Wiebel, tip!. Moet je wel even mee vooruit kunnenquote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan moet jij je eigen sokken wassen!
Oh d'r mist watquote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik volg die eerste zin niet helemaal.![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wiebel, tip!. Moet je wel even mee vooruit kunnen
Zal ik maar gelijk de mannen-bh voor je bestellen dan? En eyeliner, nagellak en body cream?quote:Op maandag 26 april 2010 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, waarom worden mannen niet en huwelijk gevraagd?
Er is niets mis met eyeliner! Nee, ik ben ook een vrager hoorquote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zal ik maar gelijk de mannen-bh voor je bestellen dan? En eyeliner, nagellak en body cream?![]()
Vrouwen die mannen ten huwelijk vragen.
If woman ruled the world....quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
If woman ruled the world....
[ afbeelding ]
Ik denk dat als vrouwen de wereld regeerden een embargo wel een stuk effectiever zou zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo doe je alsof er iets mis is met een mes gebruiken als schroevendraaier!quote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat als vrouwen de wereld regeerden een embargo wel een stuk effectiever zou zijn.
Mannen: "We haten je, we verkopen je geen zooi!"
Vrouwen: "We gaan een feestje houden en nodigen Cuba als enige niet uit!"
* nog een battleground aanslingertquote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef Soempie het volgende:
Deze vrouw gaat slapen!
Meekomen Wiebel.
Wat heeft Wiebel er aan als jij ligt te tukken? Als je nou 'naar bed' had gezegd, okay...quote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef Soempie het volgende:
Deze vrouw gaat slapen!
Meekomen Wiebel.
Psst, Wiebel:quote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef Soempie het volgende:
Deze vrouw gaat slapen!
Meekomen Wiebel.
Hij heeft gewoon te luisteren!quote:Op maandag 26 april 2010 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heeft Wiebel er aan als jij ligt te tukken? Als je nou 'naar bed' had gezegd, okay...
Het is nog vroeg, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het drijgt
Ik denk niet dat hij zich heel veel kan herinneren. Het bier vloeide rijkelijk en daar waar ik M. soms al wat moeilijk kan verstaan, verstond ik hem nu bijna helemaal niet...quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
@MM.. reactie M.: Was jij er gister ook dan? Kan ik me niet herinneren, haha
Hij vertelde inderdaad dat hij erg dronken was en zich eigenlijk niets kan herinneren van zondag.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:23 schreef MadMaster het volgende:
En we zijn er weer...
[..]
Ik denk niet dat hij zich heel veel kan herinneren. Het bier vloeide rijkelijk en daar waar ik M. soms al wat moeilijk kan verstaan, verstond ik hem nu bijna helemaal niet...
E-coli vonden ze het vaakst. Namelijk op 100% van de testers. Alleen op zaterdagen waren de hoeveelheden wat groter.quote:Poep en herpes in make-up testers
AMSTERDAM - Uit onderzoek is gebleken dat make-up testers in warenhuizen en drogisterijen vol zitten met bacteriën en bacillen.
Elizabeth Brooks, professor aan de universiteit van New Jersey, voerde onderzoek van twee jaar uit waarin zij testers van make-up in warenhuizen, drogisterijen en parfumerieën onderzocht op bacteriën en andere bestanddelen die niet in de make-up thuis horen.
De resultaten waren volgens de Los Angeles Times zacht gezegd opzienbarend: herpes, conjunctivitis en de escherichia coli bacterie werden aangetroffen.
Dikke darm
De escherichia coli bacterie, de zogenaamde poepbacterie die in de dikke darm voorkomt, werd vooral op zaterdag veelvuldig in de make-up testers gevonden.
Brooks advies luidt nu om alleen testers te gebruiken die voor eenmalig gebruik zijn of uit een tube komen zodat niemand anders er met zijn vingers aangezeten heeft.
Brooks: "Vooral met mascara moet je uitkijken, ogen zijn erg gevoelig en het gebruiken van een test mascara kan leiden tot ernstige infecties."
Sterkte Diaan!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij vertelde inderdaad dat hij erg dronken was en zich eigenlijk niets kan herinneren van zondag.
Leuk dat Ultravox nog zo goed was!!! Ik ben wel benieuwd naar de opname.
Ik ben thuis... ben sinds gisterenavond al misselijk, zere ogen, hoofdpijn... ik hang dus tegen een migraine aan. Zo lekker slapen... hopelijk slaap ik er dan doorheen.
quote:
Volgens mij moet het women zijnquote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zat er dik in, iedereen kan die testertjes ja zo even pakkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef Whiteguy het volgende:
Voor alle dames (en heren?) hier die hun make-up doen in de V&D 's ochtends:
[..]
E-coli vonden ze het vaakst. Namelijk op 100% van de testers. Alleen op zaterdagen waren de hoeveelheden wat groter.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Waar smeren ze in hemelsnaam allemaal die make-up?
De uitdrukking 'Heb jij soms stront in je ogen?' krijgt zo wel een heel andere insteek...
Nee geef het dan aan de katholieke kerk, weet je tenminste zeker dat het goed terecht komt.quote:SYDNEY - Een steenrijke Australische, wiens vermogen op een slordige 2,2 miljoen dollar wordt geschat, laat haar dochters elk één schamele euro na. De vrouw noemt de aalmoes 'bloedgeld' voor haar dochters, die ze verantwoordelijk stelt voor de dood van haar moeder.
Valmai Roche, die vorig jaar op 81-jarige leeftijd overleed, stond aan het hoofd van een familie-imperium, maar was duidelijk niet van plan om het fortuin binnen de familie te houden. Ze specifieerde in haar testament dat haar dochters het moeten stellen met 'dertig zilverlingen tegen de laagst mogelijke koers' als 'bloedgeld dat ze verschuldigd zijn aan Judas.'
De overledene benadrukte in haar testament dat haar kinderen en voormalige echtgenoot uitgesloten dienden te worden 'van alle mogelijke andere voordelen'. Het grootste deel van haar fortuin gaat nu naar een katholieke liefdadigheidsinstelling.
Samenzwering
De erfenisverdeling komt er nadat Valmai Roche haar drie kinderen ervan beschuldige samen te spannen om hun grootmoeder te vermoorden. Het is echter niet meteen duidelijk waarom ze die vermoedens koesterde. De oma in kwestie, Dorothy Maud Haber, overleed jaren geleden in een verzorgingstehuis maar er zijn geen documenten over de omstandigheden van haar dood.
De dochter, Deborah Hamilton, Fiona Roche and Shauna Roche, krijgen welk elk een derde deel van de juwelen van hun moeder. Al is daar een bizarre voorwaarde aan verbonden: het drietal moet een aantal vragen uit hun moeders dagboeken (die tussen 1974 en 1981 werden geschreven) correct beantwoorden.
Waanvoorstellingen
De dochters zijn niet van plan om zich bij de excentrieke wilsbeschikking neer te leggen. Ze zeggen dat hun moeder aan waanvoorstellingen leed en vechten haar testament aan voor het Hooggerechtshof van South Australia.
Deborah Hamilton, een van de dochters van de overleden vrouw, zegt dat haar moeder er 'onwrikbare, foute en onverbeterlijke opvattingen' op nahield. Ze claimt dat haar moeder door haar 'waanideeën' niet in staat was om haar erfenis op een redelijke en juiste manier te verdelen, waardoor haar testament ongeldig is.
De zaak komt volgende maand voor. (CBR)
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:38 schreef mariejansen het volgende:
sziget.
Zitten ze allemaal van : ja lowlands veel vetter elke dag seks en in hongarije loop je allemaal ziektes op.
Wat is dat nou weer voor onzin?
Alsof die alto's op lowlands geen sociale overdraagbare aandoeningen hebben.
Anders hebben ze wel de zwarte malaria.
kan iemand me even bevestigen dat dit niet waar is?
klacht: niet naar sziget kunnen door kneuzen van vriendinnen
Maar gelukkig hing er een bewakingscamera. Kan er tenminste iemand de beelden uploaden op dumpert en liveleak.quote:De 31-jarige illegale immigrant Hugo Alfredo Tale-Yax uit Guatemala greep in toen een onbekende vrouw op straat in het New Yorkse stadsdeel Queens om hulp riep, nadat zij werd belaagd door een eveneens onbekende man. Bij die interventie werd hij meermalen gestoken.
Beelden van een bewakingscamera, die werden gepubliceerd door de New York Post, laten zien hoe Tale-Yax vervolgens een uur op de stoep ligt dood te bloeden: Een man tilt hem even op, maar legt hem weer neer als hij het bloed ziet. De meeste voorbijgangers lopen echter haastig voorbij. Twee mannen staan alleen even stil om een foto te maken alvorens hun weg te vervolgen. Toen de hulpdiensten eindelijk arriveerden, was de man al overleden.
Ja dat moet wel een troll zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vriendinnen willen allemaal naar lowlands en ik naar
Heb de OP maar even gequote
[..]
Kunnen er niet eens een keer een paar niet-homo's die mode vrouwtjes optutten en aankleden ? Ik begrijp dat die moeilijk te vinden zijn in de mode wereld.. maar komop zeg. Modellen horen super lekker te zijn om de verkoop te stimuleren, maar doorgaans vind ik die 'supermodellen' behoorlijk meh.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..dit plaatje is TOTAAL gerechtvaardigd naar het lezen van dit artikel: http://www.nu.nl/lifestyl(...)-nieuwste-trend.html
[ afbeelding ]
De bedoeling van modellen is dat ze juist NIET afleiden van het produkt dat ze dragen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen er niet eens een keer een paar niet-homo's die mode vrouwtjes optutten en aankleden ? Ik begrijp dat die moeilijk te vinden zijn in de mode wereld.. maar komop zeg. Modellen horen super lekker te zijn om de verkoop te stimuleren, maar doorgaans vind ik die 'supermodellen' behoorlijk meh.
Die snap ik niet helemaal. Een draak van een vrouw gaan ze toch ook niet afdrukken in die blaadjes enzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De bedoeling van modellen is dat ze juist NIET afleiden van het produkt dat ze dragen.
Dus zo "niet mooi" mogelijk houden is de truuk.
Heb je wel eens een modeblaadje opengeslagen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal. Een draak van een vrouw gaan ze toch ook niet afdrukken in die blaadjes enzo
Lees liever de VI eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je wel eens een modeblaadje opengeslagen?
Trouwens, geluidsgolven in een vulkaan:
Ah, harige benen, rochelende baarden..dat soort werk?quote:
Het filmpje doet het maar 1 seconde en ze hebben zo'n klotebanner van Citroen met geluidquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
Pup doodgereden op strand Het is wel erg natuurlijk dat het gebeurd, maar Telegraaf weet het wel te brengen
Maik de Boer over Sienekequote:'Klompen met naaldhakken plus een Volendamse outfit, vertaald naar sexy en jong.' Als het aan stylist Maik de Boer ligt, gaat Sieneke helemaal Hollands en over de top naar het Eurovisie Songfestival. 'Je zou het ook heel geestig kunnen aanpakken. Met bijvoorbeeld een bos tulpen die ze naar het publiek gooit.'
WTF? Waarom laten ze dat soort mensen ook maar in de buurt van de festival?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maik de Boer over Sieneke
Jaaaa laten we het zo gemaakt als mogelijk makenKlompen met naaldhakken
Ik weet weer waarom de Telegraaf echt een kutkrant is
Oh en Maik de Boer
Dat kan dus ook niet, dat is het punt.quote:
Die wringen zich wel naar binnenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF? Waarom laten ze dat soort mensen ook maar in de buurt van de festival?
Mijn punt was eerder dat ik het helemaal niet geprobeerd hadquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan dus ook niet, dat is het punt.
En je hebt ondertussen niets gemerkt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:52 schreef Etcetera het volgende:Kom er net achter dat m'n hiel openligt: blaar, mooie bloedvlek in m'n sok
en ik maar denken dat je oude schoenen niet hoeft in te lopen
Omdat het Eurovisie Song Festival inmiddels een uitloper van de Gay Pride is geworden...quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF? Waarom laten ze dat soort mensen ook maar in de buurt van de festival?
Like a virgin, touched for the very first time...quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Het deed een beetje pijn, dus had een flinke rode plek verwacht. Maar het was een tikkie erger
[X] Geschiktquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Het deed een beetje pijn, dus had een flinke rode plek verwacht. Maar het was een tikkie erger
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Like a virgin, touched for the very first time...
quote:
Heeft Michel Perridon toevallig een zoon van die leeftijd ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-uur-rotterdam.html
20 jaar, een Bugatti Veyron en 160km waar je 80 mag. Ik ruik lont.
Overigens is het wel echt een stuk om te blazen, die Doenkade
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heeft Michel Perridon toevallig een zoon van die leeftijd ?
(In plaats van een veyron van 2 miljoen had ie ook voor iets van 18000 euro een suzuki hayabusa kunnen kopen. Ben je veel sneller mee thuis...)
Oeh, jammer van de locatiequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Oeh, Carlos Santana gaat in Arnhem spelen op 5 oktober.
Als er nog mensen zijn die daar op 9 juni naar Rage Against The Machine zouden willen, ik kan aan tickets tegen gereduceerde prijs komen. Weet nog niet precies de korting, maar kan daar wel naar vragen...quote:
Een Veyron in beslag genomen, de politie zal hebben lopen smullenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
20 jaar, een Bugatti Veyron en 160km waar je 80 mag. Ik ruik lont.
Like a surgeon, cut for the very first time.... (copyright Weird Al Yankovic)quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Dan was ik al naar de dokter gerendquote:
Dus jij hebt geen vertrouwen in Tinuviel?quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan elke dag aan die kaarten komen..
De eigenaar krijgt dat ding gewoon weer terug, tenzij blijkt dat hij is verkregen met/door/vanwege criminele activiteiten, dan kunnen ze hem wel van je afnemen en wordt de auto geveild bij de dienst domeinen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een Veyron in beslag genomen, de politie zal hebben lopen smullen![]()
wat gaan ze dan doen met die auto? Toch hopelijk niet vernietigen?
Tinuviel bloedt nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:55 schreef Etcetera het volgende:
Dus jij hebt geen vertrouwen in Tinuviel?
Maar dat heeft ze hoe dan ook wel al gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tinuviel bloedt niet![]()
Nee, ze is niet zwanger, voordat iemand dat gaat roepengewoon nog niet begonnen na de bevalling
Ik bied 50 cent danwel twee keer de helft danwel over 9000quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
De eigenaar krijgt dat ding gewoon weer terug, tenzij blijkt dat hij is verkregen met/door/vanwege criminele activiteiten, dan kunnen ze hem wel van je afnemen en wordt de auto geveild bij de dienst domeinen.
dacht ik zo
Betwetera +1quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dat heeft ze hoe dan ook wel al gedaan
quote:
Jij vraagt er naarquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
MEN staat hier voor mens erger je niet he, niet voor menstruatie
Niet naar het feit of Tinuviel er alweer mee begonnen isquote:
Goed punt m'n beste. 't Is de schuld van iarlquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet naar het feit of Tinuviel er alweer mee begonnen is
Weet ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goed punt m'n beste. 't Is de schuld van iarl
Pics?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Same herehoewel de jongedame bij de receptie altijd al een aardig stuk van haar decolletee laat zien
Ik zal eens gaan kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
Pics?
Vrijdag heb ik het hier toch al opgenoemd als een goed planquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet meegedaan. Wat me tegenvalt is dat er nog niemand van de heren hier iets heeft gezegd over het hele gebeuren zelf
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:13 schreef iamredleader het volgende:
Behalve dat het een goed idee was/is?
Kan gebeuren, met dit mooie weerquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:23 schreef Etcetera het volgende:De heren op m'n stage, sorry
Ik ben een beetje afwezig/onhandig vandaag geloof ik
Ik zou ze graag eens op een festival zien. Op pinkpop heb ik ze destijds niet gezien en dat vind ik erg jammer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er nog mensen zijn die daar op 9 juni naar Rage Against The Machine zouden willen, ik kan aan tickets tegen gereduceerde prijs komen. Weet nog niet precies de korting, maar kan daar wel naar vragen...
Dat kan best maar dat hangt van de eigenaar af. Ik geloof niet dat hij dat is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een Veyron in beslag genomen, de politie zal hebben lopen smullen![]()
wat gaan ze dan doen met die auto? Toch hopelijk niet vernietigen?
Mens, erger je niet aan menstruatiequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
MEN staat hier voor mens erger je niet he, niet voor menstruatie
Gek genoeg ik net ook niet en het is fantastisch weer. Misschien moet ik even naar een studentenstad verkassen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Even iets heel anders, ik heb gister helemaal niemand gezien waarvan ik dacht dat ze meedeed aan boobquake en ik heb ook geen aardbeving gevoeld
Helaas niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga je bij Bertha thuis op bezoek, of kom je bij mij om m'n werk koffie drinken?
Ik viel net bijna in slaap in de trein. Ben nu even thee aan het zetten en na de thee ga ik slapen in de tuin.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben moe![]()
En dan zul je zien dat ik vanavond weer wat wakkerder wordt
Net als biefstuk: Niet te lang en af en toe even omdraaien...quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Pas je op met de zon? Anders mopper je morgen dat je niet kunt zitten
Buiten het feit dat ik niet zou weten waar je de ingredienten moet halen...die waarschuwingquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Slaapthee
Om lekker in dromenland te komen.
--------------------------------------------------------------------------------
Ingrediënten:
1 deel kruizemunt - 1 deel melisse - 1 deel oranjeblad - 1 deel valeriaan
Voor de smaak: ca. 1 el zoethout of 1 el lavendelbloemen of 1 el kamillebloemen
--------------------------------------------------------------------------------
Voorbereiding:
Meng de ingredienten goed door elkaar en bewaar ze in een luchtdichte voorraadpot.
Bereiding:
Zet een kopje thee van de kruiden en laat het even trekken. Neem dit voor het slapen gaan.
Deze thee kan verslavend werken, dus pas er wel mee op. Teveel kan juist onrust en hoofdpijn opwekken. Dan moet je even een tijdje iets anders gaan gebruiken en de hoeveelheid verminderen. De benodigde hoeveelheid is namelijk voor iedereen verschillend.
Ik ben er dit jaar niet zoals gebruikelijk, dus ik kom niet shoppen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef iamredleader het volgende:
Jazeker, ook dit jaar weer in Amstelveenweet alleen nog niet waar we precies gaan staan, maar de markt daar is altijd gezellig
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
Er is een kandidaat (nummer 32) spontaan van de lijst van de PVV verdwenen
Ik vind het geniaalquote:
Pics / video?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb geboobquaket. Het viel tegelijkertijd me FLunk Day, het was geweldig. En nu doen al mijn spieren pijn
Ja, dat klopt. Maar men weet helemaal niet of dat er iets mee te maken heeftquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Artikeltje gevonden over die nummer 32 van de PVV:
[ afbeelding ]
PICS!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb geboobquaket. Het viel tegelijkertijd me FLunk Day, het was geweldig. En nu doen al mijn spieren pijn
Done.quote:
Daar vraag ik nooit om. Dat doet IARLquote:
Alsof we zo raar zijnquote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Waarom was deze Flunk Dag zo leuk?
Het was sowieso mijn eerste. het is totale chaosvanaf een uur of 5;30. eerst was er een mudpit, dat was tof, daarna waren er allemaal kermis achtige dingen, véél opblaas gevallen, waaronder een gigantische haaien glijbaan. Verder was het ook leuk omdat ik een grote chunk van FD gemist heb, net als de dude, trouwens...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Etcetera het volgende:
Mannen
Waarom was deze Flunk Dag zo leuk?
Je vriendje bedoel je? Zullen we het beestje maar gewoon bij z'n naampje noemen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was sowieso mijn eerste. het is totale chaosvanaf een uur of 5;30. eerst was er een mudpit, dat was tof, daarna waren er allemaal kermis achtige dingen, véél opblaas gevallen, waaronder een gigantische haaien glijbaan. Verder was het ook leuk omdat ik een grote chunk van FD gemist heb, net als de dude, trouwens...
Trouwens...we zitten hier in MEN.quote:
--> FOT of KPD ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ps, foto's heb ik (nog) niet echt
Jawel:quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ps, foto's heb ik (nog) niet echt
oh nee hij is mijn vriendje niet....quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vriendje bedoel je? Zullen we het beestje maar gewoon bij z'n naampje noemen?
hee die ken ik. Oude zeg.quote:
Ohquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh nee hij is mijn vriendje niet....
Je ziet een foto van PS en je moet meteen aan taart denken!?quote:
Was van een bal of zo toch, 2 jaar geleden? Fok Search doet wonderen...quote:
Nee er was ergens nog taart over, samen met B. laatste 2 puntjes weggewerktquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je ziet een foto van PS en je moet meteen aan taart denken!?
Een oude taart nog welquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
Kan ik erop rekenen dat het daar 5 Mei een beetje rustig is? Dan heb ik er een concert.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was van een bal of zo toch, 2 jaar geleden? Fok Search doet wonderen...
Er was gisteren trouwens weer een feestje op je oude school. Kippenhok tegenover Paradiso en je brak je nek over de fietsen...
Klassentoernooi.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was van een bal of zo toch, 2 jaar geleden? Fok Search doet wonderen...
Er was gisteren trouwens weer een feestje op je oude school. Kippenhok tegenover Paradiso en je brak je nek over de fietsen...
Het is dit jaar wel een lustrumjaar v.w.b. de bevrijding dus het zou op en rond het Leidseplein wel eens druk kunnen zijn...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan ik erop rekenen dat het daar 5 Mei een beetje rustig is? Dan heb ik er een concert.
*hap*quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En als ik iets ben, dan toch wel de kers op de taart
Dan ga ik even heftig nadenken over waar ik ga eten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dit jaar wel een lustrumjaar v.w.b. de bevrijding dus het zou op en rond het Leidseplein wel eens druk kunnen zijn...
ken nog wel een leuk iraans restaurantquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik even heftig nadenken over waar ik ga eten.
Gisteren voorafgaande aan het concert bij Hoopman Irish Pub een Caesar's Salad genuttigd, meestal is het daar wel te doen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, ik krijg gewoon weer trek als ik daar aan terug denk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ken nog wel een leuk iraans restaurant
Zoals PS al zei: een goed Iraans restaurant, en anders weet ik nog wel wat leuke eettentjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Hooguit het meisje dat regelmatig uit de school klapt...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef TradeMarkie het volgende:
PS, ben jij niet het meisje dat uit de taart springt?
Hoe herken je een boulimia feest?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef TradeMarkie het volgende:
PS, ben jij niet het meisje dat uit de taart springt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga op huis aan, sleutelen aan de opname van gisteren...
Weet je, niet eens zo'n gek ideequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ken nog wel een leuk iraans restaurant
Ik begeef mij in Nederland nooit en te nimmer meer in een Irish Pub voor iets te eten. Echt niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren voorafgaande aan het concert bij Hoopman Irish Pub een Caesar's Salad genuttigd, meestal is het daar wel te doen...
Nou, er zitten 2 leuke tentjes op de Korte Leidsedwarsstraat maar die zullen wel druk zijn op zo'n dag.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zoals PS al zei: een goed Iraans restaurant, en anders weet ik nog wel wat leuke eettentjes
ha toevallig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je, niet eens zo'n gek idee
Ik heb trouwens precies daar om de hoek later nog eens in een hotelletje gezeten
Aardige lui waren dat
Je moet ook altijd een goede cooling down doen na het sporten..en een massage. Dat had je aan je roomie kunnen vragen maarjaquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meeeeh ik ben zo sore... ik wil mn bed niet uit
ik HEB geen roomiequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook altijd een goede cooling down doen na het sporten..en een massage. Dat had je aan je roomie kunnen vragen maarja
Of aan de dude.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook altijd een goede cooling down doen na het sporten..en een massage. Dat had je aan je roomie kunnen vragen maarja
ja daar ben ik eigenlijk niet zo weg van, dat soort cremes. Maar ik heb wel iets staan, kan het altijd even proberenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Goed warm maken/houden inderdaad.
En tijgerbalsemachtige produkten..die werken ook
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nah een lange warme douche (ALLEEN) did the works njanjanjaaa
Waarom niet? Omdat het brandt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja daar ben ik eigenlijk niet zo weg van, dat soort cremes. Maar ik heb wel iets staan, kan het altijd even proberen
neuh het werkt zeldenquote:
Ik heb met recordlevel 4 getaped gisteren via de mic-ingang i.p.v. de line in ingang...quote:Don't ever run the r09 below gain setting 8 unless you have no other choice.
Below 8 will compress peaks and will distort heavy bass with some crunching.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Ah, het euvel gevonden:
[..]
Ik heb met recordlevel 4 getaped gisteren via de mic-ingang i.p.v. de line in ingang...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ik me indenken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:12 schreef MadMaster het volgende:
De kans dat ik Ultravox ooit nog kan tapen acht ik vrij klein, dus ik baal even behoorlijk...![]()
Het beroerde resultaat van gisteren...
Ach, je wordt al een dagje ouder he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Ah, het euvel gevonden:
[..]
Ik heb met recordlevel 4 getaped gisteren via de mic-ingang i.p.v. de line in ingang...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt bijna alsof iemand het met zijn telefoon heeft opgenomenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:12 schreef MadMaster het volgende:
De kans dat ik Ultravox ooit nog kan tapen acht ik vrij klein, dus ik baal even behoorlijk...![]()
Het beroerde resultaat van gisteren...
Wil ze even met ons over jou praten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:52 schreef iamredleader het volgende:goedenavond
Gelijk weer weg, vrouwlief wil graag achter de computer werken
jij bent toch de heer des huizesquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:52 schreef iamredleader het volgende:goedenavond
Gelijk weer weg, vrouwlief wil graag achter de computer werken
quote:
Dat zat er wel in dus ...quote:Zoon Michael Perridon levert rijbewijs én kapitale auto in
Een Bugatti Veyron heeft een topsnelheid van 407 kilometer per uur. FOTO EPA
UPDATE ROTTERDAM - Een snelheidsovertreding van 80 kilometer per uur is een 20-jarige Rotterdammer maandagavond duur komen te staan. Hij moest de auto van zijn ouders, een Bugatti Veyron, en zijn rijbewijs inleveren.Het zou gaan om Don Perridon, de zoon van multimiljonair Michel Perridon, die directeur is van Trust International BV.
Hij reed met 160 kilometer per uur over de Doenkade in Rotterdam, waar hij maar 80 mocht. De in beslag genomen Bugatti heeft een waarde van 1,8 miljoen euro.
Zaterdagavond hield de politie ook al een snelheidsduivel staande. Toen ging het om een 22-jarige motorrijder uit Middelharnis, die bijna 120 kilometer te hard ging. Hij snelde met 197 kilometer per uur over de Plaatweg in het Zuid-Hollandse Stellendam, waar de maximumsnelheid eveneens 80 kilometer is. Deze man is zijn rijbewijs kwijt. (ANP/EBO)
Ik wijt het meer aan het feit dat ik al bijna een jaar geen opnames gemaakt heb en ik dit apparaat pas voor de 2e keer gebruikte...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, je wordt al een dagje ouder he?
Da's een betere binnenkomer danquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij bent toch de heer des huizes
Maat?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
vergeet het steeds te zeggen maat
FC Knudde in de metro
maar*quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maat?
Heb ik met je op school gezeten of zo?
In jouw geval zou ik gewoon KLAAGBAAK doen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef Soempie het volgende:
Ik ga een topic openen, maar ik weet niet waar. Het gaat over het opknappen van m'n fiets...
PTA? LIF? R&P?K&W?
R&P. Even flink trollen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef Soempie het volgende:
Ik ga een topic openen, maar ik weet niet waar. Het gaat over het opknappen van m'n fiets...
PTA? LIF? R&P?K&W?
Vind je me zo'n klager?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik gewoon KLAAGBAAK doen...
Hier liep het publiek toch weg?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Dan klinkt mijn opname van Ultravox nog beter...
V&Aquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef Soempie het volgende:
PTA? LIF? R&P?K&W?
Op zich niet, maar ik heb het vermoeden dat er een irritatie schuil gaat achter het opknappen van je fiets.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich niet, maar ik heb het vermoeden dat er een irritatie schuil gaat achter het opknappen van je fiets.
Zeker na wat je gisteren over Wiebel schreef...
[GEZ] Fiets, voor weinigquote:
Zie je wel, Wiebel wil/kan je dat niet leren?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helemaal niet eigenlijk. Ik heb die fiets al zo'n 10 jaar niet meer aangeraakt en nu opeens kreeg ik zin om dat ding op te knappen.
Heb alleen nog nooit een band geplakt, vandaar het topic
Ik wil het zelluf doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie je wel, Wiebel wil/kan je dat niet leren?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Soempie staat nu met d'r laptop buiten naast d'r fiets...
Het scheelt als je 'm leeg weer in de buitenband stopt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik lol'de![]()
Succes Soemp, ik heb ooit een poging tot bandenplakken gedaan, en vooral het eruit halen en terugstoppen van de binnenband is kut
Correct, my dear Watson.quote:
Hmm... Als ik een Bugatti Veyron en een zoon van 20 had zouden die twee niet eens bij elkaar in de búúrt komen. Laat staan die knaap IN de Bugatti.quote:
Mja, er zijn wat spaken gebroken en ik denk dat de banden helemaal vervangen moeten worden. Plus dat m'n remmen verbogen zijn ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik lol'de![]()
Succes Soemp, ik heb ooit een poging tot bandenplakken gedaan, en vooral het eruit halen en terugstoppen van de binnenband is kut
Die remblokjes zijn te stellenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:18 schreef Soempie het volgende:
MM![]()
[..]
Mja, er zijn wat spaken gebroken en ik denk dat de banden helemaal vervangen moeten worden. Plus dat m'n remmen verbogen zijn ofzo.Aan een kant staat een remblokje tegen het wiel en aan de andere kant er te ver vanaf.
Heb in elk geval foto's gemaakt. Straks denk ik even een OP in elkaar zetten.
Oke, dat klinkt al positief.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die remblokjes zijn te stellenvoorband verwisselen is niet zo moeilijk, achter is iets lastiger
Dat heeft niks met je fiets maken te maken, dat is gewoon domquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt al positief.
Ben ook de fietssleutel kwijt, terwijl hij wel op slot staat.
Gewoon een moedersleutel gebruiken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt al positief.
Ben ook de fietssleutel kwijt, terwijl hij wel op slot staat.
Of: TS is een vrouw, die kan dat toch niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat je in je topic als antwoord krijgt: 'Koop maar een nieuwe fiets'...
Hij staat al 10 jaar op slot. Vind het geen wonder dat ik niet meer weet in welk bakje de sleutel zit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heeft niks met je fiets maken te maken, dat is gewoon dom
quote:
quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat je in je topic als antwoord krijgt: 'Koop maar een nieuwe fiets'...
Toen ik 17 was ben ik aangereden en degene in de auto is doorgereden. Ik woonde net op mezelf en had geen cent te makken, dus die heeft 10 jaar in de schuur gestaan.quote:
Ben je gek? Die fiets is echt wel op te knappen hoor.quote:
Ja, dat dacht ik inderdaad. Eigenlijk dacht ik: de fietsenmaker gaat hem ooit nog eens opknappen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:29 schreef Etcetera het volgende:
Waarom heb je 'm niet weggedaan danOf dacht je 'ik ga 'm nog eens opknappen'?
[vals]quote:
Beide.quote:
Ik zoek altijd op onderwerp.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek een nieuwe wallpaper, weet iemand nog een goede site daarvoor?
quote:
quote:
Ik vind dat altijd zo stom om als wallpaper te nemenquote:
quote:
Wallpaperquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo stom om als wallpaper te nemen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)orden-loeiheet.dhtmlquote:'Nieuwe Apple MacBooks worden loeiheet'
AMSTERDAM - Na maanden van geruchten kwam Apple deze maand eindelijk met nieuwe MacBook Pro's. De modellen zijn sneller en krachtiger maar worden zo heet dat de gebruiker de laptop niet meer op schoot kan houden. Dat meldt Elsevier vandaag.
Website PC Authority heeft de laatste MacBook Pro met Intels Core i7 chip blootgesteld aan een stresstest. En wat blijkt, je kunt er een ei op bakken. De temperatuur van de zilverkleurige laptop loopt al snel op tot 100 graden Celsius.
Laptops staan erom bekend dat ze behoorlijk warm kunnen worden. De processor en videokaart moeten hard werken om de video's, games en flash-filmpjes op je scherm te toveren. Het materiaal van de body wordt gebruikt om de hitte weg te laten vloeien. Probleem is alleen dat de schootcomputer daardoor zo warm kan worden, dat je 'm nauwelijks vast kunt houden. De nieuwe 17-inch MacBook Pro blijkt zelfs zo warm te worden, dat je schoot ervan begint te branden. De Core i7-620M processor bereikt onder stress al snel het kookpunt van water.
De laptop werd tijdens de tests zo heet, dat de tester de draagbare computer op z'n zij moest leggen om de proef af te ronden. In laptops waarin de Core i7 meer ruimte heeft om af te koelen, ontstaat het hitte probleem niet.
27/04/10 14u12
Jammer van die kraaitquote:
En dat vind ik ook niet leukquote:
quote:
Hoezo veeleisend.quote:
Serie is awesome, maar ik hoef ze niet als wallpaperquote:
I KNOW!!!quote:
Dat zijn van die ringen, geschikt voor 4 maten spaken, tenminste, die heb ik hier liggen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
Heb je gewoon een standaard spaaksleutel? Of moet ik een maat letten?
Hey, als je op dezelfde server zat met WoW kon ik je een knuffelbeer geven.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Serie is awesome, maar ik hoef ze niet als wallpaper
[..]
I KNOW!!!
/Monica
quote:
Kijk dan eens in het sport forum, bij de recreatieve wielrenners, die hebben een eigen topic en zijn misschien wel bereid om je op weg te helpenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:48 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet eens wat een bandenspanner is of een Engelse sleutel.![]()
Misschien dan toch maar dat topic openen, zodat ik hier de boel niet ophoud.
Jammer dat dat niet cross server kanquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hey, als je op dezelfde server zat met WoW kon ik je een knuffelbeer geven.Ik heb weer goud uitgegeven aan totaal onzinnige dingen.
Ik heb Ziva en Abby als wallpaper.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
Ik doe niet aan wallpapers.
Standaard vista achtergrond hier. En op andere laptop standaard windows 7 achtergrond.
Het helpt ook wel dat ik altijd zo veel vensters open staan dat er geen achtergrond meer zichtbaar is
Die heb ik al.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet cross server kanIk ben bezig met sparen voor m'n Cold Weather Flying
Ik download wallpapers als packs via Microsoft, in combinatie met een tooltje in Windows 7 dat elke zoveel minuten de achtergrond vervangtquote:
Ik moest net even kijken wat ik ook alweer als wallpaper heb. Achtergrond is ook hier vrijwel nooit zichtbaar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
Ik doe niet aan wallpapers.
Standaard vista achtergrond hier. En op andere laptop standaard windows 7 achtergrond.
Het helpt ook wel dat ik altijd zo veel vensters open staan dat er geen achtergrond meer zichtbaar is
Dank voor de link.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kijk dan eens in het sport forum, bij de recreatieve wielrenners, die hebben een eigen topic en zijn misschien wel bereid om je op weg te helpen
Recreatief Wielrennen #37 - Zoevend onder de zon!
Ik vergat een woord te lezen en het werd een rare zinquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:Tof shirt voor Tolkien fans
Ik ga m'n brood eens smeren en op bed denk ik
Sowieso is 'op bed gaan' een verwerpelijke uitspraak. NAAR bed zeg ik je, niet OP.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vergat een woord te lezen en het werd een rare zin
Kunnen deze vrouwen niet aangeklaagd worden voor wereldvreemdheid en aanstootgevend dom gedrag?quote:Celstraf wegens 'heilig sperma'
In Israël heeft een man een celstraf van tien jaar gekregen, omdat hij beweerde over heilig zaad met helende krachten te beschikken. De man ging middels deze bewering met een grote groep vrouwen van bil, meldt de BBC.
De man, een voormalig ambtenaar bij het ministerie van Defensie, is schuldig bevonden aan verkrachting en fraude. Hij vroeg geld van zijn slachtoffers in ruil voor zijn genezende sperma. "Zijn sekshonger was niet te stillen", oordeelde de rechter. Naast de celstraf moet de man aan de vijf aanklagende vrouwen 20.000 euro betalen.
Gronings, moet je toch weten zo langzamerhandquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sowieso is 'op bed gaan' een verwerpelijke uitspraak. NAAR bed zeg ik je, niet OP.
Thxquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Duidelijke omschrijving van je werk C4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |