Ja maar hij kent me nog maar een half jaar ongeveerquote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
pff, hij vind je dus al 2 jaar niet leuk dat betekent dus gewoon zoek een ander jongen
en dat jaquote:Op woensdag 7 april 2010 17:16 schreef Hyman het volgende:
Hij zit al 2 jaar achter een ander meisje aan? das wel heul lang
Pics.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:09 schreef Fairydust het volgende:
(en niet gaan zeuren van dan ben jij wel heel lelijk want ik vind mezelf echt niet lekker ofzo maar ik weet dat ik niet de lelijkste van de klas ben)
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef Fairydust het volgende:
[..]
kijk me postgeschiedenis maar ik ben het nu een keer zat
Oh nee echt nietquote:Op woensdag 7 april 2010 17:52 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Lelijkste van de klas ben je niet...
Zou toch niet te lang achter deze jongen aan blijven huppelen... zonde van je tijd!
Je vergeet de hoge telefoonrekeningen, dat is echt een klassiekerquote:Op woensdag 7 april 2010 17:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
dit verhaal llijkt een beetje op dat van mij.
jongen ontmoet sportdag, vond hem leuk en dat werd van kwaad tot erger, sms, msn, afspreken
te erg verliefd zijn, jezus kut pubergedrag was dat zeg
ben blij dat ik daar over heen ben!
Zoen hem. Moeilijk en heel eng, maar zo gigantisch de moeite waard.quote:
het gaat hier over Mannen. Mannen vinden vrouwen per definitie niet lelijk, tenzij ze lelijk zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 03:06 schreef rijsttafel het volgende:
Misschien vind jij je wel 'niet de lelijkste van de klas',
maar voor hetzelfde geld vind hij jou de lelijkste van de school![]()
Owjaquote:Op donderdag 8 april 2010 03:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
het gaat hier over Mannen. Mannen vinden vrouwen per definitie niet lelijk, tenzij ze lelijk zijn.
Lelijke vrouwen zijn of dik, of hebben veel puisten / een oneffen gezicht (moedervlekken, slechtgepositioneerde sproeten, etc.),
Of ze zijn slecht geproportioneerd (verhouding lichaamslengte en/of breedte VS grootte van borsten). Dit alles zeker in de puberfase. (even over the top oppervlakkig samengevat dan). Als andere mensen op school je een mooi meisje vinden zal hij dat waarschijnlijk ook vinden.
TS is jong (gok 14-16?), onzeker, en vrouw dus andere denkwijze. Af en toe kan een directe harde, platte blik van een andere man wel helpenquote:Op donderdag 8 april 2010 03:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Owja
Ik ben homo dus ik weet niet hoe dat werkt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:00 schreef Zonnigenfruitig het volgende:
voor hij je leven gaat beinvloeden.
Dan is dit nog altijd de betere optie:quote:Op donderdag 8 april 2010 03:06 schreef rijsttafel het volgende:
Je vergeet dat iedereen een andere smaak heeft.
Misschien vind jij je wel 'niet de lelijkste van de klas',
maar voor hetzelfde geld vind hij jou de lelijkste van de school![]()
Wat ik wil zeggen is:
Vergeet 'm
Misschien zit'ie daar namelijk wel op te wachten.quote:Op donderdag 8 april 2010 03:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zoen hem. Moeilijk en heel eng, maar zo gigantisch de moeite waard.
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:09 schreef Fairydust het volgende:
ik vind een jongen leuk maar hij loopt al 2 jaar achter een ander meisje aan en hij flirt ook met iedereen enzo gewoon voor de grap weetjewel maar dus niet met mij en zelfs met de lelijkste wijven wel(en niet gaan zeuren van dan ben jij wel heel lelijk want ik vind mezelf echt niet lekker ofzo maar ik weet dat ik niet de lelijkste van de klas ben
) en hij zei recht in mn gezicht tegen iemand anders dat hij me best lelijk vond en mn beste vriendin die denkt dat ik m leuk vind, ik ontken alleen steeds en nu doet zij ''voor de grap'' alsof ze hem leuk vind.. heel klef doen enzo bij hem weetjewel.. maar nu weet ik niet of ze het meent of niet want ik zie haar soms wel is naar hem kijken dat ik denk van nou..
echt verneukt..
Lijkt me vrij duidelijkquote:hij zei recht in mn gezicht tegen iemand anders dat hij me best lelijk vond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |