Wij zouden sinds de kerst al wat afspreken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lijkt me een puik plan. Zullen we bij deze afspreken dat we, wanneer ik een echte baan heb gevonden, we dat gaan vieren met een terrasje mop?
Jij draag ook zelden luchtjes?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
Men zegt dat ik lekker ruik inderdaad.
Dan vier jij het met ons meequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij zouden sinds de kerst al wat afspreken.
kloonquote:
Jammer alleen dat het design compleet gejat is van Paco Rabanne.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
En ik heb deze:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
En nog veel meer, teveel om op te noemen
dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
Mijn huisgenootje heeft een half jaar geleden van die Bose-oordopjes gekocht voor 100 euro.
Vanaf gisteren zijn ze stuk, kabelbreuk.
Zij laat zich afschepen, dus ik ga zo even naar de winkel met die dingen. Ook al valt kabelbreuk niet onder garantie, ik vind dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.
Iemand nog goeie tips die ik kan aanvoeren? Ik ben niet zo van het audio-technische.
Le male en Classique zijn wel echte klassiekers jaquote:
mijn post wel een uitnodigingquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was geen verkapte vraag-tot-uitnodiging
Ik heb deo (meestal Axe ofzo) en wat Armani Diamonds, maar inderdaad hebben tot nog toe alle vrouwen mijn lichaamsgeur als "lekker" omschreven. Geen idee, dat ruik ik zelf nietquote:
Neeeeee! hahahahaaquote:
het begint echt erg te wordenquote:
Dat interesseert me vrijwel nietsquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef Kluts het volgende:
Jammer alleen dat het design compleet gejat is van Paco Rabanne.
Maar wel een lekker geurtje.
quote:
Ik ga even roken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nee he? Daar was ik al bang voor. Nu maar hopen dat mijn combinatie van manga-oogjes en vlotte babbel voldoende zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.
meer kan je helaas niet aanvoeren denk ik
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga even roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent verschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Valt wel mee. Maar ik hou sowieso wel van zware en aanwezige geuren.quote:
weigeren de winkel uit te gaan werkt vaak ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee he? Daar was ik al bang voor. Nu maar hopen dat mijn combinatie van manga-oogjes en vlotte babbel voldoende zijn.
Probeer tranen op te wekken, en zet je beste pruil-lip op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee he? Daar was ik al bang voor. Nu maar hopen dat mijn combinatie van manga-oogjes en vlotte babbel voldoende zijn.
succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik ook.. en mierzoet vind ik ook lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar ik hou sowieso wel van zware en aanwezige geuren.
Mijn ex heeft ooit Noa voor me gekocht. Zou ik zelf nooit kopen, veel te zacht, maar het was wel een lekker geurtje.
Ik ben niet het type vrouw dat dingen voor elkaar krijgt door te gaan janken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Probeer tranen op te wekken, en zet je beste pruil-lip op.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weigeren de winkel uit te gaan werkt vaak ook![]()
zo heb ik toen mijn geld terug gekregen ipv een waardebon
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Probeer tranen op te wekken, en zet je beste pruil-lip op.
Idd, en veul ook, anders is de geur er na 2 uur ofzo al weer afquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook.. en mierzoet vind ik ook lekker
Ik dacht meer aan een traantje, niet letterlijk janken, maar ok !quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet het type vrouw dat dingen voor elkaar krijgt door te gaan janken.
Push up dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet het type vrouw dat dingen voor elkaar krijgt door te gaan janken.
laag uitgesneden truitje werkt misschien beterquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
gaan huilen in een electronicazaak
de reden waarom ik het flesje gewoon in mn tas doequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Idd, en veul ook, anders is de geur er na 2 uur ofzo al weer af
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
valt idd wel mee, maar ik ruik het zelf niet meer, want ik heb het elke dag op.
Je moet ook geen Eau de toilette dragen, maar eau de parfum of parfumquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Idd, en veul ook, anders is de geur er na 2 uur ofzo al weer af
Heb ik 1x gedaan, toen liet ik m'n tas vallen en het flesje was van glas, je raadt het alquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de reden waarom ik het flesje gewoon in mn tas doe
Stampvoeten!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een traantje, niet letterlijk janken, maar ok !
Check.quote:
Ja, afhankelijk van hoe je er mee om gaat. En aangezien de winkel je daar gebruikelijkerwijs het voordeel van de twijfel niet in geeft...quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
Ook al valt kabelbreuk niet onder garantie, ik vind dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.
En sowieso niet elke dag dezelfde dragen. Je ruikt het dan zelf niet meer en spuit dan opnieuw op, terwijl een ander het gewoon nog kan ruiken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook geen Eau de toilette dragen, maar eau de parfum of parfum
Wat denk je hoeveel geld ik krijgquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook geen Eau de toilette dragen, maar eau de parfum of parfum
Het scheelt wel dat ik niet naar de BCC ofzo hoef, maar naar zo'n oldschool-electronicazaak. Denk dat dat wel scheelt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, afhankelijk van hoe je er mee om gaat. En aangezien de winkel je daar gebruikelijkerwijs het voordeel van de twijfel niet in geeft...
dat had k met mijn dure foundationquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Kluts het volgende:
Mijn favoriete geurtje is echt ultraviolet, maar best prijzig. Ik had 'm een keer gekocht, heel zuinig ermee, en op een dag stond ik in de badkamer in het flesje te kijken hoeveel er nog inzat. (bijna vol)
En toen liet ik hem uit mijn handen kletteren, in duizend stukken in de wasbak.
Wat wel lief was, was dat mijn ex, nadat hij mijn teleurstelling had gezien, een nieuwe fles had gekocht voor me.
Hij zei nog wel: Alleen ik wist niet vantevoren dat hij zo duur was.
Datquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
En sowieso niet elke dag dezelfde dragen. Je ruikt het dan zelf niet meer en spuit dan opnieuw op, terwijl een ander het gewoon nog kan ruiken.
Van parfum hoef je maar twee spuitjes op en je ruikt lekker. Van eau de toilete gebruik je automatisch veel meer. En vooral als dat de enige geur is die je draagt, spuit je er automatisch nog meer van op omdat je het zelf niet meer ruikt.quote:
Dat scheelt wel met de mogelijkheden die de verkoper heeft vaak, ja. Maar goed, ik heb een grotere koptelefoon met los kabeltje, dat losse kabeltje is niet voor niets. Die dingen blijven nu eenmaal kwetsbaar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat ik niet naar de BCC ofzo hoef, maar naar zo'n oldschool-electronicazaak. Denk dat dat wel scheelt.
meeste mensen hier zijn meerderjarigquote:
ik heb ook een glazen flesje, en laat mn tas ook vaak zat vallen, maar met parfum is me dat nog nooit overkomen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Heb ik 1x gedaan, toen liet ik m'n tas vallen en het flesje was van glas, je raadt het alMijn boeken roken wel lekker trouwens
Ik ben anders ook niet rijk... Maar een goed geurtje zie ik als investering. En dan koop ik de parfum en niet de eau de toilette.quote:
Ja, zij gebruikt dat ding voor haar Iphone, dus dan is zo'n grote koptelefoon niet echt handig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat scheelt wel met de mogelijkheden die de verkoper heeft vaak, ja. Maar goed, ik heb een grotere koptelefoon met los kabeltje, dat losse kabeltje is niet voor niets. Die dingen blijven nu eenmaal kwetsbaar.
Had ik met mijn verjaardag, camera gekregen, schrok van de flits en liet hem vallen recht op de lensquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat had k met mijn dure foundation![]()
eindelijk een kleur die perfect was en niet oranje uitsloeg..
klats, kapot... ik heb nog steeds niet zoiets van ik ga een nieuwe kopen
Ik spuit ook altijd een beetje achter m'n oren en in m'n haar. Dan blijft het ook langer hangenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
En, als je je geur op je polsen spuit (het kan overigens beter in je ellebogen), maar dan niet je polsen tegen elkaar wrijven om het ook op de andere pols te krijgen, maar gewoon spuiten op je andere pols.
zolang je 1 kant op wrijft en niet kriskros moest het wel nog kunnen dacht ik...quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
En, als je je geur op je polsen spuit (het kan overigens beter in je ellebogen), maar dan niet je polsen tegen elkaar wrijven om het ook op de andere pols te krijgen, maar gewoon spuiten op je andere pols.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zij gebruikt dat ding voor haar Iphone, dus dan is zo'n grote koptelefoon niet echt handig.
Maar het zijn Bose-oordopjes, dan mag je wel wat verwachten.
En achter je oren en tussen je borsten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
Ik spuit het achter mijn oren en tussen mijn tieten. Dan ruik ik het zelf iig ook nog.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik spuit ook altijd een beetje achter m'n oren en in m'n haar. Dan blijft het ook langer hangen
je kreeg een nieuwe?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Had ik met mijn verjaardag, camera gekregen, schrok van de flits en liet hem vallen recht op de lenskapot dus. Heb mijn moeder heel lief aangekeken en had weer een nieuwe gekregen, toen wou ik een foto maken en duwde iemand me aan, weer kapot
Sindsdien moet ik het maar doen met mijn mobiel.
Hield je hem verkeerd omquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Had ik met mijn verjaardag, camera gekregen, schrok van de flits en liet hem vallen recht op de lenskapot dus. Heb mijn moeder heel lief aangekeken en had weer een nieuwe gekregen, toen wou ik een foto maken en duwde iemand me aan, weer kapot
Tussen m'n tieten doe ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik spuit het achter mijn oren en tussen mijn tieten. Dan ruik ik het zelf iig ook nog.
Muts.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Mijn ma ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kreeg een nieuwe?![]()
mijn ma had me in mn gezicht uitgelachen
Beter dan boos worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in mn haar nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen m'n tieten doe ik ookMaar ook in m'n haar.
Ja ik was jaruuuugquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:19 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ga maar eens oordopjes ruilen.
Later!
succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:19 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ga maar eens oordopjes ruilen.
Later!
Dat zou voor mijn ma geen verschil makenquote:
dan nog.. had niks uitgemaakt.. mn ma gaat me echt geen nieuwe geven.. ik laat hem vallen, ik moet met de gevolgen levenquote:
daar is pa voorquote:
toedelsquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
Ik spuit ook altijd een beetje achter m'n oren en in m'n haar. Dan blijft het ook langer hangen
Nee, gewoon niet wrijvenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zolang je 1 kant op wrijft en niet kriskros moest het wel nog kunnen dacht ik...
I know.quote:
ik spuit sowieso op beide polsen, maar ik dacht echt dat je door rondjes te draaien de bolletjes kapot wreef..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[..]
Nee, gewoon niet wrijven
ik wil best je oren bedruppelen hoor.. dan hoor je aan 1 kant bijna niksquote:
bolletjes in parfum?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik spuit sowieso op beide polsen, maar ik dacht echt dat je door rondjes te draaien de bolletjes kapot wreef..
Dat is dus met gewoon wrijven al. Beide polsen spuiten en laten opdrogen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik spuit sowieso op beide polsen, maar ik dacht echt dat je door rondjes te draaien de bolletjes kapot wreef..
geurbolletjesquote:
Ach soquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geurbolletjesdie de geur vasthouden
microscopisch gedoe
Squirtvocht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil best je oren bedruppelen hoor.. dan hoor je aan 1 kant bijna niks
bijnaquote:
Plasseks?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |