e? ofzo?
Je goedgeefsheid kent geen grenzenquote:
Dat doen de andere kleutertjes welquote:
maar je bent echt een drama?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Check wat er staat. In de 1e geschorst en nu (in de 2e) ben ik van plan om weer te wisselen.
zeg dat dan, zeur dan nog maar even doorquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, echt lange weekenden, want mijn bijbaan is klaarEn daarom baal ik, nerd!
Nee, ik was op mijn 13e ook bezig met vriendjes/vriendinnetjesquote:
ohgoshquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze heeft een camera laten vallen (2x) en toen ging ze maar foto's maken met haar mobiel.
Ze wist niet wat bolletjes in parfum doen, maar bij squirten leefde ze gelijk op
Tuurlijk is dit logisch!
ja, nog zoiets in Nijmegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Weet iemand nog een huis/appartement te huur Alkmaar en omstreken? Op de manier waarop het nu gaat schiet het niet open ik wil het huis uit.....
ik op mijn 10e.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik was op mijn 13e ook bezig met vriendjes/vriendinnetjes
Bij dezequote:
dr hele levensverhaal heb jij al opgeschreven..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze heeft een camera laten vallen (2x) en toen ging ze maar foto's maken met haar mobiel.
Ze wist niet wat bolletjes in parfum doen, maar bij squirten leefde ze gelijk op
Tuurlijk is dit logisch!
Ga eens genieten joh.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dr hele levensverhaal heb jij al opgeschreven..
ik begin te denken dat jij ook wel een leuk koppeltje maakt
Ik hoop dat je ouders een beetje op je letten. En nu vort naar PUB.quote:
Nou nou! Buitenseks moet je toch wel 14 voor zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga eens genieten joh.
En buitenspelen
wat flauw van jequote:
Aaawwww.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jongste had vandaag haar afscheid op school. Heeft ze een slinger met allemaal harten eraan gekregen waar iedereen op heeft geschreven.
Eerste die ik pakte was: Ik ga je heel erg missen K, je was mijn allerbeste vriendin, ik zal je nooit vergeten.
Ik:![]()
Er zitten hier in het topic ook leeftijdsgenootjes! Dus zet je kleinste ook op FOK!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jongste had vandaag haar afscheid op school. Heeft ze een slinger met allemaal harten eraan gekregen waar iedereen op heeft geschreven.
Eerste die ik pakte was: Ik ga je heel erg missen K, je was mijn allerbeste vriendin, ik zal je nooit vergeten.
Hoe dan? Als je niks te neuken hebt en geen verkering hebt dan ben je single!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
maar op je 13e noem je jezelf toch geen single?
Ik lees net dat die ene dus vanaf volgend jaar los gaat!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg! Hou eens opDie van mij zijn ook al 8 en 9
Kindquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe dan? Als je niks te neuken hebt en geen verkering hebt dan ben je single!
Dat kliekjes gedrag van jullie.
Je bent single als je geen relatie hebt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
maar op je 13e noem je jezelf toch geen single?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik lees net dat die ene dus vanaf volgend jaar los gaat!
Die zijn allebei buiten aan het spelenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zitten hier in het topic ook leeftijdsgenootjes! Dus zet je kleinste ook op FOK!
tijd om een man te zoeken voor zequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg! Hou eens opDie van mij zijn ook al 8 en 9
Liefquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn overbuurmeisje van 3 is ook single WAAAquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Je bent single als je geen relatie hebt.
As simple as that.
maar heb je op die leeftijd geen verkering ipv een relatie?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef Fairydust het volgende:
[..]
As simple as that.
Die had uitgehuwelijkt moeten zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn overbuurmeisje van 3 is ook single WAAA
Ze heeft geen verkering, dat is nou juist haar probleem..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar heb je op die leeftijd geen verkering ipv een relatie?
Daar hebben ze lekker weinig controle. En voor een breezer lolly doen ze heel veel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn allebei buiten aan het spelen
Maar dat was ook niet per definitie goed geloof ik he
Ligt eraan hoelang het standhoudt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar heb je op die leeftijd geen verkering ipv een relatie?
ja maar geen relatie is single, geen verkering is ...vrijgezel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze heeft geen verkering, dat is nou juist haar probleem..
Relatiequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef Fairydust het volgende:
As simple as that.
Ja.quote:
Breezer kan je wel laten staan want het comazuipen begint ook steeds vroeger.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar hebben ze lekker weinig controle. En voor een breezer lolly doen ze heel veel.
Dan zijn de regels wel wat verandertquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang het standhoudt.
Als je gewoon met iemand hebt omdat je denkt oh hij/zij is knap en wel aardig maar ik zie er niet echt een toekomst in dan is het verkering.
Als je echt verliefd bent is het een relatie.
je bent wijzer en verder dan veel anderen hierquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Als je gewoon met iemand hebt omdat je denkt oh hij/zij is knap en wel aardig maar ik zie er niet echt een toekomst in dan is het verkering.
Serieus. R&P zou afgesloten moeten worden voor mensen onder de 18.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef Fairydust het volgende:
Hoe was het half jaren 60 dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan zijn de regels wel wat verandert
incl. hwquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent wijzer en verder dan veel anderen hier.
Dat er dertienjarigen zijn waar dat voor geldt verbaast me dan weer nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent wijzer en verder dan veel anderen hier.
Welnee. Als je niveau wil, heb je gewoon niets op Fok! te zoeken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus. R&P zou afgesloten moeten worden voor mensen onder de 18.
Eensquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus. R&P zou afgesloten moeten worden voor mensen onder de 18.
Ik vind single dus wat vreemd klinken voor ieder die geen relatie heeft, moge dat duidelijk zijn.quote:
toen had je verkering als je nog jong was, en later als het wat serieuzer werd, was het een relatie..quote:
Ik?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welke 13-jarige zegt nou jaren zestig
Want seks hoort niet lief?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op zich is het wel lief dat kinderen van 13 het overrelaties hebben, zolang ze maar niet aan sex doen
Ik ken idd wel een jongen die op zijn 11e gebald had met een andere 11jarige maar die jongen is een antilliaan dus dat boeit nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen had je verkering als je nog jong was, en later als het wat serieuzer werd, was het een relatie..
mja, tegenwoordig hebben ze vanaf hun 10e al seks
oma moest vertellen geloof ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welke 13-jarige zegt nou jaren zestig
dat is toch simpelquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eens
Hoewel ik me afvraag waarom je in de 1ste al geschorst bent. In de fucking brugklas. Hoe doe je dat?
inderdaad.. antillianen doen er niet toequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik ken idd wel een jongen die op zijn 11e gebald had met een andere 11jarige maar die jongen is een antilliaan dus dat boeit niet
Ken jij een Antilliaan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik ken idd wel een jongen die op zijn 11e gebald had met een andere 11jarige maar die jongen is een antilliaan dus dat boeit niet
gewoon slaanquote:
Je kan bepaalde basisbeginselen niet vroeg genoeg leren, blijkbaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
inderdaad.. antillianen doen er niet toe
Gebaldquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Fairydust het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ken jij een Antilliaan?Welke 13 jarige kent er nou een Antilliaan.
![]()
Dit gaat te ver! Nu moet je naar PUB.
in onze tijd had je dat soort uitzonderingen ook hoor, maar volgens mij zijn tegenwoordig de uitzonderingen degene die het niet gedaan hebben op hun 14e.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, tegenwoordig hebben ze vanaf hun 10e al seks
echt.. ik lig hier dubbelquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan bepaalde basisbeginselen niet vroeg genoeg leren, blijkbaar.
Als er kleffe getrouwde stellen over koters mogen posten is zij net zo welkom hoor, net zo relevantquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef Ripley het volgende:
FD, het is hier niet echt een plek voor kinderen. En jij bent wel een kind. Waarom zou je je tussen allemaal oude zakken willen ophouden?
shit. ik was 15.. ik ga me schamenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
in onze tijd had je dat soort uitzonderingen ook hoor, maar volgens mij zijn tegenwoordig de uitzonderingen degene die het niet gedaan hebben op hun 14e.
Omdat er in pub huilie emo's komen die het leven niet meer aankunnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef Ripley het volgende:
FD, het is hier niet echt een plek voor kinderen. En jij bent wel een kind. Waarom zou je je tussen allemaal oude zakken willen ophouden?
Dan zit je hier inderdaad veel beter.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Omdat er in pub huilie emo's komen die het leven niet meer aankunnen.
kan er in PUB geen singels aangemaakt worden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Je bent al blij dat er eindelijk een single zich meldquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er kleffe getrouwde stellen over koters mogen posten is zij net zo welkom hoor, net zo relevant.
* proest *quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja maar die gaan dan zeiken over hun liefdesproblemen in plaats van gewoon pratenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan er in PUB geen singels aangemaakt worden?
Hee, kinderen en single zijn kunnen wel degelijk iets met elkaar te maken hebben, alleen dat getrouwd is dan idd wat lastig...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er kleffe getrouwde stellen over koters mogen posten is zij net zo welkom hoor, net zo relevant.
Ik zou mijn dochter van net 13 niet willen blootstellen aan geklets over plasseks, beffen en wat al niet. Vind het een rare vergelijking van jequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
schatjequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je bent al blij dat er eindelijk een single zich meld
Nou leg me dat eens uit ?quote:
Wellicht is het dan tijd om de gespreksonderwerpen hier wat te kuisen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochter van net 13 niet willen blootstellen aan geklets over plasseks, beffen en wat al niet. Vind het een rare vergelijking van je
uhm.. ik geloof dat we dat hier ook moetenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja maar die gaan dan zeiken over hun liefdesproblemen in plaats van gewoon praten![]()
![]()
![]()
![]()
lieverdquote:
Als je mijn topics volgde wist je dat ik er soms zelf ook over kletsquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochter van net 13 niet willen blootstellen aan geklets over plasseks, beffen en wat al niet. Vind het een rare vergelijking van je
Maar waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Als je mijn topics volgde wist je dat ik er soms zelf ook over klets
Ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ja. Het lijkt me wel lachen om al die patserigheid
en wat vind je moeder ervan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Waarom zouden wij jouw topics volgen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Fairydust het volgende:
Reden te meer om dat niet aan te moedigen. Word maar eerst eens een pubertje ipv zo snel volwassen te willen wordenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Fairydust het volgende:
[..]
ja, oke, sexuele voorlichting snap ik..quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]
''Beter te vroeg en weten wat je doet dan te laat en zwanger raken''
Volgensmij is je oven klaar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Reden te meer om dat niet aan te moedigen. Word maar eerst eens een pubertje ipv zo snel volwassen te willen worden
Ik ben 33 en kinderloos. Maar ik zat echt niet op mijn 13e over plasseks en beffen te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Laat me lol hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, oke, sexuele voorlichting snap ik..
maar de rest van de reutemeteut vind ik je toch echt te jong voor
wat is te laat? Als ze 25 is en zwanger raakt, is dat ook nog niet zo'n probleem, te vroeg is volgens mij niet goed voor je zelfbeeld endezo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]
En je Pa ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Er zitten echt pareltjes bij hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom zouden wij jouw topics volgen?
Dit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef Thrust het volgende:
Leeftijd en volwassen(gedrag) zijn 2 totaal verschillende dingen, misschien is zij wel wat verder dan haar leeftijdsgenootjes?
ik wordt echt oud. dat is nu bewezenquote:
We hebben hier op het werk alleen een magnetron.quote:
Niemand hier die het zelfs maar gaat proberen om je tegen te houdenquote:
Wacht maar tot je loverboy je tegenkomt hier.quote:
Jij mag niet oud wordenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wordt echt oud. dat is nu bewezen
Dat is dus echt zo. Op zijn linkerstemband. Niet mee spotten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft waarschijnlijk kanker
Maak er nou niet bang met dingen als werkquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hebben hier op het werk alleen een magnetron.
Dat denkt elke dertienjarige. Uiteindelijk zijn het gewoon kinderenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef Thrust het volgende:
Leeftijd en volwassen(gedrag) zijn 2 totaal verschillende dingen, misschien is zij wel wat verder dan haar leeftijdsgenootjes?
want anders?quote:
We hebben nog vaginasap van 13 jaar oud in de aanbieding.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Kreator het volgende:
Heerlijk, zo'n hele dag in de serverruimte. En over geurtjes gesproken...ik ga ook maar weer es een nieuwe halen.
Jij kent mij niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat denkt elke dertienjarige. Uiteindelijk zijn het gewoon kinderen
Met een nevelende rival voor die extra nuance.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben nog vaginasap van 13 jaar oud in de aanbieding.
dat doe je zelf al met " kankerbiogarde "quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dat is dus echt zo. Op zijn linkerstemband. Niet mee spotten.
Zieke humor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben nog vaginasap van 13 jaar oud in de aanbieding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
moet je daar niet even gaan kijken dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hebben hier op het werk alleen een magnetron.
ging het over geurtjes dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Kreator het volgende:
Heerlijk, zo'n hele dag in de serverruimte. En over geurtjes gesproken...ik ga ook maar weer es een nieuwe halen.
Vervelend voor hem. Wanneer is het genezen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dat is dus echt zo. Op zijn linkerstemband. Niet mee spotten.
dat ben jij allangquote:
Ik weet uit eigen ervaring dat het afhangt van de omstandigheden, snelheid van volwassen ''moeten'' worden is niet altijd een optiequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat denkt elke dertienjarige. Uiteindelijk zijn het gewoon kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |