Wij zouden sinds de kerst al wat afspreken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lijkt me een puik plan. Zullen we bij deze afspreken dat we, wanneer ik een echte baan heb gevonden, we dat gaan vieren met een terrasje mop?
Jij draag ook zelden luchtjes?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
Men zegt dat ik lekker ruik inderdaad.
Dan vier jij het met ons meequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij zouden sinds de kerst al wat afspreken.
kloonquote:
Jammer alleen dat het design compleet gejat is van Paco Rabanne.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
En ik heb deze:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
En nog veel meer, teveel om op te noemen
dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
Mijn huisgenootje heeft een half jaar geleden van die Bose-oordopjes gekocht voor 100 euro.
Vanaf gisteren zijn ze stuk, kabelbreuk.
Zij laat zich afschepen, dus ik ga zo even naar de winkel met die dingen. Ook al valt kabelbreuk niet onder garantie, ik vind dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.
Iemand nog goeie tips die ik kan aanvoeren? Ik ben niet zo van het audio-technische.
Le male en Classique zijn wel echte klassiekers jaquote:
mijn post wel een uitnodigingquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was geen verkapte vraag-tot-uitnodiging
Ik heb deo (meestal Axe ofzo) en wat Armani Diamonds, maar inderdaad hebben tot nog toe alle vrouwen mijn lichaamsgeur als "lekker" omschreven. Geen idee, dat ruik ik zelf nietquote:
Neeeeee! hahahahaaquote:
het begint echt erg te wordenquote:
Dat interesseert me vrijwel nietsquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef Kluts het volgende:
Jammer alleen dat het design compleet gejat is van Paco Rabanne.
Maar wel een lekker geurtje.
quote:
Ik ga even roken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nee he? Daar was ik al bang voor. Nu maar hopen dat mijn combinatie van manga-oogjes en vlotte babbel voldoende zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat je mag verwachten dat die dingen langer meegaan.
meer kan je helaas niet aanvoeren denk ik
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga even roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent verschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Valt wel mee. Maar ik hou sowieso wel van zware en aanwezige geuren.quote:
weigeren de winkel uit te gaan werkt vaak ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee he? Daar was ik al bang voor. Nu maar hopen dat mijn combinatie van manga-oogjes en vlotte babbel voldoende zijn.
Probeer tranen op te wekken, en zet je beste pruil-lip op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee he? Daar was ik al bang voor. Nu maar hopen dat mijn combinatie van manga-oogjes en vlotte babbel voldoende zijn.
succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik ook.. en mierzoet vind ik ook lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar ik hou sowieso wel van zware en aanwezige geuren.
Mijn ex heeft ooit Noa voor me gekocht. Zou ik zelf nooit kopen, veel te zacht, maar het was wel een lekker geurtje.
Ik ben niet het type vrouw dat dingen voor elkaar krijgt door te gaan janken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Probeer tranen op te wekken, en zet je beste pruil-lip op.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weigeren de winkel uit te gaan werkt vaak ook![]()
zo heb ik toen mijn geld terug gekregen ipv een waardebon
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Probeer tranen op te wekken, en zet je beste pruil-lip op.
Idd, en veul ook, anders is de geur er na 2 uur ofzo al weer afquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook.. en mierzoet vind ik ook lekker
Ik dacht meer aan een traantje, niet letterlijk janken, maar ok !quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet het type vrouw dat dingen voor elkaar krijgt door te gaan janken.
Push up dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet het type vrouw dat dingen voor elkaar krijgt door te gaan janken.
laag uitgesneden truitje werkt misschien beterquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
gaan huilen in een electronicazaak
de reden waarom ik het flesje gewoon in mn tas doequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Idd, en veul ook, anders is de geur er na 2 uur ofzo al weer af
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:10 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
valt idd wel mee, maar ik ruik het zelf niet meer, want ik heb het elke dag op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |