gatver neequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Plasseks?![]()
hoe zou het stbabylon vergaan trouwens, nu in Vegas?![]()
Ze weet niet dat er bolletjes in parfum zitten, maar....quote:
Nee, ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gatver nee
waarom denk jij bij plasseks aan StBaby?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:30 schreef rival het volgende:
Ik spuit aan het einde nog ff in de lucht en dan dans ik door die nevel heen
Hey, jij bent nieuw. Stel je voor!quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef rival het volgende:
Mijn post is eng nu het ineens over plassex gaat
ahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.![]()
Daarom juist! Hij was daarvan, ik niet. En jij ook niet. En de meeste mensen niet.
Jij was zelfs eerderquote:
Jij smeert je kwakkie door je haar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef rival het volgende:
Mijn post is eng nu het ineens over plassex gaat
schijnt goed te plakkenquote:
Ja hoor, ik heb van 16:00 tot 17:30 een vergaderingquote:
wil ik het weten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
echt waar hoor, en dat doen er meer hier
Dubai is gaafquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:34 schreef El_Matador het volgende:
AMS-DXB 8 mei
DXBAMS 22 mei
1 dag extra in Dubai! Lijkt me wel wat. Es kijken hoe dat Arabische Las Vegas erbij ligt.
Ja? Het lijkt me vreselijk. Maar ik wil het wel gezien hebben.quote:
dan nog twijfel ik over dat dansjequote:
Oke ik heet Monique en ik woon in Twente en ik ben 13 doeiquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, jij bent nieuw. Stel je voor!
Dat ja. Het lijkt me wel lachen om al die patserigheidquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja? Het lijkt me vreselijk. Maar ik wil het wel gezien hebben.
Ga eens snel naar PUB dan en laat de grote mensen hier verder kletsenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Oke ik heet Monique en ik woon in Twente en ik ben 13 doei
Het is een grote bouwput maar wel ongeloofelijk wat je daar allemaal ziet. Het is super om s'avonds een beetje langs de locale markt te lopen en op de achtergrond wolkenkrabbers te zienquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja? Het lijkt me vreselijk. Maar ik wil het wel gezien hebben.
Ik kom uit Twente, dat is toch goed genoeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ga eens snel naar PUB dan en laat de grote mensen hier verder kletsen
Kan ze ook niks aan doen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
twentequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:38 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik kom uit Twente, dat is toch goed genoeg.
oh die is echt cool, het is niet echt een dansje. Meer een pose die je aanneemt in de nevel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan nog twijfel ik over dat dansje
oh 13 zeg jequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja het schijnt echt belachelijk te zijn, maat van mij is er geweest die had verhalen over dat ze gewoon een mega-aquarium hebben in het winkelcentrum met haaien erin etc. Maar doen is dat ook niet die stad dat een keer in de zoveel tijd in het nieuws komt, vanwege het feit dat er weer eens toeristen in de bak zijn gegooid omdat ze in het openbaar aan het zoenen waren?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ja. Het lijkt me wel lachen om al die patserigheid
niks voor jou?quote:
ik wil een filmpje/fotoquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
oh die is echt cool, het is niet echt een dansje. Meer een pose die je aanneemt in de nevel.
Waarbij je duidelijk maakt dat je weer fresh & so clean bent
Oké ik maak het erger hè
Ik heb van nu tot 17:30 wel wat, maar geen zihinquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:34 schreef djayzz het volgende:
Ja hoor, ik heb van 16:00 tot 17:30 een vergadering
gewoon weggaan, en als ze morgen vragen stellen, zat je op de wcquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb van nu tot 17:30 wel wat, maar geen zihinBaal gewoon, verdomme
Ze hebben een winkelcentrum met 400 winkels, skipiste (met zwarte piste) en ze zijn bezig met een winkelcentrum met 1000 winkels. Ow, en de fonteinen voor dat winkelcentrum zijn serieus groter dan die in Vegasquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:40 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja het schijnt echt belachelijk te zijn, maat van mij is er geweest die had verhalen over dat ze gewoon een mega-aquarium hebben in het winkelcentrum met haaien erin etc. Maar doen is dat ook niet die stad dat een keer in de zoveel tijd in het nieuws komt, vanwege het feit dat er weer eens toeristen in de bak zijn gegooid omdat ze in het openbaar aan het zoenen waren?
misschien kunnen we die er ook bij betrekken, dan hebben ze een driehoeksverhoudingquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, neuh, dat doe ik maar nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gewoon weggaan, en als ze morgen vragen stellen, zat je op de wc
dat was te verwachtenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks voor jou?
[..]
ik wil een filmpje/foto
stel je niet aan, je hebt straks 2 lange weekeinden :pquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik ga wel weer in Lesbeau zitten joh
Je bent 13, lesbisch en je rookt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik ga wel weer in Lesbeau zitten joh
ik twijfel. in een ander topic heeft ze het over ieder jaar op de middelbare..quote:
Op 13 ben je geen singlequote:
ik wachtquote:
Ja, echt lange weekenden, want mijn bijbaan is klaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef rival het volgende:
stel je niet aan, je hebt straks 2 lange weekeinden :p
das niet waarquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op 13 ben je geen singleDan ben je gewoon aan het genieten/ kind zijn en hoor je nog niet bezig te zijn met vriendjes
(Of vriendinnetjes!
)
Weet iemand nog een huis/appartement te huur Alkmaar en omstreken? Op de manier waarop het nu gaat schiet het niet opquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
stel je niet aan, je hebt straks 2 lange weekeinden :p
Check wat er staat. In de 1e geschorst en nu (in de 2e) ben ik van plan om weer te wisselen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik twijfel. in een ander topic heeft ze het over ieder jaar op de middelbare..
met je 13e zit je toch in de 2e? ofzo?
Ze heeft een camera laten vallen (2x) en toen ging ze maar foto's maken met haar mobiel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik twijfel. in een ander topic heeft ze het over ieder jaar op de middelbare..
met je 13e zit je toch in de 2e? ofzo?
Je goedgeefsheid kent geen grenzenquote:
Dat doen de andere kleutertjes welquote:
maar je bent echt een drama?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Check wat er staat. In de 1e geschorst en nu (in de 2e) ben ik van plan om weer te wisselen.
zeg dat dan, zeur dan nog maar even doorquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, echt lange weekenden, want mijn bijbaan is klaarEn daarom baal ik, nerd!
Nee, ik was op mijn 13e ook bezig met vriendjes/vriendinnetjesquote:
ohgoshquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze heeft een camera laten vallen (2x) en toen ging ze maar foto's maken met haar mobiel.
Ze wist niet wat bolletjes in parfum doen, maar bij squirten leefde ze gelijk op
Tuurlijk is dit logisch!
ja, nog zoiets in Nijmegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Weet iemand nog een huis/appartement te huur Alkmaar en omstreken? Op de manier waarop het nu gaat schiet het niet open ik wil het huis uit.....
ik op mijn 10e.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik was op mijn 13e ook bezig met vriendjes/vriendinnetjes
Bij dezequote:
dr hele levensverhaal heb jij al opgeschreven..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze heeft een camera laten vallen (2x) en toen ging ze maar foto's maken met haar mobiel.
Ze wist niet wat bolletjes in parfum doen, maar bij squirten leefde ze gelijk op
Tuurlijk is dit logisch!
Ga eens genieten joh.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dr hele levensverhaal heb jij al opgeschreven..
ik begin te denken dat jij ook wel een leuk koppeltje maakt
Ik hoop dat je ouders een beetje op je letten. En nu vort naar PUB.quote:
Nou nou! Buitenseks moet je toch wel 14 voor zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga eens genieten joh.
En buitenspelen
wat flauw van jequote:
Aaawwww.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jongste had vandaag haar afscheid op school. Heeft ze een slinger met allemaal harten eraan gekregen waar iedereen op heeft geschreven.
Eerste die ik pakte was: Ik ga je heel erg missen K, je was mijn allerbeste vriendin, ik zal je nooit vergeten.
Ik:![]()
Er zitten hier in het topic ook leeftijdsgenootjes! Dus zet je kleinste ook op FOK!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jongste had vandaag haar afscheid op school. Heeft ze een slinger met allemaal harten eraan gekregen waar iedereen op heeft geschreven.
Eerste die ik pakte was: Ik ga je heel erg missen K, je was mijn allerbeste vriendin, ik zal je nooit vergeten.
Ik:![]()
Hoe dan? Als je niks te neuken hebt en geen verkering hebt dan ben je single!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
maar op je 13e noem je jezelf toch geen single?
Ik lees net dat die ene dus vanaf volgend jaar los gaat!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg! Hou eens opDie van mij zijn ook al 8 en 9
Kindquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe dan? Als je niks te neuken hebt en geen verkering hebt dan ben je single!
Dat kliekjes gedrag van jullie.
Je bent single als je geen relatie hebt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
maar op je 13e noem je jezelf toch geen single?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik lees net dat die ene dus vanaf volgend jaar los gaat!
Die zijn allebei buiten aan het spelenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zitten hier in het topic ook leeftijdsgenootjes! Dus zet je kleinste ook op FOK!
tijd om een man te zoeken voor zequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg! Hou eens opDie van mij zijn ook al 8 en 9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |