Je bent al blij dat er eindelijk een single zich meldquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er kleffe getrouwde stellen over koters mogen posten is zij net zo welkom hoor, net zo relevant.

* proest *quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Omdat er in pub huilie emo's komen die het leven niet meer aankunnen.

Ja maar die gaan dan zeiken over hun liefdesproblemen in plaats van gewoon pratenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan er in PUB geen singels aangemaakt worden?

Hee, kinderen en single zijn kunnen wel degelijk iets met elkaar te maken hebben, alleen dat getrouwd is dan idd wat lastig...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er kleffe getrouwde stellen over koters mogen posten is zij net zo welkom hoor, net zo relevant.

Ik zou mijn dochter van net 13 niet willen blootstellen aan geklets over plasseks, beffen en wat al niet. Vind het een rare vergelijking van jequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]

schatjequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je bent al blij dat er eindelijk een single zich meld

Nou leg me dat eens uit ?quote:

Wellicht is het dan tijd om de gespreksonderwerpen hier wat te kuisen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochter van net 13 niet willen blootstellen aan geklets over plasseks, beffen en wat al niet. Vind het een rare vergelijking van je

uhm.. ik geloof dat we dat hier ook moetenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja maar die gaan dan zeiken over hun liefdesproblemen in plaats van gewoon praten![]()
![]()
![]()
![]()

lieverdquote:

Als je mijn topics volgde wist je dat ik er soms zelf ook over kletsquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochter van net 13 niet willen blootstellen aan geklets over plasseks, beffen en wat al niet. Vind het een rare vergelijking van je

Maar waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Als je mijn topics volgde wist je dat ik er soms zelf ook over klets

Ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ja. Het lijkt me wel lachen om al die patserigheid

en wat vind je moeder ervan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Fairydust het volgende:
[..]

Waarom zouden wij jouw topics volgen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Fairydust het volgende:

Reden te meer om dat niet aan te moedigen. Word maar eerst eens een pubertje ipv zo snel volwassen te willen wordenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef Fairydust het volgende:
[..]

ja, oke, sexuele voorlichting snap ik..quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]
''Beter te vroeg en weten wat je doet dan te laat en zwanger raken''

Volgensmij is je oven klaar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Reden te meer om dat niet aan te moedigen. Word maar eerst eens een pubertje ipv zo snel volwassen te willen worden

Ik ben 33 en kinderloos. Maar ik zat echt niet op mijn 13e over plasseks en beffen te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]

Laat me lol hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, oke, sexuele voorlichting snap ik..
maar de rest van de reutemeteut vind ik je toch echt te jong voor

wat is te laat? Als ze 25 is en zwanger raakt, is dat ook nog niet zo'n probleem, te vroeg is volgens mij niet goed voor je zelfbeeld endezo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]

En je Pa ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]

Er zitten echt pareltjes bij hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom zouden wij jouw topics volgen?

Dit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef Thrust het volgende:
Leeftijd en volwassen(gedrag) zijn 2 totaal verschillende dingen, misschien is zij wel wat verder dan haar leeftijdsgenootjes?

ik wordt echt oud. dat is nu bewezenquote:

We hebben hier op het werk alleen een magnetron.quote:

Niemand hier die het zelfs maar gaat proberen om je tegen te houdenquote:

Wacht maar tot je loverboy je tegenkomt hier.quote:

Jij mag niet oud wordenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wordt echt oud. dat is nu bewezen

Dat is dus echt zo. Op zijn linkerstemband. Niet mee spotten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft waarschijnlijk kanker

Maak er nou niet bang met dingen als werkquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hebben hier op het werk alleen een magnetron.

Dat denkt elke dertienjarige. Uiteindelijk zijn het gewoon kinderenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef Thrust het volgende:
Leeftijd en volwassen(gedrag) zijn 2 totaal verschillende dingen, misschien is zij wel wat verder dan haar leeftijdsgenootjes?

want anders?quote:

We hebben nog vaginasap van 13 jaar oud in de aanbieding.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Kreator het volgende:
Heerlijk, zo'n hele dag in de serverruimte. En over geurtjes gesproken...ik ga ook maar weer es een nieuwe halen.

Jij kent mij niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat denkt elke dertienjarige. Uiteindelijk zijn het gewoon kinderen

Met een nevelende rival voor die extra nuance.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben nog vaginasap van 13 jaar oud in de aanbieding.

dat doe je zelf al met " kankerbiogarde "quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dat is dus echt zo. Op zijn linkerstemband. Niet mee spotten.

Zieke humor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben nog vaginasap van 13 jaar oud in de aanbieding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog

moet je daar niet even gaan kijken dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hebben hier op het werk alleen een magnetron.
ging het over geurtjes dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Kreator het volgende:
Heerlijk, zo'n hele dag in de serverruimte. En over geurtjes gesproken...ik ga ook maar weer es een nieuwe halen.

Vervelend voor hem. Wanneer is het genezen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dat is dus echt zo. Op zijn linkerstemband. Niet mee spotten.

dat ben jij allangquote:

Ik weet uit eigen ervaring dat het afhangt van de omstandigheden, snelheid van volwassen ''moeten'' worden is niet altijd een optiequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat denkt elke dertienjarige. Uiteindelijk zijn het gewoon kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |