quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik ga wel weer in Lesbeau zitten joh
Je bent 13, lesbisch en je rookt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik ga wel weer in Lesbeau zitten joh
ik twijfel. in een ander topic heeft ze het over ieder jaar op de middelbare..quote:
Op 13 ben je geen singlequote:
ik wachtquote:
Ja, echt lange weekenden, want mijn bijbaan is klaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef rival het volgende:
stel je niet aan, je hebt straks 2 lange weekeinden :p
das niet waarquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op 13 ben je geen singleDan ben je gewoon aan het genieten/ kind zijn en hoor je nog niet bezig te zijn met vriendjes
(Of vriendinnetjes!
)
Weet iemand nog een huis/appartement te huur Alkmaar en omstreken? Op de manier waarop het nu gaat schiet het niet opquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
stel je niet aan, je hebt straks 2 lange weekeinden :p
Check wat er staat. In de 1e geschorst en nu (in de 2e) ben ik van plan om weer te wisselen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik twijfel. in een ander topic heeft ze het over ieder jaar op de middelbare..
met je 13e zit je toch in de 2e? ofzo?
Ze heeft een camera laten vallen (2x) en toen ging ze maar foto's maken met haar mobiel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik twijfel. in een ander topic heeft ze het over ieder jaar op de middelbare..
met je 13e zit je toch in de 2e? ofzo?
Je goedgeefsheid kent geen grenzenquote:
Dat doen de andere kleutertjes welquote:
maar je bent echt een drama?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Check wat er staat. In de 1e geschorst en nu (in de 2e) ben ik van plan om weer te wisselen.
zeg dat dan, zeur dan nog maar even doorquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, echt lange weekenden, want mijn bijbaan is klaarEn daarom baal ik, nerd!
Nee, ik was op mijn 13e ook bezig met vriendjes/vriendinnetjesquote:
ohgoshquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze heeft een camera laten vallen (2x) en toen ging ze maar foto's maken met haar mobiel.
Ze wist niet wat bolletjes in parfum doen, maar bij squirten leefde ze gelijk op
Tuurlijk is dit logisch!
ja, nog zoiets in Nijmegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Weet iemand nog een huis/appartement te huur Alkmaar en omstreken? Op de manier waarop het nu gaat schiet het niet open ik wil het huis uit.....
ik op mijn 10e.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik was op mijn 13e ook bezig met vriendjes/vriendinnetjes
Bij dezequote:
dr hele levensverhaal heb jij al opgeschreven..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze heeft een camera laten vallen (2x) en toen ging ze maar foto's maken met haar mobiel.
Ze wist niet wat bolletjes in parfum doen, maar bij squirten leefde ze gelijk op
Tuurlijk is dit logisch!
Ga eens genieten joh.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dr hele levensverhaal heb jij al opgeschreven..
ik begin te denken dat jij ook wel een leuk koppeltje maakt
Ik hoop dat je ouders een beetje op je letten. En nu vort naar PUB.quote:
Nou nou! Buitenseks moet je toch wel 14 voor zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga eens genieten joh.
En buitenspelen
wat flauw van jequote:
Aaawwww.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jongste had vandaag haar afscheid op school. Heeft ze een slinger met allemaal harten eraan gekregen waar iedereen op heeft geschreven.
Eerste die ik pakte was: Ik ga je heel erg missen K, je was mijn allerbeste vriendin, ik zal je nooit vergeten.
Ik:![]()
Er zitten hier in het topic ook leeftijdsgenootjes! Dus zet je kleinste ook op FOK!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jongste had vandaag haar afscheid op school. Heeft ze een slinger met allemaal harten eraan gekregen waar iedereen op heeft geschreven.
Eerste die ik pakte was: Ik ga je heel erg missen K, je was mijn allerbeste vriendin, ik zal je nooit vergeten.
Hoe dan? Als je niks te neuken hebt en geen verkering hebt dan ben je single!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
maar op je 13e noem je jezelf toch geen single?
Ik lees net dat die ene dus vanaf volgend jaar los gaat!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg! Hou eens opDie van mij zijn ook al 8 en 9
Kindquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe dan? Als je niks te neuken hebt en geen verkering hebt dan ben je single!
Dat kliekjes gedrag van jullie.
Je bent single als je geen relatie hebt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
maar op je 13e noem je jezelf toch geen single?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik lees net dat die ene dus vanaf volgend jaar los gaat!
Die zijn allebei buiten aan het spelenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zitten hier in het topic ook leeftijdsgenootjes! Dus zet je kleinste ook op FOK!
tijd om een man te zoeken voor zequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg! Hou eens opDie van mij zijn ook al 8 en 9
Liefquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn overbuurmeisje van 3 is ook single WAAAquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Je bent single als je geen relatie hebt.
As simple as that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |