Ja? Het lijkt me vreselijk. Maar ik wil het wel gezien hebben.quote:
dan nog twijfel ik over dat dansjequote:
Oke ik heet Monique en ik woon in Twente en ik ben 13 doeiquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, jij bent nieuw. Stel je voor!
Dat ja. Het lijkt me wel lachen om al die patserigheidquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja? Het lijkt me vreselijk. Maar ik wil het wel gezien hebben.
Ga eens snel naar PUB dan en laat de grote mensen hier verder kletsenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Oke ik heet Monique en ik woon in Twente en ik ben 13 doei
Het is een grote bouwput maar wel ongeloofelijk wat je daar allemaal ziet. Het is super om s'avonds een beetje langs de locale markt te lopen en op de achtergrond wolkenkrabbers te zienquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja? Het lijkt me vreselijk. Maar ik wil het wel gezien hebben.
Ik kom uit Twente, dat is toch goed genoeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ga eens snel naar PUB dan en laat de grote mensen hier verder kletsen
Kan ze ook niks aan doen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
twentequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:38 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik kom uit Twente, dat is toch goed genoeg.
oh die is echt cool, het is niet echt een dansje. Meer een pose die je aanneemt in de nevel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan nog twijfel ik over dat dansje
oh 13 zeg jequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja het schijnt echt belachelijk te zijn, maat van mij is er geweest die had verhalen over dat ze gewoon een mega-aquarium hebben in het winkelcentrum met haaien erin etc. Maar doen is dat ook niet die stad dat een keer in de zoveel tijd in het nieuws komt, vanwege het feit dat er weer eens toeristen in de bak zijn gegooid omdat ze in het openbaar aan het zoenen waren?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ja. Het lijkt me wel lachen om al die patserigheid
niks voor jou?quote:
ik wil een filmpje/fotoquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
oh die is echt cool, het is niet echt een dansje. Meer een pose die je aanneemt in de nevel.
Waarbij je duidelijk maakt dat je weer fresh & so clean bent
Oké ik maak het erger hè
Ik heb van nu tot 17:30 wel wat, maar geen zihinquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:34 schreef djayzz het volgende:
Ja hoor, ik heb van 16:00 tot 17:30 een vergadering
gewoon weggaan, en als ze morgen vragen stellen, zat je op de wcquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb van nu tot 17:30 wel wat, maar geen zihinBaal gewoon, verdomme
Ze hebben een winkelcentrum met 400 winkels, skipiste (met zwarte piste) en ze zijn bezig met een winkelcentrum met 1000 winkels. Ow, en de fonteinen voor dat winkelcentrum zijn serieus groter dan die in Vegasquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:40 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja het schijnt echt belachelijk te zijn, maat van mij is er geweest die had verhalen over dat ze gewoon een mega-aquarium hebben in het winkelcentrum met haaien erin etc. Maar doen is dat ook niet die stad dat een keer in de zoveel tijd in het nieuws komt, vanwege het feit dat er weer eens toeristen in de bak zijn gegooid omdat ze in het openbaar aan het zoenen waren?
misschien kunnen we die er ook bij betrekken, dan hebben ze een driehoeksverhoudingquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb van nu tot 17:30 wel wat, maar geen zihinBaal gewoon, verdomme
Haha, neuh, dat doe ik maar nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gewoon weggaan, en als ze morgen vragen stellen, zat je op de wc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |