Ik meestal True Crime ook en boeken van Clancy enz.quote:Op maandag 26 april 2010 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Ludlum lees ik niet.
Non-fictie is meestal misdaad gerelateerd en thrillers/detectives à la die van Allister Maclean, Thomas Ross e.d.
Ligt Jair nou alweer te slapen? Zie je wel, luiquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ligt Jair nou alweer te slapen? Zie je wel, lui
Vakantiegeld!quote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Nice
volgende maand vakantiegeld, en wellicht ook al de belastingteruggaaf. Da's pas echt ka-ching alles bij elkaar (ongeveer 5/K)
Ik probeer (quote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Nice
volgende maand vakantiegeld, en wellicht ook al de belastingteruggaaf. Da's pas echt ka-ching alles bij elkaar (ongeveer 5/K)
Wij ookquote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Nice
Je hebt iemand te intiem gefouilleerd?quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij ook![]()
en deze week nog maar 1 dag werken, alleen morgen!! Dan lekker (lang) weekend.
en donderdag nog eventjes terug omdat een visitatiecommissie van de "grote baas" mij wil horen over een bepaald onderwerp
Nee joh, dat soort werk doe ik helemaal niet. Gaat over iets als opleidingen en beleid enz.quote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt iemand te intiem gefouilleerd?
quote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt iemand te intiem gefouilleerd?
Weet ik wel hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, dat soort werk doe ik helemaal niet. Gaat over iets als opleidingen en beleid enz.
Met andere jongelui over een (mij thans onbekend) onderwerp praten. Geloof ik. Het is m'n eerstequote:Op maandag 26 april 2010 14:42 schreef Soempie het volgende:
Wat is een huiskamerbijeenkomst?
http://www.huiskamerbijeenkomst.nl/quote:Op maandag 26 april 2010 14:42 schreef Soempie het volgende:
Wat is een huiskamerbijeenkomst?
quote:Op maandag 26 april 2010 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest ook aan controle van bolletjesslikkers e.d. denken...
Een (in)formele samenkomst van personen die een gemeenschappelijk doel nastreven of een gemeenschappelijke intresse hebben, zoals Tupperware, seksspeeltjes, Avon produkten e.d, in de huiskamer van één van de leden van de gemeenschap.quote:
Duidelijk.quote:Op maandag 26 april 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een (in)formele samenkomst van personen die een gemeenschappelijk doel nastreven of een gemeenschappelijke intresse hebben, zoals Tupperware, seksspeeltjes, Avon produkten e.d, in de huiskamer van één van de leden van de gemeenschap.
Ik denk dat het zal gaan over milieuvriendelijke seksspeeltjes.quote:Op maandag 26 april 2010 14:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met andere jongelui over een (mij thans onbekend) onderwerp praten.
Ja hèquote:Op maandag 26 april 2010 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een mannetje is het ook al geworden!! Ondeugend kijken
Ik denk het nietquote:Op maandag 26 april 2010 14:56 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat het zal gaan over milieuvriendelijke seksspeeltjes.
Leuk is dat maar het maakt het allemaal ook een stuk drukker vind ik. Wij hebben soms ogen voor en achter nodig om Lennon in de gaten houden... vooral de cd's, dvd's en boeken uit de kast halen, is favoriet bij hem.quote:
Het is inderdaad veel meer werk nu meneer kruipt, en hij probeert steeds verder te komen met staan, dus op korte termijn is echt niks meer veilig in huisquote:Op maandag 26 april 2010 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk is dat maar het maakt het allemaal ook een stuk drukker. Wij hebben soms ogen voor en achter nodig om Lennon in de gaten houden... vooral de cd's, dvd's en boeken uit de kast halen, is favoriet bij hem.
Dat ook: hele verhalen, kletsen tot je oren eraf vallenquote:Ik vind het gebrabbel van nu wel super
Sites waar uitleg bij staatquote:Op maandag 26 april 2010 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.huiskamerbijeenkomst.nl/
En klik op de bank.
Heel herkenbaarquote:Op maandag 26 april 2010 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
Het is wat dat betreft een beetje een lastige fase... ze willen van alles, maar kunnen nog niet van alles en raken dan soms gefrustreerd...
Ik zeg geen sorryquote:Ow MM sorry voor de OUD-talk tussendoor.![]()
En ik heb nog wel een leuke foto van Lennon, zal ik vanavond even posten... heeft ie zn eerste bandshirt aan
Geeft niks, misschien begin ik het nog eens leuk te vinden...quote:Op maandag 26 april 2010 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ow MM sorry voor de OUD-talk tussendoor.![]()
Van The Beatles of van de Plastic Ono Band?quote:En ik heb nog wel een leuke foto van Lennon, zal ik vanavond even posten... heeft ie zn eerste bandshirt aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Yeps...quote:Op maandag 26 april 2010 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks, misschien begin ik het nog eens leuk te vinden...
[..]
Plastic Ono Band?? Nee joh, van R.E.M.quote:Van The Beatles of van de Plastic Ono Band?
quote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan en IARL, stoppen met dat geleuter over kinderen dus...
Aspirines helpen in 9 van de 10x voor geen meter, maar zal eens checken of iemand iets bij zich heeftquote:Op maandag 26 april 2010 15:36 schreef iamredleader het volgende:
Glaasje water en een aspirine, Etc?
Ik heb thuis Naproxen liggen, neem ik maar mee hiernaartoe denk ik. Helpt ook lang niet alitjd trouwens, misschien moet ik maar weer eens naar de huisarts gaan ofzoquote:
gezijn -> gezin?quote:Op maandag 26 april 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik had graag om een uur of 6 thuis gezijn ipv onderweg naar Amstelveen
De boeken van Clancy zijn erg goed.quote:Op maandag 26 april 2010 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik meestal True Crime ook en boeken van Clancy enz.
Net als hullie.quote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee wat het is, ik vond het wel mooi klinken
Een man met smaak.quote:Op maandag 26 april 2010 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
heb de meeste in de boekenkast, vond het ook altijd prettig lezen
Ik was al gestopt...quote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan en IARL, stoppen met dat geleuter over kinderen dus...
Die zijn weer vrij ja...maar dat is het punt nietquote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
Die zijn toch ook alweer vrij gelaten?
@MM.. reactie M.: Was jij er gister ook dan? Kan ik me niet herinneren, haha
quote:Op maandag 26 april 2010 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zijn weer vrij ja...maar dat is het punt niet
Volgens mij er al wat gepost, maar van Milk Inc zijn de clips vaak inderdaad best aardig. Ten tijde van de overleden zangeres was er alleen nog geen budget, die zijn echt slecht. Die durf ik niet te postenquote:Op maandag 26 april 2010 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
1 camera, een boot en wat ingehuurde vrienden et voila: een simpele videoclip die nochtans beter is dan een hoop moderne clipjes
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee, die relatie is een paar jaar later over gegaan. Maar dat had wel met dit soort dingen te maken. Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.
Wat dat betreft heeft TS het beter aangepakt ondanks dat de uitwerking op het moment supreme niet helemaal super was.
Die vrouw waar het in de TS van het eerste deel om gaat... is trouwens precies zo'n type waar ik NIET naar op zoek ben. Bweh.quote:
quote:
Godsamme wat een zeikwijf zeg. Als ik ooit zo wordt mag m'nquote:Op maandag 26 april 2010 20:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die vrouw waar het in de TS van het eerste deel om gaat... is trouwens precies zo'n type waar ik NIET naar op zoek ben. Bweh.
Met dank aan imbecielen beneden de taalgrens en uit een bepaald gebied ingesloten door Vlaams-Brabant.quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Het is weer zover: Belgische regering is gevallen
Moet ook opeens denken aan dat tv-programma over hysterische bruiden... ze bestaan dus echt, types die een hartverzakking krijgen omdat de bloemstukjes op tafel de verkeerde tint roze zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 20:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die vrouw waar het in de TS van het eerste deel om gaat... is trouwens precies zo'n type waar ik NIET naar op zoek ben. Bweh.
Ik hoop deze taferelen nooit mee te maken.quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef zebaz het volgende:
[..]
Moet ook opeens denken aan dat tv-programma over hysterische bruiden... ze bestaan dus echt, types die een hartverzakking krijgen omdat de bloemstukjes op tafel de verkeerde tint roze zijn.
Ik moet zeggen dat ik, als m'n vriend een huwelijksaanzoek zal doen, hij dat leuk doet, dus dat hij er een beetje zorg en aandacht in heeft gestoptquote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef zebaz het volgende:
[..]
Moet ook opeens denken aan dat tv-programma over hysterische bruiden... ze bestaan dus echt, types die een hartverzakking krijgen omdat de bloemstukjes op tafel de verkeerde tint roze zijn.
quote:Op maandag 26 april 2010 14:53 schreef iamredleader het volgende:
Wat doet papa met dat gekke ding in zijn hand?
[ afbeelding ]
wut?quote:Turkse jongens verkrachten en doden peuter
Uitgegeven: 26 april 2010 18:01
Laatst gewijzigd: 26 april 2010 18:01
ISTANBOEL - Een seksmoord op een 3-jarig meisje choqueert Turkije. Acht jonge scholieren ontvoerden het kind om haar daarna te verkrachten en te vermoorden, meldden Turkse media maandag.
Een Turkse minister sprak over een onmenselijke en beschamende daad.
De jongens van 13 en 14 jaar persten eerst een medeleerlinge af, nadat zij naaktfoto's van haar hadden gemaakt.
Zij eisten van haar dat ze met kleine kinderen op de proppen moest komen. Eerst leverde het meisje een tweejarig neefje, daarna gaf ze het driejarige nichtje aan de jongens.
Het jongetje overleefde het seksueel misbruik. Hij werd in een bos aangetroffen.
Bos
De politie verrichtte ongeveer een jaar lang onderzoek in de kleine stad Pervari in de landelijke, zuidoostelijk gelegen provincie Siirt.
Ik volg die eerste zin niet helemaal.quote:Op maandag 26 april 2010 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik, als m'n vriend een huwelijksaanzoek zal doen, hij dat leuk doet, dus dat hij er een beetje zorg en aandacht in heeft gestoptEn dat hoeft écht niet op de Eiffeltoren in Parijs te zijn
Dan word je helemaal geen aanstaande!quote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
Dan word ik een helse aanstaande.
Dan moet jij je eigen sokken wassen!quote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan word je helemaal geen aanstaande!
Hier alvast een ringquote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
Dus als ik straks geen ring met een steentje krijg!
quote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan word je helemaal geen aanstaande!
vrouwen zijn ook nooit tevredenquote:Op maandag 26 april 2010 22:34 schreef Soempie het volgende:
Mannen.![]()
WG is bij deze de meest onromantische man van de SC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |