Wij zouden sinds de kerst al wat afspreken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lijkt me een puik plan. Zullen we bij deze afspreken dat we, wanneer ik een echte baan heb gevonden, we dat gaan vieren met een terrasje mop?
Jij draag ook zelden luchtjes?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
Men zegt dat ik lekker ruik inderdaad.
Dan vier jij het met ons meequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij zouden sinds de kerst al wat afspreken.
kloonquote:
Jammer alleen dat het design compleet gejat is van Paco Rabanne.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
En ik heb deze:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
En nog veel meer, teveel om op te noemen
dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
Mijn huisgenootje heeft een half jaar geleden van die Bose-oordopjes gekocht voor 100 euro.
Vanaf gisteren zijn ze stuk, kabelbreuk.
Zij laat zich afschepen, dus ik ga zo even naar de winkel met die dingen. Ook al valt kabelbreuk niet onder garantie, ik vind dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.
Iemand nog goeie tips die ik kan aanvoeren? Ik ben niet zo van het audio-technische.
Le male en Classique zijn wel echte klassiekers jaquote:
mijn post wel een uitnodigingquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was geen verkapte vraag-tot-uitnodiging
Ik heb deo (meestal Axe ofzo) en wat Armani Diamonds, maar inderdaad hebben tot nog toe alle vrouwen mijn lichaamsgeur als "lekker" omschreven. Geen idee, dat ruik ik zelf nietquote:
Neeeeee! hahahahaaquote:
het begint echt erg te wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |