Muts.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Had ik met mijn verjaardag, camera gekregen, schrok van de flits en liet hem vallen recht op de lenskapot dus. Heb mijn moeder heel lief aangekeken en had weer een nieuwe gekregen, toen wou ik een foto maken en duwde iemand me aan, weer kapot
Sindsdien moet ik het maar doen met mijn mobiel.
Mijn ma ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kreeg een nieuwe?![]()
mijn ma had me in mn gezicht uitgelachen
Beter dan boos worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in mn haar nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen m'n tieten doe ik ookMaar ook in m'n haar.
Ja ik was jaruuuugquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:19 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ga maar eens oordopjes ruilen.
Later!
succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:19 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ga maar eens oordopjes ruilen.
Later!
Dat zou voor mijn ma geen verschil makenquote:
dan nog.. had niks uitgemaakt.. mn ma gaat me echt geen nieuwe geven.. ik laat hem vallen, ik moet met de gevolgen levenquote:
daar is pa voorquote:
toedelsquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
Ik spuit ook altijd een beetje achter m'n oren en in m'n haar. Dan blijft het ook langer hangen
Nee, gewoon niet wrijvenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zolang je 1 kant op wrijft en niet kriskros moest het wel nog kunnen dacht ik...
I know.quote:
ik spuit sowieso op beide polsen, maar ik dacht echt dat je door rondjes te draaien de bolletjes kapot wreef..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[..]
Nee, gewoon niet wrijven
ik wil best je oren bedruppelen hoor.. dan hoor je aan 1 kant bijna niksquote:
bolletjes in parfum?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik spuit sowieso op beide polsen, maar ik dacht echt dat je door rondjes te draaien de bolletjes kapot wreef..
Dat is dus met gewoon wrijven al. Beide polsen spuiten en laten opdrogen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik spuit sowieso op beide polsen, maar ik dacht echt dat je door rondjes te draaien de bolletjes kapot wreef..
geurbolletjesquote:
Ach soquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geurbolletjesdie de geur vasthouden
microscopisch gedoe
Squirtvocht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil best je oren bedruppelen hoor.. dan hoor je aan 1 kant bijna niks
bijnaquote:
Plasseks?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |