Liefquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jongste had vandaag haar afscheid op school. Heeft ze een slinger met allemaal harten eraan gekregen waar iedereen op heeft geschreven.
Eerste die ik pakte was: Ik ga je heel erg missen K, je was mijn allerbeste vriendin, ik zal je nooit vergeten.
Ik:![]()
Mn overbuurmeisje van 3 is ook single WAAAquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Je bent single als je geen relatie hebt.
As simple as that.
maar heb je op die leeftijd geen verkering ipv een relatie?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef Fairydust het volgende:
[..]
As simple as that.
Die had uitgehuwelijkt moeten zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn overbuurmeisje van 3 is ook single WAAA
Ze heeft geen verkering, dat is nou juist haar probleem..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar heb je op die leeftijd geen verkering ipv een relatie?
Daar hebben ze lekker weinig controle. En voor een breezer lolly doen ze heel veel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn allebei buiten aan het spelen
Maar dat was ook niet per definitie goed geloof ik he
Ligt eraan hoelang het standhoudt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar heb je op die leeftijd geen verkering ipv een relatie?
ja maar geen relatie is single, geen verkering is ...vrijgezel?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze heeft geen verkering, dat is nou juist haar probleem..
Relatiequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef Fairydust het volgende:
As simple as that.
Ja.quote:
Breezer kan je wel laten staan want het comazuipen begint ook steeds vroeger.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar hebben ze lekker weinig controle. En voor een breezer lolly doen ze heel veel.
Dan zijn de regels wel wat verandertquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang het standhoudt.
Als je gewoon met iemand hebt omdat je denkt oh hij/zij is knap en wel aardig maar ik zie er niet echt een toekomst in dan is het verkering.
Als je echt verliefd bent is het een relatie.
je bent wijzer en verder dan veel anderen hierquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Als je gewoon met iemand hebt omdat je denkt oh hij/zij is knap en wel aardig maar ik zie er niet echt een toekomst in dan is het verkering.
Serieus. R&P zou afgesloten moeten worden voor mensen onder de 18.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef Fairydust het volgende:
Hoe was het half jaren 60 dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan zijn de regels wel wat verandert
incl. hwquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent wijzer en verder dan veel anderen hier.
Dat er dertienjarigen zijn waar dat voor geldt verbaast me dan weer nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent wijzer en verder dan veel anderen hier.
Welnee. Als je niveau wil, heb je gewoon niets op Fok! te zoeken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus. R&P zou afgesloten moeten worden voor mensen onder de 18.
Eensquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus. R&P zou afgesloten moeten worden voor mensen onder de 18.
Ik vind single dus wat vreemd klinken voor ieder die geen relatie heeft, moge dat duidelijk zijn.quote:
toen had je verkering als je nog jong was, en later als het wat serieuzer werd, was het een relatie..quote:
Ik?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welke 13-jarige zegt nou jaren zestig
Want seks hoort niet lief?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op zich is het wel lief dat kinderen van 13 het overrelaties hebben, zolang ze maar niet aan sex doen
Ik ken idd wel een jongen die op zijn 11e gebald had met een andere 11jarige maar die jongen is een antilliaan dus dat boeit nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen had je verkering als je nog jong was, en later als het wat serieuzer werd, was het een relatie..
mja, tegenwoordig hebben ze vanaf hun 10e al seks
oma moest vertellen geloof ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welke 13-jarige zegt nou jaren zestig
dat is toch simpelquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eens
Hoewel ik me afvraag waarom je in de 1ste al geschorst bent. In de fucking brugklas. Hoe doe je dat?
inderdaad.. antillianen doen er niet toequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik ken idd wel een jongen die op zijn 11e gebald had met een andere 11jarige maar die jongen is een antilliaan dus dat boeit niet
Ken jij een Antilliaan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik ken idd wel een jongen die op zijn 11e gebald had met een andere 11jarige maar die jongen is een antilliaan dus dat boeit niet
gewoon slaanquote:
Je kan bepaalde basisbeginselen niet vroeg genoeg leren, blijkbaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
inderdaad.. antillianen doen er niet toe
Gebaldquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Fairydust het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ken jij een Antilliaan?Welke 13 jarige kent er nou een Antilliaan.
![]()
Dit gaat te ver! Nu moet je naar PUB.
in onze tijd had je dat soort uitzonderingen ook hoor, maar volgens mij zijn tegenwoordig de uitzonderingen degene die het niet gedaan hebben op hun 14e.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, tegenwoordig hebben ze vanaf hun 10e al seks
echt.. ik lig hier dubbelquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan bepaalde basisbeginselen niet vroeg genoeg leren, blijkbaar.
Als er kleffe getrouwde stellen over koters mogen posten is zij net zo welkom hoor, net zo relevantquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef Ripley het volgende:
FD, het is hier niet echt een plek voor kinderen. En jij bent wel een kind. Waarom zou je je tussen allemaal oude zakken willen ophouden?
shit. ik was 15.. ik ga me schamenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
in onze tijd had je dat soort uitzonderingen ook hoor, maar volgens mij zijn tegenwoordig de uitzonderingen degene die het niet gedaan hebben op hun 14e.
Omdat er in pub huilie emo's komen die het leven niet meer aankunnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef Ripley het volgende:
FD, het is hier niet echt een plek voor kinderen. En jij bent wel een kind. Waarom zou je je tussen allemaal oude zakken willen ophouden?
Dan zit je hier inderdaad veel beter.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Omdat er in pub huilie emo's komen die het leven niet meer aankunnen.
kan er in PUB geen singels aangemaakt worden?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Je bent al blij dat er eindelijk een single zich meldquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er kleffe getrouwde stellen over koters mogen posten is zij net zo welkom hoor, net zo relevant.
* proest *quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja maar die gaan dan zeiken over hun liefdesproblemen in plaats van gewoon pratenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan er in PUB geen singels aangemaakt worden?
Hee, kinderen en single zijn kunnen wel degelijk iets met elkaar te maken hebben, alleen dat getrouwd is dan idd wat lastig...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er kleffe getrouwde stellen over koters mogen posten is zij net zo welkom hoor, net zo relevant.
Ik zou mijn dochter van net 13 niet willen blootstellen aan geklets over plasseks, beffen en wat al niet. Vind het een rare vergelijking van jequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
schatjequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je bent al blij dat er eindelijk een single zich meld
Nou leg me dat eens uit ?quote:
Wellicht is het dan tijd om de gespreksonderwerpen hier wat te kuisen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochter van net 13 niet willen blootstellen aan geklets over plasseks, beffen en wat al niet. Vind het een rare vergelijking van je
uhm.. ik geloof dat we dat hier ook moetenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja maar die gaan dan zeiken over hun liefdesproblemen in plaats van gewoon praten![]()
![]()
![]()
![]()
lieverdquote:
Als je mijn topics volgde wist je dat ik er soms zelf ook over kletsquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochter van net 13 niet willen blootstellen aan geklets over plasseks, beffen en wat al niet. Vind het een rare vergelijking van je
Maar waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Als je mijn topics volgde wist je dat ik er soms zelf ook over klets
Ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ja. Het lijkt me wel lachen om al die patserigheid
en wat vind je moeder ervan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Waarom zouden wij jouw topics volgen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Fairydust het volgende:
Reden te meer om dat niet aan te moedigen. Word maar eerst eens een pubertje ipv zo snel volwassen te willen wordenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Fairydust het volgende:
[..]
ja, oke, sexuele voorlichting snap ik..quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]
''Beter te vroeg en weten wat je doet dan te laat en zwanger raken''
Volgensmij is je oven klaar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Reden te meer om dat niet aan te moedigen. Word maar eerst eens een pubertje ipv zo snel volwassen te willen worden
Ik ben 33 en kinderloos. Maar ik zat echt niet op mijn 13e over plasseks en beffen te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Laat me lol hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, oke, sexuele voorlichting snap ik..
maar de rest van de reutemeteut vind ik je toch echt te jong voor
wat is te laat? Als ze 25 is en zwanger raakt, is dat ook nog niet zo'n probleem, te vroeg is volgens mij niet goed voor je zelfbeeld endezo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]
En je Pa ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Er zitten echt pareltjes bij hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom zouden wij jouw topics volgen?
Dit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef Thrust het volgende:
Leeftijd en volwassen(gedrag) zijn 2 totaal verschillende dingen, misschien is zij wel wat verder dan haar leeftijdsgenootjes?
ik wordt echt oud. dat is nu bewezenquote:
We hebben hier op het werk alleen een magnetron.quote:
Niemand hier die het zelfs maar gaat proberen om je tegen te houdenquote:
Wacht maar tot je loverboy je tegenkomt hier.quote:
Jij mag niet oud wordenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wordt echt oud. dat is nu bewezen
Dat is dus echt zo. Op zijn linkerstemband. Niet mee spotten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft waarschijnlijk kanker
Maak er nou niet bang met dingen als werkquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hebben hier op het werk alleen een magnetron.
Dat denkt elke dertienjarige. Uiteindelijk zijn het gewoon kinderenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef Thrust het volgende:
Leeftijd en volwassen(gedrag) zijn 2 totaal verschillende dingen, misschien is zij wel wat verder dan haar leeftijdsgenootjes?
want anders?quote:
We hebben nog vaginasap van 13 jaar oud in de aanbieding.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Kreator het volgende:
Heerlijk, zo'n hele dag in de serverruimte. En over geurtjes gesproken...ik ga ook maar weer es een nieuwe halen.
Jij kent mij niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat denkt elke dertienjarige. Uiteindelijk zijn het gewoon kinderen
Met een nevelende rival voor die extra nuance.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben nog vaginasap van 13 jaar oud in de aanbieding.
dat doe je zelf al met " kankerbiogarde "quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dat is dus echt zo. Op zijn linkerstemband. Niet mee spotten.
Zieke humor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben nog vaginasap van 13 jaar oud in de aanbieding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
moet je daar niet even gaan kijken dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hebben hier op het werk alleen een magnetron.
ging het over geurtjes dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Kreator het volgende:
Heerlijk, zo'n hele dag in de serverruimte. En over geurtjes gesproken...ik ga ook maar weer es een nieuwe halen.
Vervelend voor hem. Wanneer is het genezen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dat is dus echt zo. Op zijn linkerstemband. Niet mee spotten.
dat ben jij allangquote:
Ik weet uit eigen ervaring dat het afhangt van de omstandigheden, snelheid van volwassen ''moeten'' worden is niet altijd een optiequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat denkt elke dertienjarige. Uiteindelijk zijn het gewoon kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |